Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
fOE
Pro ty stastnejsi z nas: kupujte, kupujde dokud jsou. 😒
praděda7
Pozor, ten už tam v minulosti měli. Nebyla to žádná sláva. Toto rozhodnutí po převzetí koncernem VW mě nepřekvapilo. :-!
BMW už nějakou dobu má R3 1,5 170 kW takže ten R4 2,0 je spíš jen aby fanoušci až tak neřvali 😐
Bude to obri fail, do malyho roadsteru patri minimalne desetivalec.
Maj ho už hotovej a umí až 272 koni. Teď jen zpracovat zákazníky aby to zkousli >😁
trivalec a ma 4 truba - 3 klasicky turba + jedno elektricky... a predepsana prohlidka na 90tis km zahrnuje vymenu vsech 4 + rozvody + vodni pumba + olejove cerpadlo + starter, kterej je spojenej s alternatorem a rekuperacne dobiji pri brzdeni + setrvacnik + loziska na klice + loziska v prednich kolech +....
:-!
"Svetovej motor" udeluji novinari... takze to nevypovida zhola nic o vlastnostech z pohledu uzivatele.
😒
Faktem ale je, že když rezignovali na šestiválce jako základní motorizace Boxsteru by stačil. Smutný ale je to tak ;-\
Kupovat auto pro radost za necelé 2 miliony s motorem 2,0 V4 je dost zvláštní. Plus je tu samozřejmě faktor, že to tolik nevydrží a bude to náročné na opravu. Ne nadarmo jsou nejdražší opravy u Porsche výměny turba u 911 turbo (v řádech statisíců).
Šestiválcových boxerů bude určitě škoda už jen pro ten sound, avšak do roviny s výměnou zadního náhonu za přední bych to sutečně nedával. Předokolka by byla opravdovým zabitím a znesvěcením tradic, čtyřválec je oproti tomu jen taková muška...