Novinky
bubulak
2
Za mě :yes: . Podle mě byl Civic v současné a předchozí generaci příliš extravagantní a dost se odklonil od hodnot, na které byla Honda vždy pyšná - zábavnost pro řidiče, výborná technika, solidnost interiérů. Místo toho jsme dostávali technicky pochybná (lešenářská trubka vzadu) vozítka pro hipstery s interiérem a exteriérem, který by se hodil spíše tak do NFS. Tato nová generace vypadá do určité míry jako návrat ke kořenům, což se týká zejména interiéru a benzínová 1,5 129 kW by mohla být pro takové auto velmi důstojná motorizace (ostatně ta 1,8 103 kW je v této třídě nadprůměrná dodnes), v naftě si to koupí jen pako, takže co tam bude za diesel mě nezajímá. Snad to v Evropě překopáním na hatchback a kombi nedomrví.
Přejít do diskuze
Hlavně ten interiér je obří krok vpřed. Současná verze má interiér opravdu divný, tohle je zpět k té solidnosti, kterou dřív byla Honda pověstná.
Ten výkon je hodně slušný a to je ta slabší verze, silnější má mít cca 210 koníků (otázka je, zda bude i pro EU). S nejspíš poměrně lehkým autem to bude dost cvičit, na hmotnost jsem zvědav (není již tento údaj někde??).
Jinak také bych raději 1.8...
Jinak také bych raději 1.8...
Co sa tyka zadnej casti, akosi ju neviem stravit. Predok je skutocne navrhnuty vkusne, sportovo, zamracene, sebavedomo. Ten zadok nie je typicky hondacky civicarsky 😒 Cakal by som viac tvary dizajnu sedana toto je taky hybrid ani sedan ani kombi. Nieco na sposob Octavie.
Taky by se mi libila 1.5 s vykonem do 110kw (nebo 130kW osmnactka), ale predpokladam, ze ten vykon je klasicky po hondacku polozeny ve vysokych otackach. Kdyz se s tim bude jezdit, jako s normalnim autem, tak bych problem nevidel.
Co sa tyka zadnej casti, akosi ju neviem stravit. Predok je skutocne navrhnuty vkusne, sportovo, zamracene, sebavedomo. Ten zadok nie je typicky hondacky civicarsky 😒 Cakal by som viac tvary dizajnu sedana toto je taky hybrid ani sedan ani kombi. Nieco na sposob Octavie. Akurat, ze Octavia zdviha aj zadne sklo (liftback). Pri tomto navrhnutom dizajne by som uz radsej liftback kvoli lepsiemu pristupu do auta zo zadu. Aj ked ja zrovna fanusik lifbacku nie som.
Ten vykon je uz celkom slusny, ale ked si predstavim, ze to ide len z 1.500 ccm, tak je to trosku take s obavami. Ja hondackym motorom verim, avsak turbo je nieco nove (aj ked v davnej minulosti s turbom skusenosti mali) prihliadnuc na emisne normy. Idealne by bolo oturbit 1.800 ccm ktore su pod kapotou sucasneho Civica. Snad snaha downsizingu nas "nezabije" ako nas zacina pristahovalecka kriza...