Novinky
Renault si tu trojku určitě zaslouží, nový modely sou prostě parádní a to ještě není všechno ... Ale taky pochybuju že se dostane někam vejš ... VW a Ford si minimálně ještě hezkejch pár let svoje místa podrží, pokud se nestane něco nečekanýho ... Zajímavý bude spíš sledovat souboje vzadu ... Jestli se třeba Dacii konečně podaří předběhnout Hjondé
Titulek Skoda zase prodala min aut nez skomirajici Fiat by asi neprosel schvalovacim oddelenim v MB.
Zatímco Francie je nic 😉
Ne, souhlas s tím, že na VW v příštích deseti letech v Evropě nikdo mít nebude. Ale to druhé místo si umím představit velice brzy. Ford už se, v rámci svého portfolia, s novou modelovou generací vytasil. Dle mého si v Evropě škodí svou globální modelovou politikou (což vůbec nemusí být špatné pro Ford, ale rozhodně to není žádné terno pro Evropského fanouška a kupce Fordů). Od Renaultu nás čekají dva stěžejní produkty - Megane a Talisman.
Pokud budou úspěšné jako Clio s Capturem, není co řešit. A to to píši s vědomím, že úspěchu Clia, ale zejména Capturu, moc nerozumím. Interiér (zejména úroveň materiálů) je špatný, absence hlavových airbagů pro mě osobně neomluvitelná a motorizace (hlavně benzínové) absolutně nedostatečné. Ale na západ od nás se prostě jedná o nákupní tašku, druhé, třetí auto do rodiny, či studentské vozítko, které bude jezdit primárně v intravilánu. Tohle prostě Renault trefil.
Ps.: Kadjar bude bomba. To auto je výrazně lepší, než se nám snaží sdělit zdejší testy. Po jeho projetí si stále kladu otázku, zda se zde zkoušelo stejné auto. A stejný motor (1,6 Dci).
Ne, souhlas s tím, že na VW v příštích deseti letech v Evropě nikdo mít nebude. Ale to druhé místo si umím představit velice brzy. Ford už se, v rámci svého portfolia, s novou modelovou generací vytasil. Dle mého si v Evropě škodí svou globální modelovou politikou (což vůbec nemusí být špatné pro Ford, ale rozhodně to není žádné terno pro Evropského fanouška a kupce Fordů). Od Renaultu nás čekají dva stěžejní produkty - Megane a Talisman.
Pokud budou úspěšné jako Clio s Capturem, není co řešit. A to to píši s vědomím, že úspěchu Clia, ale zejména Capturu, moc nerozumím. Interiér (zejména úroveň materiálů) je špatný, absence hlavových airbagů pro mě osobně neomluvitelná a motorizace (hlavně benzínové) absolutně nedostatečné. Ale na západ od nás se prostě jedná o nákupní tašku, druhé, třetí auto do rodiny, či studentské vozítko, které bude jezdit primárně v intravilánu. Tohle prostě Renault trefil.
Ps.: Kadjar bude bomba. To auto je výrazně lepší, než se nám snaží sdělit zdejší testy. Po jeho projetí si stále kladu otázku, zda se zde zkoušelo stejné auto. A stejný motor (1,6 Dci).
Vážená redakce, můžete mi sdělit proč nebyly zveřejněny prodeje v Evropě za měsíc květen? není to tím, že klesly prodeje VW, Škody?
Proč neuvedete celou tabulku, prodeje všech automobilek, tak jak je zveřejňuje ACEA?
Děkuji za odpověď.
Proč neuvedete celou tabulku, prodeje všech automobilek, tak jak je zveřejňuje ACEA?
Děkuji za odpověď.
A ostatní automobilky zahají prodej starých modelů nebo jak? >😁
Dřív vyhraje Sparta Ligu mistrů než se Renault stane v Evropě prodejní jedničkou. I to druhé místo je ještě dost daleko, protože Ford má ve VB hodně velkou základnu prodejů.
