poviem to trochu drzo ale... : kup si ine auto a neplač
... land cruiser nebolo nikdy auto na závod ale na jazdu mimo cesty a plati to aj teraz a toyota vsádza na spolahlivosť nie na nespokojných majiteľov v sevise :-)
btw. a ako vieš že to auto bude lenivejšie ? ... pretože má menej kW ?
zakaznici Toyoty vedia co chcu - chcu spolahlivost a kvalitu. Toyota to vie a Toyota to aj robi. Na zavodenie ma toyota v talone Lexus RC-F .....naproti tomu pisalkovia ( koncernovi obdivovatelia) na auto cz .... maju najradsej koktejl sporitaka, rodinneho auta , diesla a to vsetko v jednom aute ....samozrejme kvalita je uletena , zivotnost auta je uletena, ale aspon si za male peniaze dvihnu ego. Toyota ponuka pre konkretnu vec konkretne riesenie - chces pracanta ? Kup si Hilux, Chces luxusnejsieho pracanta ? Kup si LC alebo LC V8, chces sedan na cestovanie ? Je tu Avensis, chces hybridnu technologiu ? je tu prius, auris,.....chces bestseller - je tu corrola.....Vsetko je nadimenzovane tak aby to v danej triede postacilo svojmu ucelu....Zakaznik ma spolahlivost, kvalitu tak ako ju potrebuje. Spekulacie typu keby mala taky a taky motor su skor pre srandu. To potrebuje koncert aby vyhovel tym svojim spekulantom ....taka myslienka na zaver - dobry vyrobok nepotrebuje 300 variacii vybavy a motorov ....stacia dve ktore su overene a splnia to co sa od nich vyzaduje :-)
V textu je chybne uvedeno, ze: "Vrcholný stupeň Executive je možné pořídit i se čtyřlitrovým osmiválcem o výkonu 207 kW...", kdezto v tabulce je pak uveden pocet valcu 6. Spravne je tabulka, jedna se o vidlicovy sestivalec.
Nesmysl tohle téma vysvětlovat Vaculík - do terénu je z funkčních důvodů vhodnější čtyřválec! Šestiválec je fajn v silniční lakýrce typu BMW
Tohle je off road. Když chceš můžeš jít do V8.
Předchozí motor 3,0 140 kW co byl v nabídce posledních 13 let nebyl šestiválec ale taky 4válec! Mitsubishi má taky 4 válec, byť s objemem 3,2 :-!
zhrnul by to asi tak že kto očkava viac dinamiky tak nech siahne po benzíne 4.0 V6 VVTi ... to chce mohutnejšie auto si zvolí LC 200 V8 ... kto chce ikonu, ktoru mimochodom málo kto pozná ! je to stále land cruiser serie 70 s motorom 4,2 V6 ale alebo 4,5 V8 (ten sa montuje aj do LC 200 V8) ... takže presne ako si povedal, kto viee čo chce siahne po toyote resp. lexuse a najde auto z každej kategorie ;-)
Nesmysl - před 4-válci byl 6-válec a byl skvělý.
LC prostě nemá s kým sdílet V6, nebo s čím. Vyrábět 6-válec jen pro LC je ekonomický nesmysl.
Však taky 8-válec vznikl složením 2 čtyřválců 2,2, proto je to relativně ekonomický počin.
Nejsem příznivcem koncernu, LC mám rád, ale ten motor se mi zvukovým projevem nelíbí. Myslíš, že TOYOTA by nedokázala vyrobit dobrý dieselový šestiválec? Já LC považuju za luxusní auto, ale potvrdil si mi to co jsem si myslel LC je prostě luxusnější pracant. A protože evropa chce diesel, tak tam dáme z Hilux, a pokud se ti nelíbí tak jdi jinam :-).
Upřímně by mě docela zajímalo, zda by se těch LC prodalo víc kdyby neměly takový traktor motor. Uvnitř vypadá docela luxusně, ale ten zvukový projev se mi vůbec nelíbí. Z většího motoru by se mělo vždycky dostat víc než z menšího motoru.