Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - dewill
Uvidíme...
| 11. 9. 2015 13:06
...jestli se automobilka dožije druhého modelu >:D
Avatar - Pekelná Micinka
#krach
| 11. 9. 2015 13:14
To zas bude krach... Vypadá to příšerně.
#krach
| 11. 9. 2015 13:22
Bohuzel... Vypada to, jako dalsi cinske SUV.
#krach
| 11. 9. 2015 17:02
Doplním ešte jednu fotku: [odkaz]
už lepšie vyzerajú len BMW: [odkaz]
pozn. namiesto * je tam "*" = "p.i.c" bez bodiek... kto už toto vymyslel nepochopím :-]
#krach
| 11. 9. 2015 18:57
?????
#krach
| 11. 9. 2015 21:08
???
#krach
| 12. 9. 2015 10:11
A inak si zdravý?
Avatar - 3_diamanty
v eu az v r 2017?
| 11. 9. 2015 13:33
mne to uz dnes pride vizualne akesi zastarale a uplne mimo "europsky vkus" :-( ... a co bude za 2 roky ked pridu dalsi novsi konkurenti ani radsej nemyslim na to.....

v cine to moze mat s tymto "cinskym vzhladom" uspech ale navrat do europy az taky ruzovy asi nebude ... uvidime..... u mna zatial predvlada sklamanie nad tymto kuskom co vidime na fotkach ... mozno som az naivne veril v noveho konkurenta pre land/range rover.. mylil som sa ..., lebo toto je ozaj hodne slabe ;-\
Avatar - Stejsn
V Číně se má prodávat příští rok
| 11. 9. 2015 13:35
a jak koukám na design, byl tam zjevně i navržen ;-\
Skládačka
| 11. 9. 2015 13:39
Po načtení úvodní stránky jsem si myslel, že to je nějaká zamaskovaná novota z Boleslavi.
Výsledek je poněkud zvláštní všehochuť. Originalitou to nehýří, ale jako celek to ujde. Přední část slabší, zadní však velmi nadprůměrná.
Cena / kvalita rozhodne. Vzhledem k tomu, že Q5 stojí více jak 2x tolik, tak by to nemuselo být tak marné.
Skládačka
| 13. 9. 2015 20:02
Přesně, už jsem se radoval, že ve Frankfurtu bude "snowman" :-)
Jestli cílí na Asii,
| 11. 9. 2015 13:39
tak by to vyjít mohlo.
Ufff
| 11. 9. 2015 13:41
v Evropě to bude mít hooodně složitý :-!
Avatar - 3_diamanty
Ufff
| 11. 9. 2015 13:46
tajne som dufal ze prave borgward bude takym tym ciernym konom autosalonu a jeho auto nakoniec moze byt taka ta najvacsia a necakana pecka autosalonu.... boze ako som sa sekol ;-) ... asi je na case prestat snivat... a pozerat sa na tie reinkarnacie automobiliek uz trosku realnejsie ... nabuduce budem uz mudrejsi.... ;-\
Avatar - pumpkin
Ufff
| 11. 9. 2015 13:56
Správne. >:D :-)
Avatar - 3_diamanty
Ufff
| 11. 9. 2015 13:58
taky range rover sa musi len umievat pri pohlade na tohto "krasavca" ....uvidime aka bude cena tohto "premianta" v europe....
Avatar - pumpkin
Ufff
| 12. 9. 2015 09:29
Rovnako sa Range usmieva pri pohľade na Santa Fé. ;-)
Ufff
| 11. 9. 2015 14:06
Je na case prestat plácat a zacít normálne myslet.
Avatar - Blue Sun
Ufff
| 14. 9. 2015 07:48
A že se tím řídíš!
Ufff
| 14. 9. 2015 08:14
Vzkaz pro blbečka s nickem blue.sun: Na rozdíl od nekterých plácalu vcetne tebe se já o znovuzrození znacky Borgward dlouhodobe zajímám, vím o tom víc nez se najde na ACZ a v této dikusi se vyjadruji k veci.
Avatar - Karen_
Ufff
| 14. 9. 2015 22:42
Neplácej ! Navíc kdo lže, ten i krade a může i zabít, Gilgite Gilgite ;-\
Proč??
| 11. 9. 2015 14:03
Na co a k čemu a proč vlastně??Aha,asi je tady málo skvostnej modelu za kouli a pul co nic nevydržej..Leda že by to byl tah na branku a spotřebitele a vozík by stál třista tisíc...Tak to bych smekl...Jinak za mě je to totalní zbytečnost..To už radši Gazika v dizlu a s hadrovou střechou,to by byla aspoň sranda a děcka by měla radost...
Avatar - Stejsn
Proč??
| 11. 9. 2015 20:17
Tak cílí to na Duster, budou soutěžit co je větší hrůza.
Proč??
| 11. 9. 2015 22:17
Ale, dalsí expert. >:D
Proč??
| 11. 9. 2015 22:22
Duster je delo.
Avatar - twistedTSD
Ale toš
| 11. 9. 2015 14:41
Nebyl bych tolik pesimistický. Nějaká pecka to není, spíše taková Čína, ale ošklivý mi rozhodně nepřijde. Navíc kdoví, třeba zatím ani nepočítají s většími úspěchy v Evropě a zaměří se na východní trhy. Hlavně bych se rád dověděl více o technice, přecejen nastartovat v Evropě novou automobilku chce velmi silné partnerství, zde patrně s Audi. Snad ale půjde o víc než jen o stárnoucí Q5 v trochu jiném kabátě...Mimochodem, vyrábět budou kde?
Ale toš
| 11. 9. 2015 18:58
Vyrábet budou v Cíne.

Jinak není treba verit vsemu co píse ACZ.
Ale toš
| 12. 9. 2015 10:13
Takže vpodstate len ďalší Číňan len so starou nemeckou značkou nalepenou na čele? To potom nie je reinkarnácia značky, len replika.
Ale toš
| 12. 9. 2015 10:27
Samozrejme ze to je reinkarnace znacky.
Ale toš
| 12. 9. 2015 11:46
No neviem, reinkarnáciu chápem tak, že proste nejak nadviaže na pôvodnú tradíciu, a práve žiadnu nadväznosť veľmi nepozorujem. Fabrika nebude v Nemecku, ani vlastník nie je Nemec, a aj keď mal Borgward naozaj široké portfólio, neviem si spomenúť, či vôbec niekedy robil nejaké auto do terénu. Štylistické markanty bývalej značky sa tiež absolútne neprejavili, tie konštrukčné - okrem dobrej kvality - od Borgwardu popravde nepoznám. Zdá sa, že jediným spoločným znakom je naozaj len logo značky a nič viac. Oprav ma, ak sa mýlim, alebo máš presnejšie info.
Je fajn, že dnes okrem zániku značiek aj nejaké vznikajú (tiež by toho ohlo byť viac), akurát v tomto prípade som ten odkaz na pôvodný Borgward proste neobjavil.
Ale toš
| 12. 9. 2015 18:10
Fabrika nebude v Nemecku, jaké jsou presné vlastnické vztahy nevím. To ze fabrika nebude v Nemecku a ze Firma Borgward spolupracuje s existujícím výrobcem automobilu je zcela logické, jinak by to bylo tezko mozné.

Skupina Borgward pár terénních vozu vyrobila ale o to nejde. Kategorie kterou dnes nazýváme SUV/crossover tehdy neexistovala. Kdyby se Borgward normálne rozvíjel a existoval dnes tak by tuto kategorii nabízel. Není dulezitý odkaz na puvodní Borgward ale nabídka modelu v kategorii o kterou je na trhu zájem. Z tohoto hlediska je nabídka vozu v této kategorii absolutne správná.
Ale toš
| 12. 9. 2015 18:52
Voľba SUV z obchodného pohľadu určite, je to dnes najžiadanejšia trieda. Len mi príde trošku z cesty použitie práve značky Borgward - myslím, že hlavne v Ázii, kam aspoň sprvu asi väčšina produkcie pôjde, o nej nikto nikdy nepočul, ani v Európe, s výnimkou pár znalcov o nej prakticky nikto nevie. Spojenie zaniknutej nemeckej značky a novopostavenej fabriky v Nemecku, prípadne aspoň časť nemeckého kapitálu, to by malo patričnú marketingovú váhu celosvetovo, takto mi to príde len ako veľmi slabý odvar zašlej slávy. Myslím, že jasný odkaz na pôvodný Borgward (nie len použitie značky) by aspoň v Európe nejakú váhu mal a niečo pozitívne znamenal. Nemám z toho celkom dobrý pocit, a prípadný neúspech vrhne meno Borgward do ešte hlbšieho zabudnutia a to si predsa len taká značka nezaslúži... Veď pred svojim koncom nebezpečne konkurovala značkám ako Opel alebo BMW a tým sa naozaj nemôže chváliť každý... Celé mi to zdá byť akési nepremyslené. Držím palce, nech to dobre dopadne, asi sa im tie palce aj budú hodiť...
Avatar - Blue Sun
Ale toš
| 14. 9. 2015 07:50
Zní to německy a to bude stačit. V Asii víc udělá zvučné jméno, než skutečné kvality.
Myslím...
| 11. 9. 2015 15:09
...ze na prave na tohle jsme v Evrope vsichni cekali. >:D

Ale ono to zajde, jako vetsina importovanych aut z Ciny - dva, tri, crashtesty, kdy se auto uz pri nejnizsi rychlosti rozmeta po okoli padesati metru od zkusebny, a bude po prodejich.
Myslím...
| 11. 9. 2015 19:01
Nechápu tvoji reakci.
Myslím...
| 11. 9. 2015 21:13
No hele: Ja osobne se o auta zajimam docela dlouho, od decka, ale o firme Borgward slysim prvne. Nemyslim, ze by tu nekdo cekal na jeji znovuvzkriseni, kor tim nejmene vhodbnym zpusobem a sice ze jmeno pouzije cinska firma na svuj vyrobek. Tolik k tomu cekani.
K tem crashtestum: Urcite si vzpominas, jak cinani chteli pred par lety ovladnout trhy v Evrope, znacky jako Gonow, nebo Greatwall mely kecy o desitkach procent hned po prvnim roce prodeje, a jak to dopadlo? Pri prvnich testech se auta polamala a rozpadla zpusobem, ktery nahanel hruzu a bylo po prodejich. Proste radeji Dacii, nez neco z Ciny. NE ze bych Cinskym firmam nepral, ale s tim, s cim ted prichazi Borgward nemaji sanci.

Pritom maji napriklad dobre (ve smyslu pouzitelne cena/vykon) elektromobily, v Cine jich jezdi cim dal vice, ale ty sem nejak vozit zatim nezkouseji. Tam by podle me sanci meli.
Avatar - AUDIRS6
Myslím...
| 11. 9. 2015 21:27
Takto:
Neviem, predpokladam, ze IPA zisti viac, ale podla vsetkeho tu sa jedna o MLB platformu Q5ky. Ta obstala v crash testoch myslim v pohode. Takze s jej konstrukciou a inymi vrchnymi plechmi by sa nemalo dat pokazit viac, nez dajme tomu 10%... ;-)
Alebo si myslis, ze v Číne "miešajú železo" podla nejakeho uplne ineho receptu a bude to taka bieda ? >:D

