Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf vývoje Audi: Elektroauta budou jednou dominovat, s V8 zatím počítáme (rozhovor)

Budoucnost automobilů je podle vedoucího vývoje značky Audi v elektrickém a hybridním pohonu. Spalovací jednotky ale nezatracuje.
Zpět na článek
1. 10. 2015 15:58
1. 10. 2015 13:00
Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
„zůstanou i tradiční zážehové a vznětové motory."

Doufám, že ho dieselgate spláchne do hajzlíku. Ani Audi jako prémiový výrobce se nechce vzdát megadusíků a dpf kastrátů? Tak to už vidím, jak za půl roku začne nepoučitelná Filcka s kampaní REALLY CLEAN DIESEL (SSS - Simply Stupid Solution).
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hittman
1. 10. 2015 13:06
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Vymytý mozeček :no:
1. 10. 2015 13:11
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Jsi hlupák, nemůžeš jít od zdi ke zdi. Když většina aut bude elektromobily, tak po kovem do baterek bude taková poptávka, že se obrátí polovina světa vzhůru nohama. Podle mne řešením jsou hybridy, ideální malý až středně velký benzínový motor a záleží jestli bude buď auto pohánět přímo, anebo generovat el. proud.
1. 10. 2015 14:22
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Nejsem extrémista. Stačí když zmizí diesely. Čti pozorněji.
Avatar - Barry Lyndon
1. 10. 2015 14:32
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
správně, diesely do 3,5 tuny jsou zločin. Všude ve světě se bez nich obejdou, akorát v Evropě (kam se navíc hodí daleko méně než např. do USA) je jich v některých zemích až 75% :no:
Avatar - WinDiesel
1. 10. 2015 14:52
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Je zajímavé piňone že největší problémy s exhalacemi mají v zemích, kde diesely vůbec nebo téměř nejezdí ......... Čína apod.
1. 10. 2015 14:59
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
To není vůbec zajímavé. Zjisti jakou cenu má na těch trzích průměrný motor+výfuk a zjistíš, že bys za to neměl ani TDI jednoválec+výfuk splňující EU6, přesto, že se jedná nejčastěji o benzínové čtyřválce (Čína). Indie smrdí kvůli dvoutaktům a dieselům. Dále je velká část těch problémů způsobena průmyslem/domácnostmi a ne osobními automobily.
Avatar - Barry Lyndon
1. 10. 2015 15:10
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
to jako, že kdyby v Číně vyměnili zážehové motory za dieselové (stejného stáří, stavu a technické úrovně), tak, že by se exhalace zlepšily? >:D >:D >:D >:D >:D Svatá prostoto... to byl argument...
Avatar - WinDiesel
1. 10. 2015 14:51
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Ne extremista ne, jen hlupák, jak tady řekl kolega. Hlupák s vyhuleným mozkem.
1. 10. 2015 15:03
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Jsem zdrcen tvým poklesem na nejnižší úroveň. To tě dieselgate tak rozhodila? Jen urážky a žádný argument, to jsem od tebe dřív nikdy nedostal.

Hoď sem ještě jednou odkaz na tu studii, kde diesel měl stejné nebo dokonce méně škodlivé emise než CNG nebo LPG. Jen pro pobavení :-)
Avatar - WinDiesel
1. 10. 2015 14:50
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Nech mi trochu matroše co hulíš jo? Síla, jen co je pravda. Poděl se tady se všemi ať si užíváme jako ty !!! Předem díky !!!
1. 10. 2015 15:06
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
Typická pouliční směska. Smrad z dieselu tvoří 65%, čtyřtaktní zážehy 20% a dvoutakty 15%. Neboj jsem odolný, ale starší lidé, děti a těhotné to snáší hůř.
Avatar - Barry Lyndon
1. 10. 2015 16:15
Re: Das Filcka je stále parazitem našeho zdraví
přesně! Když člověk jede přes město autem, tak je díky permanentnímu přepnutí na vnitřní ventilaci paradoxně docela v pohodě. Ovšem jako chodec, to je jiná síla... A na děti to má bohužel dopad vůbec největší...
Avatar - eniel lorien
1. 10. 2015 15:58
Ako vidim
Došlo na moje slova
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2015 23:50
Jak s námi automobilky manipulují
"Máme mnoho zákazníků, kteří se nás ptají, kdy takové (elektro) auto nabídneme. Proto nás marketingové oddělení k takovému vozu dotlačilo".

Takže poslední roky se nás automobilky snažily přesvědčit, že o elektromobily nikdo nestojí a spousta místních diskutérů to po nich opakovalo. Až teď z nich leze, že mnoho zákazníků se po takovém autě ptá, jenom dlouho trvalo, než k tomu zubynechty bránící se automobilku dotlačili. Doufám, že už je teď každému jasné, proč jde vývoj elektromobilů tak ztuha a že problém není primárně v technologii.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku