Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus zvažuje výrobu pick-upu

Michal Fokt Michal Fokt 3. 12. 2015 • 06:23
71
17
Zobrazit náhledy (71)
Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux Toyota HiLux
Lexus přemýšlí o výrobě prémiového pick-upu, využívajícího techniku koncernové Toyoty Hilux. Příliš na něj ale nespěchá.

Prémiové značky jsou velmi kreativní ve vymýšlení nových kategorií a zaplňování segmentů, které pro ně ještě nedávno byly tabu, jedné třídě se však vyhýbají velkým obloukem - pick-upům. Možná proto, že tento typ aut se ve různých částech světa vžil jako nejvíce "pracovní" a jako takový o něj klientela luxusních značek nemá zájem - současný vrchol asi představují verze Denali od značky GMC.

Nebo mají? Proslýchá se, že Mercedes-Benz chystá na konec dekády luxusní pick-up na bázi Nissanu Navara, jenž by mohl nést označení GLT a zdá se, že není sám. Projektový plánovač Lexusu Makoto Tanaka se svěřil australskému Motoringu, že truck zvažuje i japonská automobilka. Ta by to měla snazší, využila by totiž techniku domácí Toyoty Hilux, stačilo by ji tedy zabalit do atraktivnějšího hávu a "vymazlit" interiér.

Jenže ačkoli se o této možnosti hovoří, projekt nemá prioritu a pokud by byl schválen, neobjevil by se dříve, než počátkem příštího desetiletí, dost možná se čeká na to, jak se bude dařit zmíněnému Mercedesu. Místo toho se u Lexusu momentálně pracuje na sedmimístné verzi SUV modelu RX se třemi řadami sedadel, vývojové prototypy už byly špionážními fotografy zachyceny v běžném provozu.

Související články

Témata
4. 12. 2015 21:13
Re: Kravina
4. 12. 2015 21:09
Re: Kravina
Musi sa postavit do radu za Mazdu, ale 2. miesto pri tych obrovskych objemoch vyroby je :yes: :yes:
Avatar - CommonUser
4. 12. 2015 13:26
Re: Kravina
Ano iste. O tom sa ale nebavime. Ci uz mame nejaku statistiku pre posledne modely ?
BTW Viem aj o vratenom novom GS250.

Spolahlivost je u mna Nr.1 (uz som co to zazil), ale zasa musi to byt aj pouzitelne na primarny ciel v danom segmente.
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2015 13:20
Re: Kravina
Furt je to celkově nejspolehlivější automobilka žejo :yes: :-)

S drtivym náskokokem ;-)
Avatar - CommonUser
4. 12. 2015 10:05
Re: Kravina
Ak si bucham hlavu o strop a nieco tlaci v kazdom smere, tak to nie je rodinne auto (IS aj GS !). Ja som si to odskusal, nie je to teoria z testu. A ak mam v Avensise sirsie a dlhsie sedaky, tak to asi nie je premia.
500 ltirov ? No a ? Ked tam mam problem nieco naskladat, tak stoji za ...
Nie som taky bohaty, aby som si kupoval jednoucelove auta. Co sa predava v EU najviac ? SUV a kombi. SUV nie je na dialnicu (DE), aj ked NX sa da, az na motor.
Domrvena prevodovka u GS250 ? Korozia podvozku - to je nieco nove u Lexa od 2012 ? GS350 vobec nie je v ponuke v EU.
Myslel som na upgrade do tejto triedy na dlhe dialnicne cestovanie, ale nevidim dovod, ked aj Genesis za menej je lepsia kara (pohodlim urcite!).
Články odjinud