Ekonomika
...jo a po dálnicích budeme muset pořád jezdit těch 180, když nám 150 nepovolili... 😉
Máme tady dva nesvéprávné... >😁
Máme tady dva nesvéprávné... >😁
Skoda, tak snad priste. ;-\
Ano. Zdá se, že jediná možná cesta je cesta správně nasměrovaného nátlaku na politiky... :-! Zajímavé, že na první pokus to prošlo, ale teď si někteří z nich pustili do kalhot a bylo vymalováno...:-!
Spolu se zvyšováním na některých úsecích se mělo snižovat na jiných, pokud si dobře pamatuji. Tak co to snižování?
Jinak povinné držení se v prostředcích hromadné dopravy byl dobrý vtip.
Jinak povinné držení se v prostředcích hromadné dopravy byl dobrý vtip.
mam pocit, ze se nekde snižovat ma
R4 kvůli nevyhovujicim vyjezdum autobusu ze zastavek (nechapu proc v tom miste natvrdo neomezi rychlost a uz vůbec nechapu ze tam jsou autobusove zastávky)
R7 na zacatku od prahy
aspoň se o tom psalo ..
R4 kvůli nevyhovujicim vyjezdum autobusu ze zastavek (nechapu proc v tom miste natvrdo neomezi rychlost a uz vůbec nechapu ze tam jsou autobusove zastávky)
R7 na zacatku od prahy
aspoň se o tom psalo ..
je nejaka statistika nehod opilých a neopilých cyklisstu, z které poslanci vychazeli??
nebo jen strileji od boku a snaźi se konat "vseobecne dobro" ?
nebo jen strileji od boku a snaźi se konat "vseobecne dobro" ?
já bych řekl, že je to s ohledem na hustotu provozu a taky na to, že lidé nemají mnohdy tak silná auta, aby to mohli prát 150. Jsou také lidé, kteří se i 130 bojí.
Nebo ti, kteří jezdí po dálnici jen občas. Já jezdím hodně, ale po dálnici tak často ne a taky si mám problém po delší době zvyknout na ní jet tak rychle.
Faktem je, že když povolí 150, bud se běžně jezdit 170, tak jako teď těch 150.
Faktem je, že když jedeš v levém 130 a pošle Ti to tam někdo s feldou co jede 120 horko těžko a předjíždí kamion, tak máš větší šanci, že do něj nevlítneš. Jasně, on by měl dávat bacha, aby Ti to tam neposlal. Ale policajti a uředníci tohle jako prevenci neřeší. Oni "spočítají" rizika karambolů ve 130 a ve 150 a to taky rozhodlo, že zůstalo 130.
Jo, kdybysme na každé dálnici měli o pruh víc, tak jsem klidně pro 200. Já bych si to šmrdlal svých 110 v pravém, zbytek v prostředním a v levém ti nejrychlejší.
Ale u nás je to takový na *.
Nebo ti, kteří jezdí po dálnici jen občas. Já jezdím hodně, ale po dálnici tak často ne a taky si mám problém po delší době zvyknout na ní jet tak rychle.
Faktem je, že když povolí 150, bud se běžně jezdit 170, tak jako teď těch 150.
Faktem je, že když jedeš v levém 130 a pošle Ti to tam někdo s feldou co jede 120 horko těžko a předjíždí kamion, tak máš větší šanci, že do něj nevlítneš. Jasně, on by měl dávat bacha, aby Ti to tam neposlal. Ale policajti a uředníci tohle jako prevenci neřeší. Oni "spočítají" rizika karambolů ve 130 a ve 150 a to taky rozhodlo, že zůstalo 130.
Jo, kdybysme na každé dálnici měli o pruh víc, tak jsem klidně pro 200. Já bych si to šmrdlal svých 110 v pravém, zbytek v prostředním a v levém ti nejrychlejší.
Ale u nás je to takový na *.
Copak že nemají silná auta, ale hlavně nemohou. Kamiony jsou součástí dálničního provozu a zvyšující se rozdíl rychlosti nepřispívá bezpečnosti, plynulosti, ani pohodlnosti jízdy.
S pruhy souhlas, kdyby byly tři a více pruhů, byl by ten argument irelevantní.
S pruhy souhlas, kdyby byly tři a více pruhů, byl by ten argument irelevantní.
taky si myslim, ze vysoky rozdil rychlosti není uplne dobry s ohledeme na bezpečnost
na druhou stranu není problém zpomalit kdyz předjíždím nekoho vyrazne pomalejšího
ale mozna by se to setkalo s problikavanim, vulgarnima gestama, vybrzdovanim ...
na druhou stranu není problém zpomalit kdyz předjíždím nekoho vyrazne pomalejšího
ale mozna by se to setkalo s problikavanim, vulgarnima gestama, vybrzdovanim ...
Ano, nepovolí těch 150 ani pokusně. Sluničkáří a přizdisráčí mají největší hrůzu z toho, že by se to osvědčilo a museli by pak hledat nějaký jiný záškodnickofašistický výmysl, kterým to zakázat. ;-\
většina naftaku (snad jen s výjimkou nekterych s SCR), chrli při vyssim vykonu mnohonásobky NOx oproti limitu, takze ja tohle opatreni vitam i z ekologickyho hlediska.
naftakum bych povolil na dalnici maximalne 100km/h prave kvuli nadprodukci NOx.
naftaka si stejne fsichni kupujou aby usetrili za palivo, tak při maximalce 100km/h by usetrili ještě vic. >😁
benzinakum bych za určitých podmínek tech 150 samozrejme povolil, mozna i vic. 😄
naftakum bych povolil na dalnici maximalne 100km/h prave kvuli nadprodukci NOx.
naftaka si stejne fsichni kupujou aby usetrili za palivo, tak při maximalce 100km/h by usetrili ještě vic. >😁
benzinakum bych za určitých podmínek tech 150 samozrejme povolil, mozna i vic. 😄
Netahej do toho prosím benziňáky/nafťáky, protože toto je přesně jeden z těch záškodnickofašistických argumentů, s kterým by sluníčkáři a přizdi*** rádi operovali.... ;-\
Tady vsichni zavodnici bojujou za 150 a pritom uz ji stejne davno jezdej. Tak jezdete dal a hlavne klid 😉
Jenže riskují pokutu, i když při 150 tacho spíš teoreticky, takhle by nehrozila a mohli by se stoprocentně soustředit pouze na cestu a ne na to, kde zrovna jede kobra. To je velký rozdíl jak po stránce komfortu, tak především bezpečnosti 😄 A jestli je 150 km/h závodník, tak nad 180 km/h už začínají stíhači a nad 200 km/h kosmonauti.
Ano, relativní rychlost je důležitá. Ale proč se přizpůsobovat kamionu, když žádný není v dohledu? Když dojedu někoho výrazně pomalejšího, tak zpomalím, aby měl čas si mě všimnout a abych měl já čas reagovat, kdyby udělal něco nečekaného.
Protože provoz je docela často hustý a češi nejsou schopní dodržovat normální značky, natož dynamické omezování rychlosti. Až se češi naučí dodržovat základní zákony, tak teprve tehdy má nějaké zpohodlňování pro spěchavce cenu.
Proč "dynamické omezování rychlost"? Mám oči, vidím. Mluv za sebe. Takový systém má pro mne jediný smysl - plynulost. Když lidé nevidí v zákonu smysl, tak ho bez represe jen tak dodržovat nebudou.
Není povinnost jet ani 130, ani 150. Na dálnici můžeš, pokud z toho vymáčkneš alespoň 80, na tom nic měnit nechtěli.
O pruh víc? Když pak musím z pravého přes dva pruhy, abych někoho předjel, protože kempuje uprostřed, když se v pravém dá klidně jet 130? A že je průnik mezi pomaleji jedoucími a kempaři slušně velký.
O pruh víc? Když pak musím z pravého přes dva pruhy, abych někoho předjel, protože kempuje uprostřed, když se v pravém dá klidně jet 130? A že je průnik mezi pomaleji jedoucími a kempaři slušně velký.
Pořád je nikdo nemůže po rovině s větrem v zádech předjíždět legálně a úmyslné blokování rychlejších aut v levém pruhu tak může pokračovat >😁
Nerad srovnávám s Německem, ale bohužel jsou odpovědnější. Až tady budou řidiči schopní dodržovat rozestupy mezi auty, tak ať si jezdí 150. Ale ve chvíli kdy při 130 na dálnici mě tlačí auto 3 metry za kufrem a metr za ním už další dva čekají až uhnu, to nejde.
Do toho se pletou kamiony a lidi, kteří jedou 100-110 (což mi vůbec nevadí, mají na to právo) a já nechci při každé cestě po dálnici zvyšovat šanci, že tam zařvu.
Do toho se pletou kamiony a lidi, kteří jedou 100-110 (což mi vůbec nevadí, mají na to právo) a já nechci při každé cestě po dálnici zvyšovat šanci, že tam zařvu.
I ti Němci se to museli někdy naučit, třeba tak, že tamní Simíři místo buzerování za rychlost hlídali rozestupy 😉
Chci po autorovi moc, aby dal do textu odkaz na schvaleny dokument? Asi moc prace navic, ze?
Napr. by mne zajimalo, jak se nazyva segaway po urednicku.
Napr. by mne zajimalo, jak se nazyva segaway po urednicku.
Jen by mě zajímalo jak je přesně definována tma a snížená viditelnost.
A v jakém množství musí být ty reflexní prvky? Stačí 3cmx3cm? Nebo 1x1cm?
Četl někdo ten návrh zákona? Už cítím soudní spory.
Jinak je to nesmyslný zákon. Kdo má rozum používá reflexní prvky už teď. Je to jen nařizování které způsobí, že lidé si zvyknout na státní ochranu a přestanou myslet.
A v jakém množství musí být ty reflexní prvky? Stačí 3cmx3cm? Nebo 1x1cm?
Četl někdo ten návrh zákona? Už cítím soudní spory.
Jinak je to nesmyslný zákon. Kdo má rozum používá reflexní prvky už teď. Je to jen nařizování které způsobí, že lidé si zvyknout na státní ochranu a přestanou myslet.
tachometrových 150-160 a nikdy jsem nikoho nezajímal. Asi bych to neměl psát takhle veřejně, ale ta 150ka už je tu aspoň deset let😊
Tachometrovych 150 je bezne realnych 140-143 km/h a za tohle se po tobe nekdo povozi jenom tehdy, kdyz musi vybrat vic penez pred koncem mesice. Horsi je, ze kvuli hustote dopravy a skvele koordinaci dalnicnich praci clovek daleko casteji nemuze jet ani polovicni rychlosti :no:
jaky budou sankce?
představa ze po celodennim slapani budu zapijet vepro-knedlo-zelo jedovatou limonádou, mi prijde padly na hlavu.
poslanci jsou nejspis většinou pupkati papalasi, co ani nevi jak kolo vypada
predpokladam, ze brzo prijde zákon, ze nebudes smet chlastat ani jako chodec, takze ti nezbyde nic jiného, nez se uchlastat k smrti
tohle je další utok proti klasickym vesnickym hospodam
A důvod?
pivo je daleko zdravejsi
A přirovnávat obyčejné pivo k umělým "iontovým" nápojům... no nic >😁
Samozřejmě "nealko" piva všechny tyhle domnělé výhody piva nemá, že?
jednou jsme zkouseli, kolik vypijeme pit a skoncili jsme na 3 nebo na 4. vic jsme do sebe nedostali.
nejakej rozdil v tom bude
vepro-knedlo-zelo jsem uved protože to je cesky specifikum, jinak si muzes dat klidne chobotničky a k nim by se mozna vic hodilo vino.
většina lidi nejezdi na kole kvůli sportovnímu vykonu, ale ze to je dobra relaxace
A chobotničky zrovna miluji 😄
Ty místní palcovače nějak nechápu.
me ale naopak chutna.
a zeli v tom vepru knedlu zelu mi dela dobře na unavenej zaludek.
a cim jinym to zapit nez pivem? navíc když před sebou zadny sportovni vykone nemas??
mozna i s tim mlickem nebo smetanou
mlicko k vepru knedlu zelu - myslim, ze by mi to v hospode snad ani neprinesli, nebo by se na me sel osobne podivat sefkuhar >😁
No, do hospody, kde by mi kvůli nějakým zpátečnickým předsudkům nepřinesli jídl👋pití bych asi nechodil. A názor šéfkuchaře mi je celkem ukradený pokud to neovlivní jeho výkon 😄
když jedem s kamaráda v silne turistickym tempu, tak par piv samozrejme padne.
vono pivo, nebo jakykoliv alkohol ke sportu obecne nepatri, ale kolo není jenom sport. je to cykloturistika, zabava, odreagovani se, vycisteni hlavy apod
Naproti tomu "jedovatá limonáda" obsahuje mrtě éček a žízeň to moc neukojí.
pro myslis, ze si cyklisti a nejen ti, michaj jontovy napoje, který ti vratej vypoceny a vychcany mineraly?
jako ridic s tim problém nemam, i na kole si pito nekdy dam, ale obecne pito odmitam.
nechapu co mas proti tomu, dat si na kole 2 piva, navíc když pojedes po silnicich s malym provozem
nemusi to byt 0.5 jako v rakousku, nemecku, chorvatsku, bulharsku ....
ale třeba jen 0.3 aby to dalo aspoň na jedno maly pivo k obedu
proc chces zakazovat i to, co jinde povoleny??
Pivo je pak ještě horší, na druhou stranu. Sice obsahuje nějaké minerály, ale obsah alkoholu v pivu zároveň efektivně brání jejich vstřebávání a zatěžuje játra, která by měla zpracovávat "to ostatní"...
Kdyz jsem jeste delal cyklistiku na docela slusne urovni, nepil jsem v sezone skoro nikdy alkohol zadny. Clovek ma co delat, aby dokazal zregenerovat mezi treninkem a zavody, proc si tuhle dobu prodluzovat jeste prednostnim odbouravanim dalsiho jedu.
A k tematu- nastesti ziju v zemi, kde je urcita hladinka alkoholu v krvi povolena. Svete div se, nikdo se kvuli 1 nebo 2 pivum po jidle ani v tom aute nezabije.
asi bychom měli oddelit toho, kdo jede na vykon a toho kdo jede pro zabavu nebo relaxaci.
třeba na lyzich (sjezdovkách) si pivo nikdy nedam, protože tim okamžikem pro me lyzovani konci. jenze lyzovani beru daleko intenzivneji nez kolovani.
podobne si pivo na kole asi neda ten, kdo jede na vykon. od toho jsou jiny napoje.
a porad tady je skupina strejcu, kteří jedou na 2 piva do mistni putiky a pak skupina tech, co jedou nejaky turisticky kolecko a sem tam si něco daj.
pražským pepikum to samozrejme vadit nebude, ti maj hospodu na kazdym rohu, ale jinde to znamena, ze místo do hospody mezi lidi budes cumet doma na bednu a postupem se z tebe stane nemyslici idijot
I taková turistická vyjížďka je pro netrénovaného cyklistu výkonem. A hospodští panáci zkrátka budou mít nadále smůlu (i když na to stále kašlou i v dnešní době). Docela se těším na dnešní debatu na bike fóru, tam bude veselo... >😁
jo detem zakazuju skákat před auto a párkrát doslo i k fyzickymu nasili. porad lepsi když dostane na *, nez když z nej zbyde mastnej flek
a samozrejme psychotesty, podle toho co vidim, jak se nekteri ridici SUV chovaji by to bylo na miste.
o zakazau SUV jsem nidky nevolal. a nepsal jsem jen o SUV ale i o vetsich dodavkach
co tam mas dalšího?
dyzly??
tak sem s tim
všichni nejsme jako ty
to je ale to, co vetsine tem, co tyhle hovadiny nahore vemejsli, vyhovuje.
a zda se, ze je hodne lidi co jim pritakava.
slova jako osobní zodpovednost nebo pouzivani zdravého rozumu je pro nektery na urovni nadavky