Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition: Desítka se loučí i v Americe

13 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
tak by ukončili jeho výrobu a nahradili SUV. Japíci vycouvali i z rally. Takové Subaru ani nemá model, který by mohli na WRC použít.
Naštěstí tady máme FRS, děkujeme.
Avatar - boost.
boost.
A taky Imprezu STi. Ta nám ještě naštěstí zbyla. ;-\
evocolt
..uvidime dokedy..dufam,ze co najdlhsie.
Avatar - TeeJay
TeeJay
A Civic Type R a 370Z a MX-5. 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Emisní normy vykonaly své zločinné dílo! EVO si také ublížilo tím, že nenabízelo, lépe řečeno nemělo, vhodný šestikvalt. ;-\
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Proč by dělali model pro pár nadšenců, když většina chce nesmyslné SUV krabice? Nadšenci výrobu auta neuživí, když navíc polovina jen kouká na plakáty a přemýšlí, jak si ho za deset let koupí jako bazarovou ojetinu.
Však se zase sportovní sedany časem vrátí... Vlna hloupých SUV opadne... možná. Ne, asi ne, lidstvo už sotva dostane rozum.
mikinko
Doba šoférskych áut je preč... moderný vodič nepotrebuje mať pocit že ovláda super jazdiace auto, nemá radosť z toho ako to krásne ide do zákruty, ako v tom volante drží kolesá, ako vie ľahko ovládať výkonný motor... dnes nech má škatuľa nejaký pseudodizajn, nech je napchatá všelijakými kravinami, nech to má veľké liatinové kolesá a nech to málo žerie. Potom na ceste ide kolona 20 nových áut rýchlosťou 80km/hod., nikto nevie podradiť a pridať, vlečú sa v svojich hompáľajúcich sa krabiciach s okom na PP s aktuálnou spotrebou.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ani ne. Spíš bych řekl, že spousta lidí zkouší s krabicí jezdit jako se sporťákem a dle toho taky vypadá vývoj aut. Řeší se, čím a jak nejlíp obejít fyziku a hloupost prvku za volantem, jak obejít nutnost potřeby energie pro takovou krabici...
Kolikrát v testech čteme, jak to které auto jezdí, jak je řidičské a kdovíco... a pak se z toho vyloupne, že bez elektronické armády by to nezůstalo na silnici.
mikinko
Ja mám pocit že ľudia berú SUV ako univerzálne auto - rodinné lebo je zvonku veľké, aj do terénu lebo je 4x4, bezpečné lebo veľké, ťažké... k tomu naftu aby sa jazdilo skorozadarmo.... nakoniec možno prídu nato že univerzál nieje.
Ja som za deľbu práce: veľká rodina často jazdiaca spolu - MPV, jeden človek jazdiaci do práce - stačí 3dv. malé auto, odrastené deti jazdím max. so ženou - beriem svižný hatch alebo sedan alebo coupe....
Mňa nahnevalo Infiniti že sa odklonilo od smeru G35/37... 35 sa mi páči ešte viac... jednoduché dobrejazdiace silné auto....
Avatar - wakantanka
wakantanka
či sa vrátia podobné športové sedany si netrúfnem predpovedať, ale verím že sa vráti "móda" 2 či 2+2 miestnych kupé, ktoré sa tiež nejako vytratili ale sem tam sa ukazujú nejaké "lastovičky". >😁
mikinko
asi sa nevrátia len tu možno ostane nejaký výrobca korý ten produkt zachová.... možno to bude len Tesla....
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tomu bych věřil. Je po krizi, prodeje aut rostou, lidé bohatnou. Sporťáků zase přibývá. Horší to je s motorizacemi. V Evropě zmizely atmosférické poctivé velké motory a místo toho nám rvou malé oturbené, případně hybridy a podobné prasečiny. Tež proto se v Evropě po V8 mustanzích jen zaprášilo.
evocolt
Evo 😢 FRS :yes: