;-\ Jsem myslel, že večer máš napilno. Sousedi se ještě nevrátili, že nemáš koho poslouchat? Jinak pokud chceš, tak nám tu můžeš nějak přiblížit prodeje Škody ve východní Evropě, když se o to tak zajímáš. Přece nechceš, abych tu potom začal já sám psát nějaké analýzy.
>:D Gilgit, ty si ešte väčší blbec než sme si mysleli >:D Tie naozaj pracuješ pre Hyundai, pretože taký človek ako ty nemôže existovať ani v liečebni pre choromyseľných >:D Tu nejde o Škodu ani o iné autá, ale o to že ten tvoj príspevok bol slabý, asi tvoj štýl. Dúfam že je na teba Vošický pyšný ! My sme mali v prízemí pani susedku a tá vždy keď išiel niekto po chodbe umývala dvere, treba 100x denne. Dávaš web kameru ai v kúpeľni za zrkadlo keď sa tvoja matka sprchuje alebo bývaš sám? Si mentálne zvláštny člověk >:D
Cenu zatím nejprimitivnejsího príspevku této diskuse si opet jednou odnásí Jaro z regionu Žilina. Tímto zdravím Jara s vymytým mozkem. Jednou jsem se te ptal cím se pracovne zabývás ale odpoved jsem nedostal. Evidentne se za to co delás hanbís. >:D >:D >:D
V5
Já se chovám "furt" stejne a rozumné odpovedi od tebe necekám protoze na ne nemás. Jinak jiste jsi správne pochopil ze V6 v tomto prípade není motor. >:D >:D >:D
Já te neurázím. Jestli myslís slovo vypatlánek tak jenom popisuji to jak pusobis.
A tím okecáváním uz jsi trapný. Takze budto ted odpovís na mých pet otázek - vzhledem k tomu ze jsi na aezitosti imigrace velký odborník, ze jsi v parte s papezem, Gauckem, Merkelovou a Bolehlavem a ze te cituje izraelský prezident by to pro tebe teoreticky nemel být problém - nebo to beru tak ze jsi smesný vypatlaný slintal který to proste nedá. >:D >:D >:D
Já nikam neustupuji, vypatlánku. Machrovals jaký jsi expert, dostals nekolik konkrétních otázek na které ani po velkém okecávání nedokázes odpovedet. Nedals to. >:D >:D >:D
Giglíte, ty dáváš babičce v koupelně za zrcadlo kameru a šmíruješ ji? Ten Hundai tě ale pěkně zkazil. Inu jaký pán, takový krám ! Nejsmutnější je to, že mě to u tebe nepřekvapuje. Škoda že se nám v listopadu nepodařilo rozehnat ty bojlery, mohl jsi dál vyrůstat v komunistické společnosti a rozumu bys měl víc. Teď běž dělat holdena holdena, ten ti jde lépe.
Vítej Milouši. Podle tvých primitivních zvratku se zdá ze terapie u tebe prestává zabírat. Mel bys pana doktora poprosit o vyssí dávku, jinak to s tebou spatne dopadne. >:D >:D >:D
V7
Myslím si, že ne. Ford má stálice jako Focus, Fiesta a Mondeo. Navíc rozdíl činí kolem 60 tisíc aut. To by musel prodávat přes 5 tisíc vozů měsíčně více, nereálné to není, ale pořád to nebude stačit.
Clio je taky stálice, je tu úspěšný Captur bez odpovědi od Fordu, nový Kadjar, Megane má proti relativně méně proevropskému Focusu šanci a Scenic + GS nejspíš nedají C-Maxu šanci. Talisman uvidíme, tam se ale stejně velká čísla netočí. Podle mě se to příští rok bude lámat s tím Meganem.
Stejnak jsou to spojené nádoby, ty 3 modely i přes třeba stáří nebo nějaké nedokonalosti, jsou pořád bestsellery a to, že Renault odsaje pár zákazníků na tom podle mne moc nezmění. Já věřím více Fordu, ale možná bude Renault opravdu před ním, co se týče prodejů v celé Evropě.
Pokud Megane dokáže vyrovnat Focus, což by vzhledem ke statusu novinky mohl, pak si myslím, že Fordu budou chybět čísla, která Renault nažene primárně s Capturem, sekundárně třeba s Kadjarem a Scenicem.
Jj, D3 se probíjí tabulkou evropských prodejů směrem nahoru jak rychlík, který nikde nestaví a nechává za sebou jednoho mainstreamového konkurenta za druhým. Další 2-3 roky a vláček D3 se posune o další 2 místa, strojvůdci Opelu a Peugeotu už brzdí do další stanice aby dali tomuto rychlíku přednost. :-)
Je to možný, nechal jsem tam trochu rezervu pro nějaké výkyvy. V poslední době roste D3 zhruba o 4-6 % více (někdy ještě více) než automobilky před nima, což pokud vše půjde jako doposud, tak těch 6 let je reálných.
Kukuřičníku, ty prolhané kecy o slozkách odpovídají tvé nízké inteligenci. Ale i kdybych na tebe slozku teoreticky mel, co bych do ní mel dát? Ty tvoje slinty? Nebo ty tvoje analýzy situace znacky Volkswagen v USA? >:D >:D >:D
Fakt? A jak ubližuji "hlavně sam sobě"? Ze o me nejaký Mirek nebo Kukuřičník napísí nejaké hloupé slinty? Ale vzdyt prece o to jde. Jde o tu zábavu jaká s vámi je. Jste bavici v prímém prenosu. >:D >:D >:D
Jak bych to jen řekl.....prostě zraješ jak (neboj vino opravdu ne) vřidek ktery když praskne tak za nějakou dobu nejsou po něm ani pamatky. Bohužel pak přjde dalši.
Na me tady ty staré casy dýchají z príspevku vás vypatlancu z Moravskoslezského kraje bohuzel dost casto. Ale más pravdu ze u Mirka z Havířova a Kukuřičníka z Frýdkomístecka je to extrém. >:D >:D >:D
Vítej vypatlaný VAGinisto JGucci. To tys tady k aktuálnímu skandálu koncernu Volkswagen psal ze Volkswagen se "ihned priznal". Dalsí dukaz tvé inteligence není treba. >:D >:D >:D
V3
Fiat byl přece před Škodou vždycky, poslední rok už to ale bylo poměrně těsně. Zajímavý je ten dlouhodobý trend - Škoda začínala v roce 1990 na podílu 0,22% a od té doby byl jediný rok, kdy její tržní podíl nerostl. Fiat byl v roce 1990 na 9,91% a od té doby předvádí takovou sinusoidu, jejíž každý vrchol je ovšem níž než ten předchozí.
Bohužel s rozhodnutím, že Fiat už nebude masový výrobce nesouhlasím. Dělá dobrá auta, klidně by mohl být lídrem v malých automobilech. Chápu, že chtějí vydělávat na dražších autech, že se teprve učí sdílet a spolupracovat v rámci svých značek, neboť i pro VW a GM je to těžké, ale aspoň by se aspoň částečně vrátit k tomu, co dělal.
Na to, ze se porad psalo, jak je Leon super a jak Seat jede, tak vysledekm je, ze ma jeden z nejnizsich rocnich narustu prodeju(4,8%, horsi je uz jen Citoen a Dacia ). To znamena, ze podil trhu Seatu stale klesa. cekam, kdy to zavrou? Dieselgate tomu jiste pomuze. Ta montovna musi byt prodelecna.
Kdysi tu proběhlo takové plácnutí do vody, kterému jsem tedy úplně doslova nevěřil, ale jako námět je zajímavé:
Aby Seat nepřestal existovat, bude muset prodávat ročně nejméně 640.000 aut, ideálně by ale měl dostat až někam na milion vozů ročně.
[odkaz]
Tržní podíl stoupá od roku 2009, letos to ale zřejmě skončí poklesem... no, SEAT potřebuje SUV, tam je potenciál na navýšení podílu, pak nová Ibiza... ale samozřejmě je ta značka eventuálně postradatelná, kdyby to fakt muselo být.
to byl výrok někdejšího ředitele Seatu, který zanedlouho na to dostal padáka, proč asi...
teď se ukazuje, že Seat může být ziskový i s podstatně nižším objemem, od začátku roku je tak v černých číslech
Seatu teď dost škodí vw dieselgate, ale věřím, že se z toho brzo vyhrabe, nebýt Seatu, tak bych o koncernu vůbec neuvažoval a šel bych raději ke Korejcům nebo Mazdě
Pro Škodovku byl velmi úspěšný loňský rok - vyrostla o 14%, navýšila svůj tržní podíl o 8%, Octavia a Superb skončily na bedně.
Stávajícím modelům se daří i letos, hlavně Fabii, ale i Octavia roste víc než trh... v rámci svého segmentu. Problém je spíš v tom, že rostou ty segmenty, kde Škoda zastoupená není, jako jsou různé crossovery a SUV (Yeti nestačí).
Proč bych měl chtít trollovat? Je to prostě holý fakt....v porovnání s konkurencí Škoda roste jako šestá nejhorší značka v TOP 20. Jestli je to tím, že má jen 5 modelů je mi jedno, prostě je to fakt...
Takže tvoje argumenty jsou levý...všichni rostou, Škodovka míň. Já tu neřeším růst tržního podílu, ale růst vlastního objemu...
Zkus na chvíli zapomenout, že v tvém světě existuje jen jedna značka :-!
Zaujimave je porovnanie cisel ceskeho a europskeho trhu. Cesky trh predstavuje 1,7% europskeho (19658 resp. 1144109) ale 14 % skodoviek predanych v Europe, najde svojho kupca v CR (6865 resp. 49241). Cesi su holt vlastenci. Dokonca to zamiesalo poradim, vo zvysku Europy okrem CR su Citroen aj Toyota pred Skodou.
každý, kdo autům rozumí tak ví, že technika Fiatu a Renaultu- Dacie je nejméně spolehlivá, i když tady na blesk auto budou amatérští, fanatičtí rendlíkáři a špageťáci tvrdit, že jsou to nejlepší auta pod sluncem, oni za to nemůžou, nikdy delší dobu neřídili nic jiného a žijí ve svém uzavřeném světě, i když budou tvrdit jaké mají špatné zkušenosti s ostatními výrobci, je to samozřejmě lež
tak se nasadí zajímavá cena a líbivý kukuč a křápy jdou na odbyt, lidi dnes koupí doslova každý aušus a tak se není čemu divit, že tato auta končí za pár let na vrakovištích