ze v LA uz tu novu elantru uvidime a potom pride coskoro ( niekedy v zime ) aj k nam.... pre mna asi najkrajsi hyundai sucasnosti.... moc sa mi paci.... je to pekne stihle aerodynamicke auto ... a posobi lahucko sviezo a elegantne .... podla mna to auto uz bude mat konecne uspech aj v europe nielen v amerike cine a korei ..... ved uvidime.... ale mam z elantry zatial skutocne velmi dobre pocity ...
A tady je jeste jeden primitiv, tentokrát ze Slovenska. Vítej. Jinak je pozoruhodné ze "diskutéri" kterí mají v nicku znacku nejakého výrobce uzitkových vozidel nebo jako avatar fotografii nejakého nákladního automobilu nebo autobusu patrí mezi nejvetsí diskusní vypatlance na ACZ.
No a ted kontrolní otázka pro Jara, vypatlance ze Žiliny: Kolik pracovních míst jsi zatím tvojí podnikatelskou cinností vytvoril?
Ty nevieš ako urobiť obrázok? >:D taký Adolf Hitler taky vytvoril veľa pracovných miest ... otázka či to máme vnímať pozitívne ;-\ tak rob ďalej z ľudí blbcov. Krivý si ako paragraf :no:
Aha, a jak může mít člověk z korejského auta "velmi dobré pocity"? To je jako nějaký nový způsob tantrického autoorgasmu? Protože normálním způsobem se toto autoznalému Evropanovi těžko stane.... >:D
že kdyby přestali rozdávat (rozuměj prodali za cenu nákladů) auta na potkání kde komu (Policie, hasiči, letiště, dealeři, dodavatelé, atd) byl by zisk větší.... ;-\
Velký pokles = velký propadák!? 23% už je fakt hodně! "Nové" modely evidentně nemají co nabídnout. Jde krásně vidět, že i nemotoristé začali být proti šmejdům ostražitější! Hrnce léčící rakovinu za 96.000, vibrační koule do umyvadla místo pračky za krásných 44.500 nebo biotronická lampa za 30.000 asi nebudou to pravé ořechové
A víš jak se vyvíjí zisk konkurenčních firem?Zda pouze roste,nebo také klesá?A o kolik.Vždyť není to tak dávno kdy třeba i VW klesal zisk o více než 50% a přitom k tomu nebyl žádný velký vnější důvod.
Nic nemůže růst stále bez přestávky do nebe.Chvíly růst,pak pokles ale žádné ztráty.
Pro informaci - nick vabis tady uz nekolik let píse protihyundaiovské zvratky témer pod kazdým clánkem o firme Hyundai. Zároven je z jeho drívejsích príspevku jasné ze se v továrne Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nosovicích vyzná. Z toho vyplývá ze tam musel být nejaký problém - budto ho od Hyundaie vyhodili, nebo ho ani nevzali, nebo mu prekazili nejaký kseft - kazdopádne se museo neco stát za co se opakovane "mstí" nenávistnými zvratky proti této firme.
Nejde o vyhrávání. Problém je v tom ze v diskusích pod clánky jako je tento se pravidelne objeví nekolik "lidí" kterí mají potrebu budto psát primitivní zvratky nebo sírit pomluvy a lzi o druhých ale na druhé strane málokdy nekdo s kým by se dalo skutecne diskutovat o tématu clánku.
Samozrejme, nikde jsem nenapsal ze se jedná jen o clánky o firme Hyundai. O automobilovém prumyslu se na ACZ az na velice vzácné výjimky seriózne diskutovat nedá.
Ale práve pod texty o firme Hyundai se vzdycky shromázdí zajímavá skupinka extrémních primitivu.
Vida, najednou je ti tvůj vlastní diskusní "elektronický podpis" málo?
Podívej se pozorně do diskusí (včetně této), kde pravidelně spamuješ, jak často ty sám "na víc nemáš". Provocateur ti pouze tvojí vlastní formou nastavil zrcadlo, ovšem poznal ses v něm rychle, to se ti zase musí nechat. :*);-)
Ale, samozvaný zmrzlinář si rychle musí kopnout. >:D >:D >:D
Kdyz se pozorne podívám do diskusí tak já toho krome slov "No toto!!!" písu trochu víc. Takze to zrcado nebylo nastaveno moc dobre.
A co se týká této diskuse, tak moje reakce na lidi typu ikarus, JirkaV8 a rokyta.p absolutne sedí.
Jinak já nemám problém si kvalifikovane podiskutovat o automobilovém prumyslu, at uz je o tento konkrétní clánek nebo jiná clánky. Ovsem kdyby bylo na ACZ s kým...
To byla zcela logická poznámka na adresu nekterých místních "inteligentu" podle kterých je celý skandál Volkswagenu výsledkem spiknutí USA proti Evrope.
Klidne muzes hledat dál. Nikde netvrdím ze kazdý muj príspevek je hluboká analýza nejakého problému. Ale já jsem tady v diskusich uz napsal dost vecných informativních príspevku na rozdíl od rady místních autoru primitivních zvratku. A i v diskusích o tzv. dieselgate kde jsem napsat radu ironických komentáru na adresu hloupe podvádejícího koncernu, místních VAGinistu a vlezdopredelistické redakce jsem zároven pridal dost informací které na ACZ chybí.
Jo a na smysluplnou diskusi o tématu tohoto clánku nemás a to nezávisle na tom jak to budes okecávat.
Na to jak je ti celá firma Hyundai u zadku jsi o ní napsal dost príspevku a slintu.
Slinty proti Hyundai psát dokázes ale na smysluplnou diskusi nemás. Provocateur. >:D >:D >:D
Samozrejme ze jsem k tomuto tématu nic nenapsal, Není duvod kdyz se nedá ocekávat smyslupná diskuse. S kým taky diskutovat? Ikarus, Provocateur, JirkaV8, white label, nizmo, rokyta.p? To je docela solidní sestava, ale ne na seriózní výmenu názoru.
Já mám z této firmy, resp. jejího tuzemského zastoupení a hlavně jejich reklam tak maximálně srandu, za víc mi ani nestojí :-)
Jasně, že si na toto téma tady s nikým nezadiskutuješ, protože to ani nikoho nezajímá.
Stav se někdy do nějaké dizkuse pod testy, můžeme tam rozebrat nějaké auto, ale na to zas nemáš ty. Co se týče Hyundaie, tak ti můžu popsat třeba "kvalitu" zpracování a "kvalitu" jízdy s ix35 a porovnání s konkurenty, ale na hororové příspěvky je vyhrazený čas až po 22 hodině >:D
Proste navázís se opakovane do nejaké firmy, píses o ní zvratky ale nejsi schopen o ní seriózne diskutovat. Není treba to víc okecávat.
To ze nikoho nezajímá seriózni diskuse o jednom z nejvetsích výrobcu automobilu na svete který krome toho má i továrnu na automobily v CR a vytvoril v CR víc nez 10.000 pracovních ukazuje zájmy místních diskutéru. Tyhle lidi ale nezajímá ani seriózní diskuse o jiných tématech automobilového prumyslu, nejde jen o Hyundai.
Testy a technika me moc nezajímají, k temto vecem se nevypovídám a proto nemám
duvod o nich diskutovat. Ty ses ovsem na téma Hyundai navypovídal víc nez dost takze bys mel být schopen vecné diskuse.
Jinak pro tebe platí to co v prvním odstavci - jsi schopen se akorát tak primitivne navázet, ne seriózne diskutovat.
Na primitivní navážení jsi především expert ty ;-)
Jaký zvratky jsem psal tady o Hyundai? Osvěž mi paměť.
To sice vytvořil, ale kdyby ne, tak by si ti zaměstnanci našli uplatnění jinde. Na tom se snad shodneme, ne?
Jistě na téma Hyundai jsem se zde vyjádřil několikrát, konkrétně k autům, prodejům v Evropě a jejím reklamám. Nic jinýho jsem tady neřešil, takže si vyber téma k diskuzi ;-)
"Jaký zvratky jsem psal tady o Hyundai? Osvěž mi paměť." - uz ani nevís cos psal. >:D >:D >:D Kazdopádne na cloveka kdo má ceou firmu Hyundai u zadku jsi tech príspevku a slintu na téma Hyundai napsal docela slusné mnozství.
"To sice vytvořil, ale kdyby ne, tak by si ti zaměstnanci našli uplatnění jinde. Na tom se snad shodneme, ne?" - ne tak úplne, vsichni mozná ne, ale o to nejde. To ze nejaká firma nekde investuje a vytvárí pracovní místa má urcitý význam pro místní ekonomiku. Argument "tak by si ti zaměstnanci našli uplatnění jinde" se teoreticky dá pouzít pro kazdou investici. V praxi samozrejme ne.
Ale alespon je videt jak si Provocateur predstavuje kvalifikovanou diskusi. >:D >:D >:D
Typickej Gilgit, na obviňování je tady expert, ale aby svoje slova podložil, tak zbaběle zdrhne >:D Já samozřejmě vím, co jsem tady psal, jen mě zajímalo, který příspěvek tě tak pohoršil :-)
Já s tím souhlasím (dopad na místní ekonomiku - to jsem ani na mysli neměl). Jen jsem použil tvůj podobnej argument, kdy jsi psal, že kdyby Škoda musela propustit svoje zaměstnace, tak by se nic nedělo, protože by zaměstnance nabírali jiné automobilky, tzn. dopad na zaměstananost zhruba 0. Předpokládám tudíž, že praxe by byla u Hyundaie i Škody stejná.
S tebou je taky nemožná, když o autech jako takových nic nevíš ;-)
Zamestnanci - já jsem psal o CR. Globálne samozrejme platí co jsem napsal drív. Pokud by zkrachoval Volkswagen (on nezkrachuje ale je fajn jak se toho nekterí VAGinisti zacínají bát) tak budou lidi kupovat jiná auta a bude z toho profitovat vetsina znacek (mozná i Subaru).
Co se týce tvých slov "když o autech jako takových nic nevíš" - já toho o nich leccos vím ale to co zajímá vetsinu místních petrolheadu me proste nezajímá.
V diskusích by mela být jedna hlavní zásada:
Kazdý by se mel vyjadrovat jen k vecem které ho zajímají, kterým rozumí a o kterých je schopen kvalifikovane se vyjadrovat.
No, takže se můžeme dobrat k závěru, že kdyby Hyundai nevstoupil do ČR, tak by se taky nic zásadního nestalo z hlediska zaměstnanosti u nás. Z těch 10 000 je část cizinců, část opustila stávající práci, kde by jinak zůstali. A většina z toho zbytku by našla uplatnění jinde.
Proto není třeba hledět na Hyundai jako na nějakýho spasitele naší zaměstnanosti.
Pokud tě nezajímá to, co většinu zdejších lidí, tak se nemůžeš divit, že se s tebou tady nikdo nebaví na téma, které zase nezajímá tu většinu.
Poslední věta platí především o odborných diskuzí, které nejsou součástí tohoto webu. Pro spoustu lidí slouží běžná diskuze jako zde jen na odreagování. Částečně odborná diskuze se občas vyskytne max. pod testy nebo články o technice aut.
"Proto není třeba hledět na Hyundai jako na nějakýho spasitele naší zaměstnanosti" - napsal jsem neco v tom smyslu? Nejak to tady nemuzu najít. >:D >:D >:D
Tech cizincu v tom zase tak moc nebude. Alespon v samotné továrne HMMC je podíl cizincu dost nízký.
Jinak vubec nemusí jít o buhví jak odbornou diskusi. I v rámci relaxu se dá diskutovat zajímave.
Ale pokud slouží běžná diskuze místním slintalum, primitivum a siritelum pomluv a lzí jen na odreagování tak to jo. To se potom od vás moc rozumného cekat nedá.
Nic proti, ale píšeš úplné blbosti. Ve fabrice jsou čtyři procenta cizinců, včetně Slováků. A Hyundai je zachránce zaměstnanosti na severní moravě. Nejde jenom o Hyundai, ale i o další fabriky, které s ním přišly. Celkem asi deset tisíc míst. Ten rozdíl vidím, celý žicot žiju v Českém Těšíně. A když nevěříš mně, koukni na statistiky před osmi lety a teď. A připočti si tam propoštění v OKD a železárnách.
Jinak vzhledem k tomu ze znám tvoje príspevky tak chápu proc aplaudujes cloveku s nickem white label. Máte k sobe evidentne v mentální rovine dost blízko. >:D >:D >:D
..ja budem rad aplaudovat kazdemu kto ti dokaze nastavit zrkadlo a napise ti otvorene co si o tebe a tvojich prispevkoch mysli a pritom sa moje nazory ztotoznuju s ich nazormi..je mi jasne,ze radsej mas prispevky svojich teplych bojovnikov proti VAGinam co ti pritakavaju jak ovce ;-)
Mozno nakoniec nieco natom bude pravdy,ze si pisalek stlpcekov do Hnojdai-oveho firemneho casopisu >:D >:D >:D
Po pravdě zisk 25 miliard korun ve třetím čtvrtletí!!!
To by si vw výskalo.
Pro představu je to cca třetina plánovaného schodku česka, tedy tři takový fabriky a máme rozpočet na nule. To není zas tak málo.
Sice nevím jakou má souvislost hospodaření firmy s hospodařením státu, ale jedno vím jistě. Kdyby ve vedení H/K byli podobní exoti jako Sobotka, Tvrdík a spol., tak do roka zavírají fabriky. Ti kdyby dostali do správy Saharu, tak za pár let by tam ten písek museli dovážet :-)
Souvislost nehledej, to byl pokus o přirovnání velikosti té sumy, prostě představit si ten balík.
příklad se Saharou kulhá, za jeho nedostatek by dostali spíš metál
Jinak máš pravdu a vlastně ani neprovokuješ. :-)
všudypřítomné nekonečné trapné reklamy na hjondé, hnojdé, hnůjdaj nebo jak se to jmenuje hold něco stojí, ale oni dobře vědí, že na hlupáky se musí chytře, bez té propagandy by prodali v Evropě tak polovičku aut >:D >:D
teď jenom budou následovat tradiční výblitky od místních koreafans jako psychoman IPA, no bavte se tu dobře hoši >:D;-)
Ty reklamy jsou opravdu ..... a věřím, že již pár desítek zákazníků odlákaly, ale hlavně to bude i cenou, když faceliftovali a nasadily nové modely, tak si je cení celkem sbejistě a pořád zde asi platí to, proč upřednostnit korejskou Hyundai před něčím stjeně drahým z Evropy, možná i levnějším, nebo pro někoho i hezčím.. :-)
Tu nejde o koreanfans, (p)ípák je zde v práci. Opruzuje na nejčtenějších webech daného státu (pak je sečtělý jj) a šíří tu propagandu toho trapného Hnůj.jdé. Hlavně že tu na to nadává od a do z, ale je tu 24 hodin denně, prostě v práci no. Trapná reklama, trapní lidé = trapné auta.
Bez reklamy by určitě neprodali více.
Ty reklamy cílí na většinovou populaci a jelikož to u nás vypadá, tak jak to vypadá, tak dopadají na úrodnou půdu.
Jen dodam, ze az se budou na ulicich vice vyskytovat nove Tucsony, tak se jim u nas asi prodeje rozhybou, to auto vypada vazne dobre, na rozdil od ostatnich Hyundai.
Ani ostatní modely Hyundai nevypadají spatne, ale Tuscon se povedl.
Jinak továrna Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nosovicích vyrobila za prvních devet mesícu 2015 víc vozu nez v porovnatelném období 2014, kdezto výroba firmy Skoda Auto v Mladé Boleslavi a Kvasinách byla nizsí nez v roce 2014.
Ja ty ostatni modely moc nemusim, zejmena i30 a i40 - jejich predni partie se mi opravdu hnusi. A stejne tak interiery. O ix35 radeji uz nebudu psat, nebo by museli zavolat deratizacni sluzbu. Ale i20 je uz podstatne lepsi, tu bych i mohl, no vadou je zase motor a jeho sladeni s prvodovkou, psal jsem to na blogu. Vedle toho vseho uz Tucson celkem hotovy produkt bez vyraznych slabin, ma moje sympatie.
Kazdému se líbí neco jiného. Jinak tvuj názor na ix35 znám. Podle me to sice nebyl zádný krasavec, ale zase tak strasné to taky nebylo. Ale Tucson se vázne povedl.
Mě se i30 a i40 (a také ix35) nehnusí jen zepředu, ale ze všech stran. Ovšem nový Tucson je moc pěkný, to je snad první korejec, co se mi líbí. A já vůbec nemám problém to uznat, tak zde snad nebudu osočen, že jsem VAGinista... :-)
Ano třeba tady se také kritizuje reklama Hyundae :[odkaz] a přitom takto mají reklamy vypadat.
Na reklamní podvod Clean diesel Hyundai zatím zdaleka nemá,ještě se má v tomto směru od německých soudruhů co učit.
Za poslední měsíc bych řekl nejvíce utrácí za reklamy VW (jsou poslední dobou úplně všude) a to nepočítám skrytá PR.
>:D
Ale jo dobrá fotka, a ještě se podívej na fotky bouraných aut která mají skvělé jízdní vlastnosti a perfektní odezvu řízení. Nesnížím se k tomu,abych je sem dával, protože hasiči,policie,je pořizuje dá se říci každý den. :-! Také reklama.
Tak se podívej někdy k jiným značkám a i jejich auta jsou polepeny slogany.
A mají ty jejich slogany něco společného s realitou? A mám také smysl pro humor,takže mi přijdou také směšné.Třeba mají všichni za úkol pobavit.
A neodpověděl si mi na to,jak je možné,že některá řidičsky perfektní auta vůbec bourají,vždyť dle PR je to skoro nemožné.Drží stopu jak po kolejích a díky odezvě víš o všem co se s autem děje. Také ti to přijde směšné?Při tvém smyslu pro humor?
Mnoho sloganů má s realitou společného pramálo, ale jestli nevidíš rozdíl mezi agresivními slogany a reklamy Hyundaie (teď tu vládnu já apod.) a ostatních značek u nás, tak potom nevím...
Neodpověděl, protože neřeším jednotlivé slogany na autech a jejich bouračky, ani to zda popírají PR značek. Jen se bavím sloganem na nabouraném autě, který ho doslova popírá.
Pokud dáš foto bouračky auta se sloganem nějaké značky, které taky popře svůj slogan, tak sem s ním, rád se zasměji. Mně se to totiž podařilo jen u Hyundaie :-)
Neřešíš jednotlivé slogany na autech?Já píšu o sloganech automobilek.Tak jako ty. A stále si mi neodpověděl a asi ani neodpovíš na moji otázku.
Mimochodem on to nemusí být ani slogan.Stačí třeba jméno auta.
Passat, to znamená typ větru.A myslíš si že vítr je stejně poruchový jako toto auto?A možná jede jenom jedním směrem,protože zpátky nemuže?
Myslím že se podobných věcí najde dost.
Jak málo některým stačí k radosti. ;-)
Tak docela bych řekl že ty smysl pro humor moc nemáš,si spíše trochu slabomyslný,nikdo normální totiž PR tolik nežere. :-!
Já ale řeším, celou dobu od mého odkazu, jen popřené slogany na nabouraných autech, což asi nedokážeš pořád pochopit, takže slabomyslný budeš spíš ty od Hyundaie ;-)
Slogan nebo jméno,to vyjde nastejno.Ono těch passatů od VW bourá dost a dost,viděls někdy vybouraný vítr pasat.Myslím že nikdo.
A co reklamní slogan Clean diesel >:D
Že yb to bylo Simply clever vychytávka upravený soft?
Nebo 5letá záruka na VW,vždyť to musí být pro koncernisty Vag jako rudý hadr pro býka. >:-[]
Gilgite, zase se maskuješ za IPU? Že my to s babičkou tehdá dávali na střechu. No heh, taky jsme mohli mít rákose nebo šindel že. To už je jedno, raději mi řekni, co jsis to zas zapsal do toho archívu , co si máš vést na názorově nepohodlné čtenáře.
Hundé není auto pro lidi,
snad jen slepý to nevidí.
Í třicítka to je nápad matný,
každý druhý taky špatný.
SUV koráb chrochtající a opilý,
pro lidi co se doma nemyli.
Příspěvek musí komentovat IPA,
bývalý redaktor měsíčníku Xantipa.
A proto pípí pípá koule vždycky bolí,
kritiku svého zaměstnavatele nepovolí.
Zisk jim klesá je to smutné marné,
je to tím že je lejno jednotvárné.
Rez ojebávka problémy smrad lži a fejk,
toto by si nekoupil světaznalý šejk.
Jen čecháček inteligentní jak poleno,
bude obdivovat to pojízdné břemeno.
A tak je propad 23 procent ještě málo,
kolem padesáti by se lidem dobře spalo.
A máme tady primitiva z Olomoucka. Tvuj nick, zrejme i jméno, mluví za vse.
>:D >:D >:D Ale vás prihlouplých bystronu pochází z Olomoucka víc, nejsi v tom sám.
no toto !!! jak humorné >:D:yes: třeba bude příště místo -23 % rovnou -32%. :*) K uskupení ani produktům se zde raději ani vyjadřovat nebudu :no: aby to nebyl sprostý motoristický server 8-s Raději hezký víkend všem :-)
Ty más nejakou firmu nebo neco podobného kde bys mohl vykazovat zisk? Nebo jsi spís zamestnanec jehoz vliv na zisk zamestnavatele je minimální az témer zádný? >:D >:D >:D