Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee’d: S tříválcem 1.0 T-GDI (73 kW) za 384.980 Kč

Nabídka modernizovaného Cee’du se rozrostla o benzinový tříválec. Vznětová šestnáctistovka pak posílila na 100 kW.
Zpět na článek
1. 9. 2015 12:19
1. 9. 2015 16:05
2. 9. 2015 09:45
1. 9. 2015 12:20
1. 9. 2015 14:31
1. 9. 2015 19:51
1. 9. 2015 21:46
2. 9. 2015 10:51
1. 9. 2015 20:53
1. 9. 2015 21:06
Avatar - Dzakobo
1. 9. 2015 12:19
Za 30000 ne
To je drahý špás, přidat 30000Kč a dostat o válec méně :-) . Stačí 1,4i, co jsem měl možnost se svézt v i20, tak táhne docela odhodlaně. Nejlépe vzít GDi, nafta jedině s 7DS, ale tolik peněz soudný člověk za Kiu nedá.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
1. 9. 2015 12:40
Re: Za 30000 ne
A za co dá soudný člověk takové peníze v nižší střední?
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 12:45
Re: Za 30000 ne
Preco ?
Za 20k € vysla 1,6 CRDi 126 PS vo fullke ( okrem kože a siberu ) s mensou zlavou hned v prvy rok ako vysla. Teraz by som asi v pohode odporucil tu 136 PS tiez s manualom a hadam by nevysla o moc drahsie...
Avatar - Ozzman
1. 9. 2015 12:54
Re: Za 30000 ne
CRDi jede dobře, určitě bych se kombíku s tímto motorem nebál, s GDI už tak dobrou zkušenost nemám, ty koně tam jsou kdesi schované, staré jednašestky CVVT, které byly v prvních Ceedech byly živější, tam mi ani turbo nechybělo.
1. 9. 2015 16:05
Re: Za 30000 ne
Ty mely kone, ale nemely Nm
Avatar - eXp10it
2. 9. 2015 07:25
Re: Za 30000 ne
Jak jde mít kone a nemít Nm když ty kone vyplývají z Nm?
2. 9. 2015 09:45
Re: Za 30000 ne
Korejci to dokazali.
1. 9. 2015 13:46
Re: Za 30000 ne
V plné výbavě vychází Ceed SW v Exclusive za 664 890 Kč je to ta nafta 1.6 CRDi s 7 DCT.Ta cena ceníková po slevě 30 000 Kč.Ještě je tam prostor na slevu prodejce.To tam prakticky ve výbavě už nic nechybí.
Avatar - Dzakobo
1. 9. 2015 12:20
Za 30000 ne
To je drahý špás, přidat 30000Kč a dostat o válec méně :-) . Stačí 1,4i, co jsem měl možnost se svést v i20, tak táhne docela odhodlaně. Nejlépe vzít GDi, nafta jedině s 7DS, ale tolik peněz soudný člověk za Kiu nedá.
Rozbalit vlákno
0
1. 9. 2015 12:51
Cena ambiciozní
Kulantně řečeno. Další pokus o přiblížení se cenou mainstreamu, ale bez slev, poskytovaných na dobíhajícím modelu, u 1.0T asi těžko prodejné, 385t. za slabší verzi je ustřelené.

Pro srovnání podobné motory:
Focus - od 352
Astra - od 356 (88kW)
Megane - od 340 (85kW)
Golf - od 373
Rozbalit vlákno
14
1. 9. 2015 12:58
Re: Cena ambiciozní
... v GT provedení je KIA povedená lasice... už dlouho se kvality vozidel KIA (právem) nepodceňují, tak proč by to činila sama automobilka...
Avatar - Ozzman
1. 9. 2015 13:09
Re: Cena ambiciozní
Ale že se nadcení nad konkurenci? To zas tak kvalitní není, všechna čest :-)

Fokus i Golf jsou komplexně trochu lepšími vozy a jak vidíš, tak i levnější.
1. 9. 2015 13:21
Re: Cena ambiciozní
Netvrdím, že nemáš pravdu. Ale vzhledem k průvodním servisním balíčkům, výbavám a možným slevám se mi cena zase nejeví úplně nadsazená... zajímavý je ten AT sedmikvalt. No, abych byl konkrétnější, já jsem měl teď Ceed v naftě týden vypůjčený a nenašel jsem nic závažného ke kritizování.
1. 9. 2015 13:27
Re: Cena ambiciozní
MT... ale protože jsem AT purista, tak to byl chvíli boj s křečí v levé noze :-)
Ale opravdu jsem byl překvapen... necítil jsem se nikterak OUT.
Avatar - Ozzman
1. 9. 2015 13:26
Re: Cena ambiciozní
A ostatní automobilky nedávají slevy? :-) Navíc jediné měřítko porovnání je právě ta ceníková cena.

Netvrdím, že je Ceed špatné auto, myslím že je to jedno z nejlepších korejských aut, co kdy vyrobili, ale ta cena turba je nadsazená. Třeba za 364 tisíc se dá sehnat skladovej Fokus v kombiku s litrovým EB :-) Astru kombi za 399 1,4T, a o Meganech nemluvim, v kombíku i ve slušné výbavě s 97KW TCE za 380 ;)
1. 9. 2015 13:30
Re: Cena ambiciozní
nehádám se. Respektuji tvůj názor. Chtěl jsem jen říct, že mi to nepřijde přemrštěné. Odvážné možná trochu ano, ale přehnané ne.
Avatar - Verny_2013
1. 9. 2015 14:58
Re: Cena ambiciozní
tak si myslím že chlapci korejští míří čím dál tím výš. Cenově přeskakují mainstream, focuse i golfa třeba si troufají na příčky nejvyšší to aby se začalo třást Volvo, MB i BMW. Nakonec BMW má už taky tříhrnek že ano? Ale jen aby ten dopad nebyl příliš tvrdý. Ambice jsou jedna věc a realita druhá, stačí se podívat na sesterskou i20. Té nepomohla ani superagresivní mediální masáž. A v zásadě až na to přeposilované a nekomunikativní řízení to není špatné auto.
Avatar - Ozzman
1. 9. 2015 15:14
Re: Cena ambiciozní
Ale není také nikterak výjmečné, uvnitř celkem fádní, to Kia hraje trocu na lepší notu, i když z nového Sportage jsem trochu rozčarovaný. Hyundai v ČR zaujala velmi zajímavou pozici, někteří ji mají rádi, nabídne už docela solidní vozy, ale na druhou stranu si hrají na něco, co nejsou, včetně "trucování" že nepůjčí do testů své vozy a v reklamách se naváží do Škodovky. Pokud bych nedostal oooobrovskou slevu, tak je Hyundai poslední automobilkou, od které bych si koupil auto.
1. 9. 2015 15:16
Re: Cena ambiciozní
A no tak, zas žádný zázrak to neni, prostě normální auto nižší střední. 1.0TGdi za 384? Tak až 30-40k Kč slevní, tak se to bude prodávat, jinak je tu stále atmo 1.6GDI.

Btw k příspěvku výše ohledně nafty, měl jsem předváděcí jízdu se silnější 1.6CRDI/94kW a subjektivně táhl hůř než moje služební OII 1.6TDI a to už je co říci >:D
1. 9. 2015 15:48
Re: Cena ambiciozní
Zrovna jsem chtěl napsat o i20 přesně to samé. Hyundai výrazně stáhl cenový rozdíl a přesto, že i20 je v současné generaci objektivně hezčí a lepší auto než v minulé, tak cenová úroveň za "použitelné" motory poslali prodeje do propasti a z avizovaného duelu proti Fabii se stala fraška.
1. 9. 2015 13:40
Re: Cena ambiciozní
"...To zas tak kvalitní není," Ale je. :-! Staci si precist 100t km test od soudruhu v AutoBild/AutoTIP #18/2015. OTOH, ten FL se moc nepovedl, a ceny jsou uz nekde jinde. Nechme se prekvapit co nova Astra K bude stat, s turbo motorem. ;-\
Avatar - tfu
1. 9. 2015 15:00
Re: Cena ambiciozní
Civic 1.8(104kW) - 379tisic
1. 9. 2015 15:08
Re: Cena ambiciozní
"Civic" ;-\ Jezdit v tak skaredem aute by mne musela HONDA platit od ujetych km. :-! Ale nekomu se to muze libit, hm?
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 13:04
btw: Nemali ste tam byt ?
A priniest nam zive dojmy...? ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ozzman
1. 9. 2015 13:09
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
Ne, jezdí se Oktávkou RS! >:D
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 13:23
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
Predtym to sami pisali...
Tak ale je jasne, ze RSa dostala prednost >:-[]
Aj ked - nemohol tam napriklad ist Tomáš Dusil, popozerat tie motory do srobiku a napisat nam tu, ze co a ako, a ze ako to vychadza v porovnani s ostatnymi, ci sa toho bat, ci tomu verit...atd...?
Avatar - Ozzman
1. 9. 2015 13:28
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
Mne by se nejvíce líbilo, kdyby sedli do těch motorizací a porovnaly je, Hlavně GDI vs TGDI. Popřípadě to srovnali s konkurencí ;) U korejců je to novinka a není to malý výrobce, chce to větší pozornost.
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 13:30
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
predpokladam, ze toto vsetko su mu este schopni zatelefonovat, nech sa na to zameria... >:D
1. 9. 2015 13:23
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
V Nemecku uz mame prve dojmy....[odkaz]
Vcelku ho velmi vychvalili, to len mi v Cesku a na Slovensku si stale myslime, ze je to srot :-!
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 13:25
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
ja si to nemyslim, ja viem ze nieje.
mal som 1.G., a tuto 2.G som odporucil znamenu - ten ju kupil synovi a ten je spokojny nad mieru. ;-) :yes:
Avatar - Honza Mička
1. 9. 2015 13:24
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
Dobrý den,

na prezentaci máme Tomáše Dusila, který ještě jezdí :-). Dojmy přineseme zítra ráno ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 13:27
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
VYNIKAJÚCO !!!!!!!!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Pan sefredaktor mi asi cita myslienky ;-) :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - fOE
1. 9. 2015 13:41
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
Anebo cita diskuse a Tomase tam narychlo vyslali zachranovat situaci, kdyz uz nejlepsi jizdu na webu s astrou predbehlo idnes. >:D
1. 9. 2015 18:29
Re: btw: Nemali ste tam byt ?
Fajn - Zajímalo by mně, jak si zlepšilo odhlučnění od kol na 17" kolech. Kia před FL pro mně byla na úrovni Škody a před Leonem... Focus po FL pravděpodobně hraje zcela jinou ligu. Jak je na tom Ceed teď?
1. 9. 2015 13:50
Zkušenosti pred FL
Zdravím všechny,

Ceed před FL jsem vlastnil do srpna (totální havárie) asi 1,5 roku v 1.6 CRDi a full výbavě (kola 225x45 R17) a domnívám se že se jedná o jeden z nejpodceňovanějších kusů na trhu. Řídil jsemi chudší verze a rozdíl je i mezi výbavami značný, nicméně za mně:
+ velice jistý podvozek (především směrem k dálničním přesunům)
+ perfektní výbava za nepřekonatelnou cenu (kamera, navi, asistenti, el.sedadla atd)
+ velice dobré dílenské zpacování
+ kultivovaný motor
+ slušný kufr (4 členná rodina a týden v kempu - vše včetně lednice v kufru!)
- hlučnější od kol
+ akce 777 (tehdy i na servis, dnes již neplatí!)
+ naprostý nezájem zlodějů
+ atraktivní vzhled
- nižší podvozek (pocitově)
+ kvalitní ochrana podběhů, provedení podvozku

OK, nyní k faceliftu - naprvní dobrou a po shlédnutí ceníku (SW):
- trochu jinak koncipované výbavy, o něco vyšší ceny (nižší slevy), servis již není zdarma...

Kia už nemá důvod se podbízet - já hodnotím velmi kladně někde na úroveň Škody a v mnoha ohledech (komfort jízdy) dál. Pro mne 2.-3. volba.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 13:56
Re: Zkušenosti pred FL
pozeram, ze vybava asi zhodna s tou kamaratovou, motor tiez... :-) :yes:
Co sa tej buracky tyka - uprimnu sustrast. :-!
Pocity si ale popisal presne ako ma ten kamarat, akurat, ze ani na hluk od kolies si nestazuje ( obuva ale 16" s nizsim valivym odporom, s tym, ze on nieje pretekar ;-) )
Ano, tento cednik v tejto vybave je hadam najpodcenovanejsie auto v tejto triede !
To, ze ceny sa ale teraz upravili, podmienky servisu a pod. tiez - to je len vysledok stupajuceho sebavedomia Kie, a ja sa im necudujem. ;-) :yes:
Avatar - leone
1. 9. 2015 14:31
??
Kia Cee’d: S tříválcem 1.0 T-GDI (73 kW) za 384.980 Kč,v comfort plus (5HB) ,.....to je teda úlet,...to teda přeji hodně úspěchů >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 17:15
chcete viac fotiek ?
na konkurencnom webe je galeria 162 fotiek z tejto prezentacie. Tym nechcem povedat, ze by mi nejako extra chybali (mohli ste tam ale dat fotku sedaciek Recaro v C´eede GT)...ale, kto chce vidiet viac...:
[odkaz]
Miestami mi to pripada skor ako reklama na Žilinu, cestu od Rajca do Čičman ( hothatchisti by si pochvalovali ;-) ) a dedinku Čičmany... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Re: chcete viac fotiek ?
V Čičmanech se dají najít fajn motivy na fotografování.
1. 9. 2015 18:26
Re: chcete viac fotiek ?
Pěkné...
Pokud bych si měl opět vybrat tak za mě asi opět SW v bílé a výbava GT line - ty diody dole jsou fajn.

Co mě v ceníku zaujalo je Paket NAVI - za 8.000Kč (!) je pro Exclusive a GT Line navigace s parkovací kamerou. Přátelé, kdo tohle nabídne? Zajímavostí je ale (u navigace) nepřítomnost CD mechaniky, holt Kia už CD médium odepsalo :-)

Nicméně v porovnání s konkurencí jsou levnější i jiné pakety - Winter (sedadla a volant) za 8.000, Xenony za 25.000...
Avatar - kaa
1. 9. 2015 23:33
Re: chcete viac fotiek ?
Za mne mínus u GT Line, jelikož nabízí jenom tříhrnek.
Avatar - rohYpnol
1. 9. 2015 18:48
Vzorovy priklad smysluplnosti downsizingu
Je vytecne, ze Kia ponechala ve vyrobe vytecne atmosfery. Zakaznik ma miznost volby, jestli priplati 30 klacku za 1 litr spotreby na papire a vyssi servisni naklady. Uprimne - na bezne trajdani bych litr nevolil ani omylem a na dalnicni jizdy nebo delsi trasy bych volil bud diesel nebo silnejsi benzin...

Nicmene moznost volby je pro zakaznika skvelou zpravou. To koncern rovnou postavil zakazniky do pozice testovani nespolehlivych TSI. I kdyz... on ten koncern vlasne nemel ani dvakrat zdarile atmosfery FSI...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jenik3
1. 9. 2015 18:57
Re: Vzorovy priklad smysluplnosti downsizingu
Cas terpve ukaze, jaka byla 3-hrnkova vyvojova vetev. FSI zapadla v zapomneni.

Osobne volim 1.4 atmosferu, protoze chci, aby auto vydrzelo alespon deset let a 200t km. I tomu, kdo ho bude jezdit po me. Mozna s timto pristupem automobilky nesouhlasi, neb potrebuji vice prodavat a prodavat.
1. 9. 2015 19:04
Re: Vzorovy priklad smysluplnosti downsizingu
Jj, souhlasím....ta drahota je jen marketing, či tohle chceme prodávat a tohle ne a nebo zaplať.Je to jednoduché. ;-)

Apropo, nedávno psali jak je Hyundai drahej i vůči škodovce....a heleme se.

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2015 19:29
Re: Vzorovy priklad smysluplnosti downsizingu
suhlas..... je velkym plus ze atmo ostavaju..... naopak prichodom turba sa moze klientela este rozsirit... cakam narast predaja ceedu.... :yes: idu na to sikovne :yes:

paci sa mi to auto.... ma nieco v sebe... okrem emocii a elegancie... je to bezpochyvby aj jedno z najpriestrannejsich aut svojej triedy... cisla neklamu :yes:
1. 9. 2015 19:37
Re: Vzorovy priklad smysluplnosti downsizingu
Asi to bude prechodne obdobi. Treba octavka taky jezdila s 1.4 a 1.6 MPI soubezne s TSI.
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2015 19:41
Re: Vzorovy priklad smysluplnosti downsizingu
auris je na tom podobne.. s prichodom turba 1,2T nevypadla z ponuky ziadna atmosfera ... je to sikovne riesenie... rozhodne lepsie ako atmo hned pri prvej prilezitosti odpisat a spoliehat sa len na turba ... ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2015 19:23
krasne fotky
raz darmo.... doma je doma.... paradna galeria ktora krasu auta tak nejak este umocnuje :yes:

ceed zreje ako vino.. z bojazliveho benjaminka ( v r 2006 ) je dnes pomaly triedny "casanova" ... tomu vravim viditelny pokrok a najdenie zdraveho sebavedomia :yes: z koristi sa stal lovec .... krasna premena

spolu s leonom dnes dve najkrajsie auta triedy podla mojho rebricka :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5459430
1. 9. 2015 19:46
:-))
Nemůžu si pomoct, ale mě se nejvíc líbí motor 1.6 T-GDI. Jestlipak ho dávají do kombíka? Asi ne, co? :-(

Překvapením pro mne je, že korejci taky cpou do aut tříválec. :-( Bohužel.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2015 19:51
Re: :-))
v kombiku nebude... tento 150kw motor je vyhradeny len pre 5 dverovy ceed GT a trojdverovy pro ceed GT .....

rozsirenie ponuky o trojvalce nadchyna asi malokoho.. ale bohuzial taky je trend.... kto nema dnes turba akoby uz pomaly ani neexistoval bez ohladu na logiku kupi tychto turboverzii...... osobne by som volil GDI s manualom.. pripadne 1,4 cvvt.... tu sa nic nezmenilo a za toto patri kii velka pochvala :yes:
1. 9. 2015 21:46
Re: :-))
Jenže realita je taková, že tam, kde byly v nabídce zároveň srovnatelné přeplňované a atmosférické motory, tak kupující stejně dávali více až hodně přednost těm přeplňovaným. Když třeba vezmu údaje ze Spritmonitoru a záznamy o jednotlivých motorizacích, tak to taky o něčem vypovídá, namátkou:

Focus 3 1.0 EB 74kW vs. 1.6 77kW - 52 vs.19
Focus 3 1.0 EB 92kW vs. 1.6 92kW - 159 vs. 5 (!!!)
Megane III (09-13) TCe 85/96kW vs. 1.6 74/81kW - 102 vs. 56
Fabia II (08-13) 1.2TSi 77kW vs. 1.6 77kW - 92 vs. 41
Astra 1.4T 88kW vs. 1.6 85kW - 57 vs 45 (zde ale mix 2 generací H a J)

Mně z toho vyplývá, že automobilky nabízejí to, co se prodává, alias trh většinově chce.
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2015 10:51
Re: :-))
Upřesnil bych, že u Fabie nikdy nebyly zároveň 1.6 77 kW a 1.2 TSI, tyto motorizace se střídaly během faceliftu. Pouze se po určitou dobu alternativně nabízela 1.4.
Avatar - Uživatel_5459430
1. 9. 2015 23:26
Re: :-))
JJ, zkoušel jsem tu 1,6 T-GDI v trojdvířku a byl pocitově velice příjemný. Pro rodinné cestování v kombíku ideální.
1. 9. 2015 20:53
Zase chyby
Máte tam chybu ve spotřebách. Už selským rozumem by mohlo být jasné, že např. 1.6 GDI asi nebude mít kombinovanou spotřebu 4,4 litru na 100km... :-)
Rozbalit vlákno
2
1. 9. 2015 21:06
Re: Zase chyby
Tipl bych, že je tam uvedena spotřeba "mimo město".
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2015 21:40
Re: Zase chyby
co sa tyka spotreby.... vsetko je pekne na stranke od kie jasne napisane.... tu nema zmysel pozerat dookola chybne/neuplne tabulky na tejto stranke ... lebo podobne ako aj vcera... zase to zavedie citatela kdesi do omylu a toto auto ako aj citatel si to nezasluzia
1. 9. 2015 22:20
Cena oproti Hyundai i30???
No ja nevim, me tedy cena oproti i30 prijde docela premrstena, je mozne, ze za pul roku, taky ceny spadnou,ale za min penez vice muziky u Hyundai. Otazka vzhledu je vec jina, to se kazdemu muze libit neco jineho.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
1. 9. 2015 22:26
Re: Cena oproti Hyundai i30???
tak ono sucasny ceed 2 generacie 120 konovu obstaroznu 1,6tku cvvt vobec neponuka a nikdy ani neponukal ... a za druhe ako je vidiet tak ide len o nejaku limitovanu ediciu tohto hyundaia ...

skor si pozri cenu 1,6GDI u i30-tky .... a porovnaj to s cenou ceedu 1,6GDI ... to bude mat vacsiu vypovednu hodnotu .... inak ceed sa dnes uz nemusi nikomu cenou podlizovat.... predaje a uspech vravia jasne.... to auto za tie bubaky stoji... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud