Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Nový závodní Chevy small block ZZ6 má výkon 411 koní

25 komentářů

evocolt
..mame rovnaky sen,ale ja si ho chcem prejst nejakou starou klasikou 50-60 rokov v podobe "lode na kolesach" :yes: 😉
evocolt
..poriadny objem,kus zeleza,jednoducha konstrukcia,karburator a milion kilometrov..tomu sa nedalo odolat potom co som vyskusal 427 crate engine vo Forde Mustang zo 67 a musel som si podobny motor objednat do svojho Chevy 3100..cim som starsi tym viacej ma fascinuju stare americke auta a motorky..ne nadarmo sa hovori,ze pre americku klasiku musi clovek dospiet
Avatar - Magister
Magister
Tedy něco, co už se v eko-Evropě nenosí. 😒
Avatar - CHerokee
CHerokee
V Evropě jde automobilismus podivnou eko cestou, která se mi vůbec nelíbí.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ale jo. Nedávno si táta k 60. udělal radost - Koupil vrak Shelbyho z roku 67. Taky pěkný motor - 6,4 litru. Teď ho budeme renovovat. K tomu kit od Shelby American - Eleanor...bude časem výsledek. A samo veteránské značky.
samael
Mohutné osmiválce a dvanáctiválce se v Evropě pořád vyrábějí,ale málokdo si je koupí,dokonce i ti,kteří na ně mají,si radějí koupí limuzínu s ultrakomplikovaným dieslem,je to taková divná móda,které moc nerozumím.Já mít pořádné prachy,tak mi diesel nesmí do domu.
Avatar - Hittman
Hittman
Můj sen je projet ameriku napříč s Mustangem s motorem 5.0 V8 >😒] >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Problém je, že u nás si žadný hotrod nebo nějaké samodomo auto a skládačku nepostavíš, protože to nejde pak přihlásit.

V USA je to trochu ěnco jiného a tam to smysl má.
evocolt
..ten zvuk bude bozi :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
To je mi jasné. Né, s původním motorem 6,4 litru. Po kompletní renovací bude mít okolo 500 koní. Těším se na ten zvuk...
Avatar - Anonym
Anonym
Navíc třeba kdysi to měla v USA obyčejná auta. Chevrolety něco jako tady Rekord. Už tehdá těch V8 v obyčejných autech bylo méně v Evropě. A ted se to děje s V6 - zatímco USA je pořád má i mimo prémii, Evropa už ne.
Avatar - Anonym
Anonym
Ono je potřeba se podívat na to, kolik ty V8 a V12 atd v EU produkci stojí a pak za kolik jdou pořídit v USA.

300C či charger s 5,7 HEMi jde v USA koupit v přpočtu za 800 táců >😁
evocolt
Klasicky hot rod urcite u nas nepostavis na klasicke znacky,ale nie som si uplne isty ci sa to neda nahodou postavit na veteranske znacky.Ja som to urobil inac.Auto mam postavene na znackach s originalnymi vecami a az potom som sa pustil do prerabky celeho auta vratane komplet chassis a vzduchoveho podvozku a motora.
IPace
novej Mustang GT v 5 litrovem 8 hrnku zacina v CR na necelich 1,1 milionu (ofiko cena je 1064000) tedy cena nijak silena

co jsou poradne prachy? moje auat se jeste do nedavna vzdy pohybovala max do 400-500 tisic a presto jsem diesel nikdy nemel coby vlastni auto, rozdil v cenach samotnych aut nicotnej a rozdil v provoznich nakladech pro rodinne jezdeni take nicotne, co se usetri na nafte, to se vrazi do servisu, kvalitnejsich oleju a podobne, a pokud chce clovek usetrit i na tom palivu, tak velkoobjemove atmosfery jsou idealni na LPG
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud sou ty díly původní, není problém. Ale mustang je oficiální výrobek.
Hot rod ne.

Pokud se do Mustafy nacep nějakej novej motor, je to pak na testační komisi jestli to pustí.
Oficiálně by neměla. Měl by tam být motr co se tam dával tehdá, že to ěnkde dělaj jinak je druhá věc.
Avatar - Magister
Magister
No právě. Cena a pak...ty evropské už jsou často taky turbované. Ale tvoří malinkou nepříliš dostupnou část.
evocolt
..ak uz si postavit repliku tak jedine AC Cobra 427 😉
IPace
jakykoliv podobny problem se resi testaci a prihlasenim v Nemecku kde nemaj problem prihlasit kde co, pak us to musi v CR prihlasit ikdyby nechteli pac EU 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Na vete noty už vůbec ne, pokud to není originál výrobek nějaké automobilky za mořem vyrobený někdy před rokem 1985.

Prostě cokoliv nově postaveného jako stavebnice doma tu prakticky nemá šanci.
Avatar - Anonym
Anonym
to bude :yes: :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Západ má jiné platy než my, nemůžeme platit stejné poplatky jako západ a dělat tady za 700 euro.

Navíc rázem by bylo neprodejných hafo aut v bazarech a ojetin u dealerů a ti by je asi sežrali.
Avatar - Anonym
Anonym
to jsme dva
IPace
muzes vypsat konkretni staty a jejich predpisy ohledne tech dani a poplatku? pac tohle znam jen z UK, treba v Nemecku nebo Francii me prijde ze delaji prave vse proto, aby byl na tech poplatcich drazsi diesel, i navrhovane ceny dalnicnich poplatku v Nemecku vychazeli lepe pro 5 litrovej benzin nez pro diesel 1.6

a ani v tom UK se to neridi jen obsahem motoru, ale vykonem a kategorii vozu, takze poplatek kuprikladu na 3 litrove TDI v Audi A5 vyjde poplatkove draz nez zmineny Mustang GT s 5 litrovim benzinem
Avatar - Bully_
Bully_
Otazkou je, jak dlouho se jeste v CR, jako v jednom z poslednich statu EU, udrzi soucasna situace, tak benevolentni k velkym obsahum a vyssim vykonum. Vsude jinde jsou tyhle vozy nepomerne vic zatizene vysokymi registracnimi poplatky, danemi, PR a astronomickymi pojistkami. Psal jsem to uz ve vic diskuzich, jenom tyhle poplatky delaji "na zapade" u techto vozu ramcove nekolik tisic € rocne. Jejich relativne prizniva porizovaci cena tim razem prestava byt atraktivni. Kdo si je koupi, rozhodne se nesnazi usetrit prestavbou na LPG, protoze resit nejakou spotrebu je jenom minimalni casti celkovych vydaju na jejich provoz.
Potom cokoliv s nejakym 2.0 TDI, i kdyby stalo stejne jako novy Mustang, je z financniho hlediska podstatne vyhodnejsi a muze si ho dovolit kdokoli. Na rozdil od noveho vozu s vysokoobsahovym benzinovym V8.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Můžeš si postavit Kaipana, ale to není asi to co byste chtěli. 😉