Novinky
to uz zase - obohrana pesnicka??? :no:
Vsak jasne, popularni tema, ke kterymu se muzou kvalifikovane vyjadrit i lidi, co se na ridicak zatim jen tesej.
No tak si kopnem do Multiply, co na tom, ze je to automobilovej ekvivalent Centre Pompidou a hura na obed. 😄
No tak si kopnem do Multiply, co na tom, ze je to automobilovej ekvivalent Centre Pompidou a hura na obed. 😄
Hele Multipla je sice ošklivá, nevkusná atd... ale zase je skvěle praktická, měl sem tu "čest" v ní párkrát cestovat a pro přepravu nákladu je dokonalá věc, že i když sklopíš zadní sedačky, vyplníš nákladem, tak pořád se do auta vejdete 3. To mi přijde jako super věc. Jezdila hrozně, nakláněla se, motor (byla to nějaká 1.6 benzin) také nic moc, ale jako přepravník s né moc valnou kvalitou kabiny určitě posloužila. Škoda že to nedali do hezčího kabátu.
Mně přišla Multipla celkově docela osobitá, myslím před faceliftem, po něm z toho zůstal takový designový paskvil.
Já se tedy řadím k těm, kteří by ji zařadili na seznam toho nejošklivějšího, ale jak říkám, kvality měla, hlavně co se týká využitelnosti prostoru. Holt něco za něco 😄
Elegantní krasavice to ani být neměla, od toho obecně podobná MPV nejsou. Tři sedadla vpředu jsou skvělá, a nejen u Multiply. 😉
Ty tři sedadla má ještě v této třídě FRV že? Jinak mimo dodávek typu Transporter, Transit apod mne jiné nenapadá 😄
A vyjma tří sedaček ta zvláštní karoserie uvnitř právě vytvořila obrovský a celkem souměrný prostor, že šlo skládat až ke stropu.
A vyjma tří sedaček ta zvláštní karoserie uvnitř právě vytvořila obrovský a celkem souměrný prostor, že šlo skládat až ke stropu.
Mám pocit, že 3 sedačky se dají objednat i do některých kompaktních dodávek typu Doblo a spol., které jsou rozměrově velmi blízko Multiple.
Na tohle téma si tady pamatuji. Za mě Multipla, Avantime, Romster, Fabia II. (U Frantíků by se našli další adepti, ale nechce se mi to hledat).
Polovica vybratých adeptov mi príde práve že celkom pekná, hlavne Multipla. Chcelo by to nabudúce zaloviť viac v Ázii, tam sa myslím nájdu iné chuťovky ako napríklad produkty Mitsuoky, ale aj ten Otosan je slušný grc, o jeho existencii som ani nevedel.
Neviete ako sa volalo malosériovo vyrábané nemecké auto, ktoré bolo bez dverí a zadné, tuším aj predné čelo malo z Lady 2107. To bol tiež "krásavec".
Neviete ako sa volalo malosériovo vyrábané nemecké auto, ktoré bolo bez dverí a zadné, tuším aj predné čelo malo z Lady 2107. To bol tiež "krásavec".
multipla viac trpela na koncepciu sedaciek a ten interier.... ako na dizajn exterieru .. suhlas... inak vyzera vlastne hodne zaujimavo a medzi vyslovene skarede auta ju tiez neradim ....
taketo clanky su vlastne cele dost k nicomu.... ze co je najkrajsie a co najskaredsie.... kazdy ma totiz na dizajn iny nazor.... mne sa napriklad vobec nepaci vw transporter... mna ten jeho antidizajn "dodavky na pecivo" az boli... a nepaci sa mi vobec to auto... a ty mas isto tiez svoj vlastny rebricek 😉 ako aj kazdy z nas....
taketo clanky su vlastne cele dost k nicomu.... ze co je najkrajsie a co najskaredsie.... kazdy ma totiz na dizajn iny nazor.... mne sa napriklad vobec nepaci vw transporter... mna ten jeho antidizajn "dodavky na pecivo" az boli... a nepaci sa mi vobec to auto... a ty mas isto tiez svoj vlastny rebricek 😉 ako aj kazdy z nas....
..se nekoná... Byl jsem zvědavý, zda-li na mě po rozkliknutí rozbalovací lišty vykoukne nějaká invence, ale nikoliv - je to asi 150. remix obehraného světového cajdáku >😒]
Typický blbečkovský článek odpadového média ACZ. A proc zrovna 9, proc ne 10, 12, 15 nebo 17?
Autor tohoto novinárského odpadu se za svoje dílo sám tak stydí ze se pro jistotu ani nepodepsal. >😁 >😁 >😁
Autor tohoto novinárského odpadu se za svoje dílo sám tak stydí ze se pro jistotu ani nepodepsal. >😁 >😁 >😁
je podle mě zajímavý a elegantní roadster s nádechem retra. Pamatuju si, když jsem ho kdysi kolem roku 2000 potkal v Brně, tak jsem na něj čuměl jak na zjevení. S většinou ostatních adeptů souhlasím.
Já bych si ho asi nevybral, ale rozhodně společně s SSR mi nepřijdou jako nejošklivější auta historie, to si autor článku nedal moc práce. Jsou to stylovky, zvláštní, ale rozhodně ne nějošklivější.
Z uvedených jsem mimo Multiply ještě zkoušel Rhodius a to je takový pojízdná autobus, na palubě to není tak špatné, Vůbec tyhle starší SSangYongy na mne působily tak o třídu lépe, než dobové Hyundaie či Kie (hlavně jejich SUV).
Z uvedených jsem mimo Multiply ještě zkoušel Rhodius a to je takový pojízdná autobus, na palubě to není tak špatné, Vůbec tyhle starší SSangYongy na mne působily tak o třídu lépe, než dobové Hyundaie či Kie (hlavně jejich SUV).
Prowler a ošklivý? No tak to vůbec, naopak to bylo velmi zajímavé pojetí jak udělat moderní auta ve stylu těch starých. Na živo navíc působí líp jak na fotkách, na srazech sem ho viděl několikrát
Je to takové to kontroverzní auto k rozdmýchání diskuse... klid 😉 . Mně se taky líbí.
Je na prodej [odkaz]
Mně se to auto i líbí, ale za stejné peníze je moc pěkný Cayman a to Plymouth nemůže ustát, zase tolik vyčnívat z davu nepotřebuju.
No za 989k neprodejný, tak maximálně za 189k >😁 Jinak mi to také nepřijde jako adept na nejošklivější auto ...
ta zruda cikanster?
Coswiku, ty jsi tak nesmírně originální..., tebe je tady (na ty tvoje obvykle primitivní štěky) vyloženě Škoda... 😉
blbecku mas neco k veci
Na rozdíl od tebe obvykle ano... 😉
P.S. Tady se neoslovujeme tak, jak si na to zvyklý doma... :😉
P.S. Tady se neoslovujeme tak, jak si na to zvyklý doma... :😉
>😁 >😁 >😁
Rád vidím, když primitivně se vyjadřují nicky táhnou za jeden provaz. Až vás odsud zase vyrazí, můžete se aspoň vzájemně politovat. >😁 >😒]
Ty je dnes ale valcujes >😁 :yes:
Vítej primitivní namyslený provincní zmrzlinári. Vzdy pobaví jak te krátká ale výstizná reakce nicku holden_holden prinutí aby sis kopnul.
Jeste k tvé predchozí reakci na nick holden_holden. Nevím jak se oslovujete doma vy ale to není podstatné. Zajímavejsí je to co tvoje rodina delá v Roznove a co si o Tom myslí místní obyvatelé.
Jeste k tvé predchozí reakci na nick holden_holden. Nevím jak se oslovujete doma vy ale to není podstatné. Zajímavejsí je to co tvoje rodina delá v Roznove a co si o Tom myslí místní obyvatelé.
Zase jsem tě přecenil..., vidím, že ani v "provinčním" bulváru (kde jsi jinak jako doma) neumíš čmuchat pořádně. Měl bys evidentně přidat, "čmuchy čmuch", poslušně hledej pejsánku, možná nakonec dostaneš i kostičku... >😁 >😒]
V zádném "provinčním" bulváru jsem nečmuchal, proste jsem jenom tak naslepo plácnul aniz bych k tomu mel nejaký konkrétní duvod. Ale je videt ze jsem se presto trefil. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Evidentne más máslo na hlave. >😁 >😁 >😁
Evidentne más máslo na hlave. >😁 >😁 >😁
Tvoje snaha je (jako obvykle) komická, ale teď už to stejně nezachráníš. Naslepo tady plácáš od začátku, změna je pouze v tom, že ses k tomu konečně sám přiznal.
Já si naopak to, co si tu o tobě většina lidi myslí, cucat z prstu nemusím, to by bylo nošení dříví do lesa. >😒] :😉
Já si naopak to, co si tu o tobě většina lidi myslí, cucat z prstu nemusím, to by bylo nošení dříví do lesa. >😒] :😉
Blbecku, úplne krásne jsi si dnes nabehl. V tom vzdycky pobavís. >😁 >😁 >😁
Jinak samozrejme naslepo od zacátku neplácám, plácnul jsem dnes a tvoje reakce byla kouzelná.
Ale vzdycky kdyz sem píses nenávistné zvratky o samozvancích a nekom koho odnekud vyhodili a vrátil se tak me napadne jistý roznovský provincní (mestký) politik který byl odnekud vyhozen a narval se tam zpátky nebo jistý roznovský provincní zmrzlinár který se svou zmrzlinárskou hospodou putoval jako kocovný cikán. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Jinak samozrejme naslepo od zacátku neplácám, plácnul jsem dnes a tvoje reakce byla kouzelná.
Ale vzdycky kdyz sem píses nenávistné zvratky o samozvancích a nekom koho odnekud vyhodili a vrátil se tak me napadne jistý roznovský provincní (mestký) politik který byl odnekud vyhozen a narval se tam zpátky nebo jistý roznovský provincní zmrzlinár který se svou zmrzlinárskou hospodou putoval jako kocovný cikán. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Je další potvrzení toho, že lžeš a čmucháš a ani to neumíš dělat pořádně. Jen hezky panáčkuj, hafánku... >😒] 😉
... napsal clen typické rodiny samozvancu. >😁 >😁 >😁 To neokecás, vypatlaný provincní zmrzlinári. Samozvanci jako z ucebnice. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Pěkně se narovnej, ocas stáhni mezi nohy a packy pořádně nahoru... >😁 >😒]
Samozvanci dosly argumenty? >😁 >😁 >😁 Jo, jo, mix regiónální politiky a "podnikání" ... >😁 >😁 >😁
Hele jenom dotaz, kdyz sis jeste rikal IPA, nemyslel jsi spis EPA? [odkaz] >😒]
To jsem netušil, že někdo opravdu dokáže být taková lidská nula... 8-s
Já bych to taky do cloveka s nickem white label drív nerekl.
Běž si léčit svoje komplexy někam jinam, tady není na anonymní osobní útoky místo.
Zdravim Vas.Chcem sa Vas opytat ci neexistuje taka moznost,ze by kazdy autor svojho clanku bol zaroven aj admin v diskusii a mal by pravo napominat na odklon od temy a v pripade opakovaneho upozornenia aj tu temu premazat od prispevkov nesuvisiacich s temou?Mam pocit,ze BAN pre Gilgita nic nevyriesi kedze dojde s inym nickom kedze pokial viem tak BAN nedavate na ip adresu.Na strelectvi.cz to perfektne funguje a tak zakazdym ked hladam nieco v diskusii tak to tam aj najdem a necitam diskusiu plnu utokov z obidvoch stran.Skuste to aj vy tak riesit a sami uvidite aky pozitivny ucinok to ma na diskusiu.Teda pokial netuzite po vela klikoch kvoli reklame.Dakujem
Jestli bych mohl poprosit tu diskusi promazat. Je škoda, že to došlo tak daleko.
Anonymní diskuse už jsou asi na Auto.cz přežitkem. Chce to nějaká pravidla nebo registrace.
Anonymní diskuse už jsou asi na Auto.cz přežitkem. Chce to nějaká pravidla nebo registrace.
Gilgííte opět zlobíš >😒] .
S takovou ti děda mráz nepřinese naši chloubu severokorejský tablet Samjiyon, který pro nás vyrábí soudruzi v číně, ale víš že to nesmí nikomu říkat. Tolik sis ho přál, ale nic nebude! A to už jsem ti v něm nechal odblokovat internet, aby ses mohl věnovat své oblíbené činnosti gůglení.
S takovou ti děda mráz nepřinese naši chloubu severokorejský tablet Samjiyon, který pro nás vyrábí soudruzi v číně, ale víš že to nesmí nikomu říkat. Tolik sis ho přál, ale nic nebude! A to už jsem ti v něm nechal odblokovat internet, aby ses mohl věnovat své oblíbené činnosti gůglení.
Vážně bych nikdy nehctěl zažít tu konsekvenci událostí, která vede k tomu, že se člověk stane zahořklým, deprimovaným furstrátem, jenž je schopen pouze špinit práci jiných.
Nejlepší na tom ale je, že sám sobě jsi tím největším trestem 😄
Nejlepší na tom ale je, že sám sobě jsi tím největším trestem 😄
:yes: Ani nevím, co bylo v tom smáznutém příspěvku, ale tohle mi úplně stačí. Gilgit nám stanovil novou hodnotu diskusního dna. Je to naprostá ubohost.
Je jedno pod jakým nickem tu je, vždycky nakonec začne hrubě urážet ...
Ja bych spís rekl ze novou hodnotu diskusního dna na´m stanovil woody-alien. Budto se vyjadrujes k veci aniz bys znal její pozadí a to je naprostá ubohost. Nebo souhlasís s opakovanými urázkami a lhaním cloveka s nickem white label a potom je to jeste neco o hodne horsího.
Tvoje kecy o slusnosti bych mohl brát vázne kdybych nevedel ze white label je tvuj kamarádícek. Ve skutecnosti ovsem u vás platí ze "vrána vráne oci nevyklove". Práve vy údajní slusnáci v tomto vynikáte. >😁 >😁 >😁
Tvoje kecy o slusnosti bych mohl brát vázne kdybych nevedel ze white label je tvuj kamarádícek. Ve skutecnosti ovsem u vás platí ze "vrána vráne oci nevyklove". Práve vy údajní slusnáci v tomto vynikáte. >😁 >😁 >😁
Nikde nevidím jméno autora článku, pokud jsem "slepý", tak se předem omlouvám,
Třeba to psal nějaký robot 😄
Kdo to vybíral!? Mimo mísu!! Ano, některá jsou škaredá, ale SSR a zejména Prowler nacpat mezi nejošklivější auta? Tady má někdo sprostý vkus. Vsadím se, že autorovi se líbí OC RS, A co do seznam upřidat Roomster za ohavnou designovou svatokrádež (okno ala Stratos?)
Nové Lančie s tím odporným čumákem
Jaguár F-type s tím hnusným čumákem
Porsche Panamera
Ferrari FF
Porsche Cayenne
BMW X4 A X6
BMW i3
BMW i8
Mercedes GLE coupé
Fabia Roomster
BMW 5 GT, 3 GT
Mini Cooper country man
Audi A2
Audi A5 sportback
BMW 2 tourer
Mercedes E po faceliftu
Mercedes CLA
Jaguár F-type s tím hnusným čumákem
Porsche Panamera
Ferrari FF
Porsche Cayenne
BMW X4 A X6
BMW i3
BMW i8
Mercedes GLE coupé
Fabia Roomster
BMW 5 GT, 3 GT
Mini Cooper country man
Audi A2
Audi A5 sportback
BMW 2 tourer
Mercedes E po faceliftu
Mercedes CLA
Ten tvůj seznam by jsem zase trochu zúžil; vyřadím😒br />
i8
A5 sportback
E + CLA
Zrovna CLA má náhodou styl a pokud jde o E, tak je pravda, že před faceliftem ta maska bylo mnohem svéráznější; ale říkat škaredá teda rozhodně není.
i8
A5 sportback
E + CLA
Zrovna CLA má náhodou styl a pokud jde o E, tak je pravda, že před faceliftem ta maska bylo mnohem svéráznější; ale říkat škaredá teda rozhodně není.
A5 sportback je pro ***y , Audi A5 coupe je nádherné, A4 je krásnej sedan stejně velkej jako A5, tak proč si kupovat škaredou A5 sportback, to nechápu, A7 jo to už je jinej level, ta je krásná, ale A5 sportback je pro mě auto pro ***y
i8 je zklamání, BMW mohlo udělat supersport co by konkuroval R8, místo toho postavil ekochcípáčka co se snadno a rychle zadýchá a vybije
E před faceliftem je krásné po faceliftu je to hnus
CLA je auto pro holky a zženštilý muže a já nejsem ani jedno
i8 je zklamání, BMW mohlo udělat supersport co by konkuroval R8, místo toho postavil ekochcípáčka co se snadno a rychle zadýchá a vybije
E před faceliftem je krásné po faceliftu je to hnus
CLA je auto pro holky a zženštilý muže a já nejsem ani jedno
To ses pěkně rozšoupl................ 😉
Já bych tam přidal Ix35 a Fabii sedan >😁 Ale pořád si myslim, že by se určitě na celé světě našly horší exempláře >😁
To jo, ale F-type a CLA bych vyřadil, to jsou povedené kousky.
Ftype bez debat, ten je dle mne jedno z nejhezčích sportovních aut současnosti, vůbec nechápu, že se někomu nelíbí. CLA záleží jak je nakonfigurováno. Viděl jsem i kusy na základních kolech a to nebyla velká paráda.
Hej, ten seznam je úplně mimo... nebo ne? A5 Sportback? F-Type? Come on...
Jo je, ja mluvil o tom, co bych přidal k redakci, špatně jsem to napsal 😄 Mne se líbí i ty Xka od BMW atd..
člověče Ozzy, zrovny ty bych tam nechal, jak X4 i X6 žádná sláva nejsou 😉
Mě se to líbí, je to takové okázalé >😒] To mi více nesedí ten nový Mercedes GLE. Ale ani jedno z těchto aut opravdu nedosahují nevkusu jako Aztec, nebo Multipla >😁 Minimálně proto, že mají konvenční tvary, světla tam, kde mají být a okna jakbysme >😁
co mas stale s tou fabiou sedan 😉 ... sesterka ju ma.... a vyzera fajn 😉 ... ta fabia
neprislo mi to ako skarede auto.... ale ok ... kazdy ma svoj pohlad... rozumiem ti 😉 ...
neprislo mi to ako skarede auto.... ale ok ... kazdy ma svoj pohlad... rozumiem ti 😉 ...
Chudák sesterka..., a ty si skoč pro jistotu k očnímu. 😉
No tak ... jako je to sice poctivá česká limuzína, ale >😁 No myslím si, že liftbacky jdou Škodovce lépe >😁
Seděl jste někdy v i8 a viděl ji z blízka? Já jo a rozhodně není ošklivá, spíš naopak.
ale napriklad ta lacnejsia i3 vyzera fakt divne.. ako nejaky vagon s tymi megavelkymi a uzkymi kolesami.. uz len nalozit uhlim ... je to taky vagonik.... dizajnovo podpriemer vzhladom na moznosti znacky a konecnu cenu ... to uz radsej el golfik
i3 je mestske auto, podobne jako Renault Twingo a proporce a rozmery kol tomu odpovidaji.
Na otazku, zda je lepsi si za 900 CZK koupit BMW, nebo Golfa, si uz musis odpovedet sam...
Na otazku, zda je lepsi si za 900 CZK koupit BMW, nebo Golfa, si uz musis odpovedet sam...
i8 je parádní stroj, asi bych si to nekoupil i když bych na to měl přecijen v takovém autě by mi chyběl spalovací víceválec 😄 Ale je fascinující.
ne nebudu reagovat...ale jo, boze muj prowler nejosklivejsi? asi proto si drzi cenu po 15i letech kolem milionu korun, spis nechapu podstatu tehle nesmyslnejch clanku...a ani tak trochu nas, chcem si precist neco o autech a apk si tu cteme doslova o tom co panu redaktorovi po ranu vypadne do misy
Proc tu neni? 8-s
Autor ocividne nerad americka retro auta. Kazdopadne snad nejosklivejsi americke auto z 21. stoleti je 2004 Malibu. Delali ho i jako hatch a to je pokoukani [odkaz] .
Neni ani nijak zajimavy, nebo kontroverzni, ale pouze unyle osklivy. Jinak jak podotkli ostatni, v asii byste urcite nasli dost inspirace i pro to desate auto. Nebo u citroenu, treba takova puvodni DS 😉 ...
Neni ani nijak zajimavy, nebo kontroverzni, ale pouze unyle osklivy. Jinak jak podotkli ostatni, v asii byste urcite nasli dost inspirace i pro to desate auto. Nebo u citroenu, treba takova puvodni DS 😉 ...
Za mě Pontiac Aztek... ale něco mi říká, že třeba švihák by jistě našel v jeho neobvyklých tvarech zalíbení.
[odkaz]
[odkaz]
Divím se, že redakci pořád baví vydávat články tohoto typu. Vždyť je to už nejméně třetí počin na stejné téma a vždy se tam objeví ta stejná skupina aut, jen k nim občas přibude nějaké jiné... Nechcete taky rovnou udělat článek třeba 15 úplně nejkrásnějších aut historie i budoucnosti a dát tam celý (vámi milovaný) koncern VW? Vím, těch 15 nejkrásnějších aut by se vybíralo fakt obtížně, když jsou všechny nepřekonatelně dokonalé, ale co už, aspoň by byl článek na nové téma a ne jako tento, navíc by autor možná zapojil trochu větší část mozku a samozřejmostí je tučná provize rovnou do kapsy (však vy to víte moc dobře), takže "s chutí do toho a půl dalšího zbytečného článku je hotovo..."
Ten Reliant na titulní fotce mi připomněl jednu podivnost, kterou jsem nedávno potkal na silnici. Na první pohled šlo o běžnou Ibizu současné generace, ale vzadu byla udělá jako tříkolka. I když tříkolka... mělo to dvě kola i na zadní nápravě, ovšem obě uprostřed těsně vedle sebe (podobně, jako bývají kotouče brzd u koncepce transaxle). Netuší někdo, co to bylo zač? Zda tuhle úpravu dělá nějaká známá firma?
Mel by to byt nejaky upravce, ktery takhle zprasi auto, aby s nim mohl jezdit i nezletily. [odkaz]
To je ono! Ty zadní kola byla přesně jak u té Fabie a dokonce je v galerii i ta Ibiza. Navíc podle značky je ta firma z Ostallgäu, což je vedlejší okres.
Palicou po chrbte tomu, kto je schopný takýmto spôsobom sprzniť a zničiť auto.
Palicou po chrbte tomu, kto presadil také dementné predpisy.
Palicou po chrbte tomu, kto to kúpi, a posadí do toho svoje dospievajúce dieťa.
Zničený image, zničené jazdné vlastnosti, napriek novosti šrot nebezpečný pre všetkých. Jak je toto v EU možné? Podhustenie pneumatík je nebezpečné, treba zaviesť povinnosť merania za jazdy, ale prakticky zrušenie zadnej nápravy a jej nahradenie takmer jedným kolesom je vpohode... A ešte do toho posadiť neplnoleté deti...
Demencia vládne svetu...
Palicou po chrbte tomu, kto presadil také dementné predpisy.
Palicou po chrbte tomu, kto to kúpi, a posadí do toho svoje dospievajúce dieťa.
Zničený image, zničené jazdné vlastnosti, napriek novosti šrot nebezpečný pre všetkých. Jak je toto v EU možné? Podhustenie pneumatík je nebezpečné, treba zaviesť povinnosť merania za jazdy, ale prakticky zrušenie zadnej nápravy a jej nahradenie takmer jedným kolesom je vpohode... A ešte do toho posadiť neplnoleté deti...
Demencia vládne svetu...
Tak především, nikdo se pod to nepodepsal. Ano, je tam pár aut, která by si tento titul zasloužila. Ale kredibilitu článku, jestli se o něčem takovém dá vůbec mluvit, zcela podrývá zařazení Prowleru a hlavně pak Chevy SSR. To už není o subjektivním hodnocení.
přidal bych fobii ,octu a spol >😁 >😁
Tak nějak jsem skočil přímo do diskuze a hledám komentář z celým textem. A ono nejenže tady není tak tady není ani jediný komentář ohledně kapitol. To už to tady jako nikomu nevadí? Nebo už redakce promazává diskuze😁
Tři nejodpornější auta všech dob jsou😒br />
1. Volkswagen Beetle (původní i new)
2. Škoda Roomster
3. Seat Altea
To jsou prvotřídní hnusy, ze kterých zvracím, kdykoliv je vidím 8-s
2. Škoda Roomster
3. Seat Altea
To jsou prvotřídní hnusy, ze kterých zvracím, kdykoliv je vidím 8-s
A navíc už první tříkolka se mi líbí... no jo, je jiná.. ale líbí se mi.
Takže asi nemáme stejná měřítka.
Takže asi nemáme stejná měřítka.
Myslel jsem si, že se v diskusi dozvím, jaká další "ošklivá" auta tam jsou, ale vidím, že se už všichni naučili klikat, takže jsem se nic nedozvěděl.
Nejodpornější kreatury jsou pro mne ty, co mají vertikálně nad sebou imístěná oddělená přední světla. Například Hnissan Joke, nebo prakticky všechny Citroeny z poslední doby.
A pochopitelně kreatury od rendlíka. Ne všechny, ale valná většina.
Nejodpornější kreatury jsou pro mne ty, co mají vertikálně nad sebou imístěná oddělená přední světla. Například Hnissan Joke, nebo prakticky všechny Citroeny z poslední doby.
A pochopitelně kreatury od rendlíka. Ne všechny, ale valná většina.
Ssangyong Rodus AWD
Pro skromnou rodinu, která nepotřebuje trapnou image, ale sednout do auta a na horách převážet sedm lidí to není vůbec špatné auto.
Když jsem jej viděl poprvé, taky jsem si řekl... co to prodáváme 😄 Ale časem si člověk zvykne, spousta moderních aut vypadá strašně a co je horší nefungují...
7míst + otočná sedadla druhé řady + 4x4 !! s redukční převodovkou!! za +-110.000kč jako ojetina to je za ty peníze skvělé.
Motory fungují, automaty taky a pokud se něco fatálního rozbije, tak s tím musel jezdit retardovaný magor.
