Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Land Cruiser: Pět dveří a nový turbodiesel 2.8 D-4D za 1,16 milionu Kč

Offroad z dílny Toyoty se kvůli emisní normě Euro 6 dočkal nového turbodieselu 2.8 D-4D o výkonu 130 kW.
Zpět na článek
Avatar - tomtoylc
13. 11. 2015 16:44
Re: Ještě menší motor...
poviem to trochu drzo ale... : kup si ine auto a neplač
... land cruiser nebolo nikdy auto na závod ale na jazdu mimo cesty a plati to aj teraz a toyota vsádza na spolahlivosť nie na nespokojných majiteľov v sevise :-)
btw. a ako vieš že to auto bude lenivejšie ? ... pretože má menej kW ?
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2015 22:03
Re: Věc názoru
Zrovna ty bys měl vědět že to není o vyplatí nevyplatí ale o vhodnosti motorů do těžký ho terénu. Proto to není V6 ale velkoobjemovej 4 válec
Avatar - WinDiesel
13. 11. 2015 19:03
Re: Věc názoru
Co se Ti nelíbí na LC V8? >:D
Mají V8, tak 6-válec už se nevyplatí.
Avatar - flepper
13. 11. 2015 17:30
Re: Věc názoru
zakaznici Toyoty vedia co chcu - chcu spolahlivost a kvalitu. Toyota to vie a Toyota to aj robi. Na zavodenie ma toyota v talone Lexus RC-F .....naproti tomu pisalkovia ( koncernovi obdivovatelia) na auto cz .... maju najradsej koktejl sporitaka, rodinneho auta , diesla a to vsetko v jednom aute ....samozrejme kvalita je uletena , zivotnost auta je uletena, ale aspon si za male peniaze dvihnu ego. Toyota ponuka pre konkretnu vec konkretne riesenie - chces pracanta ? Kup si Hilux, Chces luxusnejsieho pracanta ? Kup si LC alebo LC V8, chces sedan na cestovanie ? Je tu Avensis, chces hybridnu technologiu ? je tu prius, auris,.....chces bestseller - je tu corrola.....Vsetko je nadimenzovane tak aby to v danej triede postacilo svojmu ucelu....Zakaznik ma spolahlivost, kvalitu tak ako ju potrebuje. Spekulacie typu keby mala taky a taky motor su skor pre srandu. To potrebuje koncert aby vyhovel tym svojim spekulantom ....taka myslienka na zaver - dobry vyrobok nepotrebuje 300 variacii vybavy a motorov ....stacia dve ktore su overene a splnia to co sa od nich vyzaduje :-)
Avatar - Machýrek
13. 11. 2015 22:46
Osmivalec
V textu je chybne uvedeno, ze: "Vrcholný stupeň Executive je možné pořídit i se čtyřlitrovým osmiválcem o výkonu 207 kW...", kdezto v tabulce je pak uveden pocet valcu 6. Spravne je tabulka, jedna se o vidlicovy sestivalec.
Avatar - Hammunasakra
14. 11. 2015 13:07
Re: Věc názoru
Nesmysl tohle téma vysvětlovat Vaculík - do terénu je z funkčních důvodů vhodnější čtyřválec! Šestiválec je fajn v silniční lakýrce typu BMW
Tohle je off road. Když chceš můžeš jít do V8.
Předchozí motor 3,0 140 kW co byl v nabídce posledních 13 let nebyl šestiválec ale taky 4válec! Mitsubishi má taky 4 válec, byť s objemem 3,2 :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2015 22:05
Re: Krabice?
Mimořádného kvalitní, trvanlivej do jakýkoli terénu schopnej off road :yes: :yes: :yes:

Trochu tvaru krabice :-)
Avatar - tomtoylc
15. 11. 2015 16:55
Re: V8 konečná
to je pravda, zatial nie a pokial niečo páni z toyoty nevymyslia tak sa ani predávať nebude
Avatar - classic
15. 11. 2015 09:53
Re: V8 konečná
LC V8 už se neprodává... ani nafťák, ani benzíňák.
Avatar - tomtoylc
14. 11. 2015 15:13
Re: Věc názoru
zhrnul by to asi tak že kto očkava viac dinamiky tak nech siahne po benzíne 4.0 V6 VVTi ... to chce mohutnejšie auto si zvolí LC 200 V8 ... kto chce ikonu, ktoru mimochodom málo kto pozná ! je to stále land cruiser serie 70 s motorom 4,2 V6 ale alebo 4,5 V8 (ten sa montuje aj do LC 200 V8) ... takže presne ako si povedal, kto viee čo chce siahne po toyote resp. lexuse a najde auto z každej kategorie ;-)
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2015 11:46
Re: Věc názoru
V8 je na hormonech, pravda. Ale chtěl bych to. Ale neměl bych to kde zaparkovat.
Avatar - WinDiesel
14. 11. 2015 11:45
Re: Věc názoru
Nesmysl - před 4-válci byl 6-válec a byl skvělý.
LC prostě nemá s kým sdílet V6, nebo s čím. Vyrábět 6-válec jen pro LC je ekonomický nesmysl.
Však taky 8-válec vznikl složením 2 čtyřválců 2,2, proto je to relativně ekonomický počin.
13. 11. 2015 22:32
Re: Věc názoru
Konečně mi to někdo aspoň trochu vysvětlil :-) Díky.
Avatar - Hammunasakra
13. 11. 2015 22:01
Re: Věc názoru
Je to jeden z posledních off roadů proto ten 4 válec kterej je vhodnější do terénu. Kdo chce víc pro toho je tu V8
13. 11. 2015 21:08
Re: Věc názoru
Myslím, že víš. LC 200 je už koráb a cenově už taky zase někde jinde. :-)
Avatar - Ada je zase tady
13. 11. 2015 22:36
Auto pro chlapy
a ne pro oblizovače francouzských rendlíků >:-[]
13. 11. 2015 17:57
Re: Věc názoru
Nejsem příznivcem koncernu, LC mám rád, ale ten motor se mi zvukovým projevem nelíbí. Myslíš, že TOYOTA by nedokázala vyrobit dobrý dieselový šestiválec? Já LC považuju za luxusní auto, ale potvrdil si mi to co jsem si myslel LC je prostě luxusnější pracant. A protože evropa chce diesel, tak tam dáme z Hilux, a pokud se ti nelíbí tak jdi jinam :-).
13. 11. 2015 17:02
Věc názoru
Upřímně by mě docela zajímalo, zda by se těch LC prodalo víc kdyby neměly takový traktor motor. Uvnitř vypadá docela luxusně, ale ten zvukový projev se mi vůbec nelíbí. Z většího motoru by se mělo vždycky dostat víc než z menšího motoru.
Avatar - poterienko
13. 11. 2015 16:08
Ještě menší motor...
jj...to je přesně to, co LC potřebovalo, ještě línější motor.