Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ještě menší motor...
| 13. 11. 2015 16:08
jj...to je přesně to, co LC potřebovalo, ještě línější motor.
Avatar - tomtoylc
Ještě menší motor...
| 13. 11. 2015 16:44
poviem to trochu drzo ale... : kup si ine auto a neplač
... land cruiser nebolo nikdy auto na závod ale na jazdu mimo cesty a plati to aj teraz a toyota vsádza na spolahlivosť nie na nespokojných majiteľov v sevise :-)
btw. a ako vieš že to auto bude lenivejšie ? ... pretože má menej kW ?
Věc názoru
| 13. 11. 2015 17:02
Upřímně by mě docela zajímalo, zda by se těch LC prodalo víc kdyby neměly takový traktor motor. Uvnitř vypadá docela luxusně, ale ten zvukový projev se mi vůbec nelíbí. Z většího motoru by se mělo vždycky dostat víc než z menšího motoru.
Avatar - flepper
Věc názoru
| 13. 11. 2015 17:30
zakaznici Toyoty vedia co chcu - chcu spolahlivost a kvalitu. Toyota to vie a Toyota to aj robi. Na zavodenie ma toyota v talone Lexus RC-F .....naproti tomu pisalkovia ( koncernovi obdivovatelia) na auto cz .... maju najradsej koktejl sporitaka, rodinneho auta , diesla a to vsetko v jednom aute ....samozrejme kvalita je uletena , zivotnost auta je uletena, ale aspon si za male peniaze dvihnu ego. Toyota ponuka pre konkretnu vec konkretne riesenie - chces pracanta ? Kup si Hilux, Chces luxusnejsieho pracanta ? Kup si LC alebo LC V8, chces sedan na cestovanie ? Je tu Avensis, chces hybridnu technologiu ? je tu prius, auris,.....chces bestseller - je tu corrola.....Vsetko je nadimenzovane tak aby to v danej triede postacilo svojmu ucelu....Zakaznik ma spolahlivost, kvalitu tak ako ju potrebuje. Spekulacie typu keby mala taky a taky motor su skor pre srandu. To potrebuje koncert aby vyhovel tym svojim spekulantom ....taka myslienka na zaver - dobry vyrobok nepotrebuje 300 variacii vybavy a motorov ....stacia dve ktore su overene a splnia to co sa od nich vyzaduje :-)
Věc názoru
| 13. 11. 2015 17:57
Nejsem příznivcem koncernu, LC mám rád, ale ten motor se mi zvukovým projevem nelíbí. Myslíš, že TOYOTA by nedokázala vyrobit dobrý dieselový šestiválec? Já LC považuju za luxusní auto, ale potvrdil si mi to co jsem si myslel LC je prostě luxusnější pracant. A protože evropa chce diesel, tak tam dáme z Hilux, a pokud se ti nelíbí tak jdi jinam :-).
Avatar - WinDiesel
Věc názoru
| 13. 11. 2015 19:03
Co se Ti nelíbí na LC V8? >:D
Mají V8, tak 6-válec už se nevyplatí.
Věc názoru
| 13. 11. 2015 21:08
Myslím, že víš. LC 200 je už koráb a cenově už taky zase někde jinde. :-)
Avatar - WinDiesel
Věc názoru
| 14. 11. 2015 11:46
V8 je na hormonech, pravda. Ale chtěl bych to. Ale neměl bych to kde zaparkovat.
Avatar - Hammunasakra
Věc názoru
| 13. 11. 2015 22:03
Zrovna ty bys měl vědět že to není o vyplatí nevyplatí ale o vhodnosti motorů do těžký ho terénu. Proto to není V6 ale velkoobjemovej 4 válec
Věc názoru
| 13. 11. 2015 22:32
Konečně mi to někdo aspoň trochu vysvětlil :-) Díky.
Avatar - WinDiesel
Věc názoru
| 14. 11. 2015 11:45
Nesmysl - před 4-válci byl 6-válec a byl skvělý.
LC prostě nemá s kým sdílet V6, nebo s čím. Vyrábět 6-válec jen pro LC je ekonomický nesmysl.
Však taky 8-válec vznikl složením 2 čtyřválců 2,2, proto je to relativně ekonomický počin.
Avatar - Hammunasakra
Věc názoru
| 14. 11. 2015 13:07
Nesmysl tohle téma vysvětlovat Vaculík - do terénu je z funkčních důvodů vhodnější čtyřválec! Šestiválec je fajn v silniční lakýrce typu BMW
Tohle je off road. Když chceš můžeš jít do V8.
Předchozí motor 3,0 140 kW co byl v nabídce posledních 13 let nebyl šestiválec ale taky 4válec! Mitsubishi má taky 4 válec, byť s objemem 3,2 :-!
Avatar - Hammunasakra
Věc názoru
| 13. 11. 2015 22:01
Je to jeden z posledních off roadů proto ten 4 válec kterej je vhodnější do terénu. Kdo chce víc pro toho je tu V8
Avatar - tomtoylc
Věc názoru
| 14. 11. 2015 15:13
zhrnul by to asi tak že kto očkava viac dinamiky tak nech siahne po benzíne 4.0 V6 VVTi ... to chce mohutnejšie auto si zvolí LC 200 V8 ... kto chce ikonu, ktoru mimochodom málo kto pozná ! je to stále land cruiser serie 70 s motorom 4,2 V6 ale alebo 4,5 V8 (ten sa montuje aj do LC 200 V8) ... takže presne ako si povedal, kto viee čo chce siahne po toyote resp. lexuse a najde auto z každej kategorie ;-)
Avatar - classic
V8 konečná
| 15. 11. 2015 09:53
LC V8 už se neprodává... ani nafťák, ani benzíňák.
Avatar - tomtoylc
V8 konečná
| 15. 11. 2015 16:55
to je pravda, zatial nie a pokial niečo páni z toyoty nevymyslia tak sa ani predávať nebude
Krabice?
| 13. 11. 2015 19:31
;-\
Avatar - Hammunasakra
Krabice?
| 13. 11. 2015 22:05
Mimořádného kvalitní, trvanlivej do jakýkoli terénu schopnej off road :yes: :yes: :yes:

Trochu tvaru krabice :-)
Avatar - Ada je zase tady
Auto pro chlapy
| 13. 11. 2015 22:36
a ne pro oblizovače francouzských rendlíků >:-[]
Avatar - Machýrek
Osmivalec
| 13. 11. 2015 22:46
V textu je chybne uvedeno, ze: "Vrcholný stupeň Executive je možné pořídit i se čtyřlitrovým osmiválcem o výkonu 207 kW...", kdezto v tabulce je pak uveden pocet valcu 6. Spravne je tabulka, jedna se o vidlicovy sestivalec.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku