Novinky
V koncernu VW již konečně pochopili, že většina zájemců o malý hot-hatch si chce užívat s řadicí pákou a trojicí pedálu. Teď ještě, kdyby to došlo Renaultu v případě jeho Clia RS....
Proč by měla být právě šestnáctistovka nejvhodnější motorizací?? 😲
P.S. - 1.6ku mají jen u Opela?? ... Já bych řekl, že ji mají všichni přímí konkurenti mimo koncern (jak Corsa OPC, tak Fiesta ST, Clio RS, 208 GTi i DS3) 😉
P.S. - 1.6ku mají jen u Opela?? ... Já bych řekl, že ji mají všichni přímí konkurenti mimo koncern (jak Corsa OPC, tak Fiesta ST, Clio RS, 208 GTi i DS3) 😉
přesně tak, za použití 1.8TSi tleskám. S OIII cviči velmi slušně, jak asi bude řádit v Ibize? Párádně :yes:
Ano, průběh výkonu resp. vysoký krouťák v širokém rozsahu otáček proti jednotkám s menším objemem za těch pár kilo navíc rozhodně stojí.
[odkaz]
[odkaz]
těžký motor? Ten motor není skoro o nic těžší. Po srovnání hmotností těchto motorů v jiných autech (např v Octavii) je rozdíl celého vozu 65 kg. A velkou část z toho tvoří jiné převodovka, brzdy, chladič atd atd atd. Ano auto je těžší, ale ne o moc a už vůbec ne díky motoru
Nevíte, jestli bude stejně jako u Pola GTI taky pětidveřová verze Cupry? Jinak designově moc povedené auto. Věřím, že ani technikou nebude pozadu ... opravdu krása :yes:
Uzivat si s jednou rukou na volante si chcel povedat,nie?V meste,alebo na klukatej okreske?Fakt zabava...a ze vacsina?
😉
😉
Kedze nepredpokladam, ze by uz urobili spojky v "suchom" 7° DSG-cku na viac nez 250 Nm, a asi sa koli emisiam a vyssej cene nebudu unuvat tam dat odolnejsiu 6° "mokru" DSG, tak asi ostanu aj tu parametre pri starom... :-!
No ... jestli u Cupry (stejně jako u Pola GTI) pro automat tak významně přiškrtí krouťák, tak si troufám tvrdit, že tu bude manuál jasná volba opravdu pro většinu, i pro zatvrzelé příznivce DSGčka 😉
Navic je tu konecne moznost manualu, ktery zase nejake kilo uspori, absence dvojiteho preplnovani to same. Vzhledem k rozmerum a vaze auta je ta foukana 1.8 tak akorat. Taky si vem, ze na srovnatelne parametry by byla potreba minimalne nejaka 2.5 atmosfera a ta by urcite nemela takovy kroutak a nevrcholila by ve 4200 otackach.
A to ještě v tomto případě jde o neskutečně priduseny motor, protože Pmax má už v dieselovskych 4.200 otáčkách. Takže až si s mapami pohraji ladici, dá se čekat něco okolo 180kW a to bude na takové vozítko skutečně zajímavé svezení.
Tak.. S tymto motorom to pojde ako z praku..
Ale inak... Nerobme z nudze ctnost... Najvykonnejsia 1.4 bola pokial viem twincharger ktory sa ktovie ako neosvedcil z hladiska spolahlivosti. Nie ze by bol zly ale.. Bolo to uz hodne vyspickovane. Posledna evolucia 1.8 tsi bola k dispozicii a Ibize ponuka luxusnu dynamiku. Elegatne a jednoduche riesenie. Je pravda, ze asi najvhodnejsia by bola fukana 1.6 ale tu zial maju len sudruhovia u Opla 😉 VW nou nedisponuje.. To by bolo zvezenicko >😒]
Ale inak... Nerobme z nudze ctnost... Najvykonnejsia 1.4 bola pokial viem twincharger ktory sa ktovie ako neosvedcil z hladiska spolahlivosti. Nie ze by bol zly ale.. Bolo to uz hodne vyspickovane. Posledna evolucia 1.8 tsi bola k dispozicii a Ibize ponuka luxusnu dynamiku. Elegatne a jednoduche riesenie. Je pravda, ze asi najvhodnejsia by bola fukana 1.6 ale tu zial maju len sudruhovia u Opla 😉 VW nou nedisponuje.. To by bolo zvezenicko >😒]
Topre, zkus jim napsat, třeba se chytnou za nos, a kvuli takovym teoretikum a bycharum to Clio RS zacnou zas v manualu vyrabet.
Mam dojem, ze v Dieppe vedi, co delaj, a maj to moc dobre spocitane.
Mam dojem, ze v Dieppe vedi, co delaj, a maj to moc dobre spocitane.
ja keby som bol potencialny zakaznik o maly HH tak urcite zvolim 206 gti s manualom alebo cupru ci polo s manualom... to je hadam zbytocne o tom debatovat... ale v renaulte na to casom tiez pridu... kde je sever