Chystané SUV Maserati Levante bylo poprvé přistiženo již ve vlastní karoserii, byť stále dosti zamaskované. Při jízdě po Nürburgringu vyluzuje úžasné zvuky!
Osmiválce už z nabídky mnoha značek pomalu mizí a "mění" se v šestiválce nebo hybridy, takže jsem ráda, že si osmiválce ještě zachovává moje oblíbená italská značka. :yes:
PS. Snad jim to SUV ( když už je to teda móda) přinese prodejní úspěchy a pomůže podobně jako Cayenne u Porsche...
A osmiválec Maserati a jeho zvuk je obchodní značka sama o sobě. Stejně typické, emocionální a nenahraditelné jako V12 a V8 Ferrari například. V8 Maserati ostatně vznikal ve spolupráci těchto dvou automobilek.
Je to tak, osmiválec bude náramná zbraň. Prototyp na videu má V6, přede opravdu nádherně. Tohle SUV je základním stavebním kamenem značky pro budoucí úspěchy a následný růst portfolia, prodeje Ghibli a Quattroporte po skvělých výsledcích po uvedení na trh v současnosti trochu stagnují, tak to snad Levante nakopne s rozběhem.
Jinak vítám slečnu/paní v diskuzním prostoru :yes:;-)
Asi takhle... Pořád lepší výfuky než kdyby ten zvuk vytvářely repráky. Asi jsi Maserati neslyšel naživo, protože bys věděl, že pěkný zvuk jde rovnou od motoru, výfuky ho jen okořeňují. Sám píšeš luxusně sportovní značka... a co dělá tu sportovnost? Právě taky ten zvuk! Pokud tě zvuk obtěžuje, není to kategorie aut pro tebe. Nic víc, nic míň.
To by mne zajímalo, u jakého " luxusně sportovního" auta jsou podle tebe jízdní vlastnosti adekvátní ke zvuku?
No on ten zvuk V6 je naprosto nicotny, je treba brat v uvahu, ze celou tu show delaji vyfuky, ne motor, jako kdysi. Takze chvili ladeni a podobne by znela i Octave 1.4 TSI. Navic na to, ze Maserati neni primarne sportovni, ale luxusne sportovni znacka, tak ten zvuk az prilis obtezuje i pri beznem zivote a pohodovem jezdeni.
Jako ano, jak se otevrou klapky, je to fajn, ale je to takova pozerovina na machrovani. Jizdni vykony za tim zvukem nejak nejdou :-)