1. závada (po dupnutí na plný plyn něco škube) rozvodová kola a vytahaný řetěz v mezinápravové převodovce - způsobeno totální ignorací, že mají být u čtyřkolky stejné pneu se stejnou výškou a s tím spojená geometrie a třeba vadné čepy které prostě takový lidi nikdy nemění. Toto zničí i Land Criuser 100 (Rodius 2WD nemá absolutně nikdy žádnou závadu na podvozku, ani převodovky)
2. závada - odešli vstřiky - protože tankovali kdoví co, nebo naopak začali ve 150.000km používat VIF, kvalitní "značkové" palivo a do 1/2 roku vstřiky umřou, jak to uvolní ten sajrajt. Pak nepoužívají originál naftová filtr, ale o 300kč levnější neoriginál co kde seženou, který má samozřejmě s nižší cenou horší filtrovatelnost. Kdo tankuje obyčejnou naftu z Globusu, vstřiky neodejdou (jezdí sem desítky Ssangů Rexton/Rodius - stejný motor a desítky doma v DE)
3. závada - rezavý zadní díl výfuku
4. velmi vzácně ložisko kola za 3000
5. ruční brzda = šlapací ručka typ Mercedes (čtyři pakny, odlepí se obložení)
S elektroniky nikdy nic neodchází, ABS, ESP funguje skvěle
Automaty OK, pokud alespoň jednou za 100-150.000km dostanou olej 😄
Nápravy, čepy cca 1.200kč/ks, podvozek bez závad, tlumiče orig. sada +-12.000kč to je OK. Dražší kotouče a destičky do 3.000kč/ks (ale brzdí kus auta a vypadají jako na malý náklaďák, tak to dopovídá) neoriginální žádné brzdy prostě nefungují nikdy dobře, žádná replika nebrzdí lépe než na 50% proti originálu.
V CZ a Rakousku trochu koroze podvozku.
Je to sice na první pohled hnusné, ale všechny děti děti jej milují a jak jej budete mít, začne se vám líbit. Proč dávat statisíce za Multivan 4x4 stejně nemá redukčí převodovku, jen image a T5 má sto drahých závad.
Několik Rodiusů co ke mně jezdí má 300-600.000km a kromě brzd a čepařiny je vše originál. Potapěči co neustále pendlují CZ>moře s vybavením, jeden vozí krysy, či co po EU, další diagnostiku... všichni přešli z Multivanu a pod. aut a jsou s nimi spokojený.
Třeba se ten popis nějaké rodině co nemá na, nebo nechce mít multivan, ale potřebuje čtyřkolku která odveze velkou rodinu a mraky krámů k tomu hodí 😄
Pro skromnou rodinu, která nepotřebuje trapnou image, ale sednout do auta a na horách převážet sedm lidí to není vůbec špatné auto.
Když jsem jej viděl poprvé, taky jsem si řekl... co to prodáváme 😄 Ale časem si člověk zvykne, spousta moderních aut vypadá strašně a co je horší nefungují...
7míst + otočná sedadla druhé řady + 4x4 !! s redukční převodovkou!! za +-110.000kč jako ojetina to je za ty peníze skvělé.
Motory fungují, automaty taky a pokud se něco fatálního rozbije, tak s tím musel jezdit retardovaný magor.
1. závada (po dupnutí na plný plyn něco škube) rozvodová kola a vytahaný řetěz v mezinápravové převodovce - způsobeno totální ignorací, že mají být u čtyřkolky stejné pneu se stejnou výškou a s tím spojená geometrie a třeba vadné čepy které prostě takový lidi nikdy nemění. Toto zničí i Land Criuser 100 (Rodius 2WD nemá absolutně nikdy žádnou závadu na podvozku, ani převodovky)
2. závada - odešli vstřiky - protože tankovali kdoví co, nebo naopak začali ve 150.000km používat VIF, kvalitní "značkové" palivo a do 1/2 roku vstřiky umřou, jak to uvolní ten sajrajt. Pak nepoužívají originál naftová filtr, ale o 300kč levnější neoriginál co kde seženou, který má samozřejmě s nižší cenou horší filtrovatelnost. Kdo tankuje obyčejnou naftu z Globusu, vstřiky neodejdou (jezdí sem desítky Ssangů Rexton/Rodius - stejný motor a desítky doma v DE)
3. závada - rezavý zadní díl výfuku
4. velmi vzácně ložisko kola za 3000
5. ruční brzda = šlapací ručka typ Mercedes (čtyři pakny, odlepí se obložení)
S elektroniky nikdy nic neodchází, ABS, ESP funguje skvěle
Automaty OK, pokud alespoň jednou za 100-150.000km dostanou olej 😄
Nápravy, čepy cca 1.200kč/ks, podvozek bez závad, tlumiče orig. sada +-12.000kč to je OK. Dražší kotouče a destičky do 3.000kč/ks (ale brzdí kus auta a vypadají jako na malý náklaďák, tak to dopovídá) neoriginální žádné brzdy prostě nefungují nikdy dobře, žádná replika nebrzdí lépe než na 50% proti originálu.
V CZ a Rakousku trochu koroze podvozku.
Je to sice na první pohled hnusné, ale všechny děti děti jej milují a jak jej budete mít, začne se vám líbit. Proč dávat statisíce za Multivan 4x4 stejně nemá redukčí převodovku, jen image a T5 má sto drahých závad.
Několik Rodiusů co ke mně jezdí má 300-600.000km a kromě brzd a čepařiny je vše originál. Potapěči co neustále pendlují CZ>moře s vybavením, jeden vozí krysy, či co po EU, další diagnostiku... všichni přešli z Multivanu a pod. aut a jsou s nimi spokojený.
Třeba se ten popis nějaké rodině co nemá na, nebo nechce mít multivan, ale potřebuje čtyřkolku která odveze velkou rodinu a mraky krámů k tomu hodí 😄
Bežná spotreba? Dík.
Spotřeba je +-10L, ale je to 2,7😁i pětiválec 121kw, takže "kus motoru"
Žádné DPF, jen běžný Cat, Euro III.
Manuál točí trošku víc otáček než automat. Oba jsou 5st. - s manuálem je poslechově ideál do 120km/h, pak už man. řve. Automat točí o cca 500ot/min méně, tak je na dálnici pohodovější.
Rizika?
1. manuál převodovka neodchází nikdy, ale lamela+přítlačák 10, dražší dvouhmota 25 a hlavně hydraulické ložisko 7 jsou draží.
2. automaty drží, po koupi za 3.500 vyměnit těsnění, olej, filtr, konektor, aby bylo vše suché a zase drželo. Pokud se s tím netahají koně a při couvání s vlekem si rozumný člověk přepne redukční převodovku, vydrží hodně. Repase 45
Žádné DPF, jen běžný Cat, Euro III.
Manuál točí trošku víc otáček než automat. Oba jsou 5st. - s manuálem je poslechově ideál do 120km/h, pak už man. řve. Automat točí o cca 500ot/min méně, tak je na dálnici pohodovější.
Rizika?
1. manuál převodovka neodchází nikdy, ale lamela+přítlačák 10, dražší dvouhmota 25 a hlavně hydraulické ložisko 7 jsou draží.
2. automaty drží, po koupi za 3.500 vyměnit těsnění, olej, filtr, konektor, aby bylo vše suché a zase drželo. Pokud se s tím netahají koně a při couvání s vlekem si rozumný člověk přepne redukční převodovku, vydrží hodně. Repase 45
Nechápem, aký magor neustále do takýchto "výberov" pchá Fiat Multipla. Najmä po facelifte je to veľmi pohľadné a milé auto. Aj predtým vzbudzovalo skôr údiv ako neľúbosť. Podobne Rodius, je zvláštny, a s väčšinou prítomných príšeriek nemá nič spoločné.
Ale chýba mi tu napríklad Kaipan, ten by zapadol.
[odkaz]
[odkaz]
Ale chýba mi tu napríklad Kaipan, ten by zapadol.
[odkaz]
[odkaz]
Mě zase baví to zuřivé obhajování Multiply. Můžeš si o ní myslet co cheš, ale je i mezi laickou veřejností považována za referenční ukázku ošklivého až ohavného designu a dodnes o ní kolují vtipy. Co se smířit s tím, že názor většinové společnosti se od tvého liší?
[odkaz] Prý údiv...
[odkaz] Prý údiv...
Superb II. Odporne proporcie, obrovsky hnusny predny previs.
Altea. Ta je hnusna cela. Designer mal asi za vzor zemiak(brambor).
Altea. Ta je hnusna cela. Designer mal asi za vzor zemiak(brambor).
no vidíš a málokteré auto nasbíralo tolik ocenění za design, jako altea
[odkaz]
[odkaz]
To, že sbírala zaplacená ocenění neznamená, že není odporná :😉
Ty disproporční malilinkaťoulinká světýlečka na naprosto rovným kusu plechu a přední čumák, pak nic a na konci světla, opravdu humáč, sorry, už to zase na mě jde ...
Ty disproporční malilinkaťoulinká světýlečka na naprosto rovným kusu plechu a přední čumák, pak nic a na konci světla, opravdu humáč, sorry, už to zase na mě jde ...
To, že tady mele pár konspiračních chytráčků a antikoncernistů, že je altea hnusná tedy rozhodně neznamená, že hnusná je 😉
Je to tvůj pohled, neberu ti ho, já mám třeba osypky z tohodle: [odkaz] a třídvéřák je ještě horší, promáčklej zadek vypadá jak po těžké nehodě, brrr
Je to tvůj pohled, neberu ti ho, já mám třeba osypky z tohodle: [odkaz] a třídvéřák je ještě horší, promáčklej zadek vypadá jak po těžké nehodě, brrr
Superb ma previsy v pohode. Podivej se na takovou Lancii Deltu, nebo Alfu 166. Naopak ted ve treti generaci, co mu predni previs vyrazne zkratili, tak vypada, jako po bouracce.
Ono aj taky 407 ma obrovsky previs, ale zvysok ma spravne proporcie a nevadi to. Aj 166. Ten superb vyzera, akoby sa ho niekto na poslednu chvilu rozhodol natiahnut o 20%.
To je asi vec vkusu. 407 ma predni previs skutecne obrovsky, coz vzhledem k relativne kratkemu zadnimu vypada tak, jako by auto padalo na predek. Problem superbu nejsou previsy, ale prilis kolme boky. I tak je na tom ale lepe, nez nova generace s tim srazenym cumakem.
Zaujimave. Mne sa posledny superb praveze ako jediny pozdava aj vo verzii sedan(liftback vlastne). Dvojkovy vyzera akotak slusne iba v kombiku a prvy vobec nie.
Zasa taky roomster sice povazujem za ulet, ale ho akceptujem a nevadi mi, takisto multiplu a juka. Kazdemu sa pozdava nieco ine, od toho diskusie su.
Zasa taky roomster sice povazujem za ulet, ale ho akceptujem a nevadi mi, takisto multiplu a juka. Kazdemu sa pozdava nieco ine, od toho diskusie su.
Som presvedčený, že o 30 rokov bude v podobnom rebríčku tento hnus. Nevidím (samozrejme s ohľadom na čas uvedenia na trh) rozdiel medzi spomínaným Sangyongom a týmto😒br />
[odkaz]
[odkaz]
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
20:50 ďalej..
Multipla má gule. sebaistý design, výraz, prístup-podložený však kvalitami nie iba bezduché pózerstvo. Spočiatku som bol odporcom tohto auta, no časom som pochopil, že je stelesnenou rebéliou - úplne iným,novým názorom. To sa dnes nevidí, všetko je ako papuče.
Naštastie podobný exot sa našiel nedávne u citróna a jeho Cactus :yes:
20:50 ďalej..
Multipla má gule. sebaistý design, výraz, prístup-podložený však kvalitami nie iba bezduché pózerstvo. Spočiatku som bol odporcom tohto auta, no časom som pochopil, že je stelesnenou rebéliou - úplne iným,novým názorom. To sa dnes nevidí, všetko je ako papuče.
Naštastie podobný exot sa našiel nedávne u citróna a jeho Cactus :yes:
, že dostal BAN Gilgit.
Co ale nechápu, že kdy dostal BAN Gilgit (na dva dny?), proč za to samé nedostane BAN člověk s nickem White Label, člověk s nickem Mariachi...., alespoň taky na dva dny...
BTW...
Ondřej Chamilla (auto.cz) 14.12. 15:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a kde je
To jsem netušil, že někdo opravdu dokáže být taková lidská nula...
...tohle je na min. jednoroční BAN, ale těžko čekat, že by redakce šila do vlastních, tohle se vážně nepovedlo... Řeknu to takto Ondřeji..., až dospěješ (což teď fakt ještě nejsi), budeš schopen rozeznat okamžik, kdy uděláš malou, či hrubou chybu a budeš se umět k dané věci postavit čelem... Ten čas u tebe ale nenastal.
Co ale nechápu, že kdy dostal BAN Gilgit (na dva dny?), proč za to samé nedostane BAN člověk s nickem White Label, člověk s nickem Mariachi...., alespoň taky na dva dny...
BTW...
Ondřej Chamilla (auto.cz) 14.12. 15:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a kde je
To jsem netušil, že někdo opravdu dokáže být taková lidská nula...
...tohle je na min. jednoroční BAN, ale těžko čekat, že by redakce šila do vlastních, tohle se vážně nepovedlo... Řeknu to takto Ondřeji..., až dospěješ (což teď fakt ještě nejsi), budeš schopen rozeznat okamžik, kdy uděláš malou, či hrubou chybu a budeš se umět k dané věci postavit čelem... Ten čas u tebe ale nenastal.
Jsou zajimava auta se kteryma bych se ani trochu nestydel jezdit, ale chybi mi tam dvojkova Fabie, protoze takovyho disproporcniho bastarda aby pohledal
Design je trochu ošemetná věc, škaredá auta určitě nemůžou být ta, která jsou ustrašeně univerzálně šedivá, když musí zaměstnávat nevidomé designéry. Sem určitě patří Audi, VW a většina koncerňáků (kromě Bentley) a Japonců. Vážím si víc těch, co aspoň něco navrhnout zkusí, i když někdy se člověku zvedá kufr, viz Rodius, další korejci nebo mnichovani. Hezký auto musí být trochu originální ale zároveň elegantní. Zajímavé a stravitelné. Třeba většina Alf, Lancií, nebo Citroenů, Mercedesů, Fordů, některé starší renaulty, Ameriky do doby co nedělaly jenom mafiánský SUV pro 10 lidí s 25-palcovýma kolama a vším možným z chromu. Dražší auta to mají možná jednodušší, třeba Maserati, Bentley, staré dobré britské Rollsy... Ale i u nich jsou výjimky, třeba kýčovitý phantom von münchen který se designem blíží snad jenom H1 hummeru nebo T35 tanku. Pokud jde o nejkrásnější auta všech dob, tak určitě Lamborghini Miura, Ferrari F40, Porsche 928 a 959 a 356, Mercedes S a CLS, BMW 3.0CSL a 2002, Citroen XM, SM, DS... nebo české T603 T613, Felicie (stará), bertoneho Favorit, Roomster, z konceptů třeba Joyster...
nová octávia scout je také velmi ale velmi škaredé auto vypadá jako postavená z kartónových krabic...
PS: jeden zdejší kolega psal, jak se mu nelíbí Avantime. Pak jsme se potkali v Praze. On byl se svojí slečnou. Teprve pak jsem pochopil, že nemá vkus. Bože! To byla vopice! >😁 😉
prowler by som s urcitostou zaradil medzi najnapadnejsie a najzvlastnejsie auta... ale rozhodne nie medzi najskaredsie... on vlastne vobec nie je skaredy... naopak paci sa mi..... len je iny ako bezne vozy
Je to asi jako s barvami aut. Málokdo má koule na to si nechat nalakovat auto nějakou zářivou barvou a proto většina aut jezdí v nenápadných modrých, šedých, černých ...
Já Prowlera viděl snad jen jednou v životě a je to dle mého názoru skvost. Alespoň exteriérem. Interier se mi zrovna dvakrát nelíbil, resp. chyběla mu nadčasovost.
Prius 4 je jasně ještě lepší než skvělá trojka. Projedu ho a uvidím.
Takže pro něj mohla být jak "vopice" tvoje kára. V principu jste tak možná oba stejní.
P.S. Ne, že bych tím přímo narážel na tvůj (obecně známý) vřelý vztah k Priusům... >😒] 😉
Já nepoužívám výraz "ošklivý auto", ale "tohle auto si nekoupím"... 😉