Profi
taky z pár fotek vidim, že to maj úplně celý blbě. Příště nechť se na mne a Tebe obrací celá konstrukční kancelář. 2-3 telefonáty superinženýrům a ušetří si pak problémy s lámáním.... chleba.
Já bejt majitel, tak vyhazim vývojáře a před každou zakázkou na stavbu něčeho atypického se obrátím na pár diskuzních fór. Je to zadarmo a výsledek je zaručený.
Já bejt majitel, tak vyhazim vývojáře a před každou zakázkou na stavbu něčeho atypického se obrátím na pár diskuzních fór. Je to zadarmo a výsledek je zaručený.
problém tatrováckých obchoďáků byl donedávna (a doufám, že už se to změnilo) v tom, že právš čekali na někoho až přijde sám a oni mu pak mohli nabídnout kávu.
Dnešní svět (min. už 25 let) je o tom, že v tomto odvětví se nečeká, ale aktivně vyhledává. Prodejci tatry byli tímto vyhlášení.
Dnešní svět (min. už 25 let) je o tom, že v tomto odvětví se nečeká, ale aktivně vyhledává. Prodejci tatry byli tímto vyhlášení.
ano, přesně tu. Už jsme to onehdá řešili, že při tak šíleném počtu náprav bych alespoň ty rozvory uspořádal jinak....
to je běžný facelift Tatry Terno1. Teď už se ale nevyrábí. Jen jako Terra pro hasiče, ale to vypadá trochu jinak....
tak zrovna u té osminápravové Tatry nevěřím, že to bude fungovat (se to musí buď zlomit celé a nebo alespoň rozlámat polonápravy >😁 )
Ta Tatra na fotke je nejaky render, alebo je to nejaky facelift 815? Lebo toto vidim prvykrat.
....Strategií společnosti je prodávat složitější a dražší vozy. "Vozidla na jednotku jsou komplikovanější, složitější a mnohem dražší. Mají větší podíl individuální výbavy, je to ten segment, kam chce Tatra směřovat,"
.... no hlavně by měla vyrábět a prodávat co žádá trh, a kde je šance v tvrdé konkurenci něco prodat,....takže když bude chtít někdo "Tatru od ....", tak nemá šanci ??? :-!
.... no hlavně by měla vyrábět a prodávat co žádá trh, a kde je šance v tvrdé konkurenci něco prodat,....takže když bude chtít někdo "Tatru od ....", tak nemá šanci ??? :-!
Zkrátka ti postaví vše na co máš peníze.