Novinky
Aoyagi
0
Já myslel přímo Cadillac. Ti snad od Opelu měli jen převzatou Omegu jakožto Cateru. A samozrejme zmineny Saabilac 😊
Přejít do diskuze
a proto byl celej Saturn na podvozkách Opel a s motory Opel a Buick u většiny modelů taky. A Chevy SS a Caprice PPV zas Holden
Prodeje mírně kleskaj proto, že už neposkytují slevy jako dřív.
A čeká se na nástupce SRX - XT5, na CT6 a ted vstoupil do prodejů CTS-V. Takže to zas poroste. Buick taky klesal a už zas roste.
A čeká se na nástupce SRX - XT5, na CT6 a ted vstoupil do prodejů CTS-V. Takže to zas poroste. Buick taky klesal a už zas roste.
No jestli by se neměli hlavně starat o USA, tam jim teče festovně do bot, na německou prémii doma nestíhají a letos jim padají prodeje i když trh roste. Jak chtějí prorazit v Evropě, kde je německá prémie ještě daleko silnější to mi není moc jasné. To by vedle dieselu museli udělat ještě asi tak padesát dalších věcí. 😉
tak pro USA by to nezaváděli, to je hlavně kvůli Evropě, plánovali to už před lety, ale nikdy k tomu nedošlo.
to byl plný pytel prvomájových proslovů, že diesel je mrtvý a najednou simsala bim a je zaděláno na dieseláčka.
Nic vymýšlet nemusejí, stačí dát do středně velkých Cadillaců diesel od Oplu biturbo 195 k, bohatě stačí do ATS, CTS a SRX.
byl taky dost velký omyl dnes sehnat na tohle auto ND u ofiko delaerů je prý docela sranda. Naštěstí pár věcí pasaje zpolokrachlého Saabu.
ano, nejtemnší období značky je bezesporu spojeno s dehtovými motory Oldsmobile, kdy nějakou hlavu u GM, žejmě po slušné dávce cracku napadlo, že předělají benzínový blok motoru V8 na diesel. Jak to dopadlo si jde dohledat, moc veselé čtení to není.
Jinak samozřejmě chápu, že bez dieslů je e😜anze do Evropy nemožná, na druhou stranu není to jen o tom a těch problémů je tam víc.
Jinak samozřejmě chápu, že bez dieslů je e😜anze do Evropy nemožná, na druhou stranu není to jen o tom a těch problémů je tam víc.