je to uplne stejne jako s jakymkoliv podobne vykonnym autem, parkrat vyzkousis a tim to hasne, i s tim ferrari vetsina lidi jezdi normalne a nemaj potrebu ani vyuzivat zrychleni ani ty stovky koni
S největší pravděpodobností si ho nepořídím, ale i tak se na něj těším.
Bude zajímavé sledovat, jak se změní poměr výnosů a nákladů a zda li se dostanou do zisku již teď, či až s vozem střední třídy. Kupříkladu pohon a motory jsou vyvinuty a už se budou "jen" aplikovat v nových vozech (když nepočítáme drobné modernizace).
jj
JE SNAD KAŽDÝMU JASNÝ KAM KLIKNOU PRO DNEŠNÍ LIVE PŘENOS [odkaz] [odkaz] PŘEDÁVAČKY TESLA MODEL X [odkaz] v 20:00 FREMONT CALIFORNIA USA [odkaz] TZN: 05:00 HOD ST 30.09.2015 SEČ SOUDRUZI ;-)
ZÍTRA SE VSTÁVÁ NA RANNÍ !! >:D >:D >:D
PS: KONTROLNÍ OTÁZKA SOUDRUZI :
jaký je na světě poměr zájemců o MODEL X s X dveřmi a o MODEL X bez nich [odkaz] ... ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Ne vždy jezdí v rodinném autě celá rodina. A někdy může výkon pomoci v situaci, kterou jsi nezavinil.
Mimochodem, vadí ti, že Ford nabízí S-max s 2,0EB 240PS? K čemu tak silný motor?
Celkem hnus, ale Das Filcka TDI jsou větší trapas.
Ten mohutný předek mi vůbec nesedne. Model S je proti tomu nádherná labuť. Technicky to bude paráda jako u každého elektromobilu. Je to v tak velkém kontrastu s tím co dnes předvádí TDI od Filcka Auto, že bych brečel.
nikdo tu nic takoveho netvrdi (to s tim predjizdenim na krev) ale co je podle tebe lepsi, mit v zasobe pri predjizdeni 50 nebo 500 koni? proste kdys zacnu normalne prejjizdet, predjizdim a najednou se v protismeru objevi nekdo kdo jede 200... a co ted? dokoncit nebo nedokoncit predjizdeni kdys jsem treba jiz za urovni predjizdeneho auta? a co myslis co je lepsi v takove chvili, mit tam rezervu tech 50 nebo 500 koni aby se dalo predjizdeni dokoncit rychleji?
to ze ma auto v motoru/rech 700 koni a dokaze zrychlit za 100 za 4 sekundy jeste neznamena ze toho musis vyuzivat, i s takovim autem se da jezdit naprototo podle predpisu a vyuzivat nemusis ani petinu toho vykonu ;-) nebo ty si jako myslis ze lidi co maj treba Veyrona s 1000 koni a ma maximalku nad 400km/h, tak ze ho pri kazde prilezitosti musej potrapit a vyuzivaj neustale jeho schopnosti na maximum?
ja znam majitele nekolika sportovnich vozu s vykony od 300 do 500 koni a vetsina z nich s tema autama jezdi normalne podle predpisu, nemaj potrebu dokonce ani na dalnici jezdit vic nez 130km/h ;-) ani ja nemam potrebu s 220kW pod haubnou jezdit jinak nez predpisove, ale vim ze kdys budu potrebovat, mam pod pravackou pripravenych dalsich treba 150 koni ;-)
aha a fosilni paliva dojit nemuzou? ja zapomel ze nadrze aut jsou bezedne >:D nevim jak ostatni a tedy ani ty, ale me auto dojezd hlida a pokud me klesne dojezd tusim pod 80km tak me nato auto upozorni, setrnejsi jizdou jsem pak schopnej dojet jeste asi 100-120km
S rodinym autem se ma primarne jezdit tak, aby nedoslo k zadnemu ohrozeni posadky vozu, takze i predjizdeni ma byt s dostatecnou rezervou. Chces mi tvrdit, ze v rodinem aute se vzdy predjizdi na krev a s motorem v otackach atakujici omezovac ?