Novinky
Čeká se na nový Megane a Talisman,pak ten Ford předeženem 😉 :yes:
Myslím si, že ne. Ford má stálice jako Focus, Fiesta a Mondeo. Navíc rozdíl činí kolem 60 tisíc aut. To by musel prodávat přes 5 tisíc vozů měsíčně více, nereálné to není, ale pořád to nebude stačit.
Clio je taky stálice, je tu úspěšný Captur bez odpovědi od Fordu, nový Kadjar, Megane má proti relativně méně proevropskému Focusu šanci a Scenic + GS nejspíš nedají C-Maxu šanci. Talisman uvidíme, tam se ale stejně velká čísla netočí. Podle mě se to příští rok bude lámat s tím Meganem.
Stejnak jsou to spojené nádoby, ty 3 modely i přes třeba stáří nebo nějaké nedokonalosti, jsou pořád bestsellery a to, že Renault odsaje pár zákazníků na tom podle mne moc nezmění. Já věřím více Fordu, ale možná bude Renault opravdu před ním, co se týče prodejů v celé Evropě.
Zajímavý, jak dlouhodobě roste prémiový segment. Asi jsme moc bohatí 😄
No třeba u PSA si asi myslí, že vytvoří prémiovou značku tím, že budou málo prodávat.
Jj, D3 se probíjí tabulkou evropských prodejů směrem nahoru jak rychlík, který nikde nestaví a nechává za sebou jednoho mainstreamového konkurenta za druhým. Další 2-3 roky a vláček D3 se posune o další 2 místa, strojvůdci Opelu a Peugeotu už brzdí do další stanice aby dali tomuto rychlíku přednost. 😄
Taky si říkám kam to povede. Za takových 10 let může být klidně BMW a M-B v první pětce 😉
Za deset? Podle tempa růstu D3, které vykazuje posledních 5-6 let daleko dříve.
No toto!!! P I Č . . . K nezklamal. :yes:
Vítej Mirku z Havířova. Není nad tvoje kultivované prísevky. >😁 >😁 >😁
V2
V2
Ja vim jsem hulvat a stydim se za to. Omlouvam se a změnim to na....
No toto!!!
Nestranný novinář s širokým rozhledem opět nezklamal. :yes:
No toto!!!
Nestranný novinář s širokým rozhledem opět nezklamal. :yes:
Copak plácale, co se ti nezdá?
O muj rozhled a o moji nestrannost se nestarej.
O muj rozhled a o moji nestrannost se nestarej.
Ja se o ně nestaram. Prostě ti věřim a jsem hrdy na to že se v naši kotlině takova kapacita vyskytuje. :yes:
To vís, musím kompenzovat ty ruzné Mirky, Jirky, mraziky, joudíky a kukuřičníky kterí ten široký rozhled nemají.
Ale tu "vaši kotlinu" vám rád prenechám.
Ale tu "vaši kotlinu" vám rád prenechám.
Jsem polichocen, dokonce i mne neopomenul. Asi už i máš na mě složku, to by sedělo.
No ale muj dojem je , že tou svoji kompenzaci ubližuješ hlavně sam sobě. A nejhorši na tom je , že si to vubec neuvědomuješ.
Fakt? A jak ubližuji "hlavně sam sobě"? Ze o me nejaký Mirek nebo Kukuřičník napísí nejaké hloupé slinty? Ale vzdyt prece o to jde. Jde o tu zábavu jaká s vámi je. Jste bavici v prímém prenosu. >😁 >😁 >😁
Jak bych to jen řekl.....prostě zraješ jak (neboj vino opravdu ne) vřidek ktery když praskne tak za nějakou dobu nejsou po něm ani pamatky. Bohužel pak přjde dalši.
Mirku z Havířova, ty se prekonávás. >😁 >😁 >😁 Radeji nechtej vedet co zustane po tobe. >😁 >😁 >😁
IPO zajeď si do Havířova, města zaslíbenému socialistickému realismu. Dýchnou na tebe staré časy. >😁 Hold jsi komik
IPA ma proste komplexy, tak si je zde leci a ani ho nezajima, ze ty jeho kydy jsou pro smich.
>😁 :yes: >😁
Všemi neoprávněně pomlouvaný fiat je lepší jak škoda ... Palec nahoru 😄 :yes:
Fiat byl přece před Škodou vždycky, poslední rok už to ale bylo poměrně těsně. Zajímavý je ten dlouhodobý trend - Škoda začínala v roce 1990 na podílu 0,22% a od té doby byl jediný rok, kdy její tržní podíl nerostl. Fiat byl v roce 1990 na 9,91% a od té doby předvádí takovou sinusoidu, jejíž každý vrchol je ovšem níž než ten předchozí.
Bohužel s rozhodnutím, že Fiat už nebude masový výrobce nesouhlasím. Dělá dobrá auta, klidně by mohl být lídrem v malých automobilech. Chápu, že chtějí vydělávat na dražších autech, že se teprve učí sdílet a spolupracovat v rámci svých značek, neboť i pro VW a GM je to těžké, ale aspoň by se aspoň částečně vrátit k tomu, co dělal.
Na to, ze se porad psalo, jak je Leon super a jak Seat jede, tak vysledekm je, ze ma jeden z nejnizsich rocnich narustu prodeju(4,8%, horsi je uz jen Citoen a Dacia ). To znamena, ze podil trhu Seatu stale klesa. cekam, kdy to zavrou? Dieselgate tomu jiste pomuze. Ta montovna musi byt prodelecna.
Kdysi tu proběhlo takové plácnutí do vody, kterému jsem tedy úplně doslova nevěřil, ale jako námět je zajímavé:
Aby Seat nepřestal existovat, bude muset prodávat ročně nejméně 640.000 aut, ideálně by ale měl dostat až někam na milion vozů ročně.
[odkaz]
Tržní podíl stoupá od roku 2009, letos to ale zřejmě skončí poklesem... no, SEAT potřebuje SUV, tam je potenciál na navýšení podílu, pak nová Ibiza... ale samozřejmě je ta značka eventuálně postradatelná, kdyby to fakt muselo být.
Aby Seat nepřestal existovat, bude muset prodávat ročně nejméně 640.000 aut, ideálně by ale měl dostat až někam na milion vozů ročně.
[odkaz]
Tržní podíl stoupá od roku 2009, letos to ale zřejmě skončí poklesem... no, SEAT potřebuje SUV, tam je potenciál na navýšení podílu, pak nová Ibiza... ale samozřejmě je ta značka eventuálně postradatelná, kdyby to fakt muselo být.
to byl výrok někdejšího ředitele Seatu, který zanedlouho na to dostal padáka, proč asi...
teď se ukazuje, že Seat může být ziskový i s podstatně nižším objemem, od začátku roku je tak v černých číslech
Seatu teď dost škodí vw dieselgate, ale věřím, že se z toho brzo vyhrabe, nebýt Seatu, tak bych o koncernu vůbec neuvažoval a šel bych raději ke Korejcům nebo Mazdě
teď se ukazuje, že Seat může být ziskový i s podstatně nižším objemem, od začátku roku je tak v černých číslech
Seatu teď dost škodí vw dieselgate, ale věřím, že se z toho brzo vyhrabe, nebýt Seatu, tak bych o koncernu vůbec neuvažoval a šel bych raději ke Korejcům nebo Mazdě
Což Seat...ale všichni tady básní o Škodovce jak si jede jako výtah nahoru a ona je z TOP 20 v Evropě 6. nejpomaleji rostoucí značkou!!!
Pro Škodovku byl velmi úspěšný loňský rok - vyrostla o 14%, navýšila svůj tržní podíl o 8%, Octavia a Superb skončily na bedně.
Stávajícím modelům se daří i letos, hlavně Fabii, ale i Octavia roste víc než trh... v rámci svého segmentu. Problém je spíš v tom, že rostou ty segmenty, kde Škoda zastoupená není, jako jsou různé crossovery a SUV (Yeti nestačí).
Ale co, ty jsi chtěl stejně jen trollovat, ne?
Stávajícím modelům se daří i letos, hlavně Fabii, ale i Octavia roste víc než trh... v rámci svého segmentu. Problém je spíš v tom, že rostou ty segmenty, kde Škoda zastoupená není, jako jsou různé crossovery a SUV (Yeti nestačí).
Ale co, ty jsi chtěl stejně jen trollovat, ne?
Zapoměl si, že škoda padá v německu, číně, rusku a dalších trzích >😁
Proč bych měl chtít trollovat? Je to prostě holý fakt....v porovnání s konkurencí Škoda roste jako šestá nejhorší značka v TOP 20. Jestli je to tím, že má jen 5 modelů je mi jedno, prostě je to fakt...
Takže tvoje argumenty jsou levý...všichni rostou, Škodovka míň. Já tu neřeším růst tržního podílu, ale růst vlastního objemu...
Zkus na chvíli zapomenout, že v tvém světě existuje jen jedna značka :-!
Takže tvoje argumenty jsou levý...všichni rostou, Škodovka míň. Já tu neřeším růst tržního podílu, ale růst vlastního objemu...
Zkus na chvíli zapomenout, že v tvém světě existuje jen jedna značka :-!
Zaujimave je porovnanie cisel ceskeho a europskeho trhu. Cesky trh predstavuje 1,7% europskeho (19658 resp. 1144109) ale 14 % skodoviek predanych v Europe, najde svojho kupca v CR (6865 resp. 49241). Cesi su holt vlastenci. Dokonca to zamiesalo poradim, vo zvysku Europy okrem CR su Citroen aj Toyota pred Skodou.
každý, kdo autům rozumí tak ví, že technika Fiatu a Renaultu- Dacie je nejméně spolehlivá, i když tady na blesk auto budou amatérští, fanatičtí rendlíkáři a špageťáci tvrdit, že jsou to nejlepší auta pod sluncem, oni za to nemůžou, nikdy delší dobu neřídili nic jiného a žijí ve svém uzavřeném světě, i když budou tvrdit jaké mají špatné zkušenosti s ostatními výrobci, je to samozřejmě lež
tak se nasadí zajímavá cena a líbivý kukuč a křápy jdou na odbyt, lidi dnes koupí doslova každý aušus a tak se není čemu divit, že tato auta končí za pár let na vrakovištích
kam ten svět spěje :-! >😁
tak se nasadí zajímavá cena a líbivý kukuč a křápy jdou na odbyt, lidi dnes koupí doslova každý aušus a tak se není čemu divit, že tato auta končí za pár let na vrakovištích
kam ten svět spěje :-! >😁
S tebou to zase dost mlátí. >😁 >😁 >😁
V8
V8
No toto!!!
V1
V5
Alespoň co se vypatlaných příspěvků na ACZ týče 😄
Nemyslím těch pár kdy doplníš často fakt ne moc kvalitní texty profesionálních autorů = ty sou fajn :yes:
Myslím ty stovky ostatních 😉
Jo a k tématu: Mercedes, Nissan, Mazda - slušnej roční růst :yes: :yes: :yes:
V6
Fakt mam V6 jak si to věděl? 😉
Ale těžko mě o něco můžeš žádat a současně urážet. To je tak jednoduchý ze tomu určitě rozumíš. Tak už jasno? 😄
A tím okecáváním uz jsi trapný. Takze budto ted odpovís na mých pet otázek - vzhledem k tomu ze jsi na aezitosti imigrace velký odborník, ze jsi v parte s papezem, Gauckem, Merkelovou a Bolehlavem a ze te cituje izraelský prezident by to pro tebe teoreticky nemel být problém - nebo to beru tak ze jsi smesný vypatlaný slintal který to proste nedá. >😁 >😁 >😁
To byl faktický popis tvého příspěvku 😉
Chovejte se slušně = odpovím
Nic to sice nezmění, typ jako ty bude dál odmítat odbornej názor a myslet si svý. Nebo? 😉
Než aby napsal příspěvek bez urážky 😉
Jak si vymyslel že to nedokážu - když ti to opakovaně nabízím! Asi to máš pomotaný 😄
Jestli chceš odpovědi stačí slušně požádat = hotovo 😄
Snadný! Zvládneš to? 😉
V7