Ak narazas na "Čínsku Fronteru", tak to bolo o niecom inom - tam bolo sice know-how z Oplu, aj podoba, ale konstrukcia made in China. ;-)
Myslím...
| 11. 9. 2015 22:19
Platforma neznamena sasi, to neni to same, Platforma je jen soubor technickych reseni, nebo technickych celku, ktere se v aute pouziji. Takze klidne to muze mit z Q5 plno dilu ala sedadla, budiky, ovladace, ridici jednotky, sbernice atd., ale sasi, nebo podvozek muzou byt uplne jine. A samotne sasi muze byt klidne udelane z jinak "umichaneho zeleza", respektive z jine, nez vysokopevnostni oceli a uz je po crashtestech.
Myslím...
| 11. 9. 2015 22:20
Me to tam s tím Audi moc nesedí. Clovek by nemel verit vsemu co ACZ píse.
Avatar - AUDIRS6
Myslím...
| 11. 9. 2015 22:32
mne zase ano.
Mozno ze toto je taky sposob, ako vymysliet novu "lacnu" znacku pre koncern.
Moja uvaha ( dost mozne, ze az snilkovska, tak sa nesmejte ;-) ) :
Zobrali know-how od Audi, platformu MLB 1.gen., šasi Q5, ktore si prisposobili, aj tvar karoserie tomu nahrava ( aj ked to sa da samozrejme aj na uplne inu platformu aplikovat ), Audi motor ( ten 2.0 TFSi 225 PS sa stale predava v Q5 a je EU6-ovy ).
Zoznu uspech v Chine. Pustia sa do Euro NCAP, doapdnu dobre, budu predavat aj tu s cenami hoooodne pod Q5. Audi bude spokojne ze predava šasi a suciastky so slusnou marzou, nova firma bude rada ze ma uspech.
Vymyslia dalsie modely na koncernovych platformach, s lepsimi cenami ako koncernovi "bratia", takze predavat sa budu, VW bude rado a zacne spekulovat o kapitalovom vstupeni do nich ( pokial tam uz niesu ), znacka sa Euroazijsky etabluje a koncern ju celu prebere s tym, ze ma svoju vysnenu novu lacnu znacku. :-)
M.W. striela šampáňo, Škodovka si vydýchne, ze ten lacný nemusí byt ona a moze dostat zase volnejsiu ruku vo svojich buducich modeloch....
Amen >:D
Myslím...
| 11. 9. 2015 23:06
>:D >:D >:D

Toto je první clánek který jsem cetl o znacce Borgward ve kterém je Borgward takovým zpusobem spojován s firmou Audi. Takze budto má redaktor Chamilla fantastické zákulisní informace které nemají ani nemectí novinári (o cemz na základe jeho dosavadních výkonu silne pochybuji) nebo ....... Ale nechme se prekvapit.

Jinak pro informaci: Cínská Firma Foton, presneji Beiqi Foton Motor, vlastní práva na znacku Borgward, má podíl ve firme Borgward a evidentne bude vozy Borgward vyrábet. Foton je dcerinná spolecnost cínského koncernu BAIC Group (Beijing Automotive Industry Holding). BAIC je mimo jiné partner firem Daimler a Hyundai ve výrobe automobilu, s obema firmami má spolecné podniky (50%/50%). Mezi dcerinné spolecnosti koncernu BAIC patrí firma BAIC Motor, výrobce osobních automobilu a malých vanu pod vlastními znackami. Od listopadu 2013 vlastní Daimler 12 % firmy BAIC Motor. Krome toho existuje také joint venture Beijing Foton Daimler Automobile které vyrábí uzitkové automobily.

Tož tak.
Avatar - AUDIRS6
Myslím...
| 11. 9. 2015 23:13
Nooo..., toto nieje jediny server, na ktorom su uvedene podobne spekulacie ( o Audi ). ;-)
Myslím...
| 11. 9. 2015 23:28
Takze i ty spekulace Chamilla opsal? To ovsem neprekvapuje. Já jsem takové spekulace zatím necetl.
Avatar - AUDIRS6
Myslím...
| 11. 9. 2015 23:41
No, opisovalo asi kopec novinarov, ale naznaky tam su zretelne, takze tentoraz by som s kritikou pockal. ;-)
Myslím...
| 11. 9. 2015 23:49
A co kdyz strielat šampáňo nebude M.W. ale D.Z.?
Avatar - AUDIRS6
Myslím...
| 12. 9. 2015 00:04
Ty si zamerany inac - na dizajn, prepojenie vyrobcov...atd... Ja to beriem technicky:
Na co by malo toto auto taky dlhy predny previs ? Asi ma ten motor fakt pozdlzne pred prednou napravou ( ako Audi ). Keby to bol zaklad z MB, tak je motor nad pr.nap. a nemusi mat ten predny previs taky velky. Ak by to bolo este z mensej platformy ( A-klassa a motory priecne ) tak tiez nieje dovod na taky velky predny previs.
Prevodovka DS 7° ( zeby nas klasicky 7° S-Tronic - teda DSG pre pozdlznu zastavbu ;-) ). Motor - presna specifikacia aktualneho 2.0 TFSi z Q5. Jasne, da sa tak naladit aj MB 2.0, ale preco ? A bonus - pohon 4x4 tak, ako to Audi uvazovalo ako 1 z alternativ pre svoje buduce modely. Takze, asi sa rozhodli inac a vyskum venovany takehoto "e-quattra" ponukli / predali odberatelovi. A mozno ho aj oni pouziju neskor ( hovorilo sa aj o novej A4, ale moduly plug-in hybridov su uz hotove a rata sa s "klasickym" quattrom cez kardan... Takze zaujimavych technicky spriaznenych rieseni je tam kopec !
Zabudol som na nieco ? Celkovy tvar ? :-) - s minimom uprav skeletu sa na skelet Q5 picnu trochu pozmenene plechy - strasna uspora vo vyvojovych nakladoch...
Atd....
Tak uvidime, koho rozmyslanie je blizsie realite - ci tvoje marketingove, ci moje technicky zdovodnene. ;-)
To neznamena, ze sa nemozem vo vsetkom komplet mylit...
Avatar - pumpkin
Myslím...
| 12. 9. 2015 09:42
A kde sa o tej MLB platforme ešte píše? Ja som zatiaľ nič také nenašiel...
Avatar - AUDIRS6
Myslím...
| 12. 9. 2015 10:01
Rozsir si obzory ;-)
Poznas Q5, ktora nieje na MLB-cku ? ;-)
Myslím...
| 12. 9. 2015 10:10
Más odkaz na nejaký kvalitní web kde se píse o pouzití paltformy Audi Q5 pro Borgward BX 7? Docela by me zajímalo odkud Chamilla opisoval nebo jestli jenom spatne pochopil mnoho clánu ve kterých se píse ze Borgward BX 7 má podobné rozmery jako Audi Q5 nebo ze Audi Q5 je jedním z kokurentu Borgwardu BX 7.
Avatar - AUDIRS6
Myslím...
| 12. 9. 2015 10:28
z tych, ktore povazujem za kvalitne, tak nie.
Lenze je to len otazka casu, kedy pravda o platforme vyplava na povrch.
Ak som sa ja s mojim "analytickym uvazovanim" mylil, kludne sa tu verejne ospravedlnim.
Pre tento raz vy som ale p. redaktora Chamilu dopredu neodsudzoval, nakolko mi cita ciastocne myslienky. ;-)
Overene informacie ma asi malokto, resp. nikto ich este nezverejnil.
Ale ked budes na IAA, popros ich, nech ti odkrytuju motor - hadam spoznas pod krytom koncernove loga... >:-[]
Myslím...
| 12. 9. 2015 10:39
No nechme se prekvapit. Otázka je jestli by se verejne omluvil taky redaktor Chamilla. I kdyz to vlastne otázka není....
Myslím...
| 11. 9. 2015 22:15
Firma Borgward, dnes by se reklo skupina Borgward, vyrábela automobily od 20tých do zacátku 60tých let a v poválecném Nemecku patrila se znackami Borgward, Goliath a Lloyd k významným výrobcum automobilu. Já jsem toho o ní vedel dost dávno predtím nez se zacalo mluvit o jejím znovuvzkrísení. Tolik k firme Borgward.

Já osobne (je to samozrejme muj názor) vidím v kazdém novém výrobci/nové znacce obohacení sveta automobilu. Pokud se Borgward prosadí, fajn. Pokud se neprosadí, nic se nedeje. Bude to jejich problém, nijak svým me ani tobe neublízili.

V historii automobilového prumyslu vznikly a zanikly stovky výrobcu/znacek. To je úplne normální.

K tomu cekání: Samozrejme v Evrope na znovuvzkrísení znacky Borgward nikdo neceká a je velká otázka jestli se jim podarí. No a co? Fajn, ze nekdo zkousí neco nového.

Jinak rozjet dnes velkosériovou výrobu nejaké nové znacky automobilu (nemluvím o nejakých malosériových supersportech nebo kit carech) bez spolupráce s nejakým etablovaným výrobcem je vzhledem na obrovské náklady témer nemozné. I taková firma Tesla, která na zacátku nebyla typickým príkladem velkosériové firmy, své první vozy nevyrábela sama. Iniciativa na znovuvzkrísení znacky Borgward podle mých informací nevysla z Cíny ale z Evropy a to ze si nasli partnera v Cíne je docela logické.

K tem crashtestum: Samozrejme si vzpomínám na ty problémy s crashtesty a je fakt ze cínské firmy nekdy prezentují nerealistické cíle (nejen co se týce prodeju v Evrope). Ovsem cínský automobilový prumysl se vyvíjí a to se týká i crashtestu. Jinak zase podle mne platí: bud bude crashtest Borgwardu BX 7 OK nebo ne.

V zásade nevidím v cínských automobilech problém.
Myslím...
| 11. 9. 2015 22:21
V podstate to vidime stejne, nejlip to vystihuje ten druhy odstavec.
Myslím...
| 12. 9. 2015 12:49
Hezky shrnuto, s tím závěrem buď to vyjde a nebo ne se dá souhlasit. Uvidíme co Borgward předvede ;-)
Avatar - Ada je tady
Myslím...
| 13. 9. 2015 08:15
Mariachi napsal: "... o firme Borgward slysim prvne..."

Asi toho tedy o autech moc nevíš. Ve voze Borgward Isabella jsem se vozil, když mi bylo asi 5 let. [odkaz] Pamatuji si to jako takové trochu škromachoidní auto, ale tatínka tehdy všichni obdivovali, že může jezdit (i když jen krátce a bylo vypůjčené) v autu ze západního Německa. A já jsem byl na tátu velice hrdý!

Jiná věc je, zda znovuvzkříšená značka může být životaschopná. Ale to je jiná historie.
Avatar - Ji/Ri
Myslím...
| 13. 9. 2015 22:56
...už chápu, jak jsi jednou kdysi říkal, že Tvá první byla Isabella >:-[] >:D >:D
borg
| 11. 9. 2015 15:44
víc než vzhled mě štve, že je to suv... když někdo mohl dát prachy za ssangyonga, tak koupí i tohle... Pokud to je na technice vw, tak je to fakt zbytečná automobilka...
borg
| 11. 9. 2015 19:32
Tá predná maska je čisté zúfalstvo. Ako sa pod toto môže niekto podpísať?
Keď dám deťom pastelky, tak to zvládnu lepšie.
borg
| 12. 9. 2015 10:18
Tak nám predveďte niečo lepšie, páni dizajnéri, kvalitné skice ACZ určite neodmietne. ;-)
borg
| 12. 9. 2015 20:45
Nemusíme byť diplomovaní dizajnéri, aby sme necítili, že ten predný kukuč ide proti srsti.
;-)
Avatar - moreczech
Kdepak máme Ádu a spol. ?
| 11. 9. 2015 17:05
To musí být šok pro všechny pitschusisty ten znak >:-[]
Kdepak máme Ádu a spol. ?
| 12. 9. 2015 10:19
Tak nech sa nikto na mňa nehnevá, ale so všetkou rozvahou mi nedá nenapísať, že toto mohol napísať len prachobyčajný blbec.
Avatar - moreczech
Kdepak máme Ádu a spol. ?
| 12. 9. 2015 12:30
a trefil ses, znáš se dobře >:D
Kdepak máme Ádu a spol. ?
| 12. 9. 2015 17:29
To je rozum, nikoho to už ani nenapadne, tak to treba rýchle pripomenúť, že... :-!
Kdepak máme Ádu a spol. ?
| 12. 9. 2015 16:00
Ešteže tam nedali tieto óbr plakety
https://en.wikipedia.org/wiki/Borgward
Avatar - moreczech
Kdepak máme Ádu a spol. ?
| 12. 9. 2015 16:44
tak není všem dnům konec :-)
Avatar - dock37
Nové auto....
| 15. 9. 2015 09:17
....asi nie!Vyzerá to ako prerobený Hai Santa fe!Ako vyzerá interiér? ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku