Novinky
Svět se už prostě definitivně po...l 😒 Tohle přece není normální, nic to neřeší, spotřebu to reálně nesníží, jen to zvyšuje servisní náročnost a snižuje výrobní (nikoliv vývojové) náklady. Přijde mi, že se možná výrobci schovávají za EUkologický terorismus a sami toho využívají pro ekonomický prospěch pro sebe, proti zákazníkům. Jak je možné, že američani si dokážou poradit s EU6 i v HEMI a vyspělí Evropané kvůli tomu dělají polomotory a někdy i menší.... :no: :no: :no:
Technicky to výhodné není, takže buď je to ekonomika, nebo emise, každopádně se nebavíme o Golfu, ale o autě za 1,3M a v průměru spíš někde kolem 1,8M, takže tam prostě patří motor a ne setrvačník. Navíc je to sportovní značka a není to Caterham, aby stačil malý motor díky nízké hmotnosti. Ač ironii s deseti válci dokážu pochopit, názor který tvrdí, že zákazníci jistě velmi ocení a rádi sáhnout po čtyřválci opravdu ne. Je to pro mě podobné znesvěcení tradic, jako kdyby z toho udělali předokolku.
VW se k tomu už vyjádřil. Na pokrytí většiny produkce stačí R3 1.0 😉
Maj ho už hotovej a umí až 272 koni. Teď jen zpracovat zákazníky aby to zkousli >😁
Maj ho už hotovej a umí až 272 koni. Teď jen zpracovat zákazníky aby to zkousli >😁
S trochou černého humoru se nabízí otázka, jestli už Porsche rovnou němělo rozpůlením šestiválce přejít na tříválec, což bude zřejmě další stupeň utahování emisních šroubů. Rozhodně by takový motor měl větší potenciál k dosažení podobného "šestiválcového" zvuku, než čtyřválec. Tam s tím budou mít velký problém, doufám, že jej "nevyřeší" pouštěním nějaké debilní nahrávky do reproduktorů... 😒 😢 8-s
oni na to casom sami pridu ked im tie kosacky uz prestanu zakaznici kupovat... ze nieco tu nehra.... len to ze presustrovane prachy im uz nik nevrrati a skazeny imidz sa naprava hodne tazko .... asi sa chce porsche vratit tam kde s vyrobou aut zacalo.... prosim nech sa paci... nemam nic proti.... este nech okrem valcov znizia aj cenu o dve tretiny a kludne to mozu vyvazat aj do rovnikovej afriky... nikomu to uz dnes vadit nebude.... ze su tam kde su kedze je to ich volba ...zlate corvette :yes:
Mate pravdu panove, bude to jen dalsi stripek do mozaiky neuspesnych a spatnych rozhodnuti Porsche. Kdy vlastne udelali neco dobre? Ze se tady normalne nezeptaj a platej ty svy radoby odborniky, kteri nejenze neumej udelat motor, ale ani netusej, co jejich zakaznici skousnou.
Bude to obri fail, do malyho roadsteru patri minimalne desetivalec.
Bude to obri fail, do malyho roadsteru patri minimalne desetivalec.
Pozor, ten už tam v minulosti měli. Nebyla to žádná sláva. Toto rozhodnutí po převzetí koncernem VW mě nepřekvapilo. :-!
S tím se nedá než souhlasit. Opravdu nevím, proč automobilky tak jedou na vlně německého ekofašismu. Na jedné straně tu za oceánem máme Hellcata, Mustangy nebo prý fantastickou novou Corvettu a na druhé u nás se i do velkých aut / sporťáků začínají dávat motory, které by v USA byly tak do zahradních traktorů.
Kupovat auto pro radost za necelé 2 miliony s motorem 2,0 V4 je dost zvláštní. Plus je tu samozřejmě faktor, že to tolik nevydrží a bude to náročné na opravu. Ne nadarmo jsou nejdražší opravy u Porsche výměny turba u 911 turbo (v řádech statisíců).
Kupovat auto pro radost za necelé 2 miliony s motorem 2,0 V4 je dost zvláštní. Plus je tu samozřejmě faktor, že to tolik nevydrží a bude to náročné na opravu. Ne nadarmo jsou nejdražší opravy u Porsche výměny turba u 911 turbo (v řádech statisíců).
Já to taky myslel ironicky 😄
Faktem ale je, že když rezignovali na šestiválce jako základní motorizace Boxsteru by stačil. Smutný ale je to tak ;-\
Faktem ale je, že když rezignovali na šestiválce jako základní motorizace Boxsteru by stačil. Smutný ale je to tak ;-\
Hmm... nulovej dojem.
"Svetovej motor" udeluji novinari... takze to nevypovida zhola nic o vlastnostech z pohledu uzivatele.
😒
"Svetovej motor" udeluji novinari... takze to nevypovida zhola nic o vlastnostech z pohledu uzivatele.
😒
Myslím že ten BMW R3 1.5 170 kW má jen jedno turbo a bacha letos je to světovej motor roku [odkaz] >😒]
Neboj i na ten dojde >😒]
BMW už nějakou dobu má R3 1,5 170 kW takže ten R4 2,0 je spíš jen aby fanoušci až tak neřvali 😐
BMW už nějakou dobu má R3 1,5 170 kW takže ten R4 2,0 je spíš jen aby fanoušci až tak neřvali 😐
V Boxsterech a Caymanech z velké části jezdí lidé, kteří zkrátka chtějí mít placaté Porsche a nic moc jiného neřeší, proto si myslím, že většině zákazníků čtyřválce skutečně vadit nebudou...
Šestiválcových boxerů bude určitě škoda už jen pro ten sound, avšak do roviny s výměnou zadního náhonu za přední bych to sutečně nedával. Předokolka by byla opravdovým zabitím a znesvěcením tradic, čtyřválec je oproti tomu jen taková muška...
Šestiválcových boxerů bude určitě škoda už jen pro ten sound, avšak do roviny s výměnou zadního náhonu za přední bych to sutečně nedával. Předokolka by byla opravdovým zabitím a znesvěcením tradic, čtyřválec je oproti tomu jen taková muška...
Řadový čtyřválec (jako je v TT) je pro podélné uložení v Boxsteru/ Caymanu dost dlouhý a také vysoký.
trivalec a ma 4 truba - 3 klasicky turba + jedno elektricky... a predepsana prohlidka na 90tis km zahrnuje vymenu vsech 4 + rozvody + vodni pumba + olejove cerpadlo + starter, kterej je spojenej s alternatorem a rekuperacne dobiji pri brzdeni + setrvacnik + loziska na klice + loziska v prednich kolech +....
:-!