Lhář numb. 1 jsi ty, ohledně tvého odchodu, a pokud jsi to myslel tak, že IPA odejde a přijde Gilgit s tečkou, tak k tomu lháři jsi ještě chudáček, trapáček a třasořiťka, a když máš rád ty angl. výrazy - coward.
Nepadlo o tobě ani slovo, asi máš trošku pošramocenou psychosomatickou rovnováhu. >:D
/kdybych chtěl mluvit o tobě, tak nepoužiji nerost diamant, ale směs odpadů zvaných žlučový kámen/
Takže VW byl ochotný podstoupit riziko průseru a používal ono šidítko místo toho, aby provedl jednoduché korunové opatření. Nezní to trapně? I průměrnému houpacímu koni je jasné, že tohle řešení na něco dopad mít bude.
Hele prosimtě, ty tady do každého rýpeš, navážíš se, jak to ten a ten nechápe, jak autoři článků pišou blafy (od začátku "dieselgate") a tváříš se jako kdyby si to sám zkonstruoval, vše víš nejlépe a jsi věčně v opozici.
Proč teda nenapíšeš ty sám, co to může a nemůže způsobit, co je správně a co je mylné ? Myslím, že většině, včetně mne to bude velmi přínosné, pokud si jen nehoníš triko. Ukaž tedy své znalosti a pouč nás... máš možnost :-)
Abych to uvedl na pravou míru, o tom co se bude na motoru 1.6 TDI měnit čerpáme z tiskové zprávy, kolega Martin Vaculík se však sešel s techniky koncernu VW aby se podíval, jak to bude probíhat v praxi, dozvěděl se více a onu dotyčnou součástku měl v ruce...
A víš co je největší sranda? Že dodnes tu nikdo neprokázal, jak testem projde a hlavně s jakým výsledkem, auto bez přítomnosti oné testovací sekvence v ŘJ.
Všichni mají jasno, jako by přesně věděli, dělají dalekosáhlé závěry, šrotují EA189, montují nádrže na močovinu, snižují výkon i Mk, ale vaří z vody. Znovu a již po několikáté vyzývám, počkejme na reálné výsledky a potom to zhodnoťme.
Tak ono je nad slunce jasné, že úpravy ke zlepšení emisí se někde jinde musejí negativně projevit. V opačném případě by přece VW neriskoval takový průser... :-!
Z hlediska zákazníka motoristy v čr jezdící ve VW s inkriminovaným motorem se asi tak moc nezmění. Těžko si lze představit na STK emisní kontrolu, že by pro VW měli spec. postup, to by bylo proti právu. A ty auta běžně dnes kontrolou emisí prochází a procházet budou. Těžké bude také někoho přinutit, aby se svým např. čtyřletým passatem zajel do VW servisu a nechal si udělat úpravy, když on sám nebude chtít. Těžko bude kontrolovat na silnici něco policie, když neumí ani pomalu zvážit auto, nebo změřit prostupnost skel.
To je mi ale nějaké podivné. O kousek výš píšeš,že reaguješ jen na ty co se do tebe naváží .A já tě jen upozornil ,že se máš chovat slušně. Můžeš to nějak logicky vysvětlit tuhle tvoji nelogiku? ;-)
Českou STK to projde určitě všechno, úpravy, neúpravy. ;-)
Tady máš odpověď jak moc by mohlo dojít k "uškrcení" motoru úpravami tak, aby to splňovalo us normu, potažmo něco mezi tím by mohly být úpravy v EU. [odkaz]
Tohle bych za bernou minci vůbec nepovažoval. Protože od začátku tu (snad) všichni víme, že u produkce emisí/technickým řešením neexistuje přímá úměra. Tedy splnění americké normy, která je dvakrát (?) přísnější, musí přinášet mnohem, a to řádově, větší technické úpravy na motoru, aby ten US normou prošel.
No neviem, ale menej vzduchu vo valci = menej kyslika = horsie spalenie zmesi vo valci = nizsi vykon. V podstate efekt ten isty ako napchat handru do sania :-)
Ci nie?
Potřebovali zmenšit průřez a zjistili že to nejde jen tak nějakou přepážkou s dírou o velikosti 60%, protože by tím jenom zvětšili rychlost proudění vzduchu, objem by zůstal zachován a také by docházelo k turbulencí = mimo jiné i nefuknčnost čidla za tím. No a tak se přišlo se sítkem které zaručuje skutečný odpor vzduchu díky povrchovému tření. A tady vstupuje do hry marketingové odělení. Tamtadadá.... FLOW TRANSFORMER upgrade kit je na světě.
Nezlobte se na mě, ale mě jako člověku byť s minimem technického vzdělání připadá, že tohle vaše dovysvětlení jste dostali jen za úkol zveřejnit aby jste nekazili jméno automobilce a ve skutečnosti byl včerejší článek pravdivý.
Včerejší článek byla spekulace na základě nákresu a dostupných informací, dnešní článek je již výsledkem toho, že Martin Vaculík se dozvěděl více a součástku si prohlédnul osobně. Každopádně tak jako tak jsou zde popsány zápory celé akce, nebo se mýlím? :-)
Proto se tu teď mnozí diví, proč stačí jen nějaký "kus plastové trubky", aby bylo všechno v cajku. Všichni viděli přídavný nádrže na močovinu a vyměněného půl motoru, ale o tom to od začátku není a nebylo. ;-)
To každopádně. Jde to považovat za jakýsi nástřel v jakém rozsahu výkonu, krouťáku, nebo spotřeby /při zachování předešlých hodnot/ se úpravy můžou pohybovat.
Když tu napíšeš ve slově Gilgit místo malého el jako láska, velké I jako Idiot, tak to v obou případech vypadá stejně. Rozdíl pak poznáš prakticky jen podle počtu příspěvků v profilu.
...a to sice: Mesic v uplnku (25.11.2015) pri kterem se vykope koren mandragory, nakraji na platky a udela vyvar z nafty. V tom se pak vykoupe vzduchovy filtr, necha ususit na radiatoru. Nasledne se nainstaluje zpet a takto se pak zvysi vykon motoru a tocivy moment o 10%, zatimco NOx zmizi uplne. >:D
Blah blah usmernovac..dneska jsou akcie na svem vzestupu. Konec show. :-!
Kdo chtel koupit levne, mel sanci.
Tolik určitě zabírat nebude. Ale z technologického hlediska, kdy je potřeba ty rourky přesně vyrobit (vstříknout), budou zabírat více místa, než kdyby to bylo z kovových trubiček. Jenže to by bylo násobně dražší a efekt velice podobný.
Mna by skor zaujimalo ako tam dostal tu bodku kedze co si pamatam tak pri prihlasovani sa neda udat ziadne znamienko ci je to bodka ,alebo ciarka,alebo vykricnik..inac ja si zas myslim,ze to je Gilgitak,len si z ludi a ACZ robi srandu a dobre sa zabava ;-)
" Ukaž tedy své znalosti a pouč nás... máš možnost". Jak to vidim ja -> Jednoduche - sesrotovat 11 milionu motoru, nebo zpetne revidovat specifikaci aby tech 11 milionu bylo OK bez srotace.
Nebo vyvinout od sameho pocatku motor, aby prosel testy podle puvodni specifikace. Cokoliv jine je lepeni naplasti na zlomeninu s modlitbou na rtech ze to bude OK. :-! Jeste dobre ze VW s existujici korporatni filosofii nevyrabi letadla. :-O
Zatím je to obhajoba marketingu/ŽP. Zkuste říci, co je pro tuto planetu lepší. Lhát a využívat zdroje, nebo balamutit a využívat marketingu pro rádoby ŽP? Vodíková auta smrdí více než jakákoliv jiná (každý ví, že neroste na stromech, získá se elektrolýzou vody, nebo rozštěpením metanu, čímž dá vzniknout mnohému oxidu uhličitému a za vysokých teplot spalování taktéž oxidům dusíku). Každý kdo ví, že rozvodná síť je nucena udržovat stálou frekvenci (tedy generátory všech elektráren jsou přifázovány - jako kdyby se točily na společné hřídeli), tomu je jasné, že jakýkoliv zásah nepředvídatelných složek jako vykouklé sluníčko (každý asi zažil panoráma točící se větrné turbiny v bezvětří - proč asi? Pálí přebytek ve chvíli, kdy není potřeba). Zregulovat těžkou parní turbínu 4xdo minuty opravdu nelze. Akumulovat energii? Ano lze. Ustřelíme vrcholek každé hory, uděláme přečerpávací elektrárny ze všech nádherných míst naší země, přičemž to stále nebude stačit. Li-xx akumulátory jsou super, jenže ve chvíli, kdy se z nich akumulátor vyrobí, je toto lithium nezreciklovatelné - elektromobily v této fázi smrdi na n-tou. Tak když nedáme zelenou jaderné fůzi a budeme se tady hádat kolem posraného WV, tak promarníme možná poslední šanci se zredovat!
pokud jsi pri koupi podepsal v kupni smlouve i udaje o vykonu, tak teoreticky budes mit moznost bud odstoupit od smlouvy, nebo proste zadat odskodne, je to jen na kazdem jak se k dane veci postavi a jestli je ochotnej si hajit sva prava, je celkem pravdepodobne ze se to ho chytne nejaky pravnik/ci a poskozene budou hledat pro podani hromadne zaloby nebo vyjednavani o doskodnem
Na tomhle příkladě jasně vidíš, jak je nafouknutá emisní bublina v EU.
Prostě pro splnění úchylných EU norem stačí kus plastové trubky a je to v cajku. Ano, opravdu stačí tak málo.
Je to schválené, přijaté, funkční. Diskuze končí. ;-)
ale ich neide rozoznat !
vzdy si ho musim rozkliknut ( kartu ) a tam pozriet - podla poctu prispevkov, ze ci je to original, alebo dalsi mutant... :-!8-s
a tipujem, ze ma aj zalozne nicky: Charaso, Coltevo a dalsie, z ktorych palcuje 8-s:no:
Ale notak... určitě osobně nejsem za sešrotování, už jsem to tu psal dříve, že se pro koncového spotřebitele nic neděje pokud nepřijde o výkon. Myslím, že přístup VW je správný, a proto mne i zajímá, co ta úprava udělá s vozem. Sice nevlastním postižený vůz, ale služebák má přesně ten inkriminovaný dvoulitr >:D
Proč by měl Ťok jednat s VW o čemkoliv? Ať si to s VW vyjednají majitelé aut. Ťok by měl zařídit a dohlédnout na to, že žádná auta, která nesplňují povolené limity emisí, nezůstanou v provozu.
Super troll! >:D Dneska psali jinde "V Německu bylo od začátku letošního roku zaregistrováno už zhruba 945 tisíc nově příchozích migrantů" Jednoduchym delenim to zhruba vychazi ze kazdy migrant vymeni 6 plastovych transformatoru proudeni. >:D >:D >:D
nechci spekulovat, ale když se vymýšlel důvod použití restriktoru na omezení množství vzduchu, nepřišel by německý inženýr na to, že stačí regulovat turbo aby dávalo nižší tlak? Ale třeba jste měli jenom ty plánky vzhůru nohama, to se může stát.
Chlapi až nám na 1.6 tdi udělaj úpravy,tak jak to bude u starších vozů se zárukou,vždyt´ty úpravy nemaj odzkoušený co když to něco oddělá na motoru ,Tˇok nám chce něco přikazovat,ale místo aby jednal s VW o další záruce nebo finančnímu vyrovnání tak vyhrožuje
Tuším, že v servisech budou nabízet jako novou službu návrat do puvodního stavu))))))).
Já mám ten cinklej motor 125kW, chodi skvěle, nevidím sebemenší náznak,proč bych si měl nechat zkuxvit motor.Kupoval jsem auto právě proto aby mělo nizkou spotřebu a nízké emise, odmítám se zúčastnit nějakých neověřených experimentů.
ke všemu vodík má tak malý atom, že v pozvolném tempu uteče i ze železné trubky, pakliže tedy nemá správnou skladovací teplotu...inu helium je proti němu gigantická zrůda, kterou udrží pomalu i nafukovací balónek (teda chvíli déle než vodík a každý kdo si to pamatuje má technologický náskok), naprosto upřímně jen tak pro zajímavost.
Vadí mi to ryze marketingové popírání skutečné funkce toho udělátka - zmenšení objemu nasávaného vzduchu.
Mimochodem včerejší článek obsahoval detailní fotografie udělátka a ten který vyšel ještě před ním dokonce i fullHD video takže si pan Vaculík nemusel nic prohlížet osobně.
VAGu zostava uz len zaistit svetovy mier - dnes popoludni?
Dlhorocny problem emisii, vykonu, spotreby a zivotnsti vyriesil VAG za par dni 'filtrom vzduchu'. Naskok vdaka, erm, technike.
Vzhladom na to, ze na to potreboval zmenit fyzikalne zakony platiace v nasej casti vesmiru, bude zaistenie svetoveho mieru hrackou na dnesne popoludnie.
Zajimave. Nekdo musi hrabnout na bullcrap, aby pochopil jeho podstatu. Nekomu se staci podivat, nebo cichnout .... :-! Hmatem vase serioznost nestoupa. Aspon u mne ne. Alles klar Axel Springer SE! :*)
Není to prímo kouzelné? Clovek který je takový ubozák ze si jako vlastní nick dal zkomolený nick jiného diskutéra aby se do neco mohl navázet (to Bc podle jeho vlastních slov znamená blbec) nahlasuje moje príspevky jako nevhodné. >:D >:D >:D
Mimo jiné jsem nick J&W, který o me systematicky rozsiruje lzi, oznacil za lháře a toto stvorení to údajne nahlásilo.
Proste úplná fantazie co se tady pohybuje za materiál. >:D >:D >:D
Co, "opravdu ne"? Ak ta par mm dlha mriezka ma akoze zaistit menej turbulentne prudenie vzduchu v trubici, tak maximalne par milimetrov tesne za nou. Dalej bude prudenie rovnako turbulentne ako pred tym. Rozpravky o smerovani prudu si mozu nechat, ak by chceli zabezpecit zmenu smeru hlavneho prudu aby smeroval na sondu, tak klapkami, ale nie rovnomernou mriezkou.
Druhy efekt je jasny. Je to skrtidlo. Proste sanim prejde menej vzduchu. Fyzika plati aj vo Wolfsburgu ta ista ako tu a menej vzduchu vo valci = mensi vykon. Iste, moze sa upravit aj mnozstvo vstreknuteho paliva, ale tvrdit ze "nie" je rovnake ako povedat ze V12 moze sat cez slamku z Coly a pojde rovnako. Prosto, nie je kyslik, ani palivo nehori. Bol by som teda rad ak by ste mi vysvetlili na akom zaklade tvrdite ze "nie".
Až mi je do pláče, když si uvědomím, jaká jsem byl ještě nedávna zrůda, dopujíc svůj šestihrnek (samozřejmě na kvalitní slunečnicový olej se strouhankou, občas trochu propanbutanu, když už pumpa nedávala) na 2,5 Baru. Ne WV, ale mě jest zapotřebí pranýřovat, páč jsem musel otrávit půl zeměkoule a zkrátit život každého z Vás! Dnes je mi to líto...
presne tak a toho se drz. pac malo platne, dalo by se skoro vyrknout pravidlo, ze je potreba delat vse presne naopak, nez rozhodnou socialiste a jejich urednicci, aby jsi konal rozumne, vecne a spravne.
jsou popsany jen spekulace jednoho cloveka. nebudu rikat ze nejsou spravne/opravnene. na druhou stranu od vw neprichazi korektni informace. cela tahle akce by mela mit popis chivani motoru pored upravou zmenu chovani motoru po uprave (emise, vykon, spotreba, zivotnost) a pak bychom dostali informace kompletni a na tu upravu by se jim kazdy tak akorat zvysoka vysr@l.
"Tamtadadá.... FLOW TRANSFORMER upgrade kit je na světě." Jeste by to chtelo puvodni nemecke nazvoslovi aby se to i rymovalo s fahrvergnügen? [odkaz] Slo by to? :-!:-! blaf. [Skvele] English titulky: [odkaz]
"Včerejší článek byla spekulace na základě nákresu a dostupných informací..." Jenom vcerejsi? Od sameho pocatku to je exemplarni propaganda a spekulativni afera. Jeste v tom pribehu chybi bulharsky komunista. 8-s
1
Clovek s nickem J&W tady o me opakovane rozsiruje pomlouvacné lzi a je proto oprávnene oznacen za lháře.
2
Redakce ACZ ponechává prokazatelné sírení lzí o jiném disktutérovi ve verejne prístupném médiu bez povsimnutí.
3
Clovek s nickem Bc. Gilgith, který pouzil zkomolený nick jiného diskutéra aby se do neho mohl navázet (Bc. podle jeho vlastních slov znamená blbec), coz redakci mimochodem vubec nevadí, údajne nahlasuje príspevek cloveka který se brání lzi jako nevhodný. To znamená ze clovek s nickem Bc. Gilgith podporuje sírení pomluv a lzí o jiném cloveku ve verejne prístupném médiu.
To nejsou, lháři. Jsou to prumerní novinári kterí dovedou predevsím opisovat a obcas praktikují odpadovou novinarinu. Ale mainstreamovému stádu ke kterému patrís to stací. >:D >:D >:D