Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda Civic: 10. generace se začíná vyrábět, do Evropy zamíří v roce 2017

32 komentářů

Avatar - dewill
dewill
Mě se 10G líbí z venku i zevnitř, ale když se kouknu na fotky, tak to na mě přímo křičí: proč to není liftback?

Interiér se vrací zpátky ke klasickému uspořádání, tedy až na ty budíky, na digi si prostě ještě dlouho nezvyknu😞
Avatar - TeeJay
TeeJay
A proč by měl být? Američané chtějí sedan, tak je to sedan. Jinak musím souhlasit, vypadá to velice pěkně.

Těch současných interiérů je škoda. Hlavně v 8G byl geniální. Holt zvítězila politická korektnost. Aspoň že nezevšedněl zevnějšek. 😄
Arese
Naopak, zaplať pán bůh, že už budou pryč. Něco tak ošklivého, jako přístrojová deskua Civicu současné i minulé generace se jen tak nevidí, nemluvě o podivné ergonomii.. ;-\ :no: Ještě by se měli zbavit těch digitálních ukazatelů a udělat pořádné ručičkové!
Th0r
Nastuduj si co je ergonomie. Ať neplácáš pojmy o kterých nic nevíš. Jako zdejší pisálci, co tvrdí, že je Škodofka přísně ergonomická, což je snad největší blábol co jsem kdy o autech četl.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Přesně tak, po naprosté ergonomické dokonalosti v Hondě S2000 byl Civic 8G hodně vysoko, výš, než jakékoli jiné masově vyráběné auto. U devítky už Honda podlehla tlaku "ergonomů" a teď už je to běžný interiér.
Horall
Právě ta deska jak u 8, tak 9 se mi líbí.
Je to věc vkusu.
2017 je akorát, to budu měnit auto(končí leasing) už se těším!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Retro už nefrčí...
Avatar - donPedro
donPedro
Tož bať, exteriér jest esecne japonského designu, snad přímo samurajským mečem vysekaná, a tak je to správné, tak to má byť (bo kazeň je to hlavni). Jen snad na zádi by bylo záhodno pravda trochen hodně popracovati, neb takto [odkaz] vypadá jaksi poněkud poměrně dost nedodělaně .......
Avatar - TeeJay
TeeJay
Nedodělaně ne, jen možná zbytečně překomplikované. Na to, jak je jednoduchý předek a přijatelný profil, je to zezadu trošku divočina. Ale zase si to nespleteš. >😁
Avatar - donPedro
donPedro
No já měl na mysli hlavně ty vejfuky, přece jen máme tady 15. rok století 21. A Honda to umí líp, ne že ne
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
toto je fail [odkaz]
Avatar - Individualita
Individualita
S výfuky souhlas, ale ještě uvidíme. Navíc vždycky to jde potunit 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Co je na tom tak špatně? Záď sedanu se mi líbí snad nejvíce z toho, co jsi nadhodil...
Avatar - white label
white label
Vždyť píše, že ty výfuky.
Avatar - dewill
dewill
Proč? protože Američané a Asiaté sice chtějí sedan, ale konkrétně u tohoto auta by byl vzhledem k tvarovaní zádi liftback logičtější a ze zkušenosti můžu říct i praktičtější (měl jsem u jednoho auta oba typy kastle), i kdyby jen kvůli takové maličkosti jako je zadní stěrač.

Ergonomii nehodnotím, hodnotil jsem jen vizuální stránku a mám radši klasický interiér s budíky pod volantem (nejlépe analogovými)
Avatar - TeeJay
TeeJay
Praktičnost nepraktičnost, trh si žádá sedan, tak je to sedan. Kdo bude chtít výklopnou záď, může vzít evropský 5D. 😉 Sportovní silueta je tu čistě z estetických důvodů, vypadá to prostě dynamičtěji, než klasický sedan.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nějaká šance, že by evropský interiér byl přeci jen v duchu současných generací? Tohle je fakt krok zpět.
Avatar - Individualita
Individualita
I krok zpět je někdy krokem správným směrem 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
Tady je o autě samotném trošku více informací, než jen čtyři údaje o motorech. [odkaz] 😄
renda4
Škoda že to není naopak , už bych začal šetřit :-!
Avatar - TeeJay
TeeJay
Můžeš začít, v Evropě by měl být manuál a dvouspojka, co jsem tak zaslechl. 😉
jam2015
... a atmo 1,4 😉 😉
Mne vlasne nevadí. Len ma akosi iritujú všelijaký junáci, ktorí na týchto dychavičných 1,4 jazdia ako pakovia.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Civic X má být nejsportovnější auto řady v dosavadní historii. Ten motor 1,34 už nemá pokračovatele a 1.3 z Jazzu tam hádám nedají. Takže buď 1.5 z HR-V nebo 1.0 VTEC Turbo.
Avatar - Individualita
Individualita
Co jsem četl, tak 1.5 turbo ne? Pokud tu nebude ten, tak o civicu nemá smysl přemýšlet...
Avatar - TeeJay
TeeJay
1.5 Turbo nebude základní motorizace, měl jsem na mysli evropskou alternativu z atmosférickému dvoulitru. Nikdo si hádám nemyslí, že i v Evropě bude základ 160k dvoulitr. 😄
Avatar - Individualita
Individualita
Základ je mi volnej >😒]
Avatar - Individualita
Individualita
Nějaký zdroj? Jaká dvouspojka?
Avatar - TeeJay
TeeJay
Chodím hlavně na hondaclub.cz, ale čtu zprávy porůznu i jinde.

Osmistupňové DCT, made by Honda. V současnosti ho má už Acura ILX a TLX. V úvahu připadá i 7DCT, ale to není dvouspojka Hondy, ale nějaká německá - taky už s ní byly problémy v hybridech pro Japonsko. Asi by nedávalo smysl dávat outsourceovanou skříň, když mají vlastní, leda že by chtěli odlišit Acuru. Ale v Evropě je to fuk, když se tu neprodává.
Avatar - Individualita
Individualita
Tyjo sice je to globální model, ale těch rozdílů je tedy nemálo. Jsem zvědavej co tady nakonec vlastně budou přesně prodávat 😐
Avatar - TeeJay
TeeJay
Neřekl bych, budou to drobnosti, spíš než co jiného odrážející specifika jednotlivých trhů.
Nonsens
konečne urobia poriadnu káru, ale dajú to sem s ročným sklzom a zas budú hovoriť, že sa eu neopla ako keď urobili prúser (súčasná verzia).
Avatar - Individualita
Individualita
Ten roční skluz je přehnaný, půl roku by jim mělo stačit. Jestli ono to není tím, že ta evropská verze bude napůl jiné auto 😐
Avatar - TeeJay
TeeJay
To není škoda, ale Honda. >😁

Civic 5D se má v USA prodávat v létě 2016, v Evropě zkraje roku 2017, takže skluz bude půl roku. 😉