Tak je to jen koncept. A nenazýval bych to přestavbou. Vypadá to jako to staré řešení, jen trochu jinak udělané. Pokud to tak je, tak je to jen ukotvené v kolejnicích pro sedadla a půjde to vyndat. Caravelle má stejné kolejnice, pokud vím, takže to do ní půjde také strčit, a na rozvoru nezáleží.
Předpokládám, že ty motorky dáš napříč, že? Tady (stejně jako u toho starého nosiče) je motorka podél. Takže můžeš zapomenout na lavici. Asi půjdou dát dovnitř dva tyhle nosiče najednou, ale v celé délce toho nosiče nebudeš moci mít žádné sedadlo a dlouhý je přes celý Multivan, takže ti těžko zbyde místo na čtyři místa k sezení (navíc k dvěma vpředu), i kdybys měl dlouhý rozvor. A s dvěma motorkami by člověk mohl narazit na limit celkové hmotnosti, i s dvoučlennou posádkou.
Samozřejmě by šlo udělat i jiný než podélný nosič, pak by zbylo více místa. Za to ale nemůže rozvor Multivanu, to je věc nosiče.
Multivan se dělá snad jen krátký, ne? V T5 se vedle motorky na platformě, kterou prodával (prodává?) VW jako příslušenství, vešla i dvě sedadla v druhé řadě. Ale je to opravdu o tom, že převážíš motorku, ne že rodina jede na výlet a ty si motorku přibalíš. Na to potřebuješ něco většího, pokud má být uvnitř.
Pro T5 Multivan VW prodával sadu pro přepravu motorky (rampa, platforma, oka).
PS: Až teď mi došlo, že to bylo nejspíš myšleno jako ironie (přečetl jsem si předmět). :-) Multivan není nějak zvlášť velký, přeprava motorky je celkem na hraně. U dodávek určených k přepravě lidí je pak problémem, jak motorku zajistit (rampa není takový problém). Na to Multivan vybavený není. Lidi rozhodně napadlo převážet motorky v Multivanech, to není objevné, ale shání se pak po řešení, jak to vlastně udělat.