Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda zřejmě nesplní plán růstové strategie o výrobě 1,5 milionu aut ročně

Růstová strategie Škody Auto počítala do roku 2018 s výrobou 1,5 milionu vozů ročně. Plán by se ale nemusel vydařit.
Zpět na článek
27. 11. 2015 11:17
27. 11. 2015 11:38
27. 11. 2015 11:46
27. 11. 2015 11:51
27. 11. 2015 12:29
27. 11. 2015 13:12
27. 11. 2015 14:24
Avatar - Barry Lyndon
27. 11. 2015 10:59
Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jednotl
zatím se v rámci faceliftů soustřeďovali především na zlevnění výroby. Oni to ale i maistreamoví zákazníci časem mohou prokouknout a prodeje tak mohou místo předpokládaného růstu i klesat.
Rozbalit vlákno
12
27. 11. 2015 11:23
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
V tomhletom nemohu souhlasit.
V diskuzích se dříve řešilo, že má Rapid špatně naladěný podvozek. Po pár měsících přišla náprava. Nezakryté kolejnice sedadel, už jsou kryty, atd. Stejně tak u Octavie, Citiga...
Z mého pohledu Škoda, jakožto jedna z mála automobilek vůbec reaguje a průběžně řeší požadavky zákazníků. Jsou tu automobilky, které s autem během jeho žitovního cyklu neudělají vůbec nic a ne, že by nebylo potřeba.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2015 11:48
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
V ničem sebemíň proti VW nesouhlasíš - a to tak že nikdy! >:D
27. 11. 2015 12:23
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
"..Nezakryté kolejnice sedadel, už jsou kryty," .... a zadarmo, vid? :-!
Proc tam nebyly od pocatku? Dyt to vypada ze ten kdo to mel namontovat odesel na WC a linka mu "ujela"......
27. 11. 2015 12:31
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Proč tam nebyly, na to se zeptej lidí ze škodovky. Rapid je lowcostové auto, tak má lowcostové řešení. V současné chvíli jsou tyto óbrproblémy vyřešeny a zákaznící snad spokojeni.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2015 12:43
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Rapid je lowcost jen výrobou. Cenou ne. Solidně postavený rapid je např, stejně drahý jako o třídu výš a stejně vybavená konkurence.
27. 11. 2015 12:46
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Já ale mluvím o postavení Rapidu v kontextu značky. Nikoliv českého trhu.
27. 11. 2015 23:14
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Škoda dělá kvalitní modely. Zejména Nový Superb i Fabia je jedna báseň. Kdybych já blbec nepodepsal spolupráci s mojí zvrácenou značkou šikmého háčka, mohl jsem mít taky aspoň Fabiu, to by se žilo jeje.
Avatar - Emel
27. 11. 2015 13:02
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Jak to myslíš, zadarmo? V novém modelovém roce jsou prostě kolejnice kryté a samozřejmě to v tomhle případě není příplatková položka.

Proč tam nebyly od začátku? Protože je to levné auto a na mnoha místech se šetřilo, pak ale reakce trhu ukázala, že to lidem vadí víc než se čekalo.

Jiná věc je třeba navi ve Fabii - byly stížnosti na MirrorLink a volání po navi, tak se navi objevila jako příplatek.
27. 11. 2015 13:08
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Přesně tak, Škodovka se opravdu snaží reagovat na výtky zákazníků a to poměrně rychle - viz. přeladění podvozku Rapidu a Octavie III, zakrytí pojezdů sedadel u Rapidu a doplnění lišty na přístrojovou desku, změna systému navigace u Fabie III atd. :-!
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2015 13:51
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Zase třepeš nesmysly.

Ano, Škoda reaguje na připomínky, a je takřka pravidelným koloritem, že uvede névé modely, za které sklidí na kvalitních zahraničních prezentacích chválu jak skvěle jezdí, jenže pak jsou testy domácí, kde za stejné naladění sklidí kritiku a když přijde kombi, tak liftback obvykle "přeladí"... Podle mě spíš úmysl, ale to je jedno.

Podstatné je, že HAL hovořil o zlevňování výroby. A to, jestli ti dá Škoda pitomý plast na kolejničky za 50ha nebo jestli dá měkčí pružiny, nic nehovoří o výrobních nákladech. Dá se ušetřit na 1000 a 1 místě, o kterém zákazník nemá ani šajnu :-!
27. 11. 2015 13:59
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
A tím si chtěl říci co? Že škodovka jako jediná šetří náklady? Dělají to všichni. Ale rozhodně ne všichni reagují pružně na požadavky zákazníků.

A jestli HAL měl na mysli levné materiály, tak to není vedením považováno za "nedostatek", ale za vlastnost, kterou má škodovka stanovenu od své matky VW.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2015 15:30
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Dieselgate prostě někdo zaplatit musí ;-)

Piech a rodina odprodaj akcie? Management si na příštích deset let sníží mzdy?

Nebo skrouhnem blba zákazníka? >:D
27. 11. 2015 11:04
DÍKY BOHU ŽE VW ŠÁDE VYROBÍ O PÁR KOUSKŮ MÉNĚ SPALOVACÍCH PO
jj
NĚMCŮM PRODANÁ VW ŠÁDE [odkaz] A JEJÍ STATISTIKA [odkaz] MÉNĚÚČINNÝCH [odkaz] SPALOVACÍCH POPELNIC [odkaz] [odkaz] hmm ;-)
TO JSOU ALE DEPKY V ČESKÝ [odkaz] KOTLINĚ [odkaz] JEŠTĚ ŽE NA SVĚTĚ EXISTUJE BOREC ELON [odkaz] A RACIONÁLNÍ SLOVÁCI [odkaz] ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2015 13:09
Re: DÍKY BOHU ŽE VW ŠÁDE VYROBÍ O PÁR KOUSKŮ MÉNĚ SPALOVACÍC
Kharle, ty seš fakt elektropsychopat! Co takhle léčba elektrošoky, ta by se ti mohla i líbit! >:D >:D >:D
27. 11. 2015 11:17
Novinky 2016
V Ženevě se představí Snowman.Již je hotový facelift Citiga a od 22KT/16 by měl být facelift Octavie.
Rozbalit vlákno
5
27. 11. 2015 11:38
Re: Novinky 2016
A facelift rapidu? Ten je služebně starší, tak bych čekal FL tam
27. 11. 2015 11:46
Re: Novinky 2016
O tom zatím nevím,ale hodně změn bylo v rámci modelového roku 2016,tj od 22KT/15.
Avatar - Đawson
27. 11. 2015 11:51
Re: Novinky 2016
facelift rapidu bude představen konec 2016 jaro 2017 ale bude důkladný, od vzhledu po platformu. Snowman a octavia se dají spatřit po závodě nebo v lakovně různě maskovaný. Na citigo sem zvědavej nejvíc, jestli bude hranatější nebo co s tím provedou >:D
27. 11. 2015 12:29
Re: Novinky 2016
Jakože Rapid dostane implantovanou MQB?
27. 11. 2015 13:12
Re: Novinky 2016
Tak to Citigo potřebuje facelift předku jako sůl a taky něco udělat s holými plechy v kufru. Naopak u Octavie III se faceliftu trochu bojím, ovšem takovou korejskou hrůzu jako v případě faceliftu II. generace už snad do výroby nepustí... :-!
27. 11. 2015 11:43
Mám Octavku3 v 1.4TSI 103KW naprostá spokojenost.
:-) :-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2015 23:19
Re: Mám Octavku3 v 1.4TSI 103KW naprostá spokojenost.
já mám zas na plakátě v práci velostera , normální auta mít vylepené nesmíme, v reálu nemám nic, proto opruzuji aspoň tady
Nic prekvapujícího
Na této informaci není nic nového ani prekvapujícího. Velkohubost se nevyplácí.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2015 12:26
Re: Nic prekvapujícího
Nedá ti to, že? >:D >:D >:D ...ale tady se na věc díváme podobně.
27. 11. 2015 12:29
Re: Nic prekvapujícího
Jojo, Vláďa Vošický by mohl vyprávět.
Re: Nic prekvapujícího
Vošický je ceská zálezitost, z pohledu globálního automobilového prumyslu jsou za nejvetsí velkohubé blbce clenové vedení koncernu Volkswagen.
Avatar - Individualita
27. 11. 2015 13:51
Re: Nic prekvapujícího
A FCA ;-)
27. 11. 2015 23:18
Re: Nic prekvapujícího
jeej, to tu zas kolem sebe kopu, aby se nepoznalo že nejvelkohubější jsem jááá ipa gilgit
27. 11. 2015 20:10
Re: Nic prekvapujícího
Vitej novinarska nulo.
Re: Nic prekvapujícího
Vítej primitivní lháři.
Avatar - white label
27. 11. 2015 20:22
Re: Nic prekvapujícího
U té druhé věty ti výjimečně zcela věřím, že přesně víš, o čem píšeš... :*) >:-[]
Re: Nic prekvapujícího
Stací si vzpomenout na tvé velkohubé kecy o tvém provincním zmrzlinárství. >:D >:D >:D
Avatar - Đawson
27. 11. 2015 11:55
názor na škodu.
Já v podstatě nemám se škodovou problém. Co mi u ní nejvíc vadí jsou ceny na českém trhu. Vrcholné výbavy se dají sehnat sice výhodně, ale ten použitelný základ často bývá předražený.
Rozbalit vlákno
2
27. 11. 2015 12:31
Re: názor na škodu.
Ať bude dělat co bude dělat, vždycky bude značná část konkurence levnější. Protože z různých důvodů (a je jich dost) být levnější zpravidla chce nebo jednoduše musí.
Avatar - Emel
27. 11. 2015 13:09
Re: názor na škodu.
Souhlasím v případě Octavie, po zdražení je 1.2TSI 81kW Ambition+ drahá. U Superbu to tak nevidím, tam jsou ty běžné výbavy cenově ok, ostatně i ten úplný základ je použitelný, snad až na absenci xenonů. U Fabie mi přijde drahý ten litr, cena za slabší TSI už je podle mě ok, dražší jsou některé běžné prvky výbavy (tempomat).
27. 11. 2015 12:00
Původní myšlenka Škody se vytrácí...
Mám pocit, že filozofie Škody, tj. nabídnout auta pro masy, které jsou dobře opravitelná a nekazí se moc tak nějak Škoda opustila. Dokonce Fábie tomu dává na frak s cenou a motorem 1.0 MPI, u kterého se ani nepočítá s možností generální opravy atd. Z toho profituje konkurence. Do 270tis. kč jde koupit stejně vybavené auto u konkurence a vždy s lepším a všestrannějším motorem, posuďte sami:
- Reference : Fabie III 1.0 MPI 44kw,(3 válec) Ambition+ : 266000kč
- Kia Rio 1,25 64kw (4 válec) Comfort (podobná výbava) : 255000kč, 7 let záruka
- Renault Clio 1.2 54kw/108nm(4 válec) Advangate(podobná vábava) - 249900kč, 5 let záruka
- Opel Corsa 1.2 51kw/115nm (4 válec), Drive! (podobná vábava) 265000kč, 5 let záruka
- Možná Hyundai i20 Family+, ale cena je pak už 279000kč, 5 let záruka
- Možná Ford Fiesta 1.25 44kw Trend za 274000 kč, 2 roky záruka

Přitom stačí místo nepoužitelného motoru 1.0 MPI nabídnout za stejnou cenu přiškrcený motor 1.2 TSI s 5 letou zárukou a opět bude Fabi ve hře :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2015 12:37
Re: Původní myšlenka Škody se vytrácí...
:yes: :yes: :-!
Avatar - Emel
27. 11. 2015 14:24
Růstová strategie
Nedivil bych se, kdyby se ukázalo, že celý koncern opouští strategii zaměřenou na růst prodejů a bude se nějakou dobu soustředit na konsolidaci, efektivitu a ziskovost. Téma největší automobilky světa se možná dostane k ledu a místo toho dojde na osekání okrajových modelů a třeba i drobné navýšení cen tam, kde si to ta která značka může dovolit (viz Škoda u nás).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
27. 11. 2015 20:24
Re: Růstová strategie
To by mu prospělo.
Být první (v prodejích) by nikdy nemělo být primárním cílem, nýbrž pouze (možným) důsledkem.
Re: Růstová strategie
"Být první (v prodejích) by nikdy nemělo být primárním cílem, nýbrž pouze (možným) důsledkem" - zcela správne. Je zajímavé, ze to co chápe dokonce i prihlouplý namyslený samozvaný zmrzlinár a VAGinista z Roznova nechápal polobuh Martin Winterkorn a nechápalo to zrejme ani jeho okolí ve vedení koncernu Volkswagen AG,
Avatar - Emel
29. 11. 2015 09:52
Re: Růstová strategie
Toyota to tak hlásala už dřív... samozřejmě zlí jazykové mohou říct, že tím předem omlouvali ztrátu 1. místa >:-[]