Ekonomika
0
Všichni si teď sednuli na zadek a oněměli nad tou zprávou, je to tak správně ?
GTI
0
Ty ne, ty se posadíš az zítra. Budou tu výsledky Buraga...
Deadlift
0
Nebrec 😉
Super výsledek v porovnání s jinými konkurenčními výrobci. Podstatný však je i fakt, že je VW nejziskovějším výrobcem tohoto roku mezi výrobci spotřebních automobilů. Kde jsou časy, kdy každý mluvil o tom jak si musí brát němci vzor z japonska? Pravda je, že je zachránilo právě to, že nejsou závislí na USA jako ostatní velcí hráči...
Nastává těžká doba, pro ty nejlepší, pro ty kolem i pro... tebe. Pokud se do jisté míry oprávněně domníváš, že hůř už být nemůže, měl by ses připravit na to, že všechno na světě je relativní.
Ale zpět k autům. Koukám že Čína je VWeliká... jo jo, zde toho toyota moc nenaprodá. Jiní ano. Tak tedy bezmála šest miliónů aut. Ano, takový je Volkswagen - pro všechny evropská jednička, pro mnohé jednička i v garáži. Jen namátkou - GOLF GTI 2.0 TFSI DSG, antracit, osmnáctky Dunlop, superklima... nebo TIGI s off paketem, či 300 koní v Apoštolovi. A co takhle ROCCO, tvůj ostrý bratr. Že se ti motá hlava? Jo, to chápu, supermainstream naživo je ve světě, kde ve stínech snů skomírá tvá odvaha, tím pravým démantem touhy...
P.S. Někdo shání přímluvu u Ježíška a touží po silném partnerovi, někdo pod stromečky naděluje svá fantastická auta. Ale takový je sVWět, od nepaměti v něm vítězí silní, lepší... VWýborní.
BRAVWO :yes:
Ale zpět k autům. Koukám že Čína je VWeliká... jo jo, zde toho toyota moc nenaprodá. Jiní ano. Tak tedy bezmála šest miliónů aut. Ano, takový je Volkswagen - pro všechny evropská jednička, pro mnohé jednička i v garáži. Jen namátkou - GOLF GTI 2.0 TFSI DSG, antracit, osmnáctky Dunlop, superklima... nebo TIGI s off paketem, či 300 koní v Apoštolovi. A co takhle ROCCO, tvůj ostrý bratr. Že se ti motá hlava? Jo, to chápu, supermainstream naživo je ve světě, kde ve stínech snů skomírá tvá odvaha, tím pravým démantem touhy...
P.S. Někdo shání přímluvu u Ježíška a touží po silném partnerovi, někdo pod stromečky naděluje svá fantastická auta. Ale takový je sVWět, od nepaměti v něm vítězí silní, lepší... VWýborní.
BRAVWO :yes:
"Někdo shání přímluvu u Ježíška a touží po silném partnerovi" Někdo shání přímluvu v parlamentu, aby jej někdo jiný nekoupil :yes:
Akcie VW uz Nemecka vlada davno vastni ze 😉 Tak ze Obama muze nakupovat take minimalne socialnich 20%. >😁 >😁
Vase reci nemaji daleko do propagandy v nacistickem Nemecku
:no: :no: 😢
Vase reci nemaji daleko do propagandy v nacistickem Nemecku
:no: :no: 😢
jde vidět, že když si to nepřečteš v letáku, tak nejsi schopen nic pochopit. Kdo tady mluví o státních akciích ve VW? Chlapče chce to studenou sprchu a froté ručníky.
Na toho by nezabraly ani elektrošoky... >😁
Mno, s tím 1% růstu budou asi těžko navyšovat prodeje na dvojnásobek dnešních čísel, jak se ještě nedávno velkohubě dušovali... Ouvej... 😐
Myslim ze chapu velmi dobre hlavne fasisticke narazky "silní, lepší" pana "nacka" GTi-ho, i nackove meli kupu posluhovacu jako jsi ty.
To na slusnem serveru nema co delat, administrator ma asi zase dovolenou. >😁
Ad prodej VW, 1% muze byt take jen statisticka cbyba >😁
Porsche koupilo co? Ano VW.
