Automobilka Škoda Auto omezí kvůli současné hospodářské situaci od ledna do června výrobu na čtyři pracovní dny. ČTK to po jednání o kolektivní smlouvě řekli předseda firemních odborů Jaroslav Povšík a mluvčí firmy Jaroslav Černý.
Tak díky krizi zřejmě možná poprvé v novodobé historii Škody mezitročně klesne počet vyrobených vozů. Na druhé straně možná ne, akorát se vyrobí míň vozů tady v ČR a naopak v nově otevřených zahraničních závodech (Čína, Indie, ...) bude produkce prudce stoupat (aby ne, když tam se roste z nuly). Jsem na to sám zvědav. Škoda sice příští rok uvede minimálně dvě nová auta, ale ty díky náběhu výroby do celkových počtů asi moc nepromluví, snad jen Yeti by to za toho půl roku mohl něco dokázat... držím palce, vždyť jde o jeden z pilířů naší ekonomiky. :yes:
Yeti do prodejů promluví asi jako Superb - tedy nula nula nikde nic.
Osobně palce nedržím, protože nás tenhle pilíř léta úmyslně zásobuje předraženými vozy které mají pochybné HTP motory, vysokou spotřebu a nízkou úroveň cestování ( hluk ).
Yo, zadní platíčka za příplatek a nelakované nárazníky se trochu vymstily ...
Přesně tak, Škodovka by už měla konečně přepracovat cenovou politiku prodeje. V současné době by měla Fábie v základu stát max 180.000 Kč a Oktávie 250.000 Kč víc ani ránu na to co ty auta nabízejí (spíše nenabízejí)...
Kludne ten zaklad moze byt aj vyssie, len nech su v nom poriadne motory! Davat do Octavie ten muzealny 1.4/59kW, to je teda hanba. To uz malo z ponuky po facelifte vypadnut! Podobne aj diesel 1.9tdi-pd/77kW. Motory su to, co Octaviu zabija. Je pekne, ze je v ponuke 1.4TSI alebo 1.8TSI, lenze to si vela ludi nekupuje...
A já myslel, že se to Škodovky netýká, tadhle nějaká americká krize, a deď najednou čtu, že bude Škodovka omezovat výrobu, no jak je to možné??? Že by nám to GTI vysvětlil???