Dřív vyhraje Sparta Ligu mistrů než se Renault stane v Evropě prodejní jedničkou. I to druhé místo je ještě dost daleko, protože Ford má ve VB hodně velkou základnu prodejů.
To sice ano, ale jeden model to v Evrope nazachrani. Renault roste cca 2x vetsim % rustem. Ted se zacinaji rozjizdet nove modely. Za dva roky si to povime, kdo je na druhem miste v Evrope 😉
Jojo, jde pekne nahoru, nove modely se povedly. Na prodejich se to teprve jeste ukaze tak v prubehu pololeti az roku 😉 :yes:
Ten Ford nevim, v Evrope to neni nijak slavny a v rukavu nejaky prodejni trhaky taky nevidim 😉 Do dvou let je Renault pred 😉
Nechápeš rozdíl mezi částí Evropy a celým světem? A nejde jen o Čínu, prodávají také v Rusku, Indii, Austrálii, Egyptě, Izraeli a dalších zemích.
Viděl jsi HRV naživo? Podle testů auto vypadá dobře, kvalitní interiér, hodně místa.
Rozporuplný design vidíš kde? je to auto do města, tam nikdo nekoupí čtyřkolku. Nebo si myslíš, že qashqai, juke, mokka, captur a spol se ve většině prodávají v čtyřkolce? Ani výběr motorů není bůhvíjaký a prodávají se jak housky na krámě.
Rozporuplný design vidíš kde? je to auto do města, tam nikdo nekoupí čtyřkolku. Nebo si myslíš, že qashqai, juke, mokka, captur a spol se ve většině prodávají v čtyřkolce? Ani výběr motorů není bůhvíjaký a prodávají se jak housky na krámě.
Renaultu fandím, to co předvádí tento rok je paráda, jeden model za druhým a všechny mimořádně povedené :yes:
Oproti VB je to pořád málo 😉
Ford se vytasil? Za 2 roky příjde nová Fiesta, další rok Focus. Megane + Talisman nebudou zdaleka tak prodejně úspěšné jako Clio+Captur, jelikož spadají do jiné cenové a třídní kategorie. Od Talismana si moc neslibuj, mainstreamová střední třída je na velkém ústupu, i tak je zde velká konkurence a Renault v této třídě nemá valnou pověst. A navýšené prodeje novýho Meganu vykompenzuje příchod Fiesty.
S Fordem a jeho globální politikou souhlas. Ale má to i své výrazné plusy, protože jinak bysme se v Evropě třeba nedočkali nového Mustangu nebo Edge.
Ford se vytasil? Za 2 roky příjde nová Fiesta, další rok Focus. Megane + Talisman nebudou zdaleka tak prodejně úspěšné jako Clio+Captur, jelikož spadají do jiné cenové a třídní kategorie. Od Talismana si moc neslibuj, mainstreamová střední třída je na velkém ústupu, i tak je zde velká konkurence a Renault v této třídě nemá valnou pověst. A navýšené prodeje novýho Meganu vykompenzuje příchod Fiesty.
S Fordem a jeho globální politikou souhlas. Ale má to i své výrazné plusy, protože jinak bysme se v Evropě třeba nedočkali nového Mustangu nebo Edge.
Renault jde dobře nahoru :yes: Nové modely teprve zahájí prodej a to bude druhé místo jako nic :yes: to první až tak do 5 let ,ale taky bude >😁
Protože to není koncern, Hyundai vlastní "pouze" cca 34% akcií KIA Motors. To by se pak musel sčítat i podíl Renaultu a Nissanu, protože Renault vlastní cca 44% akcií Nissanu.
Nemusíš čekat 2 roky. Renault bude druhý už letos. Těch 20 000 aut Renault v pohodě dožene. V červnu byl Renault druhý a na třetí Ford měl náskok 9 000 aut
Samozřejmě myšleno ty co zveřejňuje ACEA, vím, že tam nejsou všechny.
K tomu květnovému nezveřejnění: myslím, že plno článku by si zasloužilo být nezveřejněno, na úkor zveřejnění tohoto oficiálního Evropského údaje o prodejích. Bylo na to měsíc času.
K tomu květnovému nezveřejnění: myslím, že plno článku by si zasloužilo být nezveřejněno, na úkor zveřejnění tohoto oficiálního Evropského údaje o prodejích. Bylo na to měsíc času.
Teď tomu trochu nerozumím. V jiném článku se píše, že škoda prodala rekordních 544.000 vozů a v tabulce je 320.000 vozů. Ten zbytek se tedy prodal kam? Do Číny?
Skoda ma CZ, SK, PL(?), FIN a nevim co jeste, kde je jednicka na trhu. Fiat je jednica asi jenom v IT.
Jsi si jistý že jsi četl článek a viděl tabulku v něm. Pokud ano vysvětlí ty "neslavné" evropské prodeje Fordu.
P.S. V té tabulce není prodej světový, ale právě a jen evropský.
P.S. V té tabulce není prodej světový, ale právě a jen evropský.
Dobrý den,
z jakého důvodu nevyšly květnové statistiky, nevím, osobně mě to překvapuje, že jsem je v archivu nenašel. Nejspíše se na ně zapomnělo, nebo byla v tu dobu zajímavější témata na zpracování.
Co se týče tabulky: osobně si myslím, že většině čtenářů bude tabulka top 15 značek stačit, proto jen tento výběr. Navíc ACEA ani nezveřejňuje výsledky všech značek, chybí ty menší jako Suzuki nebo Subaru.
z jakého důvodu nevyšly květnové statistiky, nevím, osobně mě to překvapuje, že jsem je v archivu nenašel. Nejspíše se na ně zapomnělo, nebo byla v tu dobu zajímavější témata na zpracování.
Co se týče tabulky: osobně si myslím, že většině čtenářů bude tabulka top 15 značek stačit, proto jen tento výběr. Navíc ACEA ani nezveřejňuje výsledky všech značek, chybí ty menší jako Suzuki nebo Subaru.
Kdy se Ford vytasil s novou generací? Pro prodeje je klíčová Fiesta a Focus... a hlavně Fiesta už je tu dlouho.
hondu alfu a lanciu fakticky vsetky znacky v eu predajmi stupaju :yes😒br />
sklamanim v eu je jednoznacne honda... vzhladom na to ake pocty predava v usa alebo inde vo svete je to v eu z jej pohladu hrozna bida, mizeria je slabe slovo ... kdeze mame accord legend prelude integru s2000 alebo shuttle ci frv ... neskutocne ako sa to z pohladu hondy v eu dokaslalo.... a bohzuial ani od noveho HRV v dvojkolke s rozpouplnym dizajnom a motormi zazrak necakam aj ked mne konkretne sa celkom paci..... kde ze su stare dobre hondy kde? ... dnes uz asi len v usa... a azii
skokan roka? .. mitsubishi .. co zahadne sa stalo ze tie ich auta zrazu frcia neviem.... ale mam radost :yes:
sklamanim v eu je jednoznacne honda... vzhladom na to ake pocty predava v usa alebo inde vo svete je to v eu z jej pohladu hrozna bida, mizeria je slabe slovo ... kdeze mame accord legend prelude integru s2000 alebo shuttle ci frv ... neskutocne ako sa to z pohladu hondy v eu dokaslalo.... a bohzuial ani od noveho HRV v dvojkolke s rozpouplnym dizajnom a motormi zazrak necakam aj ked mne konkretne sa celkom paci..... kde ze su stare dobre hondy kde? ... dnes uz asi len v usa... a azii
skokan roka? .. mitsubishi .. co zahadne sa stalo ze tie ich auta zrazu frcia neviem.... ale mam radost :yes:
Příjemně překvapil také Renault - Megane i Laguna už dosluhují, a přesto je to v Evropě trojka.