Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tak pouze usměrňovač jo?
Johnnn
| 26. 11. 2015 11:04
Takže VW byl ochotný podstoupit riziko průseru a používal ono šidítko místo toho, aby provedl jednoduché korunové opatření. Nezní to trapně? I průměrnému houpacímu koni je jasné, že tohle řešení na něco dopad mít bude.
Avatar - JohnST
Tak pouze usměrňovač jo?
JohnST
| 26. 11. 2015 16:42
Nechajte to na toho kona, ten ma vacsiu hlavu... >:-[] >:-[]
Tak pouze usměrňovač jo?
mozgog
| 27. 11. 2015 12:29
Tak podle aktualizovaného článku, to vypadá, že upravená auta budou jezdit ještě lépe než dřív. Zázrak.
Zázraky se samozřejmě nekonají...
Arese
| 26. 11. 2015 11:04
Tak ono je nad slunce jasné, že úpravy ke zlepšení emisí se někde jinde musejí negativně projevit. V opačném případě by přece VW neriskoval takový průser... :-!
Avatar - J@...
Jak se přišlo
J@...
| 26. 11. 2015 11:13
na to, že ta síťka v sání zmenší průsvit sání o 40%? Není to nějak moc?
Avatar - Barry Lyndon
Jak se přišlo
Barry Lyndon
| 26. 11. 2015 11:34
to lze přec snadno vypočítat jako rozdíl mezi obsahem celkového průřezu a součtem obsahů průřezů jednotlivých otvorů.
Avatar - J@...
Jak se přišlo
J@...
| 26. 11. 2015 11:38
No právě, že by ten plast zabíral tolik?
Jak se přišlo
jossalito
| 26. 11. 2015 11:47
Tolik určitě zabírat nebude. Ale z technologického hlediska, kdy je potřeba ty rourky přesně vyrobit (vstříknout), budou zabírat více místa, než kdyby to bylo z kovových trubiček. Jenže to by bylo násobně dražší a efekt velice podobný.
Avatar - Barry Lyndon
Jak se přišlo
Barry Lyndon
| 26. 11. 2015 14:29
od pohledu odhadem cca ano (ono se to nezdá)
Jak se přišlo
jam2015
| 26. 11. 2015 15:07
HAL 9000, ... plochou, nie obsahem ;-)
[odkaz]
Jak se přišlo
gil54
| 26. 11. 2015 15:14
Plocha = obsah. (Je to napsané i v tom Tvém odkazu.)
Jak se přišlo
jossalito
| 26. 11. 2015 11:44
Novinářský blaf už od včera a bez znalosti faktické věci. Takový závěr z ilustrace. ;-)
Jak se přišlo
CrankyDude
| 26. 11. 2015 11:48
Spise VW blaf blaf blaf........ :-!
Avatar - Hammunasakra
Jak se přišlo
Hammunasakra
| 26. 11. 2015 11:48
Jj Vaculík je známej svym amatérskym přístupem a neznalostí oboru :yes: :yes: :yes: >:D >:-[]
Jak se přišlo
jossalito
| 26. 11. 2015 12:17
Jó, dneska jen popírá (pardon upravuje) to, co včera napsal. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
Jak se přišlo
Hammunasakra
| 27. 11. 2015 00:50
A eště nechápeš psanej text :yes: >:D
Jak se přišlo
CrankyDude
| 26. 11. 2015 12:50
:yes: >:D
Avatar - Ozzman
Jak se přišlo
Ozzman
| 26. 11. 2015 11:58
Hele prosimtě, ty tady do každého rýpeš, navážíš se, jak to ten a ten nechápe, jak autoři článků pišou blafy (od začátku "dieselgate") a tváříš se jako kdyby si to sám zkonstruoval, vše víš nejlépe a jsi věčně v opozici.

Proč teda nenapíšeš ty sám, co to může a nemůže způsobit, co je správně a co je mylné ? Myslím, že většině, včetně mne to bude velmi přínosné, pokud si jen nehoníš triko. Ukaž tedy své znalosti a pouč nás... máš možnost :-)
Avatar - Pepek
Jak se přišlo
Pepek
| 26. 11. 2015 12:57
:yes:
Jak se přišlo
CrankyDude
| 26. 11. 2015 12:59
" Ukaž tedy své znalosti a pouč nás... máš možnost". Jak to vidim ja -> Jednoduche - sesrotovat 11 milionu motoru, nebo zpetne revidovat specifikaci aby tech 11 milionu bylo OK bez srotace.
Nebo vyvinout od sameho pocatku motor, aby prosel testy podle puvodni specifikace. Cokoliv jine je lepeni naplasti na zlomeninu s modlitbou na rtech ze to bude OK. :-! Jeste dobre ze VW s existujici korporatni filosofii nevyrabi letadla. :-O
Avatar - Ozzman
Jak se přišlo
Ozzman
| 26. 11. 2015 13:05
Ale notak... určitě osobně nejsem za sešrotování, už jsem to tu psal dříve, že se pro koncového spotřebitele nic neděje pokud nepřijde o výkon. Myslím, že přístup VW je správný, a proto mne i zajímá, co ta úprava udělá s vozem. Sice nevlastním postižený vůz, ale služebák má přesně ten inkriminovaný dvoulitr >:D
Jak se přišlo
CrankyDude
| 26. 11. 2015 14:14
"...určitě osobně nejsem za sešrotování, už jsem to tu psal dříve," :-! Chybelo by ti to chrocht-chrocht, vid? >:D
Avatar - Ozzman
Jak se přišlo
Ozzman
| 26. 11. 2015 14:21
Já s motory TDI nemam problém, sice to není výstřel nejmodernější techniky, ale některé verze jezdí dobře i když někdy hlučněji :-)
Jak se přišlo
CrankyDude
| 26. 11. 2015 14:42
Ja su fajnovka, mne smrad z nafty natahuje na bliti, a nechci chodit na party ve smokingu se zapachem ridice kamionu. :-!
Avatar - Pepek
Proč
Pepek
| 26. 11. 2015 11:28
mi unikl inzerát od VW "odkupujeme vozy EA189 " >:D
Proč
jets_cz
| 26. 11. 2015 11:33
taky mě pěkně naštvali, takové krásné auto ode mě mohli mít
Proč
jossalito
| 26. 11. 2015 11:43
Jde o nepochopenou či špatně formulovanou informaci. Výkup vozidel na protiúčet je bežnou praxí nejen u koncernu. ;-)
Proč
T.E.S.L.A už na ACZ serie
| 26. 11. 2015 12:32
Ty si vážne unikát... :-!
Proč
jossalito
| 26. 11. 2015 12:34
Nápodobně. >:D
Proč
SamanAR
| 26. 11. 2015 11:45
pokud jsi pri koupi podepsal v kupni smlouve i udaje o vykonu, tak teoreticky budes mit moznost bud odstoupit od smlouvy, nebo proste zadat odskodne, je to jen na kazdem jak se k dane veci postavi a jestli je ochotnej si hajit sva prava, je celkem pravdepodobne ze se to ho chytne nejaky pravnik/ci a poskozene budou hledat pro podani hromadne zaloby nebo vyjednavani o doskodnem
Proč
jossalito
| 26. 11. 2015 11:47
Ty si opravdu myslíš, že to posune hranici maximálního výkonu? ;-)
Proč
CrankyDude
| 26. 11. 2015 11:49
Posune, ale kterym smerem - dolu ci nahoru? :-!
Avatar - J@...
Proč
J@...
| 26. 11. 2015 11:51
Kdyby ty úpravy neměly vliv na krouťák a výkon tak přece nemuseli vůbec implementovat podvodný soft a mohli je prodávat čisté už od začátku.
Proč
jossalito
| 26. 11. 2015 12:14
A víš co je největší sranda? Že dodnes tu nikdo neprokázal, jak testem projde a hlavně s jakým výsledkem, auto bez přítomnosti oné testovací sekvence v ŘJ.

Všichni mají jasno, jako by přesně věděli, dělají dalekosáhlé závěry, šrotují EA189, montují nádrže na močovinu, snižují výkon i Mk, ale vaří z vody. Znovu a již po několikáté vyzývám, počkejme na reálné výsledky a potom to zhodnoťme.

;-)
Avatar - J@...
Proč
J@...
| 26. 11. 2015 12:24
Českou STK to projde určitě všechno, úpravy, neúpravy. ;-)
Tady máš odpověď jak moc by mohlo dojít k "uškrcení" motoru úpravami tak, aby to splňovalo us normu, potažmo něco mezi tím by mohly být úpravy v EU. [odkaz]
Proč
jossalito
| 26. 11. 2015 12:31
Tohle bych za bernou minci vůbec nepovažoval. Protože od začátku tu (snad) všichni víme, že u produkce emisí/technickým řešením neexistuje přímá úměra. Tedy splnění americké normy, která je dvakrát (?) přísnější, musí přinášet mnohem, a to řádově, větší technické úpravy na motoru, aby ten US normou prošel.
Avatar - J@...
Proč
J@...
| 26. 11. 2015 12:34
To každopádně. Jde to považovat za jakýsi nástřel v jakém rozsahu výkonu, krouťáku, nebo spotřeby /při zachování předešlých hodnot/ se úpravy můžou pohybovat.
Proč
jossalito
| 26. 11. 2015 12:36
Právěže nástřel ani zdaleka.

Proto se tu teď mnozí diví, proč stačí jen nějaký "kus plastové trubky", aby bylo všechno v cajku. Všichni viděli přídavný nádrže na močovinu a vyměněného půl motoru, ale o tom to od začátku není a nebylo. ;-)
Avatar - J@...
Proč
J@...
| 26. 11. 2015 12:45
Asi by to tak mělo být, ale to by se VW asi fakt položil. :-)
Proč
jossalito
| 26. 11. 2015 12:46
Až se normy pro homologaci alespoň vzdáleně přiblíží reálu, potom budeš mít zcela jistě pravdu. ;-)
"Usmernovac"
salatik
| 26. 11. 2015 11:43
No neviem, ale menej vzduchu vo valci = menej kyslika = horsie spalenie zmesi vo valci = nizsi vykon. V podstate efekt ten isty ako napchat handru do sania :-)
Ci nie?
"Usmernovac"
jossalito
| 26. 11. 2015 11:43
To opravdu ne. ;-)
"Usmernovac"
salatik
| 26. 11. 2015 17:38
Co, "opravdu ne"? Ak ta par mm dlha mriezka ma akoze zaistit menej turbulentne prudenie vzduchu v trubici, tak maximalne par milimetrov tesne za nou. Dalej bude prudenie rovnako turbulentne ako pred tym. Rozpravky o smerovani prudu si mozu nechat, ak by chceli zabezpecit zmenu smeru hlavneho prudu aby smeroval na sondu, tak klapkami, ale nie rovnomernou mriezkou.
Druhy efekt je jasny. Je to skrtidlo. Proste sanim prejde menej vzduchu. Fyzika plati aj vo Wolfsburgu ta ista ako tu a menej vzduchu vo valci = mensi vykon. Iste, moze sa upravit aj mnozstvo vstreknuteho paliva, ale tvrdit ze "nie" je rovnake ako povedat ze V12 moze sat cez slamku z Coly a pojde rovnako. Prosto, nie je kyslik, ani palivo nehori. Bol by som teda rad ak by ste mi vysvetlili na akom zaklade tvrdite ze "nie".
"Usmernovac"
jossalito
| 26. 11. 2015 20:40
Na tomhle příkladě jasně vidíš, jak je nafouknutá emisní bublina v EU.
Prostě pro splnění úchylných EU norem stačí kus plastové trubky a je to v cajku. Ano, opravdu stačí tak málo.

Je to schválené, přijaté, funkční. Diskuze končí. ;-)
"Usmernovac"
GiIgit.
| 26. 11. 2015 23:08
Gilgit chce taky trubku když IPA má :-( [odkaz]
Včera Volkswagen zveřejnil definitivní plán..
CrankyDude
| 26. 11. 2015 11:46
...a to sice: Mesic v uplnku (25.11.2015) pri kterem se vykope koren mandragory, nakraji na platky a udela vyvar z nafty. V tom se pak vykoupe vzduchovy filtr, necha ususit na radiatoru. Nasledne se nainstaluje zpet a takto se pak zvysi vykon motoru a tocivy moment o 10%, zatimco NOx zmizi uplne. >:D
Blah blah usmernovac..dneska jsou akcie na svem vzestupu. Konec show. :-!
Kdo chtel koupit levne, mel sanci.
Avatar - J@...
Jiný pohled.
J@...
| 26. 11. 2015 11:59
Z hlediska zákazníka motoristy v čr jezdící ve VW s inkriminovaným motorem se asi tak moc nezmění. Těžko si lze představit na STK emisní kontrolu, že by pro VW měli spec. postup, to by bylo proti právu. A ty auta běžně dnes kontrolou emisí prochází a procházet budou. Těžké bude také někoho přinutit, aby se svým např. čtyřletým passatem zajel do VW servisu a nechal si udělat úpravy, když on sám nebude chtít. Těžko bude kontrolovat na silnici něco policie, když neumí ani pomalu zvážit auto, nebo změřit prostupnost skel.
Avatar - Barry Lyndon
Jiný pohled.
Barry Lyndon
| 26. 11. 2015 14:34
to je bohužel pravda.
VAGu zostava uz len zaistit svetovy mier - dnes popoludni?
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 26. 11. 2015 12:12
Dlhorocny problem emisii, vykonu, spotreby a zivotnsti vyriesil VAG za par dni 'filtrom vzduchu'. Naskok vdaka, erm, technike.

Vzhladom na to, ze na to potreboval zmenit fyzikalne zakony platiace v nasej casti vesmiru, bude zaistenie svetoveho mieru hrackou na dnesne popoludnie.
VAGu zostava uz len zaistit svetovy mier - dnes popoludni?
jossalito
| 26. 11. 2015 12:24
Tohle ale přece není filtr vzduchu. Když už, tak snad vzdáleně restriktor, ale spíš opravdu hlavně jen usměrňovač turbulentního proudění.
Avatar - Barry Lyndon
VAGu zostava uz len zaistit svetovy mier - dnes popoludni?
Barry Lyndon
| 26. 11. 2015 13:09
tolik sarkazmu u Dr. Sheldona Coopera?
VAGu zostava uz len zaistit svetovy mier - dnes popoludni?
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 26. 11. 2015 14:36
Open the Pod bay doors, HAL!
Avatar - Barry Lyndon
VAGu zostava uz len zaistit svetovy mier - dnes popoludni?
Barry Lyndon
| 26. 11. 2015 14:52
You are planning to disconnect me! 8-s
Úpravy 1,6TDI
A7
| 26. 11. 2015 12:13
Nevím kde čerpáte informace, ale na motoru 1,6 TDI se bude měnit:
software řídící jednotky
vstřikovací ventily
oxydační katalyzátor
DPF filtr
Úpravy 1,6TDI
Ondřej Chamilla
| 26. 11. 2015 12:29
Čerpáme ze včerejší oficiální tiskové zprávy Volkswagenu.
Avatar - J@...
Úpravy 1,6TDI
J@...
| 26. 11. 2015 13:08
Taky nejste diamanti české novinařiny se svými tajnými zdroji. :-)
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 13:25
To nejsou, lháři. Jsou to prumerní novinári kterí dovedou predevsím opisovat a obcas praktikují odpadovou novinarinu. Ale mainstreamovému stádu ke kterému patrís to stací. >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
Úpravy 1,6TDI
Ozzman
| 26. 11. 2015 13:42
Nebylo tohle zbytečné?
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 13:49
Myslís muj príspevek nebo ten na který reaguji? Ten muj je kazdopádne vecne správne.
Avatar - Ozzman
Úpravy 1,6TDI
Ozzman
| 26. 11. 2015 13:56
Vyvolal si flame :-) Gratuluji... viz níže.
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 14:06
Kdyz nekdo rád flamuje (to je neco jiného nez flámuje) tak to je jeho vec. >:D
Avatar - Ji/Ri
Úpravy 1,6TDI
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 14:43
Ahoj Multinicku :-)
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:38
omg , mi se nějak rozdvojil nick, že já si dal těch prášků moc
Avatar - J@...
Úpravy 1,6TDI
J@...
| 26. 11. 2015 22:42
Koukám že se tu rýsuje pěkná bžunda. >:D
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:50
no to joo kamaráde, a sorry že jsem tě vždycky zlobil, měl jsem to v popisu práce. Jen jsem chtěl mít auto a práci jako ty
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:53
>:D >:D >:D já reaguji jen když se mi chce jo
Avatar - J@...
Úpravy 1,6TDI
J@...
| 26. 11. 2015 13:45
Lhář numb. 1 jsi ty, ohledně tvého odchodu, a pokud jsi to myslel tak, že IPA odejde a přijde Gilgit s tečkou, tak k tomu lháři jsi ještě chudáček, trapáček a třasořiťka, a když máš rád ty angl. výrazy - coward.
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 13:48
Lháři J&W. Vsimni si ze reaguji na to kdyz se do me nekdo navází. Mozná to pochopís. A nauc se císt. Muze se to to hodit. >:D >:D >:D
Avatar - J@...
Úpravy 1,6TDI
J@...
| 26. 11. 2015 13:51
Nepadlo o tobě ani slovo, asi máš trošku pošramocenou psychosomatickou rovnováhu. >:D
/kdybych chtěl mluvit o tobě, tak nepoužiji nerost diamant, ale směs odpadů zvaných žlučový kámen/
Avatar - Ozzman
Úpravy 1,6TDI
Ozzman
| 26. 11. 2015 13:56
Jo už to chápu.... vidiš, já si to s tebou nejdřív vubec nespojil :-) sorry
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 14:07
:yes: :yes: :yes:
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 16:20
CHovej se slušně brácho!
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 16:30
Trhni si nohou, banánový kovboji.
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 16:38
To je mi ale nějaké podivné. O kousek výš píšeš,že reaguješ jen na ty co se do tebe naváží .A já tě jen upozornil ,že se máš chovat slušně. Můžeš to nějak logicky vysvětlit tuhle tvoji nelogiku? ;-)
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 17:02
Mohl bych. Ale odpad jako ty by to nepochopil. Takze by to byla skoda casu. Bez radeji za tvojí banánovou Lady Ebola. >:D >:D >:D
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 20:04
Nahlášeno jako nevhodný příspěvek
Úpravy 1,6TDI
kuny
| 26. 11. 2015 20:59
beee, maminkoo, pomoooc, gilgitek rikal, ze me nema rad...
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 22:08
>:D >:D >:D

Není to prímo kouzelné? Clovek který je takový ubozák ze si jako vlastní nick dal zkomolený nick jiného diskutéra aby se do neco mohl navázet (to Bc podle jeho vlastních slov znamená blbec) nahlasuje moje príspevky jako nevhodné. >:D >:D >:D

Mimo jiné jsem nick J&W, který o me systematicky rozsiruje lzi, oznacil za lháře a toto stvorení to údajne nahlásilo.

Proste úplná fantazie co se tady pohybuje za materiál. >:D >:D >:D
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:15
IPA je vypatlanec proto se naváží do ostatních lidí, omlouvám se Bc. Gilgithe
Avatar - AUDIRS6
Úpravy 1,6TDI
AUDIRS6
| 26. 11. 2015 22:38
..žíší !, nabuduce tam hod nejakeho smajla, lebo som sa normalne zlakol ze ti hrablo ! >:D
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:39
ne nehráblo, IPA je vypatlanec, proč to nepřiznat
Avatar - AUDIRS6
Úpravy 1,6TDI
AUDIRS6
| 26. 11. 2015 22:42
pocuvaj ma pokemon, vysvetli mi, ako sa ti podarilo dat si nick, ktory uz existuje ! :-!
Avatar - white label
Úpravy 1,6TDI
white label
| 26. 11. 2015 22:59
Když tu napíšeš ve slově Gilgit místo malého el jako láska, velké I jako Idiot, tak to v obou případech vypadá stejně. Rozdíl pak poznáš prakticky jen podle počtu příspěvků v profilu.
Avatar - AUDIRS6
Úpravy 1,6TDI
AUDIRS6
| 26. 11. 2015 23:01
Tipujem, ze ACZ koli tomu font, ktory by to rozlisil, zavadzat nebude, vsak... :-!
Avatar - Ozzman
Úpravy 1,6TDI
Ozzman
| 26. 11. 2015 22:55
Co to je? >:D Ježiš, snad nejsi schyzofernní :D:D

Ok, vím, že to neni pravý Gil, ale je věrohodný :D
Avatar - AUDIRS6
Úpravy 1,6TDI
AUDIRS6
| 26. 11. 2015 23:00
ale ich neide rozoznat !
vzdy si ho musim rozkliknut ( kartu ) a tam pozriet - podla poctu prispevkov, ze ci je to original, alebo dalsi mutant... :-! 8-s
a tipujem, ze ma aj zalozne nicky: Charaso, Coltevo a dalsie, z ktorych palcuje 8-s :no:
Úpravy 1,6TDI
N.W.A.
| 26. 11. 2015 23:13
Mna by skor zaujimalo ako tam dostal tu bodku kedze co si pamatam tak pri prihlasovani sa neda udat ziadne znamienko ci je to bodka ,alebo ciarka,alebo vykricnik..inac ja si zas myslim,ze to je Gilgitak,len si z ludi a ACZ robi srandu a dobre sa zabava ;-)
Avatar - AUDIRS6
Úpravy 1,6TDI
AUDIRS6
| 26. 11. 2015 23:23
hmm..., podla mna do nicku si mozes dat aj bodku - ako vidis. To asi len prihl. meno nemoze obsahovat. Neviem, noooo :-|
Úpravy 1,6TDI
N.W.A.
| 26. 11. 2015 23:26
..tak mas pravdu.Ked uz si prihlaseny tak to ide zmenit :yes:
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 23:16
Jak nejde rozeznat ty vypatlánku. IPA je kde? Na střeše. A Gilgit je kde? V p*deli.

V4
Avatar - AUDIRS6
Úpravy 1,6TDI
AUDIRS6
| 26. 11. 2015 23:20
dylyny, sa preber... :-!
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 16:21
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 16:23
CHovej se slušně brácho! Dokaž že jsi karakter. :yes:
Avatar - Ji/Ri
Úpravy 1,6TDI
Ji/Ri
| 26. 11. 2015 16:29
To bude ovšem rachota... >:-[]
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 16:40
On to nakonec pochopí. Nevěřím ,že je to zas takový trotl. ;-)Budu se ho ještě muset zeptat proč opustil IPU. Že by kvůli té reklamě?
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 16:49
Možná by to zajímalo dost lidí. ;-)
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:40
IPA byl totiž térový papír
Úpravy 1,6TDI
Bc. Gilgith
| 26. 11. 2015 20:06
Nahlášeno jako nevhodný příspěvek ;-)
Úpravy 1,6TDI
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
| 26. 11. 2015 22:21
Zajímavá chronologie

1
Clovek s nickem J&W tady o me opakovane rozsiruje pomlouvacné lzi a je proto oprávnene oznacen za lháře.

2
Redakce ACZ ponechává prokazatelné sírení lzí o jiném disktutérovi ve verejne prístupném médiu bez povsimnutí.

3
Clovek s nickem Bc. Gilgith, který pouzil zkomolený nick jiného diskutéra aby se do neho mohl navázet (Bc. podle jeho vlastních slov znamená blbec), coz redakci mimochodem vubec nevadí, údajne nahlasuje príspevek cloveka který se brání lzi jako nevhodný. To znamená ze clovek s nickem Bc. Gilgith podporuje sírení pomluv a lzí o jiném cloveku ve verejne prístupném médiu.
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:40
4. už se v té chronologii nedá vyznat
Úpravy 1,6TDI
GiIgit.
| 26. 11. 2015 22:37
největší lhář je vošického podržtažka IPA, co se změnil na Gilgita s tečkou
Úpravy 1,6TDI
Ondřej Chamilla
| 26. 11. 2015 14:13
Abych to uvedl na pravou míru, o tom co se bude na motoru 1.6 TDI měnit čerpáme z tiskové zprávy, kolega Martin Vaculík se však sešel s techniky koncernu VW aby se podíval, jak to bude probíhat v praxi, dozvěděl se více a onu dotyčnou součástku měl v ruce...
Úpravy 1,6TDI
jossalito
| 26. 11. 2015 14:30
Jestli je to ta, která je všude na fotkách, tak ta je vytisknutá na 3D tiskárně. Sériovka bude vypadat zase kapku jinak.
Úpravy 1,6TDI
CrankyDude
| 26. 11. 2015 14:33
Zajimave. Nekdo musi hrabnout na bullcrap, aby pochopil jeho podstatu. Nekomu se staci podivat, nebo cichnout .... :-! Hmatem vase serioznost nestoupa. Aspon u mne ne. Alles klar Axel Springer SE! :*)
Úpravy 1,6TDI
Ondřej Chamilla
| 26. 11. 2015 14:40
Já myslím, že zrovna Martin Vaculík nepotřebuje zvedat serióznost :-)
Úpravy 1,6TDI
CrankyDude
| 27. 11. 2015 05:28
Ten urcite ne! >:D >:D >:D >:D Ten snad chodi i po vode. ;-)
Avatar - eXp10it
Aha
eXp10it
| 26. 11. 2015 13:44
Potřebovali zmenšit průřez a zjistili že to nejde jen tak nějakou přepážkou s dírou o velikosti 60%, protože by tím jenom zvětšili rychlost proudění vzduchu, objem by zůstal zachován a také by docházelo k turbulencí = mimo jiné i nefuknčnost čidla za tím. No a tak se přišlo se sítkem které zaručuje skutečný odpor vzduchu díky povrchovému tření. A tady vstupuje do hry marketingové odělení. Tamtadadá.... FLOW TRANSFORMER upgrade kit je na světě.

Nezlobte se na mě, ale mě jako člověku byť s minimem technického vzdělání připadá, že tohle vaše dovysvětlení jste dostali jen za úkol zveřejnit aby jste nekazili jméno automobilce a ve skutečnosti byl včerejší článek pravdivý.
Aha
CrankyDude
| 26. 11. 2015 14:02
"Tamtadadá.... FLOW TRANSFORMER upgrade kit je na světě." Jeste by to chtelo puvodni nemecke nazvoslovi aby se to i rymovalo s fahrvergnügen? [odkaz] Slo by to? :-! :-! blaf. [Skvele] English titulky: [odkaz]
Aha
Ondřej Chamilla
| 26. 11. 2015 14:15
Včerejší článek byla spekulace na základě nákresu a dostupných informací, dnešní článek je již výsledkem toho, že Martin Vaculík se dozvěděl více a součástku si prohlédnul osobně. Každopádně tak jako tak jsou zde popsány zápory celé akce, nebo se mýlím? :-)
Aha
CrankyDude
| 26. 11. 2015 14:26
"Včerejší článek byla spekulace na základě nákresu a dostupných informací..." Jenom vcerejsi? Od sameho pocatku to je exemplarni propaganda a spekulativni afera. Jeste v tom pribehu chybi bulharsky komunista. 8-s
Avatar - eXp10it
Aha
eXp10it
| 26. 11. 2015 15:49
Vadí mi to ryze marketingové popírání skutečné funkce toho udělátka - zmenšení objemu nasávaného vzduchu.

Mimochodem včerejší článek obsahoval detailní fotografie udělátka a ten který vyšel ještě před ním dokonce i fullHD video takže si pan Vaculík nemusel nic prohlížet osobně.
Aha
Napuram
| 26. 11. 2015 17:35
Až mi je do pláče, když si uvědomím, jaká jsem byl ještě nedávna zrůda, dopujíc svůj šestihrnek (samozřejmě na kvalitní slunečnicový olej se strouhankou, občas trochu propanbutanu, když už pumpa nedávala) na 2,5 Baru. Ne WV, ale mě jest zapotřebí pranýřovat, páč jsem musel otrávit půl zeměkoule a zkrátit život každého z Vás! Dnes je mi to líto...
Aha
kuny
| 26. 11. 2015 21:04
jsou popsany jen spekulace jednoho cloveka. nebudu rikat ze nejsou spravne/opravnene. na druhou stranu od vw neprichazi korektni informace. cela tahle akce by mela mit popis chivani motoru pored upravou zmenu chovani motoru po uprave (emise, vykon, spotreba, zivotnost) a pak bychom dostali informace kompletni a na tu upravu by se jim kazdy tak akorat zvysoka vysr@l.
Aha
homat
| 26. 11. 2015 23:40
nechci spekulovat, ale když se vymýšlel důvod použití restriktoru na omezení množství vzduchu, nepřišel by německý inženýr na to, že stačí regulovat turbo aby dávalo nižší tlak? Ale třeba jste měli jenom ty plánky vzhůru nohama, to se může stát.
to se mi ulevilo ..
vosovčelák
| 26. 11. 2015 14:19
takže už to není obyčejná ucpávka jako ráno ... uf, chvála bohu ... pomaličku jsem ztrácel důvěru v genialitu německého inženýrství ... >:D :no:
to se mi ulevilo ..
CrankyDude
| 26. 11. 2015 14:22
Pomalicku, pises? U mne to psouklo jako LZ 129 Hindenburg v New Jersey. ;-) Jasne, dame tam levnejsi vodik, to nikdo nepozna.... >:D
Avatar - Barry Lyndon
to se mi ulevilo ..
Barry Lyndon
| 26. 11. 2015 14:33
tehdy to nebylo o ceně, nýbrž o dostupnosti. Tentokrát to bylo jenom o ceně.
to se mi ulevilo ..
CrankyDude
| 26. 11. 2015 14:38
Mas recht. Vsechny ty buzzwords time-to-market, market share stoji v zaveru vic, nez kdyby se to udelalo spravne hned.
to se mi ulevilo ..
Napuram
| 26. 11. 2015 17:49
ke všemu vodík má tak malý atom, že v pozvolném tempu uteče i ze železné trubky, pakliže tedy nemá správnou skladovací teplotu...inu helium je proti němu gigantická zrůda, kterou udrží pomalu i nafukovací balónek (teda chvíli déle než vodík a každý kdo si to pamatuje má technologický náskok), naprosto upřímně jen tak pro zajímavost.
to se mi ulevilo ..
CrankyDude
| 27. 11. 2015 05:30
OK. :yes:
))))
Sinuhet
| 26. 11. 2015 18:06
Tuším, že v servisech budou nabízet jako novou službu návrat do puvodního stavu))))))).
Já mám ten cinklej motor 125kW, chodi skvěle, nevidím sebemenší náznak,proč bych si měl nechat zkuxvit motor.Kupoval jsem auto právě proto aby mělo nizkou spotřebu a nízké emise, odmítám se zúčastnit nějakých neověřených experimentů.
))))
kuny
| 26. 11. 2015 21:09
presne tak a toho se drz. pac malo platne, dalo by se skoro vyrknout pravidlo, ze je potreba delat vse presne naopak, nez rozhodnou socialiste a jejich urednicci, aby jsi konal rozumne, vecne a spravne.
Avatar - Pepek
))))
Pepek
| 27. 11. 2015 08:21
Viz. můj příspěvek k tvému ve článku o pokutě od Korei. ;-)
Tak zkusme něco navrhnout sami!
Napuram
| 26. 11. 2015 18:14
Zatím je to obhajoba marketingu/ŽP. Zkuste říci, co je pro tuto planetu lepší. Lhát a využívat zdroje, nebo balamutit a využívat marketingu pro rádoby ŽP? Vodíková auta smrdí více než jakákoliv jiná (každý ví, že neroste na stromech, získá se elektrolýzou vody, nebo rozštěpením metanu, čímž dá vzniknout mnohému oxidu uhličitému a za vysokých teplot spalování taktéž oxidům dusíku). Každý kdo ví, že rozvodná síť je nucena udržovat stálou frekvenci (tedy generátory všech elektráren jsou přifázovány - jako kdyby se točily na společné hřídeli), tomu je jasné, že jakýkoliv zásah nepředvídatelných složek jako vykouklé sluníčko (každý asi zažil panoráma točící se větrné turbiny v bezvětří - proč asi? Pálí přebytek ve chvíli, kdy není potřeba). Zregulovat těžkou parní turbínu 4xdo minuty opravdu nelze. Akumulovat energii? Ano lze. Ustřelíme vrcholek každé hory, uděláme přečerpávací elektrárny ze všech nádherných míst naší země, přičemž to stále nebude stačit. Li-xx akumulátory jsou super, jenže ve chvíli, kdy se z nich akumulátor vyrobí, je toto lithium nezreciklovatelné - elektromobily v této fázi smrdi na n-tou. Tak když nedáme zelenou jaderné fůzi a budeme se tady hádat kolem posraného WV, tak promarníme možná poslední šanci se zredovat!
Tak zkusme něco navrhnout sami!
kuny
| 26. 11. 2015 21:12
krasne... to je tak, kdyz maji moc v rukou dobroserove...
Avatar - Hittman
Tak zkusme něco navrhnout sami!
Hittman
| 26. 11. 2015 21:44
Jó kdyby měli všichni takovýto nadhled...zatím by tu obě strany navzájem pálily na hranicích..
Tak zkusme něco navrhnout sami!
homat
| 26. 11. 2015 23:36
reciklovat baterie nejdou, ale recyklovat při velmi nízké teplotě rozemletím a získáním zpět lithia ano ;-)
Tak zkusme něco navrhnout sami!
CrankyDude
| 27. 11. 2015 05:56
Super troll! >:D Dneska psali jinde "V Německu bylo od začátku letošního roku zaregistrováno už zhruba 945 tisíc nově příchozích migrantů" Jednoduchym delenim to zhruba vychazi ze kazdy migrant vymeni 6 plastovych transformatoru proudeni. >:D >:D >:D
Tak zkusme něco navrhnout sami!
Bertik
| 26. 11. 2015 22:21
Chlapi až nám na 1.6 tdi udělaj úpravy,tak jak to bude u starších vozů se zárukou,vždyt´ty úpravy nemaj odzkoušený co když to něco oddělá na motoru ,Tˇok nám chce něco přikazovat,ale místo aby jednal s VW o další záruce nebo finančnímu vyrovnání tak vyhrožuje
Tak zkusme něco navrhnout sami!
mozgog
| 27. 11. 2015 12:25
Proč by měl Ťok jednat s VW o čemkoliv? Ať si to s VW vyjednají majitelé aut. Ťok by měl zařídit a dohlédnout na to, že žádná auta, která nesplňují povolené limity emisí, nezůstanou v provozu.
Tak zkusme něco navrhnout sami!
jossalito
| 27. 11. 2015 14:54
A jaký vliv na to má milý pan Ťok?
Není to ani soudce, ani policajt a ani poslanec, který by schválil závaznou právní úpravu.

Ten si ze svého titulu může leda tak před konkrétní auto lehnout na cestu a tím mu zabránit v jízdě. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku