Novinky
Zpět na článek
Šéf vývoje Audi: Elektroauta budou jednou dominovat, s V8 zatím počítáme (rozhovor)
15 komentářů
WinDiesel
6
Je zajímavé piňone že největší problémy s exhalacemi mají v zemích, kde diesely vůbec nebo téměř nejezdí ......... Čína apod.
Přejít do diskuze
Velkoodběratel_kukuřice
Jsi hlupák, nemůžeš jít od zdi ke zdi. Když většina aut bude elektromobily, tak po kovem do baterek bude taková poptávka, že se obrátí polovina světa vzhůru nohama. Podle mne řešením jsou hybridy, ideální malý až středně velký benzínový motor a záleží jestli bude buď auto pohánět přímo, anebo generovat el. proud.
WinDiesel
Ne extremista ne, jen hlupák, jak tady řekl kolega. Hlupák s vyhuleným mozkem.
WinDiesel
Nech mi trochu matroše co hulíš jo? Síla, jen co je pravda. Poděl se tady se všemi ať si užíváme jako ty !!! Předem díky !!!
Barry Lyndon
to jako, že kdyby v Číně vyměnili zážehové motory za dieselové (stejného stáří, stavu a technické úrovně), tak, že by se exhalace zlepšily? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 Svatá prostoto... to byl argument...
252kW
To není vůbec zajímavé. Zjisti jakou cenu má na těch trzích průměrný motor+výfuk a zjistíš, že bys za to neměl ani TDI jednoválec+výfuk splňující EU6, přesto, že se jedná nejčastěji o benzínové čtyřválce (Čína). Indie smrdí kvůli dvoutaktům a dieselům. Dále je velká část těch problémů způsobena průmyslem/domácnostmi a ne osobními automobily.
252kW
„zůstanou i tradiční zážehové a vznětové motory."
Doufám, že ho dieselgate spláchne do hajzlíku. Ani Audi jako prémiový výrobce se nechce vzdát megadusíků a dpf kastrátů? Tak to už vidím, jak za půl roku začne nepoučitelná Filcka s kampaní REALLY CLEAN DIESEL (SSS - Simply Stupid Solution).
Doufám, že ho dieselgate spláchne do hajzlíku. Ani Audi jako prémiový výrobce se nechce vzdát megadusíků a dpf kastrátů? Tak to už vidím, jak za půl roku začne nepoučitelná Filcka s kampaní REALLY CLEAN DIESEL (SSS - Simply Stupid Solution).
252kW
Typická pouliční směska. Smrad z dieselu tvoří 65%, čtyřtaktní zážehy 20% a dvoutakty 15%. Neboj jsem odolný, ale starší lidé, děti a těhotné to snáší hůř.
252kW
Jsem zdrcen tvým poklesem na nejnižší úroveň. To tě dieselgate tak rozhodila? Jen urážky a žádný argument, to jsem od tebe dřív nikdy nedostal.
Hoď sem ještě jednou odkaz na tu studii, kde diesel měl stejné nebo dokonce méně škodlivé emise než CNG nebo LPG. Jen pro pobavení 😄
Hoď sem ještě jednou odkaz na tu studii, kde diesel měl stejné nebo dokonce méně škodlivé emise než CNG nebo LPG. Jen pro pobavení 😄
Barry Lyndon
správně, diesely do 3,5 tuny jsou zločin. Všude ve světě se bez nich obejdou, akorát v Evropě (kam se navíc hodí daleko méně než např. do USA) je jich v některých zemích až 75% :no:
ZocelenyDrapalik
"Máme mnoho zákazníků, kteří se nás ptají, kdy takové (elektro) auto nabídneme. Proto nás marketingové oddělení k takovému vozu dotlačilo".
Takže poslední roky se nás automobilky snažily přesvědčit, že o elektromobily nikdo nestojí a spousta místních diskutérů to po nich opakovalo. Až teď z nich leze, že mnoho zákazníků se po takovém autě ptá, jenom dlouho trvalo, než k tomu zubynechty bránící se automobilku dotlačili. Doufám, že už je teď každému jasné, proč jde vývoj elektromobilů tak ztuha a že problém není primárně v technologii.
Takže poslední roky se nás automobilky snažily přesvědčit, že o elektromobily nikdo nestojí a spousta místních diskutérů to po nich opakovalo. Až teď z nich leze, že mnoho zákazníků se po takovém autě ptá, jenom dlouho trvalo, než k tomu zubynechty bránící se automobilku dotlačili. Doufám, že už je teď každému jasné, proč jde vývoj elektromobilů tak ztuha a že problém není primárně v technologii.
Barry Lyndon
přesně! Když člověk jede přes město autem, tak je díky permanentnímu přepnutí na vnitřní ventilaci paradoxně docela v pohodě. Ovšem jako chodec, to je jiná síla... A na děti to má bohužel dopad vůbec největší...