Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jednotl
zatím se v rámci faceliftů soustřeďovali především na zlevnění výroby. Oni to ale i maistreamoví zákazníci časem mohou prokouknout a prodeje tak mohou místo předpokládaného růstu i klesat.
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
V tomhletom nemohu souhlasit.
V diskuzích se dříve řešilo, že má Rapid špatně naladěný podvozek. Po pár měsících přišla náprava. Nezakryté kolejnice sedadel, už jsou kryty, atd. Stejně tak u Octavie, Citiga...
Z mého pohledu Škoda, jakožto jedna z mála automobilek vůbec reaguje a průběžně řeší požadavky zákazníků. Jsou tu automobilky, které s autem během jeho žitovního cyklu neudělají vůbec nic a ne, že by nebylo potřeba.
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
"..Nezakryté kolejnice sedadel, už jsou kryty," .... a zadarmo, vid? :-!
Proc tam nebyly od pocatku? Dyt to vypada ze ten kdo to mel namontovat odesel na WC a linka mu "ujela"......
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Proč tam nebyly, na to se zeptej lidí ze škodovky. Rapid je lowcostové auto, tak má lowcostové řešení. V současné chvíli jsou tyto óbrproblémy vyřešeny a zákaznící snad spokojeni.
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Škoda dělá kvalitní modely. Zejména Nový Superb i Fabia je jedna báseň. Kdybych já blbec nepodepsal spolupráci s mojí zvrácenou značkou šikmého háčka, mohl jsem mít taky aspoň Fabiu, to by se žilo jeje.
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Přesně tak, Škodovka se opravdu snaží reagovat na výtky zákazníků a to poměrně rychle - viz. přeladění podvozku Rapidu a Octavie III, zakrytí pojezdů sedadel u Rapidu a doplnění lišty na přístrojovou desku, změna systému navigace u Fabie III atd. :-!
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
Zase třepeš nesmysly.
Ano, Škoda reaguje na připomínky, a je takřka pravidelným koloritem, že uvede névé modely, za které sklidí na kvalitních zahraničních prezentacích chválu jak skvěle jezdí, jenže pak jsou testy domácí, kde za stejné naladění sklidí kritiku a když přijde kombi, tak liftback obvykle "přeladí"... Podle mě spíš úmysl, ale to je jedno.
Podstatné je, že HAL hovořil o zlevňování výroby. A to, jestli ti dá Škoda pitomý plast na kolejničky za 50ha nebo jestli dá měkčí pružiny, nic nehovoří o výrobních nákladech. Dá se ušetřit na 1000 a 1 místě, o kterém zákazník nemá ani šajnu :-!
Re: Škoda (a stejně tak VW) by se měla v rámci faceliftů jed
A tím si chtěl říci co? Že škodovka jako jediná šetří náklady? Dělají to všichni. Ale rozhodně ne všichni reagují pružně na požadavky zákazníků.
A jestli HAL měl na mysli levné materiály, tak to není vedením považováno za "nedostatek", ale za vlastnost, kterou má škodovka stanovenu od své matky VW.
DÍKY BOHU ŽE VW ŠÁDE VYROBÍ O PÁR KOUSKŮ MÉNĚ SPALOVACÍCH PO
jj
NĚMCŮM PRODANÁ VW ŠÁDE [odkaz] A JEJÍ STATISTIKA [odkaz] MÉNĚÚČINNÝCH [odkaz] SPALOVACÍCH POPELNIC [odkaz] [odkaz] hmm ;-)
TO JSOU ALE DEPKY V ČESKÝ [odkaz] KOTLINĚ [odkaz] JEŠTĚ ŽE NA SVĚTĚ EXISTUJE BOREC ELON [odkaz] A RACIONÁLNÍ SLOVÁCI [odkaz] ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
facelift rapidu bude představen konec 2016 jaro 2017 ale bude důkladný, od vzhledu po platformu. Snowman a octavia se dají spatřit po závodě nebo v lakovně různě maskovaný. Na citigo sem zvědavej nejvíc, jestli bude hranatější nebo co s tím provedou >:D
Tak to Citigo potřebuje facelift předku jako sůl a taky něco udělat s holými plechy v kufru. Naopak u Octavie III se faceliftu trochu bojím, ovšem takovou korejskou hrůzu jako v případě faceliftu II. generace už snad do výroby nepustí... :-!
Já v podstatě nemám se škodovou problém. Co mi u ní nejvíc vadí jsou ceny na českém trhu. Vrcholné výbavy se dají sehnat sice výhodně, ale ten použitelný základ často bývá předražený.
Ať bude dělat co bude dělat, vždycky bude značná část konkurence levnější. Protože z různých důvodů (a je jich dost) být levnější zpravidla chce nebo jednoduše musí.
Souhlasím v případě Octavie, po zdražení je 1.2TSI 81kW Ambition+ drahá. U Superbu to tak nevidím, tam jsou ty běžné výbavy cenově ok, ostatně i ten úplný základ je použitelný, snad až na absenci xenonů. U Fabie mi přijde drahý ten litr, cena za slabší TSI už je podle mě ok, dražší jsou některé běžné prvky výbavy (tempomat).
Mám pocit, že filozofie Škody, tj. nabídnout auta pro masy, které jsou dobře opravitelná a nekazí se moc tak nějak Škoda opustila. Dokonce Fábie tomu dává na frak s cenou a motorem 1.0 MPI, u kterého se ani nepočítá s možností generální opravy atd. Z toho profituje konkurence. Do 270tis. kč jde koupit stejně vybavené auto u konkurence a vždy s lepším a všestrannějším motorem, posuďte sami:
- Reference : Fabie III 1.0 MPI 44kw,(3 válec) Ambition+ : 266000kč
- Kia Rio 1,25 64kw (4 válec) Comfort (podobná výbava) : 255000kč, 7 let záruka
- Renault Clio 1.2 54kw/108nm(4 válec) Advangate(podobná vábava) - 249900kč, 5 let záruka
- Opel Corsa 1.2 51kw/115nm (4 válec), Drive! (podobná vábava) 265000kč, 5 let záruka
- Možná Hyundai i20 Family+, ale cena je pak už 279000kč, 5 let záruka
- Možná Ford Fiesta 1.25 44kw Trend za 274000 kč, 2 roky záruka
Přitom stačí místo nepoužitelného motoru 1.0 MPI nabídnout za stejnou cenu přiškrcený motor 1.2 TSI s 5 letou zárukou a opět bude Fabi ve hře :-)
Nedivil bych se, kdyby se ukázalo, že celý koncern opouští strategii zaměřenou na růst prodejů a bude se nějakou dobu soustředit na konsolidaci, efektivitu a ziskovost. Téma největší automobilky světa se možná dostane k ledu a místo toho dojde na osekání okrajových modelů a třeba i drobné navýšení cen tam, kde si to ta která značka může dovolit (viz Škoda u nás).
"Být první (v prodejích) by nikdy nemělo být primárním cílem, nýbrž pouze (možným) důsledkem" - zcela správne. Je zajímavé, ze to co chápe dokonce i prihlouplý namyslený samozvaný zmrzlinár a VAGinista z Roznova nechápal polobuh Martin Winterkorn a nechápalo to zrejme ani jeho okolí ve vedení koncernu Volkswagen AG,