Škoda Fabia je nejprodávanějším malým hatchbackem. Můžete ji mít naprosto holou nebo vybavenou jako luxusní limuzínu. Které prvky se ale opravdu vyplatí?
...v lepším případě je to jen strašně idiotsky, amatérsky a až po "vošicku" upatlaná reklamní brožura. Redaktor mě opravdu dostává slovními obraty a tvrzením, jak Fabia otáčí hlavy. :yes:
Gilgíte IPO, nenapadávej tady čtenáře! Už máš na pondělí přepsané jídelníčky do Nošovic? A koukej si prohlédnout tu Fabiu, ať taky vidíš jak vypadá pořádný vůz.
Ty jsi holden? Kromě plivacích srágor jsem od něj nikdy nic o autech nečetl. Jestli ty ano, dej sem link, velmi rád si to přečtu.
A k tý selektivitě...upřímně, ty si notuješ právě s holdenem, mariankem a to je asi vše. Tohle opravdu moje nota není.
Dohadovat se s tebou nemíním, až budeš mít něco zajímavýho k autům, pak velmi rád.
Jéžiš to jsem se zas dneska vybarvil, když si to po sobě výše teď čtu, tak se doopravdy stydím. Jde vidět že mi masturbace opravdu leze na mozek. Aj konec mám blbě, jsem chtěl napsat že se mě týká přihlouplé p*serství. Omlouvám se všem, ale dělat pod Vošickým není sranda, tak se mi nedivte že tu magořím.
.... že tohle je dobře postavené auto, se asi shodneme. Nejvíce mu ubrala mediální masáž, ale padni komu padni. Je, při určitých výbavách, vyloženě pěkné /ale to jde napříč značkama/. Když si zaplatíš, dostaneš mnoho - to mají taky všichni společné. Jediné, co je diskutabilní, je cena....cena, která je srovnatelná se stejně vybavenou konkurencí, ale o patro výše. V monte karlu je to vyloženě pěkné... úsměv mizí při cenovce.
Tahle discuss by zabrala spouts most, argumentace je zbytečná. Jasně jsem napsal, že pokud tě někdo napadl, nemíním to soudit. Prapůvod asi těžko dohledat.
Provokovací taktiku si nechej na jiný. Stejně jako poučky. ;-)
Gilgite, člověk, který tu většině nadává do odpadů tu může moralizovat, ale vypadá to trochu trapně. Nereviduju každý příspěvek kohokoliv. U holdena je to jednoduchý, k autům nikdy nic slušnýho nenapsal.
Nestarej se o moje koule, každopádně jsi mě dost zklamal. Diskuzi s tebou končím, její úroveň klesla pod mnou akceptovatelnou úroveň.
No jo úkol zněl jasně... Do konce roku musí být test škody a ta musí vyhrát. Jinak nebudou prémie (a vánoce se blíží). Takže si výhru pojistím tak, že bude soupeřit škoda se škodou. Vítěz je daný, prémie budou... Článek jsem nečetl na to je sobotní čas drahý. >:D
Keď vidím na hlavnej Svet motorov, nedajbože v spojitosti so značkou Škoda, viem, že je to zbytočné čítať, to je rozumnejšie si rovno vziať reklamné prospekty Škody, tie sa aspoň nehrajú na novinárčinu.
Mimochodom ak chodím na Auto.cz, tak chcem čítať články od Auto.cz. Ak by som bol zvedavý na Svet motorov, tak si ho kúpim. Ale nie som (a divím sa, či sa nájde okrem zaratých Škodovkárov niekto, kto tento plátok bez štipky kreditu berie vážne).
Máš ze mě mindrák, že jsem asi jediný, co tě dokáže ufackovat tvýma pacičkama. No jo no.... závist tě žere, že? Je to tvůj boj. Tvůj vrchol působení, ty fekální vulgarito, je u tebe slídění, šmírování, špehování, udávání. Je málo věcí, kterýma jsem si jistý... jedna je, že slunce svítí a další je, že jsi ubožák/duševní mrzák, který nezaslouží nic, než přehlížení. Kdybys tu o sobě neroztruboval, že jsi novinář, tak by to nikdy nikdo nepoznal. Hraješ tu záporáka - jsi jen přízemák.... nic ti nevychází. Rýpeš a ostatní z tebe jsou bud znechuceni nebo se ti smějou. Pomačkej beďary a běž spinkat. Ještě jsi neodpověděl, ty smrádku, proč kolem mě šmíruješ. Klidně mi to napiš do sz, přidej bandasku se slzičkama a patos na urovni mrtvého švába. Ipáčku, mě bavíš.... snažíš se upoutat pozornost, ale pořád jsi za šaška....nemilé. Zkus to jinak.... třeba si namaluj na stěnu červené kolečko a zkus ho proskočit. Snad tě neruším při telefonátu s členy poroty COTY .... to bych vážně nerad. >:D;-)
V tomto vláknu? Co bych tu řešil? Obhroublý sprosťáky tvýho typu? Ano, podobná hovádka se mi zajídají. Svý jsem k článku napsal výše. Ty jsi si jen tradičně inkognito odplivl...ale s tou nulou se tituluješ správně.
A Ty si už zrušený Gilgit (bez bodky) alias IPA? Alebo jeho klon? Čoraz viac sa tu rozmáhajú agresívni trollovia, ktorí sem neprišli konštruktívne diskutovať o autách, ale napádať ostatných. Keby ste sa aspoň hrýzli medzi sebou, ale obúvať sa do webpaju, ktorý prispieva k pozdvihnutiu tohto webu ako máloktorý iný užívateľ, to mi hlava neberie.
P.S. Už teraz ľutujem, že som kŕmil trolla. 8-s
"Musíte tlačítko pořád držet. Při každodenním vyjíždění z garáže, kde je potřeba přiložit čip, je to nekomfortní. To je hlavní důvod, proč chtít elektriku i pro zadní okna."
- a čemu pomůže, že si připlatím za el. zadní okna? Jednodotyk bude stále jen u řidiče, nebo se mýlím?
Mimochodem, společně s omezením jednodotyku zmizela i možnost uzavřít/otevřít okna klíčem (tedy zvenku). Tady se prostě šetřilo až přes únosnou míru. ;-\
"Spravny motorista neotrebuje tempomat" Boze co je tohle za blabol??? Me teda spis prekvapuje, ze se za nej musi doplacet...Tempomat a xenony jsou pro me zaklad.
Jinak me pobavilo srovnani toho zavratneho rozdilu ve spotrebe 0.3l, to je jak plivnuti, ze pry 9 000kc po 100 000 km >:D
Tak to tě konečně poznám osobně? Vivat! Ještě bych měl na tebe osobní dotaz, GIPOlgite, pomohla ti lobotomie? Tak ahoj u psychiatra. Já teda ještě přesný termin nemám, ale ty tam zasedáš v porotě coty každý den, tak se určitě nemineme. Zatím páčko..... když tam budu tak zavolám: Rubyyyyyyyyyyyyyy a tebe už poznám, přihlásíš se sám. ;-)
Fuj tu zas píšu nesmysly. Omlouvám se Ji/Rko, mám teď nervy když Vošickému hrozí basa, tak jsem nepříjemný a pak to tak dopadá. Lobotomie mi bohužel nepomohla, pořád špehuju sousedy a otravuju čtenáře.
"...a keď nám zavoláte do desiatich minút, pribalíme vám k Fabii aj túto úžasnú škrabku na ľad, ktorú si môžete odložiť do viečka nádrže. Na špeciálnej škrabke pracoval tím Simply Clever celé dva roky a teraz môže byť pri kúpe Fabie vaša a to ÚPLNE ZADARMO!"
To, že ty máš rozpory s většinou lidí tady neznamená, že je musí mít každý. Srovnej úroveň a věcnost příspěvků Ji/Ri a holden. Zcela jiná liga a rozhled.
Holden jen občurává kotníky, nikdy nic normálního nenapsal. Nevyprovokuješ mě, přijde mi to od tebe hloupý a nesmyslný Gilgite.
Ty sestnactipalcove litaky se mi teda vubec nelibi. Poklice vypadaji lepe a nepusobi nijak mensi. Jeste doplneni - Fabia urcite neni kompakt, tuhle roli muze plnit s odrenyma usima Rapid a ta vybava "jak v luxusni limuzine" se dneska da objednat do vetsiny malych aut.
Nebyl jsi tento týden v Prostřeno? Nebo to byl brácha? Je na tebe zoufalý pohled, vybanovaný mistře novinářského řemesla. Izolepo, když dostaneš opět vyhazova z auto.cz, bude postup stejný? ..... srdceryvný mail s ešusem slziček a patosem vůně z popelnice, poté nenápadný nástup neboli zpětná vtěrka pod nikcem IpáPá ve stylu "to nejsem já, já jsem někdo úplně jiný" a pak už to nevydržíš a zase budeš okousávat podrážky všech diskutérů? Ještě jsi neodpověděl, proč jsi kolem mě špehoval, ty stalkere a šmíráku ubohý.
Jak jsem předpověděl. Bude srovnávací test modrý Škodofky proti žlutý. Tak je bílá proti modrý. :yes: Osobně v těch kraksnách rozdíl moc nevidím. Jen že přibyl navíc Simply Clever držák na telefon, kterej spíš vypadá, že si majitel nechal v autě umělou ku... vagínu. Moc vkusnej doplněk. Jen ta umělá ku.... bude asi levnější a užitečnější :yes:
Mindráků máš samozřejmě více a nejen ze mě, ty novinářský horší průměre, který, aby vůbec někdo poznal, že děláš, co děláš, tak to musíš o sobě vytrubovat. Nebo chceš zavolat svým kámošům do poroty COTY? No já můžu, stejně jako ty voláš, zavolat třeba Hurvínkovi... výsledek bude stejný..... tuuuu tuuuuuu tuuuuuu tuuuuuu .... že ty jsi kámoš i Jeremy Clarksona? >:D
Ale taky hybridny Yaris by bol v plnej polnej stale lacnejsi.
Z tohto pohladu Fabia naozaj otaca hlavy... Doprava-dolava, ked ludia krutia hlavou nad tym, kto je schopny dat za toto lowcost auto tie sialene prachy - bez ohladu na vybavu.
Nic ve zlém Karle, když máš pro něj slabost....................
Jinak pokud znáš nějakou slušnou formu, jak tomu nemocnému člověku /bohužel je to tak nemocnému, protože demagogie a ataky se tu krásně střídají ve spirále/ vysvětlit, že některé věci se nedělají, tak sem s ní, i já rád se přiučím.
..... medvědí služba všem ostatním čtenářům diskutérům. To že JiRi je ostřejší na Gilgita je zcela v pořádku. Co jsi udělal ty, když tu jeho chování přerůstalo do nezvladatelných rozměrů? Nic. Nepovažuji tě za hloupého diskutéra, ale když už máš tu slabost, tak tady bys měl zůstat minimálně neutrální.
Když myslíš.... Jen na okraj, karle. S ipou jsem neměl problém, skočil zbytečně se svým výkřikem do debaty. Pak stará známá písnička. Navíc kolem mě a nejen kolem mě pořád slídí, čmuchá.... S 997 to nemá nic společné. Ted jsi to dost netrefil.
Je to nějak divné, když si vemu jako referenci Renault Clio 1.2 54kw/108nm ve výbavě ADVANTAGE(ESP, počítač, dotykový displej, klima, bezklíčové startovaní, rozjezd do kopce, 5let záruka, R15...), který stojí 249900kč, dostanu u Fábie 1.0 MPI 44kw ve výbavě Ambition+(přídám bezklíčové startování, asistent do kopce, dotykový displej a záruku 5 let) cenu 280400kč, to je docela rozdíl. To samé je když porovnám Fábii s Kia Rio 1.25 63kw/122nm COMFORT a nebo Hyundai i20 1.25 55kw/118nm Family+. Dokonce Ford Fiesta 1.25 44kw TREND je nyní v akci a vyjde levněji než Fábi s nejslabším motorem a podobnou výbavou. To už je trochu moc na mě, přece se Fábie vyrábí v ČR a je určena docela majoritně pro náš trh, dle mého manageri trochu přestřelili :-) ..
Je tu spousta lidí, co umí dát zajímavé informace z různých oborů, to by ses divil, a nemají jediný důvod to tu nějak zveličovat. A tu kulturu jak o ni píšeš na padrť rozbil právě Gilgit.
Dotaz na redakci ohledně pružného zrychlení, které nesedí
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na nesrovnalosti ohledně pružného zrychlení Fábie III 1,0 MPI 44kw/95nm.
Ve Světě Mororů 8/2015 uvádíte toto
Fábie 44kw Style: 4RS 60-100km/h=17,6s 5RS 80-120=32s
Fábie 55kw : 4RS 60-100km/h=16,3s 5RS 80-120=28,8s
No a nyní uvádíte
Fábie 44kw (Levná): 4RS 60-100km/h=14,6s 5RS 80-120=23,4s
Fábie 44kw (Drahá): 4RS 60-100km/h=15,8s 5RS 80-120=27,2s
Z vašich měření vychází, že 44kw verze je pružnější než 55kw >:D a navíc i tak rozdíly jsou až 9 SEKUND!! :-) Tady něco neštimuje :-)
nie nebudem sa venovat Fabii. nie je to auto ktore by som si kupil. jazdi, sluzi, ale moje peniaze by som zan nedal. ale doprajem ju kazdemu komu sa paci a kupi si ju.
skor mi ide o ine. autor napisal k tempomatu: "Známe však spoustu motoristů, kteří si ho při dlouhých cestách nemohou vynachválit. My ale chceme mít auto pod neustálou kontrolou, takže se bez tempomatu obejdeme." mam teda pochybnost o autorovej schopnosti hodnotit auto z pohladu vodica, ktory ho skutocne pouziva a nie sa len chodi ako novinar povozit a ma kopec mudrych reci. tempomat netreba mat zapnuty, ale na dialnici nie je nic horsie ako strpnuta noha prave pre to, aby mal clovek to auto pod kontrolou a kedze ja momentalne tempomat nemam, tak viem ake to je vymaknut chvilu kedy mozem dat nohu z plynu a trosku s nou pohybat cim stratim rychlost a potom zasa nastavit a drzat. a potom je tu dalsia vychytavka, ktoru autor podla mna nedokaze posudit: "Přijít k autu, které se samo odemkne, a startovat tlačítkem je velká frajeřina, zejména u městských hatchbacků. Jenže za devět tisíc, které za systém Kessy Škodovka požaduje, bychom si raději pořídili několik plných nádrží paliva." nuz ak autor vymeni pa plnych nadrzi za to ze pridem k autu, otvorim, sadnem, nastartujem a to bez toho, aby som vytahoval kluc od auta z tasticky a to iste pri zastaveni, kedy vytiahnem kluc zo zapalovania, drzim ho v ruke aby som zamkol auto a potom ho po ceste od auta umiestnujem zasa do tasticky. to nie je frajerina, to je pohoda. a to denno denna. o to menej je toto autorove posudenie vychytavky pochopitelne (neriesim ci je technicky dostatocne spolahliva) v porovnani s dalsim vyrokom: " Při každodenním vyjíždění z garáže, kde je potřeba přiložit čip, je to nekomfortní. To je hlavní důvod, proč chtít elektriku i pro zadní okna." kde uz autor akosi chape, ze par nadrzi a denno denna rutina cinnosti ktora akurat nasiera a to pocas par rokov vlastnenia automobilu, a to este pri dnesnom stave techniky a ponuky vybavy ked uz nemusi (to aby ma niekto nepresviedcal, ze pre 10 rokmi to nemal nikto a zvladli sme to), su dve neporovnatelne veci. :-!
Škoda dokáže vypadat ve vyšších výbavách velmi důstojně a vcelku okázale. Tedy vlastně tak, jak nám tu prezentují v každým testu. Škoda si nedovolí do novinářské flotily nasadit míň než Style. A moc dobře ví proč.
Samozřejmě, u každé značky platí, že vyšší výbava zlepšuje dojem. Jenže u Škody ten dojem nezlepšuje, ale doslova mění. To, co Škoda je schopna poslat k zákazníkovi z linky, je až s podivem. Základní výbavy shodí dojem z vozu na úroveň Dacie a pokud zákazník chce za své peníze adekvátní protihodnotu, nutí jej Škoda velmi nevybíravě k příplatkům. S těmi ale Škoda naprosto přestává dávat na českém trhu racionální smysl.
Právě třeba Hyundai i v nejzákladnějším základu nemá problém obhájit svoji cenovku a vypadá k světu. Ale není třeba chodit ke korejcům, stačí zústat i v koncernu VAG a vzít Volkswagen. Ano, takto má vypadat základ :-!
Z druhé strany ale - i u Škody už naštěstí doby Fabie Junior zmizely v propadlišti bazarů. Hlavně kvituji rozumnou cestu ke klimě, protože auto bez klimy je naprosto nepoužitelné, bazarově neprodejné.
Dražší model má diody + příplatkové automatické rozsvícení světel a výhoda spočívá v tom, že se vypnou/zapnou v závislosti na světelném senzoru. U levnějšího je DRL řešeno samostatnými žárovkami, podobně jako to má třeba Citigo.
Mám tempomat v Cliu a auto bez tempomatu už nikdy nechci. I 100 km na dálnici bez tempomatu je otrava (a o tom, co patří či nepatří na dálnici, bych radši nediskutoval)...
Je poznat, že se blíží zima a nebyl ses už dlouho projet ve své 997. Nesvědčí ti to. Nejsem si jist, od koho je tu víc fekálií. Gilgit tu určitě pozuráží víc lidí, ale číst ty tvoje, to je taky slast.
Slídění kolem tebe Gilgitem svýma nadávkama neovlivníš, to víš stejně dobře jako já.
S 997jsem to netrefil? Tak možná deset minut s přítelkyní? ;-) Nebo něco jiného na upuštění páry? ;-)
1. Jeste jednou, res to v prislusne diskuzi, nebo posli SZ. Mne je to samozrejme jedno, ale ostatni diskuteri nemusi vedet o co jde a je to zbytecne pleveleni diskuze.
2. Opet jeste jednou - Nejdriv sis delal srandu a ptal ses, proc pouziva mnozne cislo, jestli tam byl cely tym ACZ. A na to jsem reagoval. O naduzivani nepadlo ani slovo.
Priste min smajlikuj a vic cti.
A co bych ti jako mel psat? >:D Vsechno co jsem chtel sdelit jsem sdelil v tebou citovanem prispevku, na kterem nevidim nic prihloupleho, nebo spatneho. Na to tvoje vykrucovani, ze jako samozrejme vis, ze se to tak bezne pouziva, ale ze ti vlastne vadi naduzivani mnozne osoby v tom konkretnim clanku (o cemz v tvem puvodnim prispevku, na ktery jsem reagoval, nepadlo ani slovo) opravdu nemam co rict. Popravde, ja ten clanek ani necetl ;-) Kazdopadne az budes priste touzit po me odpovedi, tak budto res primo v diskuzi, ktere se to tyka, nebo posli SZ. Nevim proc to tahas pod clanek o Fabii (ackoliv tomu ta diskuze nenapovida, to je fakt).
Ok, asi jsem se překlikl, myšlen byl JiRi. Jinak prostě ti ostatní řeší nastálou situaci po svém, když patrně slušné formy vyčerpali.
Jinak dobrou noc, ještě musím projet nějaké studijní věci.
Měl jsi tu s někým melu přes čáru, nebo byl jsi svědkem mely, kdy v ní byl někdo jiný než Gilgit? I když tu občas padnou ostřejší slova, chodím sem už možná 7 let, i když si tu jiní vjeli do vlasů kvůli ledasčem, vždycky /!/ to mělo nějaké hranice, minimálně časové.
Přesně tak, auto bez tempomatu nekoupím. A tempomat používám ve městě stejně jako na dálnici, jak tu někdo psal že jen na dálnici je třeba. To samé senzory, co to má společného se správným motorismem? Prostě se s tím parkuje lépe a tečka.
A spotřeba no comment, to je výsměch >:D
Modrá fabia je obuta do pneumatik Michelin Alpin 215/45 R16 a podle našeho měření váží 1139 kg. Bílá má pláště 185/60 R15 a odborníci v Dekře stanovili její hmotnost na 1139 kg.
Svět notorů se rozplývá nad high tech keyless entry, ale základní praktický minely nechává být. V jakémkoliv teplejším počasí ocením funkci otevření oken na dálku pro prvotní vyvětrání interiéru. To fabka neumožňuje... Proc?
Velká škoda je, že už před lety v rámci úspor vyřadili poloautomatický Climatic, který ještě fungoval relativně inteligentně, byť takový komfort jako automatika logicky nenabídl. Pro malé levné auto ideál.
Raděj bych vyděl srovnání min a nej výbavy. toto je o ničem, nikdo si toto nepořídí Actvi +výbava ale půjde do max. výbavy, která je nejvýhodnější, a nebo active + klima pokud nechce vychytávky které nevyužívá.
Srovnání k ničemu.
Tak se začni řídit podle své první věty a nedělej tu pořád ze sebe záprtka. Ano, o rádobypodnikatelích si myslím to samé. Na ostatní věci ti reagovat nebudu. V něčem jsi zábavný, v něčem věcný, ale na poštěkávání ti reagovat nebudu.... můžeme se na tom domluvit?
K tomu Prostřeno.... máš stejně dobrý odhad jako sociální status. :-)
Re: Modrá a bílá popelnice..., za ty peníze máte Toyotu Coro
Jednak si nemyslím, že cena běžné konfigurace Fabie se pohybuje mezi 400 - 500 tisíci, a jednak viz Karel: ano, WOW, třídy se překrývají. Přesto zdaleka ne všichni zákazníci automaticky skočí po o třídu větším sedanu (typicky v nižší výbavě) místo malého hatche jen proto, že stojí podobně.
auto s manuální klimatizací? Díky nechci. Z toho jsem vždycky nachlazený, nebo naštvaný, protože celou cestu funguju jako DJ ... furt mixuju vzduch. Vjedeš do lesa, fouká to chladněji, vjedeš do města je zase teplo, zasvítí sluníčko, zase musíš víc chladit ...
... proti tomu automatická klima ... vlastně ani netuším, že nějaká v autě je. Je celoročně zapnutá a udržuje teplotu na 21°C. Ani si nepamatuji, kdy naposledy jsem přenastavoval teplotu.
Takže jestli se příplatek vyplatí? To záleží jak moc si ceníte zdraví a své duševní pohody.
Nemusí byť cool, hoci také Clio napríklad vyzerá aj v základe celkom fajn. Tu ale ide o myšlienku porovnať výbavy. Prišlo by mi zaujímavejšie to porovnať z oboch "extrémov", teda úplný základ a plnú výbavu. Takto je to už viacmenej podobné a hlavne ten lacnejší model navodzuje dojem, že toto všetko už dostanem v základe.
Mne to nepríde ako nejaké strašné slovo, niekedy sa tak lepšie vyjadrujú emócie. Samozrejme, vždy ide o prezentáciu jednotlivca a je na ňom aký obraz o sebe vytvorí, takže jeho hanba.
Re: Modrá a bílá popelnice..., za ty peníze máte Toyotu Coro
Tebe by dostal i Wolowitz! U kterého auta neplatí, že za cenu vrcholné verze můžeš mít auto o třídu výš s nižší výbavou? Ta Amy na tebe má neblahý vliv! ;-)
Jinak jsem ti to napsal uz nekolikrát. Dokud se jako údajný slusnák navázís do nicku holden_holden a pritom nereagujes na tvého kamarádícka Ji/Ri tak celé tvoje slusnáctví je jen prihlouplá vylhaná póza.
Tolik primitivních zvratku, fekálních vulgarit, pomluv a lzí jako Ji/Ri na ACZ za posledních nekolik let nikdo nenapsal, tedy logicky ani holden_holden. Ale nepamatuji si ze bych od tebe jedinkrát videl kritiku zvratku tvého známého. Naopak, nekolikrát jsi mu nadsene prizvukoval.
Más prílezitost v diskusi pod clánkem o Fiatu Tipo.
Ale vrána vráně oči nevyklove, že? >:D >:D >:D
Edit po tvém editu:
"A k tý selektivitě...upřímně, ty si notuješ právě s holdenem, mariankem a to je asi vše. Tohle opravdu moje nota není." - nenotuji si s holdenem a mariankem, to je lez. Holdenovi obcas pritakám kdyz je duvod stejne jako jiným diskutérum. Marianek sice obcas napíse neco co má smysl ale v podstate je to plácal. Jinak podle me Ji/Ri nemuze být nota zádného slusného cloveka.
"Dohadovat se s tebou nemíním, až budeš mít něco zajímavýho k autům, pak velmi rád" - klasická metoda reakce. Takze co ce týce tvého údajného slusnáctví tak to je jenom prihlouplé pozérství.
Re: Trocha reality, aneb Fabie 1.0 MPI a konkurence
Pro ty méně movité prostě Fábie už není vlastně jinak řečeno. Když máte hluboko do kapsy, tak kupujete auto "na dožití". Kdysi tuhle funkci perfekně splňovaly škodovky Felicie 1.3 a Fabie I 1.4 MPI - prakticky nezničitelné české motory, které nemají problém najezdit s drobnými opravami 400000 km. Pak převzal štafetu pro chudé motor HTP a to byla opravdu Hitlerova Tajná Pomsta. U tohoto motoru 8 z 10 nedožije 200tis. km, vedle toho vypadá Renaulti 1.2 jako naprostý superdržák :-) Aby toho nebylo málo, přišla první verze 1.2 TSI, která se kazila ješte více než HTP a dále experiment pokračuje motorem 1.0 MPI, který opět nemá chladič oleje jako HTP což je zhouba pro tento motor, nemluvě o poddimenzované převodovce. Takže pro mě jasný signál od Škody: vy co chcete nenáročné odolné auto, běžte k jiné značce, nás zajímají stylisté :-) , kteří vydrží u jednoho auta maximálně 5 let a pak si od nás koupí další.... Přiznám se, že čech čechovi bude jak vlk vlku jsem nečekal....
Možná to vše má na svědomí nejvyšší vedeni VW, to netuším, ale pak byl asi čas na personální zemětřesení a dieselgate tomu vlastně pomůže, snad k lepšímu :-)
Johnne, v minulosti tu bylo dost kluků, chlapů, co o této branži věděli hodně, protože s ní byli a jsou dodnes úzce spjati. Chodí tady občas na kukendu lidi, co mají přehled, info, ale odejdou a odešli proto, že tu je nějaký samozvaný, podruhé dolezlý asi novinář, který tu otravuje. Nikomu z nich nestojí za to, aby do nich štěkal nějaký zapruzelý záprtek, nikomu. Nicméně záprtkovi jde jen o jedno.... když už moje koza nežere, tak tak ta tvoje at do rána chytne revma. Měj hezký den.
Johnn-e klid. Každopádně to nestojí za jakékoliv víření vzduchem. On možná info má, to nepopírám, ale to tady má více diskutujících, či přihlížejících. Ten člověk, který neustále mění nicky, pokřikuje a slídí, tak jen chce, ať se lidi pohádají, ať ho berou vážně... je to jeho boj. Už jsem ho několikrát vyzval, že se setkáme osobně, vklidu si vysvětlíme naše hašteření ať to tu není plevel. Mi je ten člověk jedno, já jemu ne, má potřebu kolem mě slídit. To je vše. Více na to ani nebudu reagovat, nestojí to ani jednomu z nás za čas. Raději o autech :-)
Ňuňu, já s tebou problém nemám. Klidně bych se ti podíval do očí, což ty říci nemůžeš. Jsi mimo mou rozlišovací schopnost, ale bavíš mě, to zase ano. Jen jsi pořád nevysvětlil, proč mě stíhuješ? Proč kolem mě čmucháš a slídíš? Znova ti říkám, chceš-li něco vědět, tak se normálně zeptej jak to dělá většina lidí a nečmuchej.
Re: Trocha reality, aneb Fabie 1.0 MPI a konkurence
To máte pravdu, ale slevu u delarů posunete dolů max o 10% a to bude před Váma brečet. že musí živit rodinu a že ho zruinujete(vtip) :-)
A teď co je hlavní - u dealerů ostatních značek TAKY můžete získat dodatečné slevy, takže pořád platí totéž - Fábia se základním motorem je nejdražší vůz v segmentu B, když vemu v potaz co nabízí za motor a výbavu.
Mě by to nějak navadilo, jenže ja furt věřil, že Škoda tak trochu vyjde vstříct českým motoristům a hle mamon uchvátil naše managery obchodu ve Škodě :-)
To bije do očí, dokonce ve verzi Ambition+ si musíte dokoupit záruku 5let za 12000kč, u konkurence to máte v ceně, nevím, fakt si někdo nevidí už do hu...
Za tu cenu koupíte Ford Focus 1.6 Trend, nový Opel Astra 1.4, Kia Ceed 1.4 dokonce kombi(7 let záruka v ceně), Hyundai i30 1.4(5 let záruka), Mitsubishi Lancer 1.6, Renault Megane 1.2 TCE(5 let záruka), Opel Meriva 1.4 ... Alespoň bych zašel se podívat na konkurenci, než se vrhnu do nástrah Škody :-) Jinak já mám 180cm a nesednu si v nové Fábii za sebe, opravdu jsem se snažil, ale vždy kolena tlačí na přední sedadlo, nechápu jak redaktoři mohli vyjet na Ještěd :-) Jinak na dálnici prostě žádná výbava Vás nezachrání před malým rozvorem a rozchodem Fábie, tady např. Ford Focus je úplně jinde, nehledě na odhlučnění, kvaltu zpracování a opravdu sportovní podvozek Fordu...
Tak ono sa často odporúča vyvetrať horúci vzduch najprv stiahnutím okien a až potom to riešiť klimatizáciou. Poznám dosť ľudí čo to tak nerobí a asi to bude aj dosť jedno, no ja najprv vetrám.
Elektrické okná oceňujem aj pri rampách na parkovisku, netreba sa ondiť so švihadlom, ale je to len o zvyku a pohodlnosti. Mne napríklad zatiaľ bohate stačí tá manuálna klíma.
No a komu to cpeš? Je mi jedno, myšpulíne, koho znáš nebo ne. Je jen legrační jak se pořád dožaduješ pozornosti a zájmu. Copak tu někdo někdy roztruboval jak je dobrý lékař, právník, podnikatel, technik.....? Nikdo nikdy... jen jeden pan Mindrák tu pořád něco kolem sebe víří a roztrubuje, že je novinářské eso, že zná všechny a pak .... je v Ženevě na autosalonu a jediné, co napíše je, že někde zahlíd pana Kovaříka... zatím jsi zajímavý jen svou směšností. Zkus se zamyslet - za domácí úkol - myslíš, že tu ještě někdo někoho zná a občas proběhne i telefon? K tvému hodnocení podnikatelů - nic jiného jsem od člověka, který má problém si vyměnit trenýrky min. 2x týdně ani nečekal. Pa pa pipi
Tie pneu zaujali aj mňa: 185 a 215mm je dramatický rozdiel. Pokiaľ si dobre pamätám, dvojková Fabia mala 195/55 R15, čo bolo asi optimum medzi gripom a komfortom.
1000 za aut. rozinani svetel to jako za co? ze se v sw prenastavi jedno cislo? A proc se to vubec prodava bez toho? A co tempomat za 9000? To je rozdil v tech packach s a bez tempomatu 9000? Cely tenhle priplatkovy system od skody mi pripada jak takove ty televizni prodeje s horstem fuchsem...
Tak jsem si sám udělal konfiguraci na webu Škodovky a moje ideální kombinace vypadá úplně jinak. V prvé řadě - motor 1.0 44Kw? Hmm... Zkoušel jsem 55Kw verzi a super! Ale bral bych to jako naprosté minimum. Zbytečné prvky výbavy v dražším autě navíc s přihlédnutím k faktu, že jako základ bylo Ambiente, zatímco Style by v takové konfiguraci možná i vyšel levnějši.
Moje kombinace:
Škoda Fabia Style, 1.2 TSI 66Kw
Stříbrná Brilliant metalíza
Kola z lehké slitiny BEAM
Infotainment SWING 5" s Bluetooth
Kotoučové brzdy - vzadu
Tempomat
Výsledná cena je 341 600 Kč.
Dostat na to 30tis slevu a jdu do toho! >:D
Když už píší o litru, ideální kombinace
55kW
Swing s BT a Surround - 9500,-
Mobilita - 990,-
Ambition Plus - 5000,-
Easy Light - 1000,-
+ kombi s hagusy - 15500,-
Tuto kombinaci již vlastním měsíc a nemohu si na nic stěžovat .
Do města tempomat naprosto zbytečný, ale omezovač je nedoceněná fce.
Nastavím na 53, pípne, plyn si mohu mačkat jak chci, ale na úsekovém měření stále jede 53. Po skončení stačí překlopit páčku, hotovo. Jednodušeji po městě už jezdit nejde. ;-);-)
Jako majitel jedničkové Fabie mám tyto preference:
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, poloautomatická nebo automatická klimatizace, tempomat, loketní opěrka, palubní počítač, rezerva, elektrické ovládání zrcátka spolujezdce z místa řidiče. Určitě bych připlatil i za lépe svítící světla.
Asi bych se obešel i bez elektrických oken. Když mám klimatizaci a kabinový filtr, tak mi větrání otevřeným oknem přijde jako kontraproduktivní.
Z hlediska designu bych šel i do metalízy a koženého volantu, kór u trojkové Fabie, kde se stejně připlácí i za většinu nemetalických laků. Co se týče kol a pneumatik, trojková Fabie má velmi nevyváženou skladbu kol ... 185/60 R15 mi přijdou moc úzké a 215/45 R16 moc široké, mezi tím nic není.
Nemusís "revidovat každý příspěvek kohokoliv". Stací ty primitivní príspevky nicku Ji/Ri v diskusích kde jsi mu aplaudoval kdyz se do me navázel. >:D >:D >:D
Pred nekolika mesícze jsi v tem konkrétních diskusích "nevedel ze je Ji/Ri agresor". Takze to byla taky výmluva?
Jasne, kdyz chci vedet proc jednoho diskutéra napomínás za údajne neslusné príspevky a toho druhého (tvého známého/kamaráda) ne tak jsem te "dost zklamal" a úroveň diskuse najednou "klesla pod tebou akceptovatelnou úroveň".
Hlavne ze tehdy kdyz jste se do me s nickem Ji/Ri bezduvodne navázeli a ty ses pritom výborne bavil úroven diskuse neklesla "pod tebou akceptovatelnou úroveň". >:D >:D >:D
Zdá se ze kdyz ty se bezduvodne navázís do nekoho jiného tak je to kazdopádne vzdycky "tebou akceptovatelná úroveň".
>:D >:D >:D
S kým tady chces diskutovat? S moravskoslezsko-roznovskou údernou letkou nebo podobnými hlupáky?
Ale co se týce PSA tak letosní rok byl konecne rok dobrých zpráv. PCA Slovakia letos vyrobí víc jak 300.000 automobilu, to znamená ze poprvé ve své historii dosáhne plné cílové kapacity pri trojsmenném provozu. Prístí rok bude nový model, do roku 2018 chce PCA Slovakia zvýsit rocní výrobu na 360.000 aut, A co je také dulezité i kdyz na ACZ to skoro nikoho nezajímá ze PCA Slovakia zvysuje podíl dílu vyrobených na Slovensku nebo v regionu. V prípade nového Citroenu který prijde prístí rok bude tento podíl mnohem vetsí nez u soucasných modelu a u dalsího modelu se má jeste zvetsit.
Re: Trocha reality, aneb Fabie 1.0 MPI a konkurence
Porovnával jsem v konfigurátoru a o klimě zdarma tam žádná zmínka nebyla, tak nevím, jestli to prostě mají tak nekonzistentní...Rozdíl mezi sloučeným a děleným je celkem zásadní, sloučený je výrobně levnější, ale ochrání jen cestující na předních sedadlech a ještě je otázkou, jak by obstál při jiných typech nárazu než EuroNCAP. Nepochybuji o tom, že samostatné budou vždy fungovat efektivněji, koneckonců proč jsou asi boční s fcí hlavových výsadou nejlevnějších vozů (kromě kabrioletů).
Ono těch chybek je tam o něco více... Jako např. že nejde u MC objednat panoramatická střecha a dvoubarevné lakování... To je na jednu stranu pravda. Na druhou, MC má tyto prvky v základu ;) a za druhé... Autor asi konfigurátoru moc času nevěnoval, když napsal, že takto vybavený style by se dostal přes 600k... "v plné náloži" je na cca. 550k... a určitě by se toho dalo najít více.... Např u doporučené výbavy... Píše se o tolika "dobrých" prvcích výbavy, že je naprosto nesmyslné je cpát do verze Ambition, když většinu z nich má o 23k dražší style již v základu popř. za o hodně nižší příplatek...
Nehartus na Fabii Junior. Ještě ji máme v práci jako služební vozidlo v základu (místo kastlíku díra atd.) >:D Takovej návrat do dětství k minikárovému sportu není k zahození. Auto je lehký a ty kolečka jak u kočárku. Jak je vlhko, hrabeš při rozjezdu kolama ještě padesát metrů za křižovatkou. >:D >:D >:D
"Modrá fabia je obuta do pneumatik Michelin Alpin
215/45 R16 a podle našeho měření váží 1139 kg. Bílá má pláště 185/60 R15 a odborníci v Dekře stanovili její hmotnost na 1139 kg.
Re: Trocha reality, aneb Fabie 1.0 MPI a konkurence
Problém Clia je pokud ta 1.2 16V nestačí. 1.2TCe je jen s dvouspojkou, to je škoda... a zbývá 0.9TCe. U Fabie je ceník nastavený tak, že slabší 1.2TSI není o moc nad 1.0MPI - nebo poku to chceš otočit, 1.0MPI není o moc výhodnější a měl by být levnější.
Dřív bývaly některé verze hodně drahé a byly u nás dražší než za hranicemi, dneska už to tak není, auta jsou u nás obecně levná a třeba Superb je ve srovnání s konkurencí (vč. třeba Talismanu) za dobrou cenu.
Re: Modrá a bílá popelnice..., za ty peníze máte Toyotu Coro
Sheldone, Sheldone. Fabia ve výbavě Style s motorem TSI 81kw mi v konfigurátoru vyšla na cca 370 tis. včetně dovybavení na přibližnou úroveň výbavy Corolly. Takže rozdíl 100tis. Možná má Corolla ve výbavě něco málo navíc (zadní kamera+parkovací asistent), ale to neudělá 100tis.
Čekal bych, že když se tak úpěnlivě stylizuješ do génia, budeš se víc snažit nepsat kraviny na úrovni matky Howarda Wolowitze.
Mimochodem, základní Corolla nestojí pod 400tis., ale to je jen detail.
Re: Modrá a bílá popelnice..., za ty peníze máte Toyotu Coro
Tak nevím nemám u tý coroly v konfigurátoru ještě všechno a jsem na 550.000Kč takže pod 500? A to se tý tojotě o nějakém front asistu nebo navigaci, nebo automat převodovce nebo panoramitické střeše jenom zdá.
V kazdom pripade zimna guma na suchu pri 3° by mala vykazovat priblizne rovnake hodnoty ako letna guma v lete. Samozrejme plus minus par metrov ale nie 20m .....ak by to testovali na snehu hadam by sa o tom zmienili, ale na fotkach snech nieje vidiet. Mozno keby to redaktori objasnili.....tak ci tak na zimnych gumach mat zo stovky na suchom asfalte 58 metrov .... nie dakujem :-( a je je jedno v akej vybave ....
Já si dal kdysi gilgita na hate.... jenže on se vrátil pod jiným nickem.... a ted už má třetí nick. Existuje něco trapnějšího? Nicméně pravda je, že to není ani vina samozvaného novináře, ale redakce, že tohohle trolla toleruje. Možná si ho nechávají kvůli sledovanosti.... nevím. Přínosem ale není.
Karle, řešení to není, ale je to sranda a vždycky se zasměju, jak ho kluci rozeberou s úsměvem na jikry a GIPAlgit má tepny až na krku z očí >:D
Kluci, hlavně klid, všichni jsme v pohodě a nenechme se otrávit či poštěkat kvůli člověku, jehož radost je neklid. On je to takový Eric Cartman ze South Parku.... >:D
Gilgite, pochybuji, ze ti to uniklo.... proto znova:
První odstavec - je to tvůj boj, kdo s čím zachází....
2,, 3., 4. odstavec souhlas.
Navrhni řešení.... já ho navrhnul.
Edit: Použil jsi s tím chlapce nesprávný případ. Zatímco on za nic nemohl, ty si to děláš úplně sám. Tak tu ze sebe nedělej mučedníka od al-auta. Čekám na návrh...
"Překvapeni jsme byli z brzdné dráhy – se zimními plášti při třech stupních nad nulou byla u obou hodně dlouhá. Jenže fabia s úzkými koly ze stovky zastavila na 54,9 metru a ta se širšími o 3,3 metru dále."
Třeba večer zkusím mrknout, ale podle mě na suchu a na letňácích byla Fabia dobrá, ostatně obecně ta menší auta obvykle dopadají dobře. Souhlas, je to hodně velký rozdíl...
Re: Dotaz na redakci ohledně pružného zrychlení, které nesed
Právě slabší veze má těžší převody, opět ten samý článek SM 8/2015
První tři rychlosti jsou stejné, 4 a 5 stupeň má těžší právě 44kw verze, ale v poho, jen mě i tak vylekaly ty rozdíly, prakticky někdo si připlatí za 55kw verzi a on ho někdo trhne se 44kw verzí >:D
Nevim moc, kdo si koupí Ambition aby ho naklikal zbytečně předraženejma věcma přes 400k, který sou klidně u Stylu už v základu. My kupovali za 350k Stylko Fabii kombi s nejsilnějším benzínem v manuálu, s bolerem, metalízou a vyhřejvanejma sedačkama. Nechápu jak ste se mohli dostat s Ambition na takovou šílenou částku ještě se základnim motorem ...
PS: další věc u Monte Carla je panoramatická střecha už normálně v základu
ja nechapu, proc tem dvema fabkam ta kola neprohodili a ata dynamicka mereni (eventualne i mereni spotreby) neudelali znovu. navic jejich vysvetleni delky brzdne drahy mi prijde znacne na vode - obe auta mela zimni plaste, na letnich by mela brzdit jeste o nejaka procenta lepe, limitem brzdeni je obvykle prilnavost k vozovce (minimalne u zimaku urcite) a ne moment setrvacnosti rafku. pokud by to byl ten rozhodujici duvod, pak ma fabia znacne poddimenzovane brzdy. dale pani autori prorokuji horsi brzdne vlastnosti tezsimu autu - takhle jednoduse to rici nelze, ze stredoskolske fyziky vime, ze treni je primo umerne tize (tady pak zalezi spise na podruznych vlastnostech plaste, ktere ovlivnuje jeho konstrukce, tvar dezenu, material a v neposledni rade i tlak pneu - to da pnumatice vysledny soucinitel treni, cim je vetsi, tim lepe pneu brzdi)
Opravdu má takový vliv pár kilo hmotnosti kola, jak to tvrdí autor? Opravdu se motor víc zapotí při pohonu tunového auta, když kolo váží o pět kilo víc?
Souhlasím se Style, kupodivu dává u Fabie nejlepší poměr value / money. Kdyby to šlo a plánoval bych jezdit i mimo město, asi bych chtěl silnější TSI s 6MT, příplatek není zase tak velký. Tempomat bych chtěl, ale příplatek je moc vysoký. Stříbrná podle mě autu nesluší. Dost bych dumal nad sedačkama, tam umí Fabia nabídnout docela hodně.
U halogenových projektorů je nejvíce kritizována svítivost dálkových světel. Problém s tím měla i Fabia, ale pouze v druhé generaci, dnes má dálková světla odděleně. Jestli tlumená svítí lépe nebo hůře, nevím.
Mohu sice porovnat auta s H4 a H1 projektory, přičemž tlumené H4 svítí mnohem lépe, ale na druhém autě už se pravděpodobně projevují problémy se zanášením čočky a vysvícením odrazové plochy v ní.
nesouhlas s tím, že by se automatická klima snažila rychleji vychladit interier, resp. tohle se u mého Volva neděje. I když obecně jsem ještě nenarazil na lépe klimatizovaná auta, jak Volva. Oni mají trošku odlišný pohled na to jak dělat auta ... nejen bezpečná co do silničního provozu, ale i bezpečná z pohledu nepoškozování zdraví posádky (öko-tex, ergonomie sedadel, klima). Pravda - něco to stojí.
Také mě štve, že spousta aut má hloupě řešené výdechy. Třeba ve Focusu foukají v relativně tenkém proudu přímo na oblast kotníků. Nechápu proč ten výdech neudělali širší, takže by ta subjektivní intenzita foukání byla nižší, přestože by tam proteklo stejné množství vzduchu. Dost často je i nevhodně zvolená teplota jednotlivých "zón" ... na nohy by měl jít vždy o chlup teplejší vzduch než na oblast hlavy. U spousty aut je to naopak. Nohy mrznou a přitom vedrem nemůžu dýchat. A mixovat můžu jak chci.
Ano, taky mi to přijde jako optimum. A šlo zvolit i užší nebo širší pneumatiku, z závislosti na motorizaci a velikosti ráfku. I u jedničkové Fabie jakbysmet.
K bezklíčkovému ovládání: používám auto denně jako OZ a neumím si auto bez této funkce navíc představit. Před tím jsem měl klasický klíček, teď mám v kapse kartu, přijdu k auto, chytnu za kliku, otevře se, sednu, stisknu tlačítko, než se nastartuje a nažhaví tak se připoutám a vyrážím. Občas si půjčuji Superba a vždycky z toho šílím že musím lovit v kapse klíč, přijít na to které tlačítko odemyká, když sednu, vyklopit klíč, najít kam ho zasunout, počkat než zhasnou kontrolky a startovat. Jinak mám možnost za rok jezdit v autech různých tříd a cen, včetně dodávek, ale auto které nemá bezklíčkové ovládání bych nikdy už nechtěl! Věc názoru a vkusu :-)
Modrá a bílá popelnice..., za ty peníze máte Toyotu Corolla
Corolla 1,6i stojí pod 400t, v plné výbavě stojí pod 500t v polokůži s obrovským prostorem i na zadních sedadlech, kufrem k tomu a nestojí na každém rohu.
Jsem ale zaujatý potřebou dlouhé životnosti, nechci se nechat okrádat gumovými rozvody VW/Skoda, když Toyota umí věčné ocelové. Proč mrhat bankovky za podřadný, zbytkový produkt VW/Skoda. Benzín s automatem bude jezdit za 6,5L 100%, ale nejede tak jako turbo VW
Částečně ti dám za pravdu. Ale jen částečně. Tady jsi v segmentu, kde stále velká část prodejů klimu nemá vůbec, takže i manuální klima se počítá. A to setsakra počítá.
Navíc u auta, kde je častý režim jen krátké jízda, ti automatika stejně mnoho výhod nepřinese, spíše naopak. Automatika se ti vždycky bude snažit rychle vychladit interiér a dosáhnout požadované teploty. Takže tvůj organismus dostane v letních čtyřicítkách při krátkých cestách solidní záhul...
Nicméně jeden aspekt tam je - a to delší trasy a spotřeba. Manuální klimy neumějí vypínat a zapínat kompresor podle potřeby, takže výrazně víc zvyšují spotřebu.
Takže vyplatí se příplatek? Záleží na režimu provozu. Pokud někdo jezdí dlouhé trasy, pak ano. Pokud někdo poskakuje po městě, pak je to na zvážení. Navíc ve Fabii je myslíím jen Climatic a nikoliv Climatronic, takže jde jen o poloautomatickou klimu.
Kolego /diskuzní/, pokud si dobře vzpomínám, tak s IPAou jsem neměl problém, naopak. Na tom se asi shodneme, že? Že jsi byl pod nickem IPA ty první, kdo opět skočil do původního bahniště, na tom se taky shodneme? Že jsem na tebe do té doby reagoval standartně a vstřícně, to taky nepopřeš. Když tě vyhodili, netančil jsem ti na hrobě, naopak. Osobně si myslím, že jakékoliv další matlání se v ničem není ku prospěchu věci. Tahle situace se dá řešit pouze jediným a to onou pověstnou tlustou čárou. Několikrát jsem ti podal onu vstřícnou ruku, ale ty se asi raději hádáš. Několikrát jsem ti navrhnul, že se můžeme sejít i osobně, nemám s tím problém. Co je ovšem diskutabilní, tak ten fakt, že jsi kolem mě čmuchal a pak tu házel osobní věci /nejen u mě/ a to se nedělá. Jako novinář bys měl ctít nějakou etiku, souhlasíš?
PS: Klidně mi vypiš, do sz, ať tu dál nerozvíjíme tuhle matlaninu, která nikoho nezajímá, za co všechno chceš, at se ti omluvím. Za tu Čínu jsem se ti tenkrát omluvil a uznal svou chybu. Já od tebe omluvu nežádám, necítím tu potřebu to dál rozmazávat. Co ty na to? Chceš se dál hádat nebo .... ;-)
Souhlasím. Řešit, kolik procent z ceny stojí kessy je zbytečné. Před pár lety bylo dostupné od střední třídy výš, dnes jde i do fabky. Čekat, že do fabie to bude za tisícovku je mimo. Totéž ostatní výbava- je super, co všechno jde objednat, kdo nechce ať nekoupí.
Všechno je ovšem nutné brát ke třídě a ceně auta. Pokud budu mít auto třeba za 750k (tzn. asi až tak nemusím moc peníze za auto řešit), tak příplatek 9k za "bezklíč" není nic až tak tragického. Ale pokud se bavíme o autě v ceně 250k, tak tam jsou to skoro 4% z ceny. A třeba já osobně bych v této situaci a v této položce žádný přínos a zvýšení užitné hodnoty auta neviděl.
Osobně třeba teď mám auto s touto vymoženost a nevidím přínos ani tady a sám bych si ho (konkrétně do tohoto auta za 10,5k) určitě nekonfiguroval, bylo ovšem koupené jako velmi mírně zajeté, takže to tu mám, stejně jako několik dalších věcí v řádu desítek tisíc, které pro mne mají nulovou hodnotu. Auto používám dennodenně, ale prostě jsem zvyklý mít 15 let klíče od auta v kapse.
A podobné je to s tempomatem. I spousta řidičů, kteří jezdí dlouhé trasy jej neumí používat. Já jej používám na volných cestách i na krátkých trasách nebo ve městě, kde se mi nechce hlídat rychlost.
Prostě dnešní doba je o tom, že k základnímu užitku auta (doprava z bodu A do bodu B) je nabalena spousta vedlejších a doplňových užitků a je na každém, jaký jim přisoudí význam.
1. Jeste jednou, v príslusné diskusi jsem ti vecne a slusne odpovedel. Nekoho kdo nejdrív kopne a potom mlcí se jinak resit nedá.
2. Opet jeste jednou - Kdybys precetl clánek tak bys tu srandu pochopil. Chování kdy nekdo v diskusi odpovídá na príspevky které reagují na text clánku aniz by ten text znal není normální.
Já jsem cetl, ty ne. Takze príste mín reaguj a víc cti.
Oni na to totiž vždy musejí být minimálně dva.Když to chceš utnout zavčas, můžeš vždy.A jak píše Karel,nechceš číst Gilgitovi příspěvky?Tak si ho dej na hate list a máš od jeho příspěvků klid.
Já také nečtu příspěvky všech diskutérů,protože za ty roky se opakují stále dokola.A má cenu se s nimi o tom hádat?Nemá.Je to jejich svoboda slova.
Napsat mohou,otázka kdo to čte.
Tak můžeš směle začít sem dávat zajímavé informace týkající se aut.
Pokud je tedy víš.Jsem zvědav.Nebo někoho,koho znáš a má znalosti tak sem naveď.třeba se něco kulturně dozvíme.
Do doby než se budou objektivní informace někomu příčit,pak zde nastane znovu stejná mela.
Jinak,neměli by být povoleny stejné nicky a samozřejmě by nemělo být osobní napadání.To se jistě shodneme.
Presne tak, Stací se podívat na príspevky nicku J&W. >:D >:D >:D
Jinak vetsina z tech kterí me tady napadají tak ciní protoze si dovoluji psát objektivní informace o tématech jako Hyundai Motor Group nebo ruský automobilový prumysl. J&W je jedním z nich, Dalsí komentár není potreba.
"Navíc kolem mě a nejen kolem mě pořád slídí, čmuchá...." - uz jsem ti v jiném príspevku doporucil návstevu psychiatra. Tech psychických problému más zrejme víc, ale tento konrétní se zrejme nazývá stihomam.
Zároven tvého psychiatra jiste bude zajímat i tvoje vysvetlení jak jsi se primitivne navázel (fekální vulgarity, pomluvy, lzi) do cloveka s nickem Gilgit) a jak jsi nemel problém s clovekem s nickem IPA. Musís ovsem panu doktorovi vysvetlit ze Gilgit a IPA je jedna osoba s dvema nicky. Taky mu rekni jak jsi sem psal ze Gilgit je mrtev. A nezapomen panu doktorovi ukázat dostatecne velký vzorek tvých príspevku. To je totiz základ tvé diagnózy.
Jako aktuální prípad mu muzes vysvetlit jak te vyvedlo z míry kdyz jsem popravde napsal ze osobne znám nekolik clenu evropské COTY. Popis mu jak toto moje pravdivé tvrzení na kterém není nic zvlástního vedlo k nové záplave vzteklých urázek a lzí tvého autorství. Samozrejme mu musís vysvetlit co to je COTY aby pochopil o co jde.
Je videt ze zcela normální vec, totiz ze nekdo osobne zná nekolik clenu evropské COTY, dokáze urcité provincní rádobypodnikatele z Havírova nebo Roznova pekne rozhodit. >:D >:D >:D
To v tech vasich zapadákovech musíte být pekne zamindrákovaní kdyz takovou drobnost nedokázete rozchodit. >:D >:D >:D
no on je to stejne i v jinych vlaknech. okamzite skocis po nejaken nicku jak po flusu a zacnes se navazet. v palici mas totiz totalne prazdno tak aspon neco ze napises. ty si mi bl*becku uplne ukradenej. pis si klidne ze si muzes pri pohledu na fabiji ulestit vocas do roztrhani. pro mne je to hnusna sr*acka
Ne, mindrák z odpadu nemám. Obvyklé zvratky a lzi primitivního naterace nemá smysl komentovat.
Takze jenom k tvému zvratku "Kdybys tu o sobě neroztruboval, že jsi novinář,..." - nebyl jsem to já kdo na ACZ uvedl moji profesi, Takze opet dalsí lez primitivního naterace.
Ale webpaja si lháru jako tebe vází, takze je vsechno OK. Jste tam v Moravskoslezském kraji zajímavý druh "podnikatelu" - jeden lze jak kdyz tiskne, druhý s jeho lhaním as jeho vulgaritami nemá zádný problém.
To vís ze jo, Ted uz si vymýslím a vytrhávám z kontextu, Tehdy jsi me jeste omluvne napsal ze jsi nevedel ze Ji/Ri byl agresor. Tak copak jsem si vymyslel nebo vytrhl z kontextu? Nebo se to bojís priznat pro prípad ze by si to precetl sám velký Ji/Ri?
A kdyz uz nevís kudy kam tak nemás na víc nez "...to je asi novinařina..."? Dost ubohé, ale na úrovni vasí moravskoslezsko-roznovské útocné letky.
Jo a nastuduj si matematiku, konkrétne význam slova "většina". Zatím to nejak nechápes.
>:D >:D >:D
TDI má taky vibrace a udělalo to něco se životností?
Navíc už se najdou HTP co mají 300tisíc km a fungují. Jsou to ty lepší kusy, to jo, ale vibrace nejsou až takový problém nedělaj.
Dost to zlepšilo zvýšení volnoběhu, výrobce ho dáva schválně nízko.
Zdravím příznive malých motorů. Chtěl jsen jen ať se povíváte na to jak se nový motor 1.0 MPI třepe v VW POLO, je to stejné jako u HTP. Takové vibrace neslibují dlouhou životnost motoru, nehledě na to, že opět motor nemá chladič oleje.... www.youtube.com/watch?…
Zkoušeli brzdy na studeném a možná vlhkém asfaltu.
Teoreticky je možné, že má třeba Fabia blbě naladěné ABS, kdysi měl třeba Passat problém s mikrosplitem (simulace levé půlky na sněhu a pravé na asfaltu - to je ale mnohem specifičtější situace)... ale to bys musel mít dvě-tři další auta ze stejné třídy pro srovnání za stejných podmínek.
Dakujem za link :-) tak pravde podobne preklep ale dvojnasobny?????? Alebo skusali brzdy v kaluzi vody????? Skoda mohli to objasnit , ale vdaka Ti este raz za link a uvedenie na spravnu mieru :yes: Prajem pekny den ;-)
Re: Trocha reality, aneb Fabie 1.0 MPI a konkurence
K výbavě ADVANTAGE je už pár měsíců klima, mlhovky zdarma, je to v aktuálním ceníku jakoby škrtnuté a napsané zdarma. Pak nevím jaký je pro Vás rozdíl mezi sloučeným bočním a hlavovým aibagem (Clio) a děleným (Fábie). Oba musí chránít hrudník i hlavu. Front Assist chybí to je pravda, I tak Clio Vás vyjde o 20-30tis. levněji se silnějsím motorem. Ale o to mi tak nejde, každy ať si koupí co chce. Mě se jen nějak zdá, že Škoda zneužívá čechů, že jsou věrní značce. Motor 1.0 MPI je podle mě jednoduchý levný motor a tak v podobné výbavě by měl stát jako Clio to je moje logika no. Češi přece nemají zase tak vyšší platy než Turci (myšleno v automobilovém průmyslu). Jinak Clio opravdu nevybočuje ani kvalitou ani antikorzní ochranou ani životností motorů od Fábie, takže v materiálech také nebude jádro pudla...
Re: Trocha reality, aneb Fabie 1.0 MPI a konkurence
Tak růžové to s Cliem fakt není. Advantage neobsahuje klimatizaci, je nutné ji spolu s mlhovkami dokoupit za 12 tis . Proti Fabii chybí ještě Front assist, jednodotyk i u řidiče a plnohodnotné hlavové airbagy. Ostatní jsem neporovnával.
Zřejmě zimní gumy + horší klimatické podmínky? Fabia byla v několika srovnávacích testech a pokud si vzpomínám tak patřila vždy k těm lepším, s výsledky řádově okolo těch 33-35m.
58,2 m brzdna draha?????? To je tam chyba alebo ta fabia ma tak slabe brzdy? Ked to porovnam s golfom, ceed..... kde sa pohybuju cislo okolo 35-37 tak je to priepastnych 20m !!! zo 100-vky!!! Viem velmi dobre ze to niesu rovnake kategorie aut ale 20 metrov rozdiel respektive 58,2m brzdna draha je otras. Pre porovnanie sportiak porsche ma zo 100-vky cca 32m a aspominany golf alebo cced to je jedno sa pohybuju okolo 35 ...rozdiel smiesne 3 m a to sa bavime o vyhradne sportovom aute v porovnani s obycajnym ...tak sa mi ten rozdiel medzi fabiou a nimi zda obrovsky :-( a zalosstne slaby vysledok :-(
Re: Trocha reality, aneb Fabie 1.0 MPI a konkurence
Ceník je jedna věc , akční aktuální ceny a balíčky výbav + sleva u dealera je realita druhá.
Je vždy třeba si nechat zpracovat nabídku několika značek a pak teprve srovnat.
Jinak na první pohled je nová Fabia dost drahá..podobně jako když vyběhl Rapid.
A ten taky spadnul dost dolů..
Ale vliv na zrychlení má hmotnost i velikost disků. Moment setrvačnosti kola roste s hmotností kola a s jeho poloměrem. A protože vetší disky mají jak větší hmotnost tak i jejich hmota je dál od středu kola, tak je pro motor těžší je rychle roztočit.
no, co se tyce zrychlovani, tak tam ma nejvetsi vliv moment setrvacnosti kola - obecne, kdyby dva rafky vazily stejne, jeden je 6,5jx15 palcu a druhy byl napr. 7jx17 palcu (tzn. sirsi rafek, vetsiho pumeru), pak tento druhy rafek ma vetsi moment setrvacnosti diky logicky vetsimu mnizstvi hmoty dale od osy otaceni. tento vetsi radek se pak diky teto vlastnostii bude vice branit roztaceni a nebo naopak zpomalovani, prestoze ma stejnou hmotnost jako ten mensi. tohle samozrejme dela rozdil v dynamice, i kdyz i mne se zdaji byt namerene rozdily propastne, coz muze znacit i realny rozdil vykonu (byt) totoznych motoru. proto bych jim ta kola prohodil a meril znovu. popripade bych jeste udelal mereni, kde bych dorovnal 42kg hendikep toho vybavenejsiho vozu. ... ten moment setrvacnosti kola se samozrejme uplatnuje i pri brzdeni, ale tam je dulezite hlavne to, co je limitujicim faktorem v rychlosti brzdeni. mas-li spravne dimenzovane brzdy, je limitujicim faktorem vzdy vlastni prilnavost mezi plastem a povrchem. moment setrvacnosti rafku urcite ne. jinak brzdny vykon je realne treba 1000 kW, apod., tam se proste vetsi moment setrvacnosti rafku uplne ztrati.
Vliv to má, tady je to odměřené u jednoho a toho samého auta s různými koly
[odkaz]
Pokud se k tomu vlivu kol přidá ještě vyšší hmotnost vlastního auta, tak ty rozdíly budou samozřejmě vyšší.
Pred nedavnom tu bol clanok kde odbornik kritizoval (a z vlastnej skusenosti musim potvrdit ze opravnene) sucasnu modu projektorovych svetiel. Projektorove svetla su v principe dobre, ale potrebuju silny zdroj svetla - xenon,alebo LED. V spojeni s klasickou halogenovou ziarovkou je ich vykon slaby. U tlmenych svetiel je to na hranici normy a u dialkovych svetiel je vykon tragicky. A zrazu projektorove svetla Fabie maju vyrazne vyssiu uciinost...... divne. Ja osobne mam tak isto skusenost ze klasicka parabola s dobrou ziarovkou svieti vyrazne lepsie nez halogenovy projektor. Samozrejme xenony a LED su niekde inde, to je bez debaty. Clanok je tu : www.auto.cz/…os-s-novymi-auty…
Ňákej náročnej ne? >:D
Volil bych něco výraznějšího než stříbrnku. Kotouče OK, ale budou se špinit od brzd. Tempomat = dálnice a tam Fabia moc nepatří, nebo ne tak, aby byl třeba.
Tož škrabku maj obě, a to je to hlavní. Dále pak již, jak jset uvedeno v úvodu, záleží na vkusu, potřebách a možnostech každého soudruha. Pokud tedy chce auzgerechtne za svý poctivě vydělaný prašule zrovna Fabii. Čili tím pádem zbytek článku jest toliko o osobních preferencích jeho autora, čímž tak nějak poněkud jaksi ztrácí své kouzlo, byť téma materiálu disků a rozměrů pneumatik by zde v diskusi možá mohlo k nějaké plodné konstruktivní debatě vésti. Tož tak. ;-):yes:
tak už jsem to našel to je tak když koukám první na obrázky :-)
jinak pokud stojím v lese a je mi zima mám nastartované auto tak bych bral i možnost vypnout to denní svícení >:D >:D >:D
Automatické spínání světel Easy Light Assist je vyhrazeno nejvyšší výbavě Style, ale tahle drobnost se nám líbí. Přechod mezi dnem a nocí je rychlý. Hlídat, zda jsme zapnuli potkávací světla, a hledat za jízdy otočný spínač někde pod volantem se nám nechce. Tisícovka navíc je přijatelná.
jaký je rozdíl mezi těmi ovládací tlačítko světel ? Ten dražší model má diody denního svícení a o jednu polohu navíc na ovladači světel - Auto.nemá i ten základní model denní svícení ale řešeno pouze obyčejnou žárovkou ? Takže výhoda toho dražšího řešení je že to denní svícení jde zcela vypnout zatím co u toho levnějšího řešení prostě nastartuji a ono to rožne >:D
jinak škodovka by už mohla převzít LED od Audi a udělat ty diody denního svícení zároveň jako blinkr a obrysové světlo ;)
Pokud redakce toleruje vulgárního lháre jako jsi ty tak je vsechno jasné. Ale je fajn ze se clovek konecne diví jaký substrát sleduje pořady typu Prostřeno. >:D >:D >:D
Re: Dotaz na redakci ohledně pružného zrychlení, které nesed
nic proti, ale mě ty čísla vcelku sedí. Jediné, co se vymyká výrazněji, je aktuálně testovaná Fabia bez extra výbavy, což se dá pochopit. Výkon 44 kW je prostě limitní a každé kilo se výrazně odráží v číslech.
Naopak mírně horší čas v řádu pár sekund pro 55 kW verzi je taky zcela pochopitelný. Škoda slabší verze vždy obdaří lehčím převodem, takže se zdají být o něco živější.
no, ono to prave meritelne je, uz se to testovalo (nevim presne kde, mozna to bylo na autorevue - tam se venuji mnohem dusledneji mereni a podavani korektnich technickych informaci). nicmene delalo to tam prave ty desetinky (sice tedy na silnejsim motoru), takze tady by to melo delat desetinky dve, ale ne dve vteriny... 42kg rozdil zase neni nic propastneho, takze se ptam, mely oba motory stejny vykon?? ... odpoved je samozrejme ze ne, resp. napred je potreba nastavit kriterium "stejnosti", ale spise by bylo dobre zjistit, o kolik se vykony motoru lisily (a ne maximalni, ale cela krivka prubehu vykonu)...
Ono i z té dálnice musí člověk jednou sjet a zaparkovat, tolik k malým autům na dálnici. ;-) Tempomat bych chtěl, ale těch 10 tisíc bych dobře zvážil. Do F1 se tuším dal dodělat za nějaké 2-3 tisíce?
BTW, tenhle týden se na mě na dálnici nalepila Fabia 1.2 MPI Junior. Jela snad 150... :-)
Navrhnul jsem řešení, ty se v tom dál matleš. Veřejně jsi přiznal, že jsi čmuchal. Níže připojím reakci na tebe:
"Klidně mi vypiš, do sz, ať tu dál nerozvíjíme tuhle matlaninu, která nikoho nezajímá, za co všechno chceš, at se ti omluvím" - tys tady o me napsal toik zvratku ze ani nevís za co se omlouvat, to je dobré.
3. "Co je ovšem diskutabilní, tak ten fakt, že jsi kolem mě čmuchal a pak tu házel osobní věci /nejen u mě/ a to se nedělá. Jako novinář bys měl ctít nějakou etiku, souhlasíš?" - ano, jako novinár i obycejný clovek ctím nejakou etiku. Proto me vadí neetické chování. Bezduvodne se do nekoho navázet fekálními vugaritami, pomluvami a lhaním tak jako to delás ty a v mensí míre nekolik dalsích je neetické. O tom vubec není treba diskutovat. Clovek který je takovým zpusobem napadán má absolutní právo si zjistit kdo ho napadá. Na tom není nic nezákonného, nemorálního nebo neetického. Co se týce osobních vecí - napsal jsem tady ze jsi havírovský naterac, nic víc. Nenapsal jsem tvé jméno, jméno firmy nebo neco podobného. Takze není treba se vzrusovat.
Jinak nedávno jsi psal ze ctes polsky. Takze dávám link na zajímavý clánek o nenávistném navázení se do jiných lidí na internetu který byl tento týden publikován na gazeta.pl. Zvlást smutný je príbeh toho 14letého chlapce který kvuli lidem podobným tobe a tem kterým tady v diskusích na ACZ aplaudujes spáchal sebevrazdu a oni se do neho na internetu dál navázeli i po jeho smrti. Treba se nad tím trochu zamyslís.
Jak už jsem napsal, je to tvůj boj. Jsi přesně ten týpek z Prostřeno, .... koukni na něj.... Patrikse myslím jmenoval. Chvílemi budeš mít pocit, že tvá tv je zrcadlo. Tímto bych tu matlaninu ukončil.
Mimochodem: navrhnul jsem řešení, čekám návrh řešení od tebe. Co ty na to, osobo skrývající se za nickem Gilgit.?
Ano, každý má jiné preference. Ono je to i tom, jakým způsobem člověk auto užívá ... krátké trasy, dlouhé trasy, město, dálnice ... někde se hodí tempomat, jinde zase parkovací senzory.
Ano a taky i prémiové značky, kde základ je vyšší něž konec tady. Prostě je to tak, spíž bych se zaměřil na hluk, vrzání, vzhled a tlumení nepříjemných zvuků a pazvuků. či je to tvrdé nebo měkké je mi to jedno.
Tomu klukovi v Polsku se zrejme stalo neco podobného jako me. Primitivové jako ty a tobe podobní se do neho zacali bezduvodne navázet desítkami, mozná stovkami urázek a lzí. Jenomze jejich obetí nebyl dospelý clovek, který vás proste posle do zadele, ale 14letý kluk, mozná trochu precitlivelý, který si vzal zivot.
Ti primitivové kterí ho k tomu dotlacili jsou v podstate vrazi. I kdyz bohuzel jako vrazi nebudou potrestáni.
Ale pokud si je najdou aspon novinári, a zrejme k tomu dojde, tak budou tvrdit ze oni nic, oni nechteli, oni nevedeli.
Tento lidský odpad by mel být postaven na pranýr. Speciálne se to týká tech kterí toho kluka urázeli jeste po jeho smrti.
1. Diskutujes (pokud se to dá nazvat diskuse) porád s jedním clovekem nezávisle na tom jestli má nick Gilgit, IPA, Gilgit. nebo nejaký jiný. To okecávání o rozlisování nicku atd. je smesné. Neexistuje zádné "skákání do původního bahniště". Pod jiným nickem jsem ti pripomnel tvoje urázky, pomluvy a lzi kterými jsi mne castoval pod predchozím nickem.
2. "Klidně mi vypiš, do sz, ať tu dál nerozvíjíme tuhle matlaninu, která nikoho nezajímá, za co všechno chceš, at se ti omluvím" - tys tady o me napsal toik zvratku ze ani nevís za co se omlouvat, to je dobré.
3. "Co je ovšem diskutabilní, tak ten fakt, že jsi kolem mě čmuchal a pak tu házel osobní věci /nejen u mě/ a to se nedělá. Jako novinář bys měl ctít nějakou etiku, souhlasíš?" - ano, jako novinár i obycejný clovek ctím nejakou etiku. Proto me vadí neetické chování. Bezduvodne se do nekoho navázet fekálními vugaritami, pomluvami a lhaním tak jako to delás ty a v mensí míre nekolik dalsích je neetické. O tom vubec není treba diskutovat. Clovek který je takovým zpusobem napadán má absolutní právo si zjistit kdo ho napadá. Na tom není nic nezákonného, nemorálního nebo neetického. Co se týce osobních vecí - napsal jsem tady ze jsi havírovský naterac, nic víc. Nenapsal jsem tvé jméno, jméno firmy nebo neco podobného. Takze není treba se vzrusovat.
Jinak nedávno jsi psal ze ctes polsky. Takze dávám link na zajímavý clánek o nenávistném navázení se do jiných lidí na internetu který byl tento týden publikován na gazeta.pl. Zvlást smutný je príbeh toho 14letého chlapce který kvuli lidem podobným tobe a tem kterým tady v diskusích na ACZ aplaudujes spáchal sebevrazdu a oni se do neho na internetu dál navázeli i po jeho smrti. Treba se nad tím trochu zamyslís.
Nemám nic proti skutecným podnikatelum, inteligentním a úspesným, naopak. To o cem jsem psal jsou ruzní primitivní rádobypodnikatelé jako ty nebo zmrzlinár. To díky takovým týpkum jako vy je dnes slovo podnikatel v CR a na Slovensku casto vnímáno jako nadávka.
Co se týce mého povolání: Nebyl jsem to já kdo v diskusích na ACZ uvedl moje povolání. A nejsem to já kdo moje povolání omílá ale ty a pár tobe podobných blbecku.
Ovsem co cekat od "intelektuála" který sleduje pořady typu Prostřeno a podobný odpad. >:D >:D >:D
XTade, zatím jsem se nedockal tvé reakce na muj príspevek v diskusi pod clánkem o Fiatu Tipo. Na moji kritiku prehnaného pouzívání mnozného císla autorem (o tom ze bylo prehnané není zádná diskuse) jsi odpovedel prihlouplým príspevkem "Jako profesionalni novinar bys mel vedet, ze pouzivani mnozneho cisla prvni osoby je zcela bezne. Autor mimojine nehovori pouze za sebe, ale za cele periodikum." Po mé zcela vecné odpovedi ovsem z tvé strany následovalo mlcení jehnátek. >:D >:D >:D
Nevím, proč bych měl nějak extra otáčet hlavu. Když budu chtít malé živé autíčko s klimou, tak FIII s nejsilnějším motorem je ceníkově od 307tKč. A třeba ten zmiňovaný Yaris mi už nedokáže nabídnout ani ten srovnatelný motor ...
Nevím na cem bych se s tebou mel domlouvat. Zacni reagovat normálne, prestan sem psát vulgarity a rozsirovat o me pomluvy a lzi, omluv se za minulé fekální vulgarity, pomluvy a lzi.
A tím sledováním poradu typu Prostřeno bych se moc nechlubil. >:D >:D >:D
Clovek s nickem J&W tady o me napsal radu nesmyslne nenávistých príspevku a prokazatelných lzí vcetne kecu o "nemocném člověku".
Velká cást ataku nicku J&W proti nicku Gilgit je zaprícinena tím ze nick Gilgit má tu drzost mít jiný názor na mezinárodní politiku nez J&W, expert na vsechno. Viz nenávistná lzivá obvinení typu komunista, cesty do SSSR a podobne.
A pokud clovek s nickem J&W píse "To že JiRi je ostřejší na Gilgita je zcela v pořádku" tak to znamená ze souhlasí se vsemi vulgaritami a lhaním které Ji/Ri píse. Coz je docela síla. Ovsem vzhledem na opakované lzi cloveka s nickem J&W to je zcela logické.
Takze pokud J&W má tu drzost operovat slovem "slusnost" tak to muze být mysleno jenom jako vtip.
Pokud přistoupím na tvou premisu, že účel světí prostředky, pak se musím ptát: a co je tím účelem? "Vyčištění" diskuzí, nebo poměření pindíků, nebo odplata?
Protože toho prvního nikdo nedosáhl, naopak to musíme všichni číst.
1.
"Kazdopadne az budes priste touzit po me odpovedi, tak budto res primo v diskuzi, ktere se to tyka, nebo posli SZ. Nevim proc to tahas pod clanek o Fabii." - já po tvojí odpovedi samozrejme netouzím ale bylo by logické odpovedet kdyz neco nakopnes a ten druhý odpoví vecnym príspevkem. A co mám jeste "resit primo v diskusi"? Mám si podávat kolkovanou zádost o reakci? A fakt nevís proc to tahám pod clánek o Fabii? Proste proto ze tady vidím tvoji reakci na neco jiného. Dá se to pochopit?
2.
"Popravde, ja ten clanek ani necetl" - tak to je fakt perla. Autor clánku pouzívá mnozné císlo na zacátku textu témer v kazdé vete, zcela neprimerene. Já na to nadsázkou reaguji. Ty, aniz bys ten clánek cetl a vedel na co reaguji me zacne prihlouple poucovat. Krásná ukázka diskusního chování cloveka s nickem XTAd. Reagovat na neco aniz by se vedelo na co se reaguje. >:D >:D >:D
Diskuzi jsi začal kvůli mé kritice Gilgita 2, ne JiRiho. Možná ses překlikl.
Kdo nic nedělá, nic nepokazí? Jo, to je fakt. Mít ti co mají problém Gilgita na hate listu, je tu klid. Já to zkusil s Ádou, a funguje to.
Asi to pořád nechápeš. Já kritizuji formu "boje", ne "boj".
Pokud Gilgit "na padrť rozbil kulturu" - je řešením váš styl? Deset jiných nicků hrajících si na Gilgita, hádky jako děti "ty jsi bl.b", "ne já ne , to ty jsi b.lb"....
Když ti tu někdo napíše, že jsi zku..... ču..., vrhneš se do toho po hlavě stejným stylem a odpovíš mu, že je vymr.... pi...?
Já se pro boha nezastávám Gilgita, ten si poradí sám, a občas si sodu zaslouží. Mě vadí, že jeho takzvaní kritikové svým stylem rozbíjí tu tvou kulturu minimálně stajně, ne-li víc.
Ještě jednou zdůrazňuji- příklad Whita Labela.Líbit si nic nenechá, ale já osobně u toho nemusím zvracet.Umí se hádat jako inteligent. A v určitém stadiu ignorovat.
Hmotnost auta je jasná, hmotnost disku mi přijde (jen selským rozumem) irelevantní. Ve tvém odkazu se také zvyšuje šířka pneu. Nezpochybňuji vliv velikosti kol, ale vliv hmotnosti kol, což píše autor.
Karel a medvědí služba?
Toto je automobilový server a právě Gilgit (Ipa) je schopen dát informace které se aut,či automotive týkají.Tedy ten pravý (jak jsou možné dva stejné nicky?Není to ostuda redakce?). Drtivá většina lidí kteří se do něj naváží,zde není schopná dát podobné informace a ještě mít právo se do někoho navážet?Proč? Když nejsou přínosní pro informační kvalitu ani po kulturu.
Za prvé jsi reagoval na můj příspěvek, který byl na kohosi imitujícího Gilgita, ne na Jiriho. Pokud si tu někdo (třeba i Gilgit) založí nick J@W a bude tě imitovat, ozvu se proti tomu stejně, je to jen trapárna zcela bez významu.
To, že je JiRi ostřejší, je asi ok. I mě vadí chování Gilgita z poslední doby. To, že JiRi sklouzává na podobnou úroveň je věc jiná. Ne nepodobná tomu, když tu kohosi napomenul za úmyslné komolení nicku, a sám před pár dny psal "Hamunafuckra"."Ostřejší" je podle mě třeba White Label, a má to přece jen jinou úroveň.
Jinak tvrzení "Co jsi udělal ty, když tu jeho chování přerůstalo do nezvladatelných rozměrů? Nic." není až tak pravdivé.
Vulgární? Slovo blbecek je nejak moc vulgární? holden_holden je co se týce vulgarity v porovnání s tebou úplný amatér, ty más jiný repertoár. >:D >:D >:D
A ten "jeden z nejslušnějších diskutérů tady" se proti tomu co píses zatím nikdy neohradil takze s tou "slusností" to u neho taky nebude buhví jaké.
Predevsím nepíses pravdu. Není pravda ze mám rozpory s vetsinou.
Práve jsem srovnal úroveň a věcnost příspěvků Ji/Ri a holden. Hned na zacátku diskuse pod clánkem o Fiatu Tipo. Fakt zcela jiná liga a rozhled. >:D >:D >:D
Jasne ze takovou "úroveň a věcnost příspěvků" adorujes. >:D >:D >:D
Napísu jeste jednou co jsem uz napsal:
Tolik primitivních zvratku, fekálních vulgarit, pomluv a lzí jako Ji/Ri na ACZ za posledních nekolik let nikdo nenapsal, tedy logicky ani holden_holden. Ale nepamatuji si ze bych od tebe jedinkrát videl kritiku zvratku tvého známého. Naopak, nekolikrát jsi mu nadsene prizvukoval.
Chces tvrdit ze to není pravda?
Mohl by alespon napsat neco jako "Ji/Ri je muj známý/kamarád a proto ho v diskusi nebudu kritizovat nezávisle na tom jaké vulgarity a lzi napíse". Ale ani na to nemás "gule".
Takze bohuzel nejsi ten slusnák za kterého se vydávás, ale jen ubohý pokrytec. Nepíse se mi to príjemne, cekal jsem neco jiného, ale je to tak.
Klikni si na nick a uvidís kdo je kdo. To snad jeste dokázes.
V mém príspevku je konkrétne napsáno o co mi jde takze v podstate by ti to hlava brát mohla. Ale já chápu proc ti to nebere.
V tvém prípade platí neco podobného jako u nicku webpaja. Vrána vráně oči nevyklove. >:D >:D >:D
"ktorí sem neprišli konštruktívne diskutovať o autách" - velice rád si konstruktivne podiskutuji. Testy me nezajímají, za to hospodárská tématika, automobilový prumysl a trhy velice. Takze muzeme okamzite zacít - od plánovaného rozvoje továrny PSA v Trnave, projektu JLR v Nitre, pres východní Evropu, Rusko, západní Evropu, Jizní Afriku, USA, Brazílii, Cínu az treba po Írán který je momentálne velice aktuální. V globálním automobilovém prumyslu se deje strasne moc zajímavých vecí o kterých se dá diskutovat a o kterých se na ACZ vetsinou nepíse bud vubec nebo spatne.