Frankfurt 2015
body_mb
15
Neboj, on si ju na rozdiel od Teba zachová, u Teba je už dávno nenávratne stratená.
Přejít do diskuze
Tak vida, třeba se Citroën Cactus konečně dočká otáčkoměru a děleného zadního sedadla, to by byl pokrok! >😁
Všechny tyhle věci by asi ani moc nevadily, kdyby to ve výsledku bylo orpavdu levné auto.
Takto to je zatím bohužel laciná technika ruku v ruce s horší funkcionalitou c sexy kabátku. Při tom by stačilo párdrobností, trochu upravit cenu a ve městěch by zavládla velká mexická vlna...
Takto to je zatím bohužel laciná technika ruku v ruce s horší funkcionalitou c sexy kabátku. Při tom by stačilo párdrobností, trochu upravit cenu a ve městěch by zavládla velká mexická vlna...
to by bolo fajn, asi nepôjde o klasický fejslift držky, ale o úpravu niektorých vecí, ktoré sú diskutabilné.
Proboha, co to je za stupidní spojení "nevyhnutelná možnost"? >😁 >😁 Vždyť ta dvě slova se svým významem v podstatě vylučují! >😒] >😒] >😒]
ktory je na trhu sotva rok .... by som vo frankfurte ocakaval novu C3 alebo C4.... ci C5
ozaj vie niekto ako je to s nastupcami C3, C4 a C5 v eu? dockame sa ich este vobec? .... alebo to uz v citroene uplne zabalili v tychto segmentoch v eu ;-\
ozaj vie niekto ako je to s nastupcami C3, C4 a C5 v eu? dockame sa ich este vobec? .... alebo to uz v citroene uplne zabalili v tychto segmentoch v eu ;-\
Souhlas, Citroen nemá u většiny modelů konkurence schopné ceny. Prodejci se to snaží maskovat tím, že ceny uvádějí ponížené např. u C4 o 50tis.(bonus za protiúčet+leasing)