Novinky
Th0r
4
Nastuduj si co je ergonomie. Ať neplácáš pojmy o kterých nic nevíš. Jako zdejší pisálci, co tvrdí, že je Škodofka přísně ergonomická, což je snad největší blábol co jsem kdy o autech četl.
Přejít do diskuze
A proč by měl být? Američané chtějí sedan, tak je to sedan. Jinak musím souhlasit, vypadá to velice pěkně.
Těch současných interiérů je škoda. Hlavně v 8G byl geniální. Holt zvítězila politická korektnost. Aspoň že nezevšedněl zevnějšek. 😄
Těch současných interiérů je škoda. Hlavně v 8G byl geniální. Holt zvítězila politická korektnost. Aspoň že nezevšedněl zevnějšek. 😄
Právě ta deska jak u 8, tak 9 se mi líbí.
Je to věc vkusu.
2017 je akorát, to budu měnit auto(končí leasing) už se těším!
Je to věc vkusu.
2017 je akorát, to budu měnit auto(končí leasing) už se těším!
Nedodělaně ne, jen možná zbytečně překomplikované. Na to, jak je jednoduchý předek a přijatelný profil, je to zezadu trošku divočina. Ale zase si to nespleteš. >😁
Přesně tak, po naprosté ergonomické dokonalosti v Hondě S2000 byl Civic 8G hodně vysoko, výš, než jakékoli jiné masově vyráběné auto. U devítky už Honda podlehla tlaku "ergonomů" a teď už je to běžný interiér.
... a atmo 1,4 😉 😉
Mne vlasne nevadí. Len ma akosi iritujú všelijaký junáci, ktorí na týchto dychavičných 1,4 jazdia ako pakovia.
Mne vlasne nevadí. Len ma akosi iritujú všelijaký junáci, ktorí na týchto dychavičných 1,4 jazdia ako pakovia.
Proč? protože Američané a Asiaté sice chtějí sedan, ale konkrétně u tohoto auta by byl vzhledem k tvarovaní zádi liftback logičtější a ze zkušenosti můžu říct i praktičtější (měl jsem u jednoho auta oba typy kastle), i kdyby jen kvůli takové maličkosti jako je zadní stěrač.
Ergonomii nehodnotím, hodnotil jsem jen vizuální stránku a mám radši klasický interiér s budíky pod volantem (nejlépe analogovými)
Ergonomii nehodnotím, hodnotil jsem jen vizuální stránku a mám radši klasický interiér s budíky pod volantem (nejlépe analogovými)
Tož bať, exteriér jest esecne japonského designu, snad přímo samurajským mečem vysekaná, a tak je to správné, tak to má byť (bo kazeň je to hlavni). Jen snad na zádi by bylo záhodno pravda trochen hodně popracovati, neb takto [odkaz] vypadá jaksi poněkud poměrně dost nedodělaně .......
Naopak, zaplať pán bůh, že už budou pryč. Něco tak ošklivého, jako přístrojová deskua Civicu současné i minulé generace se jen tak nevidí, nemluvě o podivné ergonomii.. ;-\ :no: Ještě by se měli zbavit těch digitálních ukazatelů a udělat pořádné ručičkové!
1.5 Turbo nebude základní motorizace, měl jsem na mysli evropskou alternativu z atmosférickému dvoulitru. Nikdo si hádám nemyslí, že i v Evropě bude základ 160k dvoulitr. 😄
Neřekl bych, budou to drobnosti, spíš než co jiného odrážející specifika jednotlivých trhů.
To není škoda, ale Honda. >😁
Civic 5D se má v USA prodávat v létě 2016, v Evropě zkraje roku 2017, takže skluz bude půl roku. 😉
Civic 5D se má v USA prodávat v létě 2016, v Evropě zkraje roku 2017, takže skluz bude půl roku. 😉
Ten roční skluz je přehnaný, půl roku by jim mělo stačit. Jestli ono to není tím, že ta evropská verze bude napůl jiné auto 😐
konečne urobia poriadnu káru, ale dajú to sem s ročným sklzom a zas budú hovoriť, že sa eu neopla ako keď urobili prúser (súčasná verzia).
Co jsem četl, tak 1.5 turbo ne? Pokud tu nebude ten, tak o civicu nemá smysl přemýšlet...
Tyjo sice je to globální model, ale těch rozdílů je tedy nemálo. Jsem zvědavej co tady nakonec vlastně budou přesně prodávat 😐
Praktičnost nepraktičnost, trh si žádá sedan, tak je to sedan. Kdo bude chtít výklopnou záď, může vzít evropský 5D. 😉 Sportovní silueta je tu čistě z estetických důvodů, vypadá to prostě dynamičtěji, než klasický sedan.
Civic X má být nejsportovnější auto řady v dosavadní historii. Ten motor 1,34 už nemá pokračovatele a 1.3 z Jazzu tam hádám nedají. Takže buď 1.5 z HR-V nebo 1.0 VTEC Turbo.
Chodím hlavně na hondaclub.cz, ale čtu zprávy porůznu i jinde.
Osmistupňové DCT, made by Honda. V současnosti ho má už Acura ILX a TLX. V úvahu připadá i 7DCT, ale to není dvouspojka Hondy, ale nějaká německá - taky už s ní byly problémy v hybridech pro Japonsko. Asi by nedávalo smysl dávat outsourceovanou skříň, když mají vlastní, leda že by chtěli odlišit Acuru. Ale v Evropě je to fuk, když se tu neprodává.
Osmistupňové DCT, made by Honda. V současnosti ho má už Acura ILX a TLX. V úvahu připadá i 7DCT, ale to není dvouspojka Hondy, ale nějaká německá - taky už s ní byly problémy v hybridech pro Japonsko. Asi by nedávalo smysl dávat outsourceovanou skříň, když mají vlastní, leda že by chtěli odlišit Acuru. Ale v Evropě je to fuk, když se tu neprodává.
Nějaká šance, že by evropský interiér byl přeci jen v duchu současných generací? Tohle je fakt krok zpět.
No já měl na mysli hlavně ty vejfuky, přece jen máme tady 15. rok století 21. A Honda to umí líp, ne že ne
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
toto je fail [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
toto je fail [odkaz]