Jo, že Hyundai je po Fordu a Toyotě třetí na světě, kdo vyvinul automatickou šestistupňovou převodovku?
Viz: [odkaz]
"Po více než milionu prodaných exemplářích šestistupňové samočinné převodovky DSG, uvedl Volkswagen v roce 2007 na německém trhu sedmistupňovou verzi, určenou pro méně výkonné motory."
Zkrátka:když 4 dělají totéž, není to totéž!
Johnn
0
Až na to Ado,že DSG je vyvinuta firmou BorgWagner,to jsou ti zmiňovaní výrobci převodovek.VW DSG od BorgWagner koupil,ale nevyvinul.Hyundai tuto převodovku vyvíjel sám,vlastníma kapacitama,to je velký rozdíl.
0
JJ,je to asi tak velký rozdíl, jako když zákazníka zajímá, jestli ceeda vyvinuli korejci nebo spíš němci,nebo raději cena ceeda,jestli nová i20 byla vyvinuta a navržena(zejména design)v Koreji či spíše v Německu atd. V době, kdy vývojová centra jsou různě po světě propojena sítí...jasně...Většina lidí ani netuší,proč jim auto jede,natož něco o převodovce.A kdo ji vyvinukl je jim srdečně jedno.BTW:na to,jak velký koncern firma Hyundai je a jaké má spektrum výrobků vč.lodí a obráb. strojů,je normální,že něco také vyvíjejí.Dělají to všichni a všichni spolupracují s druhými,jen v česku se z toho dělá věda. Je to jak na pískovišti... :-!
Johnn
0
V tom máš pravdu i nemáš,Ada by ti vysvětlil že každé auto vyrobené ve Francii,nebo má jméno na F je špatné.
Stačí některým říci je to vyvinuté v německu a je to podle nich perfektní,bez toho,aby to vyzkoušeli,nebo viděli.Někteří zase považují vše z koreje za obšlehnuté,nebo licenční,zde je vidět že mají vlastní vývoj,a není to pouze u převodovek.Kdo se o auta zajímá,zajímá se i o všechny věci okolo.
0
jestli vyvinuli aut. převodovku u Hyn. nebo ne je celkem jedno,spíše mě zajímá hodnocení co to přinese za klady a zapory v autě. To však čas ukázet musí. Jestli však je to určeno jen pro asijsko-americký trh,tak je mi to šumák.když Evropě to nevyzkoušíme.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
0
Ádo a myslíš, že tesař si vyvíjí vlastní kladivo? DSG jak píše dole John vyrábí firma na převodovky, stejně tak u některých BMW najdeš steptronic z US a u některých ZF. Podobná je práce i kanadský firmy Magna o který si jistě neslyšel a schválně si najdi, co kde vyrábí, nebo jí patří. Zadní stěrač na XC90 je z českýho Palu stejně, jako většina motorů u sedaček v US autech a neni to tim, že by to neuměli.
Johnn
0
Tesař prodává kladiva? :-!
Kladivo jako stálá součást vazby (pro neznalé,tak vazby střech,ne knížní),nebo srubu.Máš bod. >😁 :yes:
Navtech
0
Já píšu, že prodává kladiva?
Johnn
0
No jo,ale toho tesaře s kladivem jsi přirovnával k automobilkám a převodovkám.Pokud se nemýlím tak převodovka je dost důležitá součást auta,auta prodávají automobilky,takže teď si svůj příměr jistě odvodíš sám.Stejně na tom nefrčí,ale je důležité se dobře bavit.
Když se vrátím k té DSG a VW,tak obě firmy DSG vyvíjeli společnými silami(klíčové části,ale měl na starosti BorgWagner),nebyl to čistý nákup.To je jen pro objektivitu. 😉
Navtech
0
Myšlenka byla taková, že tesař, nebo zedník, to je snad fuk... potřebuje ke svojí práci nějký nářadí a stejně tak je do aut potřeba převodovka a tu si jako spoustu jinejch komponentů automobilky kupujou. Hyundai se asi vyplatí už vlastní.
Stephen
0
A co třeba fakt, že DSG není automatická převodovka, ale manuál se dvěma spojkami?! >😒]
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ada je zase tady
0
Ciste technicky mas pravdu. Ale z pohledu ridice to je v podstate jedno. Ta prevodovka DSG take radi sama. A ma oproti klasicke automaticke prevodovce spoustu vyhod.
Navtech
0
Jakejch? Ptám se čistě technicky, jako spotřebitel. Mě je to vlastně fuk, jak to řadí, hlavně když samo.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
0
No, pokud si měl v to autě pod 150k, tak se ti nediim
oIoo
0
ha za takovou drzost budeš ukřižován! :-! ty nejseš vyplesklej z DSG? ani 7°? 😉
....tož vítej do klubu >😁
Viz: [odkaz]
"Po více než milionu prodaných exemplářích šestistupňové samočinné převodovky DSG, uvedl Volkswagen v roce 2007 na německém trhu sedmistupňovou verzi, určenou pro méně výkonné motory."
Zkrátka:když 4 dělají totéž, není to totéž!
Stačí některým říci je to vyvinuté v německu a je to podle nich perfektní,bez toho,aby to vyzkoušeli,nebo viděli.Někteří zase považují vše z koreje za obšlehnuté,nebo licenční,zde je vidět že mají vlastní vývoj,a není to pouze u převodovek.Kdo se o auta zajímá,zajímá se i o všechny věci okolo.
Kladivo jako stálá součást vazby (pro neznalé,tak vazby střech,ne knížní),nebo srubu.Máš bod. >😁 :yes:
Když se vrátím k té DSG a VW,tak obě firmy DSG vyvíjeli společnými silami(klíčové části,ale měl na starosti BorgWagner),nebyl to čistý nákup.To je jen pro objektivitu. 😉
....tož vítej do klubu >😁