To na slusnem serveru nema co delat, administrator ma asi zase dovolenou. >😁
Ad prodej VW, 1% muze byt take jen statisticka cbyba >😁
Porsche koupilo co? Ano VW.
No chlapče jde vidět, žes ještě hloupější než jsem si myslel. Ale mám času dost, a na tebe je očividně třeba mluvit jako na malé dítě.
Kdopak brání převzetí VW firmou Porsche? No německý stát. Tak snad už si větu "Někdo shání přímluvu v parlamentu, aby jej někdo jiný nekoupil" dokážeš prolouskat i s tvou ubohou inteligencí. Zlatý Matelko.
Kdopak brání převzetí VW firmou Porsche? No německý stát. Tak snad už si větu "Někdo shání přímluvu v parlamentu, aby jej někdo jiný nekoupil" dokážeš prolouskat i s tvou ubohou inteligencí. Zlatý Matelko.
No pokud vim tak nemecky stat u VW jen zabranil dokoupenim akcii. Ale kupu akcii Porsche uz ma.
Pointa ale je, ze nemecky stat v podstate brani svuj podil v VW proti "trhu". Coz vam najednou pride ok. A jinde z toho mate srandu.
Opravdu velka inteligence.... >😁
Pointa ale je, ze nemecky stat v podstate brani svuj podil v VW proti "trhu". Coz vam najednou pride ok. A jinde z toho mate srandu.
Opravdu velka inteligence.... >😁
Ty si fakt spadlý výtah to snad není ani možný >😁
Ty ani nedokážeš pochopit, že předhazuji GTIMu fakt, že VW dříve nebo později koupí jiná automobilka? Co máš mezi ušima?
Ty ani nedokážeš pochopit, že předhazuji GTIMu fakt, že VW dříve nebo později koupí jiná automobilka? Co máš mezi ušima?
"Ale takový je sVWět, od nepaměti v něm vítězí silní, lepší... VWýborní."
Koukam ze uz citujes i z teorie " arijske rasy" od Josepha Goebbelse
:no: :no: :no😒br />
BRAVWO GTI
:no: :no:
Koukam ze uz citujes i z teorie " arijske rasy" od Josepha Goebbelse
:no: :no: :no😒br />
BRAVWO GTI
:no: :no:
Chápu, že máš z výsledů své modrooválné modly pěnu u huby, přesto ti v zájmu objektivity doporučuji - chovej se tu alespoň jako žák zvláštní školy. Je tu o tobě, Lifte, známo, žes intelektuálně velmi skromný, tak si to tu ještě nezhoršuj těmi svými primitivnostmi.
P.S. Zkus něco napsat například o Fordu. Tvé slzy si z monitoru pak setřu sám... :-!
P.S. Zkus něco napsat například o Fordu. Tvé slzy si z monitoru pak setřu sám... :-!
A ty se nechovej jako ubohy fasista, ktery ostatnim rika co maji a nemaji, "nacku" !!!!!
Tvoje teorie "Survival of the fittest - Das VW" je opravdu uboha !!!! Mozna uz i trestna!!!! :no: :no: :no:
Tvoje teorie "Survival of the fittest - Das VW" je opravdu uboha !!!! Mozna uz i trestna!!!! :no: :no: :no:
nezapomeň si nastudovat Darwina a teorii evoluce. To s nacismem nemá nic společného. Přežijí jen ti lepší 😉
Ze nema. >😁 >😁
Tak to mas velke mezery ve vzdelani, nastuduj si s "nackem GTi" co je "Survival of the fittest" a sociální darwinismus nebo eugenika, ty pseudointelektuale z Koprivnice. 😉
PS: "Darwin sám důsledky této úvahy (např. eugeniku "Přežijí jen ti lepší" jak hloupe rikas) výslovně odmítl, lidská solidarita totiž podle něho účinky přírodního výběru do značné míry ruší".
Smula Tatro co, studovat by jsi mel sam a hodne! 😉
Tak to mas velke mezery ve vzdelani, nastuduj si s "nackem GTi" co je "Survival of the fittest" a sociální darwinismus nebo eugenika, ty pseudointelektuale z Koprivnice. 😉
PS: "Darwin sám důsledky této úvahy (např. eugeniku "Přežijí jen ti lepší" jak hloupe rikas) výslovně odmítl, lidská solidarita totiž podle něho účinky přírodního výběru do značné míry ruší".
Smula Tatro co, studovat by jsi mel sam a hodne! 😉
Ty hlavně srovnáváš zákony produktů s lidstvím. Takže opět totálně mimo 😉
A hádej proč zde místo nás nejsou neandrtálci nebo jiné vývojové větve člověka? Obstáli jsme v evoluci, oni ne. Byli jsme lepší. Tvá teze o lidské solidaritě platí jen v této době. Nebo jsi snad zasahoval do přírodního výběru během jurského období? Zajímavé 😉
A hádej proč zde místo nás nejsou neandrtálci nebo jiné vývojové větve člověka? Obstáli jsme v evoluci, oni ne. Byli jsme lepší. Tvá teze o lidské solidaritě platí jen v této době. Nebo jsi snad zasahoval do přírodního výběru během jurského období? Zajímavé 😉
Mimo? Mimo, je jen ten co zije dusevne jeste v jurskeho obdobi >😁 A ma mysleni jako ta opice ktera s nim jak zduraznujes prohrala evoluci. I kdyz u nekterych Homo sapiens mela a ma i ta opice porad "mirne navrch" >😁 >😁 >😁 >😁
Ano zijeme v teto dobe, opravdu velky objev Tatro.
Produkty porad jeste delaji lide, alespon ja je jeste porad za tim vidim.
Vase skupina lidi uz asi vidi jen ty produkty xy-te evoluce. Bohuzel.
Ano zijeme v teto dobe, opravdu velky objev Tatro.
Produkty porad jeste delaji lide, alespon ja je jeste porad za tim vidim.
Vase skupina lidi uz asi vidi jen ty produkty xy-te evoluce. Bohuzel.
Já nevím jak ty, ale já jsem do teď myslel, že evoluce je teorie o vývoji života na Zemi. Tedy od prvního jednobuněčného organismu až do teď. Ale jak se zdá ona se evoluce týká jen této doby. Zajímavé! Ale člověk se od tebe má stále co učit.
Edit: který produkt se nejlíp prodává? Asi ten který je nejsilnější v marketingu, ceně, a hodnotě.
Edit: který produkt se nejlíp prodává? Asi ten který je nejsilnější v marketingu, ceně, a hodnotě.
Ale i tu miru a rychlost evoluce ovlivnuje hodne veci jako ten prodej. Zjednoduseni nereresi ani to co se nejlepe prodava natoz vyvoj lidstva, jinak by byl vsude zebricek prodejnosti uplne stejny, a vsichni by jsme davno byly ariskeho puvodu.
Přirozeného vlivu druhů se týkají snad právě ty vnější podmínky. Ty snad určují čemu se má co přizpůsobit. Takže zase vyhrají jen ti nejúspěšnější. A tak je to i z produkty.
To je jen idealismus, evoluce = vyvoj nemusi byt zakonite jen do plusu, ale i do minusu, podminky se meni, meritka hodnot se take meni. Definice nejuspesnejsiho se take meni, podle toho kam lidstvo smeruje.
Japonsko nema takove uspechy v Cine jen z jednoho duvodu, Cinena maji radi Japonce jako Francouz miluje Nemce. Vyrobek stim nema nic spolecneho.
V tom právě tkví ten TTT obchodní problém. Z něho samozřejmě dokonale těží ostatní, nejúspěšněji VW.
Len sa chcem spýtať, Ty vieš koľko áut predala Toyota v Číne za rovnaké obdobie? Hoď sem pls číslo, nech to nie je len prázdna propaganda!
Zbytočne papuluješ. Tu sa na fakty podporené suchými číslami nehrá. 8-s >😒] 😉
Mimochodom, máš SZ.
Mimochodom, máš SZ.
Žádná hluchá propaganda. Někde tu čísla najdeš v diskuzích, už jsme to tu probírali, Japonsko nemá v Číně náruč otevřenou, tak to bohužel je. Nejúspěšnějším dovozcem (výrobcem) je tam Volkswagen.
Podívej se sem - [odkaz]
Podívej se sem - [odkaz]
Podily na trhu v Cine 2005😒br />
Toyota prodava od roku 1960 a ma 3.5% trhu v Cine 13% v USA a 40% v Japonsku.
GM prodal v roce 2005 – 650 000 unit
VW prodal v roce 2005 – 500 000 unit
Toyota v roce 2005 – 179 000 unit
Toyota prodava od roku 1960 a ma 3.5% trhu v Cine 13% v USA a 40% v Japonsku.
GM prodal v roce 2005 – 650 000 unit
VW prodal v roce 2005 – 500 000 unit
Toyota v roce 2005 – 179 000 unit
Tak rok 2005, hmmm. Aj ja som bol vtedy niekde inde, ako je tam Toyota aktálne nájdeš nižšie.
GM okolo 479,427 unit 2007
VW okolo 910, 491 unit patri tam vsechny znacky co jsou pod VW 2007
Toyota okolo 450 000 unit 2007
Muzes nekde naji drobne odchylky, tak mi nepis zpet, ze jsem se nekde spletl o plus minus 00.000 unit.
VW okolo 910, 491 unit patri tam vsechny znacky co jsou pod VW 2007
Toyota okolo 450 000 unit 2007
Muzes nekde naji drobne odchylky, tak mi nepis zpet, ze jsem se nekde spletl o plus minus 00.000 unit.
Poznáš ma, z mojej strany je to jasná provokácia do bitky 😉
Takže - aktálne údaje za 1-11/2008 nemám, ale pár prikladám faktov podľa the China Association of Automobile Manufacturers😒br /> - za 1-9/2008 predala Toyota 407.427 áut, t.j. nárast 34% oproti rovnakému obdobiu minulého roka
- čím predbehla aj GM, minuloročného leadra trhu (čiže majú prepad aj v Číne... 😒 )
- VW Group mal nárast 11% na 753.450 áut
- najväčší podiel na trhu majú Japonci s 31%-ným podielom na trhu a dvojnásobným rastom oproti nemeckým automobilkám, ktoré tam predávajú takmer výhradne prostredníctvom lokálnych výrobcov, ktorým dodali technológiu, know-how, toto som zvedavý, kedy sa obráti proti Európe 😒
GTI - nič proti rastu VW nemám, ale takticky a fakticky hodiť vedľa seba "zde toho toyota moc nenaprodá. Jiní ano. Tak tedy bezmála šest miliónů aut", to zaváňa "objektivitou" jak remeň, nezabudni hneď za tým hodiť koľko predáva celosvetovo Toyota... A ešte nedávno si sa dosť oháňal výhradne Európou a zrazu sú Ti dobrí aj mandarínci? 😉
Takže - aktálne údaje za 1-11/2008 nemám, ale pár prikladám faktov podľa the China Association of Automobile Manufacturers😒br /> - za 1-9/2008 predala Toyota 407.427 áut, t.j. nárast 34% oproti rovnakému obdobiu minulého roka
- čím predbehla aj GM, minuloročného leadra trhu (čiže majú prepad aj v Číne... 😒 )
- VW Group mal nárast 11% na 753.450 áut
- najväčší podiel na trhu majú Japonci s 31%-ným podielom na trhu a dvojnásobným rastom oproti nemeckým automobilkám, ktoré tam predávajú takmer výhradne prostredníctvom lokálnych výrobcov, ktorým dodali technológiu, know-how, toto som zvedavý, kedy sa obráti proti Európe 😒
GTI - nič proti rastu VW nemám, ale takticky a fakticky hodiť vedľa seba "zde toho toyota moc nenaprodá. Jiní ano. Tak tedy bezmála šest miliónů aut", to zaváňa "objektivitou" jak remeň, nezabudni hneď za tým hodiť koľko predáva celosvetovo Toyota... A ešte nedávno si sa dosť oháňal výhradne Európou a zrazu sú Ti dobrí aj mandarínci? 😉
Musíš si k těm číslům vzít také globus, Ondore... Čísla jsou jasná - takřka přespolní (a současně světová) automobilka tam prodá půl miliónu. Nějaký exot z EVWropy tam udává levou rukou takřka milión. A o to jde. Tedy věta o tíživém dědictví minulosti platí v tomto kontextu dokonale. Všechno ostatní je než tvé podvečerní slovní tango.
Slovní tango, aké milé od majstra slovného tanca a hrátok s písmenkami >😁
Nikde nespochybňujem úspech VW v Číne a dedičstvo minulosti Japíkov, ale na to aké zlé sú vzťahy je ich prvenstvo na trhu možno až šokujúce. Asi ako keby boli Nemci najviac predávaní vo Francúzku, to keď sa stane, to tu len bude zábava >😒]
Nikde nespochybňujem úspech VW v Číne a dedičstvo minulosti Japíkov, ale na to aké zlé sú vzťahy je ich prvenstvo na trhu možno až šokujúce. Asi ako keby boli Nemci najviac predávaní vo Francúzku, to keď sa stane, to tu len bude zábava >😒]
Podil trhu Toyoty v Cine: 3.5% 2005
Podil trhu japonskych vurobcu automobilu, kterych je asi 9-10 japonskych znacek: To je VELKY ROZDIL.
Podil trhu japonskych vurobcu automobilu, kterych je asi 9-10 japonskych znacek: To je VELKY ROZDIL.
Toyota Motor (including the Toyota and Lexus brands) gained 10.2% market share in China's passenger car segment from January to June, up by 0.6% percentage point year on year, larger than GM's 9.1% but smaller than Volkswagen's 18%.
A sakra, keď som hľadal potvrdenie Tvojich slov, našiel som tú tlačovú správu - s nadpisom "Toyota gains 2nd-biggest market share in China". To je dosť neúspech, Ti poviem... 😉 :-!
Tady nejde u nejaky prehnany rust, vse je o planovani, managementtu a neudelat chybu v nesledujicich letech. Ale uvedomsi, ze velikost neni vse kvalita a jmeno jsou rozhodujici. Je jednoduche jit nahoru, ale udrzet se tam to je umeni.
GM byl rady let ci generaci No.1 a za jakou cenu .... Ted breci je nakolenou... a ikdyby nebyl ja nechci auto od vyrobce jez preplaci sve zamestnance 3-4 $ nahodinu oproti konkurenci, ma vlastnich 7 triskovych letadel pro sve papalase a jejich vyrobky se nevyrovnaji japonskym ci Evropskym v kvalite.
GM byl rady let ci generaci No.1 a za jakou cenu .... Ted breci je nakolenou... a ikdyby nebyl ja nechci auto od vyrobce jez preplaci sve zamestnance 3-4 $ nahodinu oproti konkurenci, ma vlastnich 7 triskovych letadel pro sve papalase a jejich vyrobky se nevyrovnaji japonskym ci Evropskym v kvalite.
Sorry, nenapísal som aktuálny podiel Toyoty, je to tuším 11%. A skok z 3,5% na 11% za 2 a kúsok roka, to je sen, kamaráde, to mi ver!
Vem si, ze tento obrovsky boom se odehrava u vetsiny zdravych vyrobcu at je to Toyota ci VW. Trh v tu dobu nebyl obsazen - Cina - Indie - Rusko. A hrac ktery dokazal dat nejzajimavejsi paletu a postavit nejrychleji a ekonomicteji tovarny a prisernou logistickou podporu si trha z kolace sve % podilu.
To je jako kdyz vidis smesne procentualni podily nejakych vyrobcu, kteri nemeli na uzemi CZ autosalony (mnozstvi ci kvalitu + servis)jako napriklad Huinday ci Kia a po roce ci dvou vidis ze maji x% desitek procent narust trzeb, ano maji ale v minulem roce zacinali od piky.
To je jako kdyz vidis smesne procentualni podily nejakych vyrobcu, kteri nemeli na uzemi CZ autosalony (mnozstvi ci kvalitu + servis)jako napriklad Huinday ci Kia a po roce ci dvou vidis ze maji x% desitek procent narust trzeb, ano maji ale v minulem roce zacinali od piky.
AUTO: Francúzi a Taliani uvažujú nad spojením Fiatu a PSA Peugeot Citroën
Francúzsko a Taliansko uvažujú nad prípadným spojením automobiliek Fiat a PSA Peugeot Citroën. Informoval o tom dnes taliansky denník Milano Finanza. Správa vyšla pár dní po tom, ako výkonný riaditeľ Fiatu Sergio Marchionne povedal, že ak má talianska automobilka túto finančnú krízu prežiť, musí si nájsť partnera.
Okrem toho očakáva, že automobilový priemysel sa do dvoch rokov skonsoliduje a na trhu ostane iba šesť najsilnejších hráčov. Podľa denníka, ktorý sa odvolal na zdroje blízke úradu premiéra Silvia Berlusconiho, o prípadnom spojení francúzskej a talianskej firmy rokovali aj Berlusconi a francúzsky prezident Nicolas Sarkozy. Dá sa očakávať, že o tejto téme sa bude rokovať aj v stredu 17. decembra, keď sa s Berlusconim stretne John Elkann, šéf holdingovej spoločnosti IFI, ktorá je najväčším akcionárom Fiatu.
Podľa analytikov by fúzia Peugeotu a Fiatu mala z komerčného hľadiska zmysel, keďže obe firmy majú dobrú pozíciu vo výrobe malých áut. Automobilky vyrobili v minulom roku spolu 6,2 milióna áut, čo je približne toľko ako nemecký Volkswagen či francúzsky Renault-Nissan. V prípade fúzie by táto produkcia zaradila Fiat-Peugeot-Citroën na 4. miesto na svete za Toyotu, GM a Ford Mazdu na spoločný stupienok so spomínanými VW a Renault-Nissan.
Francúzsko a Taliansko uvažujú nad prípadným spojením automobiliek Fiat a PSA Peugeot Citroën. Informoval o tom dnes taliansky denník Milano Finanza. Správa vyšla pár dní po tom, ako výkonný riaditeľ Fiatu Sergio Marchionne povedal, že ak má talianska automobilka túto finančnú krízu prežiť, musí si nájsť partnera.
Okrem toho očakáva, že automobilový priemysel sa do dvoch rokov skonsoliduje a na trhu ostane iba šesť najsilnejších hráčov. Podľa denníka, ktorý sa odvolal na zdroje blízke úradu premiéra Silvia Berlusconiho, o prípadnom spojení francúzskej a talianskej firmy rokovali aj Berlusconi a francúzsky prezident Nicolas Sarkozy. Dá sa očakávať, že o tejto téme sa bude rokovať aj v stredu 17. decembra, keď sa s Berlusconim stretne John Elkann, šéf holdingovej spoločnosti IFI, ktorá je najväčším akcionárom Fiatu.
Podľa analytikov by fúzia Peugeotu a Fiatu mala z komerčného hľadiska zmysel, keďže obe firmy majú dobrú pozíciu vo výrobe malých áut. Automobilky vyrobili v minulom roku spolu 6,2 milióna áut, čo je približne toľko ako nemecký Volkswagen či francúzsky Renault-Nissan. V prípade fúzie by táto produkcia zaradila Fiat-Peugeot-Citroën na 4. miesto na svete za Toyotu, GM a Ford Mazdu na spoločný stupienok so spomínanými VW a Renault-Nissan.
Ach jo, tak nevím, je ten VW tak dobrej, že ho tam berou všema deseti? V Africe zase frčej Toyoty a 20let starý motory Opel :-!
Dneska se to tady ještě rozjede, takže využiju situace a poprosím ty zkušené diamantové, zlaté a platinové kovboje od volantu o radu. Teď se totiž láme chleba, kdo jen žvartlá a kdo zná prach a v současných měsících břečku našich cest. Avšak k věci.
Nezná někdo silnici 38, přesněji úsek z Jihlavy do Nymburku? Mám do toho města cestu ve středu a přemýšlím, jestli se vydat po D1 až do Práglu nebo to střihnout z Jihlavy přes Havlíčkův Brod, Čáslav, Kutnou Horu a Kolín do Nymburku.
P.S: Abych nezapomněl, bravwo VW >😒]
Nezná někdo silnici 38, přesněji úsek z Jihlavy do Nymburku? Mám do toho města cestu ve středu a přemýšlím, jestli se vydat po D1 až do Práglu nebo to střihnout z Jihlavy přes Havlíčkův Brod, Čáslav, Kutnou Horu a Kolín do Nymburku.
P.S: Abych nezapomněl, bravwo VW >😒]
Jeď do Prahy, aspoň uvidíš velký město! >😁
Prosím Tě, nechal jsem doma příručku Vesničan ve městě, nepučil bys mi ji, zastavil bych se u Tebe v okolí Vlašimi cestou >😁
Ráno jedu do Brna, stav se na Moravskym. Namaluju ti mapu Prahy hřebíkem na auto 😉
V Brně budu až večer, takže se pak ozvi. Navíc nevím, na co by mi byla mapa Praglu na tvém autě >😒] Mapu Prahy nepotřebuju, tu už docela dobře znám 😉
Koukám, že tě rodiče pustili poprvé mimo kuchyň >😁 Ronaulte, klid, ty zimáky se na déjedna vztahujou jenom na auta, ve sněhulích to zvládneš s přehledem tak za 14 hodin, akorát pozor na ten stoupák před Jesenicí, nezapomeň cepín >😁
Je mi to jasné, na služební cestu ve čtyřech v Superbu do Paříže nejezdím, to máš pravdu >😁 >😁 >😁 Nicméně v táhlém dlouhém ať již před Jesenicí či kdekoliv (koukám, že jsi se zatím moc daleko od matky měst nedostal) ti v tvé Fabii HTP bez problému ten cepín zapíchnu do rekta ani nebudeš vědět jak >😁
Se zeleným ďáblem by ten cepín zapíchl tobě do rekta, aby jsi ho v dlouhém táhlém vytáhl nahoru 😉
Retky nekouřím >😁 fabii (žel) nemám, v Superbu jsem jel, ovšem ne do Paříže, ale - jednou až budeš mít školu za sebou bych ti přál, abys měl na to do té Paříže jet na vlastní náklady a vlastním autem... Uvidíš, co ti to dá práce... 😉
Na vlastní náklady jsem již jel i o něco dále, neměj péči 😉 "Žel" nemáš Fabii? Tak to bys měl na ní pomalu povýšit, tedy bez rozmyslu, přece při výběru auto nepřemýšlíš 😉
Nesrovnávej svůj života studenta se svým vlastním. Dneska už soukromé výstřelky vysokoškoláka dotuje málokterý rodič. Pozdravuj babičku 😉
Pozdravoval bych, ale nevím, kde tvá babička bydlí.
P.S. Už žel babičku nemám... často však na obě babičky vzpomínám. Dokonce vím, jak jim voněly ruce, když mi, coby malému klukovi dělaly na čelo před spaním křížek... Už mě čeká jenom ten křížek poslední... Važ si křížků od babiček...
P.S. Už žel babičku nemám... často však na obě babičky vzpomínám. Dokonce vím, jak jim voněly ruce, když mi, coby malému klukovi dělaly na čelo před spaním křížek... Už mě čeká jenom ten křížek poslední... Važ si křížků od babiček...
Já si jich vážím. Ale ty važ slova, než něco řekneš. Dneska na co si vysokoškolák nevydělá nemá. Dle tvého chování jsi ty peníze fasoval. Ale dneska už nejsou sedmdesátá léta
Je to naopak, tehdy jsme to měli jednodušší o to, že jsme mohli dělat krátké brigády. Na těch pár piv se vydělalo hravě. Dnes myslím, že bez výrazné podpory rodičů (cca 5 tisíc měsíčně) by si student VŠ ani neškrt´.
Myslet znamená hov.. vědět. Pamatuj si to
Tak napíši, že vím, že bez té rodičovské dotace kolem pěti tisíc, by si ani neškrt´.
Ty máš o dnešných študentoch zaujímavé názory. Pýtať svojho času od rodičov 5 litrov na mesiac tak mi poradia nech sa balím a končím so školou. Tento názor pri spomienkach na 12 a 24-ky ktoré som odmakal, nedokážem v kontexte s Tvojou osobou nikam zaradiť. 8-s
Akého svojho času? Dnes, juraji, dnes, pokud máš vysokoškláka, nezbyde ti, než mu těch pět táců dát.
Zase tak dávno to nebolo a aj o polovici som si mohol nechať iba zdať. Ak takto fungujú Tvoje deti tak fajn, ale pochybujem že je to vec bežná.
Ne, vysokoškolákovi nezbyde než jít makat
Přečti si dole Ronaulta.
Nepřekrucuj to, co píšu k obrazu svému. Tady nejsi v soudní síni a nejsi v práci 😉
Šmarjá, ty už musíš mít buď děcka dvacet let mimo studia, nebo nestudovaly případně jsi je rozmazloval. Nicméně rád bych byl Tebou rozmazlovaný přídělem tolika peněz.
Brigád je dost, víc než dost. Od doplňování regálů v Makru (chraň Bůh, těm lidem, co do toho jdou, se upřímně divím) až po slušné výdělky u různých společností zabývajících se marketingem.
Podpora je sice základ, ale dá se to zvládnout i za méně.
Brigád je dost, víc než dost. Od doplňování regálů v Makru (chraň Bůh, těm lidem, co do toho jdou, se upřímně divím) až po slušné výdělky u různých společností zabývajících se marketingem.
Podpora je sice základ, ale dá se to zvládnout i za méně.
To, že brigádničíš je správné. Chlast, gumy, muzika, tak to má byt. Vedle toho (nebydlíš-li u rodičů ale na koleji či v podnájmu) těch cca 5 tisíc potřebuješ jako koza drbání, to mi neříkej.
Já tu pětku zhruba dostávám, loni jsem nedostával a zvládal jsem to bez problémů. Má drahá dostává 3,500. Je to skromnější, ale od toho jsou brigády. Taky je to obor od oboru. U toho mého času nazbyt není, ale u některých se to dá. Jeden spolužák dokonce studuje a živí dítě a manželku, od rodičů 0 Kč. 😉
:yes: Snad si to zde Tatra přečte.
Já si Ronaulta čtu každý den, když se sním bavím jinde. >😁
No a já tu pětku teda nedostavam, dostaval jsem zkraje, ale radeji jsem si vydelal, clovek si tech penez vazi vice. Dnesni moznosti se pro vysokoskolaky nejsou omezene nastesti jen CR, takze kdo chce, muze mit vic nez hezke penize+zazitky az za roh. a co se tyka mych kamaradu, nevim o nikom, kdo by 5 dostaval
Je celkem v pohodě, jen by místy snesla nový povrch. Rozhodně rychlejší než jet přes Prahu.
Díky. Ono povrch D1 taky není zrovna sametový... 8-s
No... >😁 dát tu na stydlína, to vyžaduje přímo sebevražednou odvahu... Jinak dějedna má výjimku - crossky offky a esuvečka jezdí vnější pruhy, běžná osobní havěť může valit celou cestu prý pruh vnitřní, jinak musíš mít sebou náhradní tlumiče.
P.S. Na stydlína pozor, ten zabloudil i ve stromu diskuze... a nejednou >😁 😉
P.S. Na stydlína pozor, ten zabloudil i ve stromu diskuze... a nejednou >😁 😉
hmm to je opravdu "úspěch" 1% růstu za 11 měsíců... tohle má většina neamerických značek taky.
spíše to podstatní je že má - 12% za listopad ale to je už jedno že??? >😁
bože bože bože...
někdy mám pocit že ten auto.cz VW platí. no GTIho určitě...
spíše to podstatní je že má - 12% za listopad ale to je už jedno že??? >😁
bože bože bože...
někdy mám pocit že ten auto.cz VW platí. no GTIho určitě...