Technika
Hyundai: Nová automatická převodovka se šesti stupni, lepší dynamikou a nižší spotřebou paliva
18 komentářů
boberko
mel jsem automat ve trech autech a jezdil jsem i s DSG, ale ze bych z nej byl z pohledu ridice nejak vyplesklej tak to teda vubec.
Jakejch? Ptám se čistě technicky, jako spotřebitel. Mě je to vlastně fuk, jak to řadí, hlavně když samo.
Ciste technicky mas pravdu. Ale z pohledu ridice to je v podstate jedno. Ta prevodovka DSG take radi sama. A ma oproti klasicke automaticke prevodovce spoustu vyhod.
Myšlenka byla taková, že tesař, nebo zedník, to je snad fuk... potřebuje ke svojí práci nějký nářadí a stejně tak je do aut potřeba převodovka a tu si jako spoustu jinejch komponentů automobilky kupujou. Hyundai se asi vyplatí už vlastní.
No jo,ale toho tesaře s kladivem jsi přirovnával k automobilkám a převodovkám.Pokud se nemýlím tak převodovka je dost důležitá součást auta,auta prodávají automobilky,takže teď si svůj příměr jistě odvodíš sám.Stejně na tom nefrčí,ale je důležité se dobře bavit.
Když se vrátím k té DSG a VW,tak obě firmy DSG vyvíjeli společnými silami(klíčové části,ale měl na starosti BorgWagner),nebyl to čistý nákup.To je jen pro objektivitu. 😉
Když se vrátím k té DSG a VW,tak obě firmy DSG vyvíjeli společnými silami(klíčové části,ale měl na starosti BorgWagner),nebyl to čistý nákup.To je jen pro objektivitu. 😉
Tesař prodává kladiva? :-!
Kladivo jako stálá součást vazby (pro neznalé,tak vazby střech,ne knížní),nebo srubu.Máš bod. >😁 :yes:
Kladivo jako stálá součást vazby (pro neznalé,tak vazby střech,ne knížní),nebo srubu.Máš bod. >😁 :yes:
jestli vyvinuli aut. převodovku u Hyn. nebo ne je celkem jedno,spíše mě zajímá hodnocení co to přinese za klady a zapory v autě. To však čas ukázet musí. Jestli však je to určeno jen pro asijsko-americký trh,tak je mi to šumák.když Evropě to nevyzkoušíme.
Ádo a myslíš, že tesař si vyvíjí vlastní kladivo? DSG jak píše dole John vyrábí firma na převodovky, stejně tak u některých BMW najdeš steptronic z US a u některých ZF. Podobná je práce i kanadský firmy Magna o který si jistě neslyšel a schválně si najdi, co kde vyrábí, nebo jí patří. Zadní stěrač na XC90 je z českýho Palu stejně, jako většina motorů u sedaček v US autech a neni to tim, že by to neuměli.
V tom máš pravdu i nemáš,Ada by ti vysvětlil že každé auto vyrobené ve Francii,nebo má jméno na F je špatné.
Stačí některým říci je to vyvinuté v německu a je to podle nich perfektní,bez toho,aby to vyzkoušeli,nebo viděli.Někteří zase považují vše z koreje za obšlehnuté,nebo licenční,zde je vidět že mají vlastní vývoj,a není to pouze u převodovek.Kdo se o auta zajímá,zajímá se i o všechny věci okolo.
Stačí některým říci je to vyvinuté v německu a je to podle nich perfektní,bez toho,aby to vyzkoušeli,nebo viděli.Někteří zase považují vše z koreje za obšlehnuté,nebo licenční,zde je vidět že mají vlastní vývoj,a není to pouze u převodovek.Kdo se o auta zajímá,zajímá se i o všechny věci okolo.
JJ,je to asi tak velký rozdíl, jako když zákazníka zajímá, jestli ceeda vyvinuli korejci nebo spíš němci,nebo raději cena ceeda,jestli nová i20 byla vyvinuta a navržena(zejména design)v Koreji či spíše v Německu atd. V době, kdy vývojová centra jsou různě po světě propojena sítí...jasně...Většina lidí ani netuší,proč jim auto jede,natož něco o převodovce.A kdo ji vyvinukl je jim srdečně jedno.BTW:na to,jak velký koncern firma Hyundai je a jaké má spektrum výrobků vč.lodí a obráb. strojů,je normální,že něco také vyvíjejí.Dělají to všichni a všichni spolupracují s druhými,jen v česku se z toho dělá věda. Je to jak na pískovišti... :-!
Až na to Ado,že DSG je vyvinuta firmou BorgWagner,to jsou ti zmiňovaní výrobci převodovek.VW DSG od BorgWagner koupil,ale nevyvinul.Hyundai tuto převodovku vyvíjel sám,vlastníma kapacitama,to je velký rozdíl.
Jo, že Hyundai je po Fordu a Toyotě třetí na světě, kdo vyvinul automatickou šestistupňovou převodovku?
Viz: [odkaz]
"Po více než milionu prodaných exemplářích šestistupňové samočinné převodovky DSG, uvedl Volkswagen v roce 2007 na německém trhu sedmistupňovou verzi, určenou pro méně výkonné motory."
Zkrátka:když 4 dělají totéž, není to totéž!
Viz: [odkaz]
"Po více než milionu prodaných exemplářích šestistupňové samočinné převodovky DSG, uvedl Volkswagen v roce 2007 na německém trhu sedmistupňovou verzi, určenou pro méně výkonné motory."
Zkrátka:když 4 dělají totéž, není to totéž!
....tož vítej do klubu >😁