Novinky
Sky for everybody
2
Stále si myslím, že současný grand je ve své kategorii nejlepší volbou (rozuměj ve smyslu toho, co za své peníze dostaneš) a přijde mi v Česku dost opomíjený. Kdybych chtěl vůz podobné kategorie, nejspíš bych se ani moc nemusel rozmýšlet...
Přejít do diskuze
Grand se prodává furt dobře.
U nás za 1-7/2015 188 ks, oprotimu tomu cherokee 43. Skoro stejně se prodalo Wranglerů, takže jasný propadák.
U nás za 1-7/2015 188 ks, oprotimu tomu cherokee 43. Skoro stejně se prodalo Wranglerů, takže jasný propadák.
Prevodovka mala tendenciu trhane podradzovat pri zastavovani, ale ja som s tym ziadny problem nemal. U niektorych aut sa prehral novy softver a je to v poriadku. Zaujimave je, ze pri osemvalcoch sa tieto problemy nevyskytovali, aj ked tam je ta prevodovka malinko ina - privazana vcelku z nemecka. Prevodovka, aj ked v zaklade stejna, je upravovana dodatocne pre kazdy druh vozidla. Pri V6 modeloch im to trvalo trochu dlhsie nez to doviedli do dokonalosti.
chci se zeptat na zemnu softveru. predelal se cely novy nebo se treba prehral prevzaty z X5 a je funkcni i v JGCH.?
Majitel noveho vozu mesic co mesic do servisu?? Kolik jeepu jsi mel od novoty?? Muzu te ujistit, ze moje WHcko nemelo za 140tisic vaznejsi problem, ani jednou jsem nemusel do servisu mimo servisni prohlidku, auto dela presne to co ma. Ano interier neni z mekcenych plastu a slicovani by taky mohlo byt lepsi, na druhou stranu ani ted na konstkach nic nevrze a nemlati. Nevim jak ty, ale ja se dotykam palubky pouze kdyz ji meju a u toho je mi jedno jestli je mekcena nebo ne.
Problem jeepu je, ze je jich velike mnozstvi napadeno kutilem bud u dovazenych aut z USA, nebo pri upgrade HW. Ale to uz je jina pisnicka.
Problem jeepu je, ze je jich velike mnozstvi napadeno kutilem bud u dovazenych aut z USA, nebo pri upgrade HW. Ale to uz je jina pisnicka.
Kvalita Grandu v nicom nezaostava za konkurenciou. Mam momentalne druhy Grand, prvy som predal po 2,5 roku a bezproblemovej prevadzke. Momentalny 2014 jazdi bez najmensieho zavahania. Boli spociatku nejake problemy s prevodovkou (nemeckou) ale zmenou softveru sa to vyriesilo.
V europe je ta cena dost vysoka, v USA je to relativne lacne auto. V zaklade stoji Grand tolko ako VW golf GTI - cize nejakych 30 tisic $. Takze je to vcelku lacne auto.
V Evropě do roku 2014 Grand pěkně rostl a letos si drží celkem stabilní prodeje. Cherokee má prodeje momentálně prakticky stejné jako Grand.
stačí se podívat na čísla našeho trhu a srovnat je s Grandem a uvidíš, jak moc se to prodává. Já to auto viděl 3x v životě, z toho dva to byla předváděčka Imofy >😁
Granda vidím obden.
Takže asi tak.
Granda vidím obden.
Takže asi tak.
tak oproti konkurenci ne. Jinak ta poslední generace už jde koupit od nějakých 550 v benzín a 600 něco v naftě....coby ojeté
Grand se v poslední generaci začal slušně prodávat, ale křivka prodejů šla dolů neobvykle rychle. Nové modely vydrží na vrcholu prodeje zpravidla 1,5 roku.
Potenciál Jeepu rozhodně ani Cherokee ani Renegade nenaplní, to jsou modely pro masochisty a lidi milující vyhazování peněz za hlouposti. A tolik jich na planetě zase není, aby to Jeep nasměrovalo k dalším nutným investicím a vylepšování portfolia.
Přitom stačilo okopírovat úspěšnou strategii jiných koncernů: vhodně stanovit pozici na trhu (copak jí čírokí prezentuje?!), vyhnout se extrémům, a pracovat zarputile na kvalitě. Ono pokud majitel nového vozu musí co měsíc do servisu, to pak těžko mluvit o budování loajality. Suma sumárum, vynikající předpoklady dané konstrukcí (designem) Grand Čírokího nedokázal Jepp a ani Marchione správně využít. A to by už měli pracovat na dalších modelech....
Potenciál Jeepu rozhodně ani Cherokee ani Renegade nenaplní, to jsou modely pro masochisty a lidi milující vyhazování peněz za hlouposti. A tolik jich na planetě zase není, aby to Jeep nasměrovalo k dalším nutným investicím a vylepšování portfolia.
Přitom stačilo okopírovat úspěšnou strategii jiných koncernů: vhodně stanovit pozici na trhu (copak jí čírokí prezentuje?!), vyhnout se extrémům, a pracovat zarputile na kvalitě. Ono pokud majitel nového vozu musí co měsíc do servisu, to pak těžko mluvit o budování loajality. Suma sumárum, vynikající předpoklady dané konstrukcí (designem) Grand Čírokího nedokázal Jepp a ani Marchione správně využít. A to by už měli pracovat na dalších modelech....
Celý FCA neustále vydává informace o plánech pro tuto dekádu.... pak je koriguje.... a znovu vytváří zcela nové plány.... Nějak ztrácím důvěru v tyto zprávy a v to, že vstup Fiatu do Chryslera byl přínosem.
Cha cha, Čírokí byl představen s tím hnusným předkem tak, že má díky němu vynikající aerodynamiku. A teď přichází zpráva (snad správně přeložená a tlumočená), že se má jeho aerodynamika dále vylepšovat... prodává se vůbec Čírokí mimo USA v očekávaných počtech? Nebo mu čumák, mizerné využité vnitřního prostoru a nijak nevylepšená spolehlivost lámou krk?
Je mi Jeepu líto, další značka, která by mohla vesele prodávat, pokud by se jí věnoval někdo s talentem ke správným rozhodnutím. Bohužel, modelová politika a nedostatek důrazu na kvalitu výroby i použitých komponentů dál dělají z jeepa exota na silnicích všude mimo USA a Čínu.
Cha cha, Čírokí byl představen s tím hnusným předkem tak, že má díky němu vynikající aerodynamiku. A teď přichází zpráva (snad správně přeložená a tlumočená), že se má jeho aerodynamika dále vylepšovat... prodává se vůbec Čírokí mimo USA v očekávaných počtech? Nebo mu čumák, mizerné využité vnitřního prostoru a nijak nevylepšená spolehlivost lámou krk?
Je mi Jeepu líto, další značka, která by mohla vesele prodávat, pokud by se jí věnoval někdo s talentem ke správným rozhodnutím. Bohužel, modelová politika a nedostatek důrazu na kvalitu výroby i použitých komponentů dál dělají z jeepa exota na silnicích všude mimo USA a Čínu.
nějak jste zapoměli uvést, že Marchione opět aleloval a žadonil u manažerů GM ohledně spojení a spolupráce, jaké to přinese výhody a úspory a vůbec.
Zdá se, že fiat je na tom bledě na nemá penízk na vývoj nových modelů, stavbu nových továren v asii a na vývoj hybridních technologií a nových motorů >😁
Zdá se, že fiat je na tom bledě na nemá penízk na vývoj nových modelů, stavbu nových továren v asii a na vývoj hybridních technologií a nových motorů >😁