Novinky
Tomu bych věřil. Je po krizi, prodeje aut rostou, lidé bohatnou. Sporťáků zase přibývá. Horší to je s motorizacemi. V Evropě zmizely atmosférické poctivé velké motory a místo toho nám rvou malé oturbené, případně hybridy a podobné prasečiny. Tež proto se v Evropě po V8 mustanzích jen zaprášilo.
Doba šoférskych áut je preč... moderný vodič nepotrebuje mať pocit že ovláda super jazdiace auto, nemá radosť z toho ako to krásne ide do zákruty, ako v tom volante drží kolesá, ako vie ľahko ovládať výkonný motor... dnes nech má škatuľa nejaký pseudodizajn, nech je napchatá všelijakými kravinami, nech to má veľké liatinové kolesá a nech to málo žerie. Potom na ceste ide kolona 20 nových áut rýchlosťou 80km/hod., nikto nevie podradiť a pridať, vlečú sa v svojich hompáľajúcich sa krabiciach s okom na PP s aktuálnou spotrebou.
Emisní normy vykonaly své zločinné dílo! EVO si také ublížilo tím, že nenabízelo, lépe řečeno nemělo, vhodný šestikvalt. ;-\
asi sa nevrátia len tu možno ostane nejaký výrobca korý ten produkt zachová.... možno to bude len Tesla....
Ja mám pocit že ľudia berú SUV ako univerzálne auto - rodinné lebo je zvonku veľké, aj do terénu lebo je 4x4, bezpečné lebo veľké, ťažké... k tomu naftu aby sa jazdilo skorozadarmo.... nakoniec možno prídu nato že univerzál nieje.
Ja som za deľbu práce: veľká rodina často jazdiaca spolu - MPV, jeden človek jazdiaci do práce - stačí 3dv. malé auto, odrastené deti jazdím max. so ženou - beriem svižný hatch alebo sedan alebo coupe....
Mňa nahnevalo Infiniti že sa odklonilo od smeru G35/37... 35 sa mi páči ešte viac... jednoduché dobrejazdiace silné auto....
Ja som za deľbu práce: veľká rodina často jazdiaca spolu - MPV, jeden človek jazdiaci do práce - stačí 3dv. malé auto, odrastené deti jazdím max. so ženou - beriem svižný hatch alebo sedan alebo coupe....
Mňa nahnevalo Infiniti že sa odklonilo od smeru G35/37... 35 sa mi páči ešte viac... jednoduché dobrejazdiace silné auto....
Ani ne. Spíš bych řekl, že spousta lidí zkouší s krabicí jezdit jako se sporťákem a dle toho taky vypadá vývoj aut. Řeší se, čím a jak nejlíp obejít fyziku a hloupost prvku za volantem, jak obejít nutnost potřeby energie pro takovou krabici...
Kolikrát v testech čteme, jak to které auto jezdí, jak je řidičské a kdovíco... a pak se z toho vyloupne, že bez elektronické armády by to nezůstalo na silnici.
Kolikrát v testech čteme, jak to které auto jezdí, jak je řidičské a kdovíco... a pak se z toho vyloupne, že bez elektronické armády by to nezůstalo na silnici.
či sa vrátia podobné športové sedany si netrúfnem predpovedať, ale verím že sa vráti "móda" 2 či 2+2 miestnych kupé, ktoré sa tiež nejako vytratili ale sem tam sa ukazujú nejaké "lastovičky". >😁
Však se zase sportovní sedany časem vrátí... Vlna hloupých SUV opadne... možná. Ne, asi ne, lidstvo už sotva dostane rozum.