Ekonomika
Oni potřebují krizi. Připomínají mi moji milovanou Nokii, která ke konci kašlala na staré zákazníky a ty nové neuměla oslovit. Nokia MIcrosoft 215, ale celkem jde i když jen s přihlédnutím k ceně a trapným pětipalcovým dotykáčům, které se mi ani nevejdou do kapsy.
Zrušili desetikvalt DSG - úchylný projekt rovnající se svojí nesmyslností tanku Maus.
V USA si asi desetiletí moc neškrtnou, pokud svojí dieselovou krizi budou řešit současní ulísaní manažeři a ne chlapi s menším strništěm na ksichtě co udělají upřímné chlapské gesto - utlumení TDI divize.
Tohle je přetaví v novou společnost, která bude brát opravdu čistou dopravu (cng-lpg-elektro) naprosto vážně a bude se jí věnovat plnou finanční silou. Nakonec budeme profitovat všichni. Ano i krize může být cestou k lepšímu zítřku. Buďto půjdou tímhle scénářem nebo přijde nevyhnutelný (pomalý) úpadek i přes silné vlastenectví v EU a nenávist číňanů k japoncům, která jediná stojí za tím, že dnes toyota není o dost větší než das auto.
Zrušili desetikvalt DSG - úchylný projekt rovnající se svojí nesmyslností tanku Maus.
V USA si asi desetiletí moc neškrtnou, pokud svojí dieselovou krizi budou řešit současní ulísaní manažeři a ne chlapi s menším strništěm na ksichtě co udělají upřímné chlapské gesto - utlumení TDI divize.
Tohle je přetaví v novou společnost, která bude brát opravdu čistou dopravu (cng-lpg-elektro) naprosto vážně a bude se jí věnovat plnou finanční silou. Nakonec budeme profitovat všichni. Ano i krize může být cestou k lepšímu zítřku. Buďto půjdou tímhle scénářem nebo přijde nevyhnutelný (pomalý) úpadek i přes silné vlastenectví v EU a nenávist číňanů k japoncům, která jediná stojí za tím, že dnes toyota není o dost větší než das auto.
To pojednání o Nokii je poněkud nesrozumitelné....
Ulízaní manažeři = chlapi s pořádným strništěm?! Chtělo by to trochu po sobě číst....
CNG a LPG rozšiřování nic nebrání, snad jen chybějící infrastruktura ;-\ Ale kdo jí bude financovat?! Zejména, pokud bude tolik % zákazníků, jako doposud?
A proč bych měl vůbec jásat na nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách.
Zbývá elektromobilita, která i při známých současných nevýhodách (nesnižuje zatížení prostředí uhlíkatými zplodinami z výroby elektřiny a těžbou drahých kovů pro výrobu baterií vytváří nová, ještě větší rizika v prostředí i ekonomice) snad představuje alespoň nějaké řešení. Jenže pořád hodně nedokonalé. Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog....
Tvoje soptění na diesely by mělo být spíše namířeno na manažery zodpovědné za skandální chování automobilky. A kdo ví, třeba se nakonec ukáže, že VW v tom není sám...
Krize očišťuje, pokud je kam se vyvinout. Současný svět se vyvíjí tak akorát do vlastní zkázy. I díky názorům, jako je ten Tvůj.
Ulízaní manažeři = chlapi s pořádným strništěm?! Chtělo by to trochu po sobě číst....
CNG a LPG rozšiřování nic nebrání, snad jen chybějící infrastruktura ;-\ Ale kdo jí bude financovat?! Zejména, pokud bude tolik % zákazníků, jako doposud?
A proč bych měl vůbec jásat na nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách.
Zbývá elektromobilita, která i při známých současných nevýhodách (nesnižuje zatížení prostředí uhlíkatými zplodinami z výroby elektřiny a těžbou drahých kovů pro výrobu baterií vytváří nová, ještě větší rizika v prostředí i ekonomice) snad představuje alespoň nějaké řešení. Jenže pořád hodně nedokonalé. Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog....
Tvoje soptění na diesely by mělo být spíše namířeno na manažery zodpovědné za skandální chování automobilky. A kdo ví, třeba se nakonec ukáže, že VW v tom není sám...
Krize očišťuje, pokud je kam se vyvinout. Současný svět se vyvíjí tak akorát do vlastní zkázy. I díky názorům, jako je ten Tvůj.
Kdo je tu demagog? Zatím jedině ty a dost podprůměrný.
„A proč bych měl vůbec jásat nad nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách."
Nafta-ropa je z tohoto hlediska horší, takže to zkus jinak. Slepá ulička je jen v tvojí hlavě. Nazval bych to zacyklenou blbostí.
„Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog...."
Ne nechovám. Zde se diskutuje o autech, takže nechápu proč sem taháš lodě a letadla. Používají naprosto odlišné motory. BTW podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG. Velké nákladní lodě ať spalují třeba tvoje staré ponožky. Jejich komíny ohrožují svým smradem mnohem méně lidí než diesely v ulicích. Letadla můžou k tvým ponožkám přidat i spodky.
Donekonečna omýlané blbosti o elektromobilitě ti už nehodlám vyvracet. Všichni jsou blázni jenom PM2 je letadlo.
„A proč bych měl vůbec jásat nad nabídkou LPG a CNG, když to vypadá do 10 let na slepou uličku?! Zdroje jsou v rizikových oblastech nebo ve velmi drahých lokalitách."
Nafta-ropa je z tohoto hlediska horší, takže to zkus jinak. Slepá ulička je jen v tvojí hlavě. Nazval bych to zacyklenou blbostí.
„Co uděláme s náklaďáky, s letadly a s loděmi?! Pokud ve svých výplodech nezahrnuješ tyto dopravní segmenty, chováš se jako demagog...."
Ne nechovám. Zde se diskutuje o autech, takže nechápu proč sem taháš lodě a letadla. Používají naprosto odlišné motory. BTW podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG. Velké nákladní lodě ať spalují třeba tvoje staré ponožky. Jejich komíny ohrožují svým smradem mnohem méně lidí než diesely v ulicích. Letadla můžou k tvým ponožkám přidat i spodky.
Donekonečna omýlané blbosti o elektromobilitě ti už nehodlám vyvracet. Všichni jsou blázni jenom PM2 je letadlo.
Hochu máš nebezpečně blízko do blázince.
Cituji😒br /> "podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG"
tomu se říká megalomanie
Jinak Marfuša taky kvičela - chci, já chci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale je pěkné jak si věříš.
Mimochodem Ty a ještě jeden tady, myslím že To ten nebo nějak tak ......... jste opravdu úplně nemocní tím jak blijete ty svoje plky proti dieselům. Rád bych věděl co Vám kdo kdy udělal, že neděláte něco užitečnějšího.
Můžete se vzteknout ale platí - psi štěkají, ale karavana kráčí dál ...
Cituji😒br /> "podíl dieselů v nákladních autech chápu, ale chci ho postupně snižovat třeba tím CNG"
tomu se říká megalomanie
Jinak Marfuša taky kvičela - chci, já chci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale je pěkné jak si věříš.
Mimochodem Ty a ještě jeden tady, myslím že To ten nebo nějak tak ......... jste opravdu úplně nemocní tím jak blijete ty svoje plky proti dieselům. Rád bych věděl co Vám kdo kdy udělal, že neděláte něco užitečnějšího.
Můžete se vzteknout ale platí - psi štěkají, ale karavana kráčí dál ...
Rozšiř si slovní zásobu. Psi štěkají a karavana jede dál - kolikrát si to už psal? Podíl dieselů v osobácích nikdy nepřekonal 30% a v motorkách je to pro ně úplně zabité, takže ta karavana je benzínová a věř tomu, že tohle se bude měnit už jen v neprospěch nafty. 😄
Já zase nechápu, jak se dieselů může někdo zastávat. Je to nepřirozený masochismus zastávat se něčeho co smrdí a škodí lidskému zdraví. Každý normální člověk co má plíce to cítí a je rád, když kolem něj projede bus nebo truck na cng a ne na naftu. Sakra projeď se někdy na bicyklu po frekventovaný silnici a s čistým svědomím řekni, že benzín ti vadí víc. Je to blbost a na kamiony to nesváděj, protože ty všude nejezdí. Zřejmě jsi s dieselama nějak pracovně propojen, ale to já nejsem a můžu si tak užívat svoji svobodnou objektivitu. Lituju tě, ale nemohu ti pomoci.
Já zase nechápu, jak se dieselů může někdo zastávat. Je to nepřirozený masochismus zastávat se něčeho co smrdí a škodí lidskému zdraví. Každý normální člověk co má plíce to cítí a je rád, když kolem něj projede bus nebo truck na cng a ne na naftu. Sakra projeď se někdy na bicyklu po frekventovaný silnici a s čistým svědomím řekni, že benzín ti vadí víc. Je to blbost a na kamiony to nesváděj, protože ty všude nejezdí. Zřejmě jsi s dieselama nějak pracovně propojen, ale to já nejsem a můžu si tak užívat svoji svobodnou objektivitu. Lituju tě, ale nemohu ti pomoci.
>😁 >😁 neni väcsia radost, ako skodofka radost >😁 :no:
do rezerv a kdyby bylo nejhur tak otevrou sejf a na ebay vydrazi zlate zuby tatky zakladatele führera Adolfa Hitlera
>😁 >😁 >😁
Ano, je to sice lacinej humor, ale tomuhle se musí člověk zasmát i kdyby nechtěl.
Asi udělám nové video Hitler a VW. Svrbí mě prsty >😁
Ano, je to sice lacinej humor, ale tomuhle se musí člověk zasmát i kdyby nechtěl.
Asi udělám nové video Hitler a VW. Svrbí mě prsty >😁
To video už je od neděle na světě.
[odkaz]
[odkaz]
Uděláme českou verzi, to bude víc sranda >😁
Jsem rád že jsme se na jednom shodli - VW neumí dělat benzíny. 😄 Mimochodem, jestli si někdo myslí, že nejsou "čipnuté" stejným způsobem i benzíny, těžce se mýlí ....
Blabla. Dokud někdo nedokáže, že podvádějí i s benzínama, tak do VW nekopej. Nevím proč by takové slabiny amíci nevyužili. Benzín s emisema problém nemá. Stačí ti nízkotlaké nepřímé vstřikování a EU6 a všechny ostatní nejpřísnější emisní normy máš v kapse. Diesel je proti tomu obtížně spálitelný odpad.
Proč se proboha musí k tématu vyjadřovat většinou ti, co jen hýkají neustále svoje nepříliš inteligentní poznámky? :-!
Holden a Barik... 😄
Holden a Barik... 😄
Posledného Golfa 1,2TSi/63kW (štvorvalec) v 2015 sme kúpili za 14.300,- Eur v "základnej výbave" Trendline Edition (plechové disky, automat.klima, kožený paket, tempomat, stredová opierka, biela farba + predné a zadné parkovacie snímače).
Dnes tá istá výbava stojí po odpočítaní bonusu 2.000 € až 17.440 €. Rozdiel je len v hlinníkových diskoch.
ĎAKUJEM, nemám záujem si za "hlinníkové disky" priplácať 3.140 €.
Áno, dávajú tam síce 1,5 TSi (štvorvalec), ale tá 1,2 TSi v štvorvalci by mi stačila bohato i dnes, ale ju neponúkajú.
Nech si ide VW svojou cestou, my sme si tú svoju tiež už našli a nie je to VW.
Kto che kam, pomôžme mu tam ...
Dnes tá istá výbava stojí po odpočítaní bonusu 2.000 € až 17.440 €. Rozdiel je len v hlinníkových diskoch.
ĎAKUJEM, nemám záujem si za "hlinníkové disky" priplácať 3.140 €.
Áno, dávajú tam síce 1,5 TSi (štvorvalec), ale tá 1,2 TSi v štvorvalci by mi stačila bohato i dnes, ale ju neponúkajú.
Nech si ide VW svojou cestou, my sme si tú svoju tiež už našli a nie je to VW.
Kto che kam, pomôžme mu tam ...
Jsem zvědav, jak jim ta Evropa ten růst udrží >😁 >😁 >😁
Joo, tak dlouho se vydávaj chvástavý zprávy až se ucho utrhne >😁 >😁
a ked padnu o 100 tisic... tak to tam uz mozu za velkou mlakou rovno zabalit ...
A oslizlý povídačky o neúspěchu od Barika, jak neumí nabídnout benzínovej motor jsou tak nebetyčný hlouposti, že by jsi za ně měl být tlučen :-!