Novinky
michael.snow
0
I v Evropoě můžu tahat za jejich Pickup verzemi ( Hilux, L200, Navara, Ranger), ale ne každý chce pickup, já bych raději velkou pohodlnější kabinu, kdy po sklopení zadních sedaček mám dlouho krytou rovnou plochu, na které se můžu třeba vyspat, ale při zachování rámu a redukční převodovky. Pickup je kompromis.
Přejít do diskuze
Přesně tak, LC 150 je sice výborná, ale cenově hodně vysoko. Myslím si, že i na evropském trhu by se rámové auto v ceně do 1 mil. docela hodilo.
Bohužel rámová SUV úplně zmizela a je to škoda, protože třeba na tahání velkých vleků a častější používání mimo cestu dnešní SUV nejsou. Už poslední 2 generace Mitsubishi Pajero Sport se sem nedováží, to samé Everest, Toyota 4runner ( její poslední generace je opravdu nádherné auto) a nebo skončení minulé generace Nissanu Pathfinderu. To vše byla auta s cenou kolem 700 tis až 1 mil, taková Toyota LC 150 už je cenově jinde.