predpokladal bych ze takovej PickUp bude hlavne pro US trh, kde se PickUpy prodavaj hodne a obcas i v zajimavych/luxusnich specifikacich, sak proc by si "farmar" nemohl doprat luxus Lexusu a pritom mit za kabinou korbu :-)
kuprikladu F-150 Raptor je auto ktere se me strasne libi, ale kdys ses zviklej na premiovej interier, tak ani "vrcholnej" F-150 Raptor te proste moc neoslni
GS male vzadu? nove a terajsie IS je naozaj male vzadu, da sa sediet vzadu avsak velke pohodlie na dlhe cestovanie to nie je - avsak GS, zvlast nove, je prestornejsie.
GS mam ako rodinne auto a uplne vyhovuje. Kufor cez 500 litrov, vzadu vela miesta na sedenie, autosedacka,
Ak si bucham hlavu o strop a nieco tlaci v kazdom smere, tak to nie je rodinne auto (IS aj GS !). Ja som si to odskusal, nie je to teoria z testu. A ak mam v Avensise sirsie a dlhsie sedaky, tak to asi nie je premia.
500 ltirov ? No a ? Ked tam mam problem nieco naskladat, tak stoji za ...
Nie som taky bohaty, aby som si kupoval jednoucelove auta. Co sa predava v EU najviac ? SUV a kombi. SUV nie je na dialnicu (DE), aj ked NX sa da, az na motor.
Domrvena prevodovka u GS250 ? Korozia podvozku - to je nieco nove u Lexa od 2012 ? GS350 vobec nie je v ponuke v EU.
Myslel som na upgrade do tejto triedy na dlhe dialnicne cestovanie, ale nevidim dovod, ked aj Genesis za menej je lepsia kara (pohodlim urcite!).
Keby radsej zacali vyrabat aj auto pre rodiny. IS aj GS je male vzadu, teda pre Europana a v USA to beru ako coupe. Len sedany alebo pseudo SUV - NX skoncilo s pekne znejucimi V6.
Do toho Pickupu budu montovat aj prebalovaciu kabinu ? Ci pri vykladani vzdy bude po ruke obsluha, za ktorou bude majitel ocumovat ci mu to neposkriabu ?
Vždycky mě fascinuje, jak Toyota i Lexus umí zcela zabít svá auta neuvěřitelně nevkusným a křečovitým designem... Jako kdyby jim to malovalo "talentované" dítě tak ze druhého stupně základní školy... >:D >:D >:D:no::no::no: