Novinky
to jsme to dopracovali... :no: :no: :no:
berte to z té lepší stránky,...budeme výrobci nejvýkonnějších sekaček,..TO také není k zahození :-! :-! ,
To je panečku zase rozmanitost na tom auto.cz...Škoda kam se podíváš, polovina článků vymyšlená jen pro to, aby se někde objevilo slovo Škoda. Ještě jsem si asi nezvykl.
Naštěstí to e😜erti jako Mička dohánějí exkluzivně vtipnými spojeními jako, že Kodiak by si mohl vzít na mušku luxusní trio Audi Q5, BMW X3 a Mercedes-Benz GLC.
Tyhle bláboly jste psali už u Superbu a realita je úplně jiná. Superb je levná varianta Passatu, akorát si to spousta lidí neumí připustit. Když pominu prémii, tak i vůči Passatu/Mondeu toho škodováckému premiantovi dost chybí (namátkou LED světla, display, masáž apod). Posledním hřebíkem do prémiovosti Superbu je jeho vrcholná verze L&K, kde na zadních sedačkách (dáli se to sedačkami nazvat, spíš je to kožená naleštěná lavice) sedící v zatáčkách cestuje od okénka k okénku...větší lavici v danné třídě snad ani najít nelze. :-!
Naštěstí to e😜erti jako Mička dohánějí exkluzivně vtipnými spojeními jako, že Kodiak by si mohl vzít na mušku luxusní trio Audi Q5, BMW X3 a Mercedes-Benz GLC.
Tyhle bláboly jste psali už u Superbu a realita je úplně jiná. Superb je levná varianta Passatu, akorát si to spousta lidí neumí připustit. Když pominu prémii, tak i vůči Passatu/Mondeu toho škodováckému premiantovi dost chybí (namátkou LED světla, display, masáž apod). Posledním hřebíkem do prémiovosti Superbu je jeho vrcholná verze L&K, kde na zadních sedačkách (dáli se to sedačkami nazvat, spíš je to kožená naleštěná lavice) sedící v zatáčkách cestuje od okénka k okénku...větší lavici v danné třídě snad ani najít nelze. :-!
Mne vzadu v novém Superbu vadí hrozně vysoký a široký středový tunel, takže třetí, prostřední cestující nemá moc kam dát nohy. Je vidět, že je to auto dělané pro 4 a střední sedačka je spíš nouzovka.
Je to na škodu? 5 míst dnes obsadí zlomek populace. V době jedináčků a dvou dětí v rodině je to možná i výhoda, protože si vzadu užijí víc místa. Navíc, ona je to přece těžká prémie konkurující E Klasse = vzadu jede ředitel a má svého řidiče, ne? >😒]
existuje porad ta verze kde prostrci ty smradlavy hnaty tim prednim operadlem?
Neříkám, co je a co není na škodu, jen svůj dojem po vyzkoušení. Já občas 5 lidí vezu, neříkám, že pořád, takže taková "pitomost" se někdy hodí 😄
Ted mam celkem cerstve druhe dite a jakmile navstivime zname a jedem s nimi nekam na vylet, tak zacinam chapat, ze si lidi kupuji sedmimistna auta. Muj sen o nejakem rychlem HB je asi na nejakou dobu passe, ted chodim s metrem a merim vnitrni sirku vzadu a zkousim, jak snadno se daji sklopit sedadla v treti rade... Fotr, no >😁
Předně gratuluji dvojitý otče, >😒] Jo, to by si měli vyzkoušet ti, co se pořád ptají, proč lidé hledají v autech velký kuf, hodně místa atd... >😁
Nikdy se nevzdávej svého snu! 2 dětí se dají odchovat i v HH. Mluvím z osobní zkušenosti. Jen se nedej a prosaď si svou. Může to být tvoje poslední příležitost si pojezdit v autě tvých snů... :-!
Pozor! Musíš myslet i na uprchlíky. A ti disponují i 8 dětmi.......... 😉
No aspon budou mit SOR a Karosa ksefty, ne? 😄
To co jsi napsal povazujes za vtipné?
Nemuzes byt furt vazny, zkus obcas trochu nadhledu.
Já mám rád legraci a vtipy ale co ten tvuj "vtípek" má spolecného s nadhledem nevím. Ale nech sa páči, kazdý to holt vidíme jinak.
To si budeš muset počkat, až sem něco primitivně/vulgárně antikoncernovwého napíše třeba holden, tak pak bude zase naopak něco přímo "k popukání"... a minimálně vychlámaný trojsmajlík v pohotové reakci spolehlivě přistane. 😉
Copak, psycholog amatér a diplomovaný slusnák si musí kopnout? Hned do dvou lidí najednou? Není nad ten vás "nadhled". >😁 >😁 >😁
holden sice obcas napíse ostrejsí slovo ale to co píse kazdopádne není tak falešné a prolhané jako mnoho príspevku clenu moravskoslezsko-roznovské úderné letky.
holden sice obcas napíse ostrejsí slovo ale to co píse kazdopádne není tak falešné a prolhané jako mnoho príspevku clenu moravskoslezsko-roznovské úderné letky.
Neříkej, že ses v tom sám našel, přesto, že to nebyla reakce na tebe...
Tolik sebereflexe bych od tebe nečekal, že by to bylo těmi Vánoci? :yes:
Tolik sebereflexe bych od tebe nečekal, že by to bylo těmi Vánoci? :yes:
...se nám Hafík rozněžnil. Možná to bude mým doporučením o rozjímání nad sebou samým. Jen tak dál, ty kvalitní novináři pijící kafe 😉
Jak uz jsem napsal, soude podle príspevku holden není falešný a prolhaný jako údajní slusnáci z moravskoslezsko-roznovské úderné letky kterým tak moc vadí kdyz se napíse pravda.
V Česku je Superb prémie, přes to nejede vlak. Když jsem někomu lehce oponoval, že Passat, Mondeo a Insignia jsou prostě výše a Sup je velké levné auto, tak jsem byl za totálního hňupa, protože Škodárna přece není Hjůndai.
Třídně výš nejsou, i když Passat má např. o něco blíž k prémii možností výbavy, nejsilnější dieselovou motorizací, zpracováním interieru apod. Ale třeba u toho Mondea to aktuálně takový rozdíl není.
OK, tou třídou jsem nemyslel jako třídu rozměrovou, ale onu prémiovost. Přece jen nové srovnávat Passat a Superba jako sobě rovné moc nejde. Už jen přesednutí z jednoho vozu do druhého.
Treba z nejchudsiho Passatu do nejlepsiho Superbu? Co na tom nejde?
Superb...Passat ...s usranýma čtyřhrnkama za milión......čeho sme se to dožili........ :no:
Vydrž, za chvíli tu už budou jen auta "na baterky"...
Myslím, že nadešel čas přikoupit k X5ce M135i nebo M235i a nebo M2 a v klídku pozorovat, jak se svět v ***ičku obrací.... :-!
To není vůbec špatný nápad, jen v případě M135i bych doporučoval třídvířko a u obou připlatit za samosvor. 😉
Tak abych pravdu řekl, tak M135i je na mém listě právě proto, že může být i pětidvířko. Kdybych šel do třídvířka, pak dvoudvířko M235i vypadá slibněji. M2 mě láká, ale rozum (ten co mě ještě zbyl) mě říká, že bych ji asi už nedal to o co si žádá YKWIM... 😉
Tak to vezmi raději tu M235i, jedno pětidvířko od BMW už máš, takže to by už mělo stačit. 😄
Slyšel jsem, že na M1/235i jsou nějaký akce, myslím že do konce roku.
Jsem se (na první pohled) lekl, kde by vzali M1 ("M1/235i")! 😲 >😁
Škoda, že u 1er nenechali teď po faceliftu ten předchozí zadek ve stylu "Pola"...
Jo, nabízí nějaký paket Joy, ale nemůžu se nikde dopátrat, co v tom paketu je. Třeba v tom jsou jen nějaké koberečky a vanička do kufru.... 😄
V paketu Joy je to, co si tam naklikas, jde o to, ze ten paket je v podstate castka, kterou muzes vycerpat na vybavu. V pripade rady 1 je to - pokud se nepletu - 65 tisic CZK.
JJ už jsem to vyšpiónoval......... 😉 Je to dokonce 95k. To je opravdu "a good deal". Škoda, že nezahrňuje 2 řadu....... ;-\
Já mám přesně stejnou taktiku, za volantem nové M3 budu sledovat, jak se svět obrací na viru prefoukanych litrovych motorů.
M3 k RS3, nebo místo RS3? 😐
Zkusím mluvit jako dnešní teenageři (aspoň na chvíli omladnu). Čekuj můj blog "cukr a skořice" zde na auto.cz
Na poslední chvíli změna. A změna je život. 😉
Na poslední chvíli změna. A změna je život. 😉
Jako někdo, kdo také nedávno snídal nad BMW katalogem, ale který je dnes stále "in near brand new condition", i když vůz mám již přes rok v garáži. Také jsem "vrávoral" nad M3, ze které se nakonec stala bílá X5 😁rive 40d. Cenově by vyšla M3 na stejný peníz, ale já jsem tenkrát sám sebe přesvědčil, že "doba bláznivá" je již za mnou a X5 je "a way to go"...... :-! Ale musím přiznat, že M3 ještě občas konfiguruju......nikdy neříkám nikdy......tvoje bude M/T nebo A/T? :-!
Tak já mám na cestování BMW 520d a ta zůstává v garáži do konce příštího roku, kdy si budu kupovat Audi S6 Avant s osmiválcem pod kapotou. Na "časy bláznivé" budu mít M3. Kdyby bylo na mě, tak bych šel do manuálu, láká mě více, ale rodinná rada ve složení "já" a jeden kus ženského elementu se nakonec shodla na sedmistupňové dvojspojce. 😉
No, nerozumím jedné věci. Když jsi chtěl manuál a jeden automat doma už máte, tak kde byl nějaký racionální problém?
Třeba moje žena moc nechce jezdit ve velkém/dlouhém autě, hlavně po městě k vůli parkování apod.
A ta jeho A3 sb je v manuálu, teda pokud ji ještě má.
A ta jeho A3 sb je v manuálu, teda pokud ji ještě má.
Tady nahoře píše, že má doma BMW 520d, předpokládám v A/T? My jezdíme po městě a okolí v Yarise CVT, který jsme koupili k vůli mojí, ale ona má strach jezdit po městě, tak stejně řídím já. Ženský stejně za volant nepatří...ty patří za kočárek nebo za šporák... >😁
Tak 5er apod. taky není zrovna ideální auto do města (hlavně délkou). Velikost Yaris je do města ideální, až zhruba do velikosti Golfu je to ještě v pohodě.
Myslím si, že tahle změna není vůbec špatná... 😉
No, pozor! Jestli chci M3 s manuálem, tak si koupím M3 s manuálem ...tečka!!! Život není dost dlouhý na to, aby jsme ho k vůli zbytečným kompromisům prrojebali.... >😒]
Psal jsem o změně z RS3 na M3 bez ohledu na převodovku. Asi mu ta dvojspojka nevadí, když na ni přistoupil, možná sám docela váhal...
Já bych vzal klidně ("zbaběle") dvojspojku, jediné mínus je pro mě ta cena za ni.
Já bych vzal klidně ("zbaběle") dvojspojku, jediné mínus je pro mě ta cena za ni.
Superb se dal za mega nakonfigurovat vždycky, Passat taky, nějaké verze typu W8 byly ještě o hodně dražší.
2.0TSI není sice šestiválec, ale máš víc koní a menší spotřebu... upřímně, kdybych si mohl vybrat jestli 3.6FSI nebo 2.0TSI, asi bych měl docela dilema a musel bych to projet. Já bych si nestěžoval, tak dobré auto se u nás podle mě nikdy nedělalo, jak se mi minulý Superb moc nelíbil tak tenhle je... super 😉 .
2.0TSI není sice šestiválec, ale máš víc koní a menší spotřebu... upřímně, kdybych si mohl vybrat jestli 3.6FSI nebo 2.0TSI, asi bych měl docela dilema a musel bych to projet. Já bych si nestěžoval, tak dobré auto se u nás podle mě nikdy nedělalo, jak se mi minulý Superb moc nelíbil tak tenhle je... super 😉 .
To mne taky dostane, jak se škodovka v poslední době srovnává ne s VW, ale rovnou s D3 >😁 >😁
To už zrovna mohli napsat, že to D3 má zabalit >😒]
To už zrovna mohli napsat, že to D3 má zabalit >😒]
Tak ja furt s nadeji cekam na prvni test superbu vs S Klasse nebo 7er >😒]
Megačtvrt za LaK je docela masakr,ale je to novinka no 😄 Jinak musím souhlasit...zadní lavice v kůži je plochá a kluzká...v pěti je to očistec,ale hlavně....i s nejsilnějším dieselem to v pěti lidech nejede 😒 Čekal jsem od papírovýho výkonu trochu víc..
Muzes mi rict, ktere auto v peti lidech podle tebe "jede"?
Jestli tim "jede" myslime oba to same, tak krome aut s motory 3,0+ a turbem v podstate nic. Ostatne pet lidi v osobnim aute je horni hranice (nechci psat extrem), normalne je v aute mene, nez ctyri osoby... Jestli jezdis neustale v peti lidech a mozna i s bagly (tak jako zednici z Polska do Rakouska), tak se asi poohledni po nejake te americke V8, nebo aspon po trilitrovem turbodieselu.
Jestli tim "jede" myslime oba to same, tak krome aut s motory 3,0+ a turbem v podstate nic. Ostatne pet lidi v osobnim aute je horni hranice (nechci psat extrem), normalne je v aute mene, nez ctyri osoby... Jestli jezdis neustale v peti lidech a mozna i s bagly (tak jako zednici z Polska do Rakouska), tak se asi poohledni po nejake te americke V8, nebo aspon po trilitrovem turbodieselu.
Takže podle tebe je Sup s naftovými 140kW auto pro dva a plnej kufr dámských hygienických potřeb? 😄 Proč by pět lidí a prázdnej kufr měl být extrém? Dva dospělí,dva adolescenti a plnej kufr kombíkovýho Supa bude běžná česká realita a váhově to vyjde stejně jako 5 lidí... Hlavní průšvih papírovejch hodnot je commonrail.. Když bezprostředně srovnám 2.5 V6 TDi 132kW v A6 avant tak i přes svoje stáří si s plně naloženým autem hravě poradí,nemá problém ani s naloženým plátnem. Tak se nezlob,že jsem od modernějšího a lehčího auta se 140kW čekal o chlup víc :yes:
Vzdyt jsem zamerne nenapsal, ze je to extrem.
Co se tyka motoru, tak vrchol tociveho momentu Supu je o nejakych 400 otacek vys, nez u toho Audi 2,5, a snad se nebudem hadat o tom, jesli lepe nastupuje motor s vetsim obsahem, nebo s mensim... Ja sice nevim, za jakych podminek a jak jsi to auto zkousel, v Superbu 140kW jsem ujel jen asi 200km, ale srovnavat ho se starym 2,5TDI od Audi mi dnes prijde proste usmevne.
Co se tyka motoru, tak vrchol tociveho momentu Supu je o nejakych 400 otacek vys, nez u toho Audi 2,5, a snad se nebudem hadat o tom, jesli lepe nastupuje motor s vetsim obsahem, nebo s mensim... Ja sice nevim, za jakych podminek a jak jsi to auto zkousel, v Superbu 140kW jsem ujel jen asi 200km, ale srovnavat ho se starym 2,5TDI od Audi mi dnes prijde proste usmevne.
2,5 TDI nebyl na šestihrnek nic moc, spíš naopak. 3,0 TDI byl/je celkově úplně jiný level.
šlo mi právě o ten papírový výkon comonrailu. Srovnal jsem podobně velký auta s podobným výkonem. Nástup výkonu u Supa mi subjektivně přijde mdlý,na to kolik těch koníků má pod kapotou. Jen jsem od toho motoru očekával víc 😄
no, ja mam zrovinka tento motor v passtu a jede to bajecne. je uplne jedno, jak to nalozis - 400 nm je proste rozumna uz dost velka porce, ze i kdyz jsme jeli ve meciu s plnym kufrem, nepocitujes v dynamice prakticky zadny rozdil. stare 2,5 tdi v audi a4 me tuhle citelne brzdilo pri predjizdeni (jel prede mnou a fakt mu to moc nejelo - samozrejme nevim, jakou verzi mel a kolik mu ten motor dnes dava). take tento motor realne na dalnici udrzi tachometrovych 245 km/h (v technicaku mam psano 237). ano, kdo jezdi 3,0 v6 a vice muze mit tento motor za slaby.
Ropid ten je chudak poskladan z Fabie 2 a Octavie 1 nebo Hroomsteru a je tezke ho zaradit do tridy tak jako Oktavku, to je Golf s batohem a Super B je pro nekoho lepsi nez A6.
Jako fleetovka jde o geniální vozidlo. Máme 2 dodavatelské firmy, které obnovily vozový park a dohromady jim to muslo hodit cca 150 Rapidů. Spokojení zatím jsou. Mají je krátce a případné poruchy se teprve mohou projevit.
Doufám, že RS230 bude opravdu 4x4 v manuálu, ale moc tomu nevěřím, protože 4x4 je teď u vyšších modelů jen s DSG (viz Superb 206 kW, Golf Variant R, Octavia Scrout 135 kW,..). Na adaptivní podvozek čekám, přece jen na 19" kolech se to na všech silnicích u nás nedá. Co bych uvítal dále je rozšíření palety barev ze stávajících 4 nic moc barev na všech 10 určených pro RS.
Vsadil bych boty, že pokud benzínová ORS 4x4 bude a bude k ní jen jedna převodovka, bude to spíš dsg. Ke tvému výčtu bych ještě přidal ORS TDI 4x4 a benzínový Golf Alltrack.
4x4 a 330-350k přibude možná i u jiné značky koncernu .....Autosalon Ženeva to rozsekne 😉
Adaptivní podvozek není všemocnej...v Supu mě na 18kách a v comfort režimu překvapily rázy od předních kol při přejezdu větší nerovnosti v zatáčce. Konkrétně žel.přejezd do kterýho se najíždělo ze zatáčky...s plně obsazeným autem to byla docela rána. Při stavu našich silnic by mě spíš zajímaly servisní náklady na výměnu adaptivních tlumičů
Dost záleží i na konkrétních (značka/typ) pneumatikách, jejich schopnost tlumit bývá někdy překvapivě rozdílná, samozřejmě při stejném rozměru a sezónnosti.
Ad servidní náklady na DCC tlumiče, co se týče samotného materiálu (tlumiče), tak např. u G6 GTI to bylo cca 2x tolik, než u klasiky.
Ad servidní náklady na DCC tlumiče, co se týče samotného materiálu (tlumiče), tak např. u G6 GTI to bylo cca 2x tolik, než u klasiky.
bylo to na pneu obutejch z fabriky,tak tipuju Conti.
Tak to není zas taková drahota 😄
Tak to není zas taková drahota 😄
Z Contíků hodně dobře tlumí CPCéčka (ContiPremiumContact) a z CSCéček (ContiSportContact) to umí velmi dobře CSC3. Starší CSC2 i novější CSC5 jsou na tom v tomto ohledu znatelně hůř.
Sbíráš céčka? >😒]
😉 Jasně, nejdřív jsem sbíral celou abecedu, abych nakonec skončil u Céček. Teda až na výjimky, letos jsem např. kupoval Dunlop Winter Contact (vlastně zase i to Céčko) 3D, 215/55/17". Prostě už se jednou mimořádně osvědčily, tak proč něco případnou změnou riskovat.
Evidentně nemáte vlastní zdroj, ale opisujete. Tak jako to dělá Dix. Tak třeba Rapid kožené čalounění nedostane, bude to kombinace látky a kůže. A to ještě nevíte, jestli v aktualizovaném příspěvku na Škodahome nejsou další chytáky, že..
Opravdu práce novináře nejde dělat lépe? Jde, ale museli byste se snažit.
Opravdu práce novináře nejde dělat lépe? Jde, ale museli byste se snažit.
Dobrý den,
proto je v tabulce uvedeno "údajně" a ne stoprocentně. Diskuse na jiných serverech neprocházíme, raději se zeptáme přímo u fundovaného zdroje 😉
proto je v tabulce uvedeno "údajně" a ne stoprocentně. Diskuse na jiných serverech neprocházíme, raději se zeptáme přímo u fundovaného zdroje 😉
bojler_ chce naznačiť, že sa máte informovať u neho, on to vie evidentne najlepšie.
Ale aby to bylo napínavejsí tak do svých príspevku dává "záměrně chyby" a "chytáky". >😁 >😁 >😁
To je rafinovaná vysoká zpravodajská hra. Zrejme by bylo treba mít nejméne Enigmu aby se ty bojler_ovy "záměrné chyby" a "chytáky" daly rozlustit. >😁 >😁 >😁
To je rafinovaná vysoká zpravodajská hra. Zrejme by bylo treba mít nejméne Enigmu aby se ty bojler_ovy "záměrné chyby" a "chytáky" daly rozlustit. >😁 >😁 >😁
Ono se spíš pozná, kdo nějaké informace má a kdo ze sebe jen dělá "novináře". Byl tady i jistý exot, který tvrdil, že píše pro seriozní media a dává si kafe s představenstvy automobilek. Ale ve skutečnosti nikdy nenapsal snad jedinou relevantní věc, která by to potvrdila. Kromě obecných vygooglitelných blbostí.
Nezlobte se, ale tvrzením "Které se ovšem nikde v diskusích neobjevily, takže tady chybí" v příspěvku z 13:58 děláte v podstatě totéž.
I kdyz to bojler_e nemuzes rozchodit, tak já písu pro seriózní média. Netvrdil jsem, ze "si dávám si kafe s představenstvy automobilek", ale ze delám rozhovory s manazery ruzných úrovní az po predsedy predstavenstva. Kafe se pritom samozrejme podává. A i kdyz není mou úlohou psát príspevky na ACZ, tak sem obcas neco konkrétního napísu. A párkrát v tom bylo neco co tak lehko nevygooglís.
Ale je fakt, ze to co já písu neobsahuje "záměrné chyby" a "chytáky", to je tvoje specialita. >😁 >😁 >😁
Ale je fakt, ze to co já písu neobsahuje "záměrné chyby" a "chytáky", to je tvoje specialita. >😁 >😁 >😁
A podává se k tomu kafi i voda u těch manažerů a předsedů představenstev? Nevyrážíš si tím boucháním do hrudi dech? >😁 >😁 >😁
To co jsem napsal je zcela vecný popis cásti mé práce. Na tom není nic zvlástního. Pokud ti to pripadá jako "bouchání do hrudi" tak to je problém tvuj a tvé perspektivy.
Otázkou je, jak dalece je relevantní zcela vecný popis cásti tvé práce a koho zajímá, že ti nalijou někde kávu. Tak proč ne, pojďme tu všichni napsat zcela vecné popisy části svých prací. Je to legrační a dětské. Skutečný fachman se takhle hloupě nehrudí. >😁 >😁 >😁 to hodně vypovídá o tobě a tvé velikosti. Jsi dobrý, to se musí uznat :yes: 😉 někdo to bere jako běžnou součást své práce a nestojí mu to za zmínku, někdo se buší do plic jak hluchý do vrat. Přeji ti hezký večer. 😄
Pokud umís císt a chápes psaný text tak vidís ze jsem reagoval na príspevek nekoho jiného. A pokud se podívám na desítky tvých nesmyslných príspevku tak to co jsem napsal je zcela relevantní.
Je mozné, ze ty a tobe podobní lidé to povazují za "bušení do plic". To je ovsem vás problém.
Jo a to jestli jsem "skutečný fachman" neposuzujes ty.
Je mozné, ze ty a tobe podobní lidé to povazují za "bušení do plic". To je ovsem vás problém.
Jo a to jestli jsem "skutečný fachman" neposuzujes ty.
Říkám ti jasně jedno a píšu to pomalu, abys to rychleji pochopil. Tam kde vstupuješ do nirvány, tak se někdo třeba může pohybovat zcela běžně a nepotřebuje to troubit do světa, jaký je to šakal. Anonymně se tu bušíš do plic a přitom jsi tady dokázal xkrát jediné - jsi obyčejná škrabka za pár krejcarů. Pokud bys byl ten borec, za kterého se tu bezostyšně vynášíš, zřejmě bys psal na úrovni a hašteřivost, kterou nejen mě bavíš, bys použil jako špetku ostrého koření ke kvalitní krmi.
Ale, jak už jsi ukázal, krom přístupu na novinářské sekce a wikipedie, což není nic proti ničemu, na víc nemáš at se tu budeš vztekat a vymýšlet různá sousloví.
Pokud bys byl frajer, za kteréhu se tu vydáváš, tak nebudeš šmírovat ostatní diskutéry. A hlavně, to především, o tvé úrovni svědčí i několikerý vyhazov, nářek a plazení se zpět.
Hezké Vánoce a čas využij k rozjímání .... v tomto případě se zabývej sám sebou a ne ostatníma, jak tomu ve svých čmuchacích křečích činíš. Měj se fajn, GilIPAtesakro.
Ale, jak už jsi ukázal, krom přístupu na novinářské sekce a wikipedie, což není nic proti ničemu, na víc nemáš at se tu budeš vztekat a vymýšlet různá sousloví.
Pokud bys byl frajer, za kteréhu se tu vydáváš, tak nebudeš šmírovat ostatní diskutéry. A hlavně, to především, o tvé úrovni svědčí i několikerý vyhazov, nářek a plazení se zpět.
Hezké Vánoce a čas využij k rozjímání .... v tomto případě se zabývej sám sebou a ne ostatníma, jak tomu ve svých čmuchacích křečích činíš. Měj se fajn, GilIPAtesakro.
Delat rozhovory je normální práce novináre, jako "vstup do nirvány" to muze pripadat jen nezasvecenému cloveku.
Druhý odstavec tvého prispevku je lez a dalsí urázky je zbytecné komentovat.
Druhý odstavec tvého prispevku je lez a dalsí urázky je zbytecné komentovat.
Proti tomu nic, jen proč se tu pořád bušíš do hrudi. Samozřejmě, pokud děláš svou práci dobře a máš ji rád, tak ti to přeji a je to dobře. Na tento web chodí i lidi právě z automotive, možná jsi s nimi taky v kontaktu, mnohdy sis solidně naložil do bot. Možná kdybys místo adorace vlastní osoby ukázal alespoň část toho, o čem tu píšeš, když už tedy máš tu potřebu všechny opravovat ve stylu - útržková informace, nadávka a výsměch.... Poté zcela logicky následuje: Tak se ukaž ty. Fakt zkus to zvážit. To víš, pokud budeš křičet, že jsi největší rváč v ulici, tak musíš počítat většími nároky. Je tady více diskutérů, kteří mají výborný přehled ať už z osobního zaujetí nebo z profesního života a neproudí tu ve stejném stylu.
K druhému odstavci: šmíroval jsi mě a nejen mě, to není lež, ale fakt. O svém působení tady to taky není lež, ale fakt. Gile, zdar a hezké Vánoce ti přeji.
K druhému odstavci: šmíroval jsi mě a nejen mě, to není lež, ale fakt. O svém působení tady to taky není lež, ale fakt. Gile, zdar a hezké Vánoce ti přeji.
Slova "mnohdy sis solidně naložil do bot" je opet typická lez cloveka s nickem Ji/Ri.
Pokud opravuji chybu tak se logicky jedná o "útržkové informace", to snad pochopí kazdý normální clovek.
Urázky ale predevsím pomluvy a absurdní lzi jsou bezným stylem tvé komunikace, tvých príspevku ve kterých pomlouvás a lzes je na ACZ víc nez dost.
Pokud opravuji chybu tak se logicky jedná o "útržkové informace", to snad pochopí kazdý normální clovek.
Urázky ale predevsím pomluvy a absurdní lzi jsou bezným stylem tvé komunikace, tvých príspevku ve kterých pomlouvás a lzes je na ACZ víc nez dost.
Slídit a bonzovat. Být vyhozen a dolízat. Škubat nohavicema a vydávat se za profi novináře. Vysedáváš tu dnem i nocí, protože jako novinář jsi takový profík, že nemáš do čeho pichnout. Teda máš >😒] >😒] >😒]
Ano, urážky, pomluvy a absurdní lži jsou bezným stylem tvé komunikace, tvých příspěvků, ve kterých pomlouváš a lžeš je na nejen acz víc než dost. K tomu mixu gilIPOvství ještě musíme přidat slídění, šmírování a bonzáctví.
Btw., několikrát jsi se tu prsil i napadáním diskutérů za mluvnickou správnost našeho mateřského jazyka. Ono, jak je to u tebe zvykem, sám v českém jazyce občas zaperlíš jako žák zvláštní školy... s tou češtinou to máš jako s novinařinou, viď?
Ano, urážky, pomluvy a absurdní lži jsou bezným stylem tvé komunikace, tvých příspěvků, ve kterých pomlouváš a lžeš je na nejen acz víc než dost. K tomu mixu gilIPOvství ještě musíme přidat slídění, šmírování a bonzáctví.
Btw., několikrát jsi se tu prsil i napadáním diskutérů za mluvnickou správnost našeho mateřského jazyka. Ono, jak je to u tebe zvykem, sám v českém jazyce občas zaperlíš jako žák zvláštní školy... s tou češtinou to máš jako s novinařinou, viď?
Jiríku, co se týce urážek a hlavne pomluv a absurdních lží, pripomínám jenom jak jsi me nesmyslne opakovane nazýval zlodejem (muzes klidne lhát ze to není pravda, az budu mít cas tak to sem dám), tak není horsího diskutéra na ACZ. Tvé nejlepsí literární výtvory lze najít v The Best of Ji/Ri.
Co se týce mé práce: Dlouhodobe a primitivne se do tohoto tématu navázís aniz bys vedel neco o mé práci nebo o novinarine vubec.
Co se týce "bouchání do hrudi" tak to muze vypadat treba tak: Hloupý diskutér, nazveme ho pracovne Ri/Ji, se zacne navázet do mé práce, nepravdive tvrdit ze vsechno co vím mám jenom z Googlu, Wikipedie a přístupu na nejaké podivné "novinářské sekce" (nevím co si pod tím pojmem jako neználek v oboru predstavujes ale to je tvuj problém). Pokud se bráním a napísu neco o své práci tak stejný hloupý diskutér se do me opet zacne navázet a tvrdit ze se "bouchám do hrudi".
A jeste k mé cestine: V češtine delám chyby a je to vzhledem k mé konkrétní situaci zcela normální takze nemám duvod se stydet. Uz jsem to psal nekolikrát takze se budu opakovat: Kdo se navází do mé cestiny tak je za blbce. A jestli si myslís ze pokud nemám dobrou cestinu nemuzu být dobrý novinár tak jsi … vsak vís za koho.
Co se týce mé práce: Dlouhodobe a primitivne se do tohoto tématu navázís aniz bys vedel neco o mé práci nebo o novinarine vubec.
Co se týce "bouchání do hrudi" tak to muze vypadat treba tak: Hloupý diskutér, nazveme ho pracovne Ri/Ji, se zacne navázet do mé práce, nepravdive tvrdit ze vsechno co vím mám jenom z Googlu, Wikipedie a přístupu na nejaké podivné "novinářské sekce" (nevím co si pod tím pojmem jako neználek v oboru predstavujes ale to je tvuj problém). Pokud se bráním a napísu neco o své práci tak stejný hloupý diskutér se do me opet zacne navázet a tvrdit ze se "bouchám do hrudi".
A jeste k mé cestine: V češtine delám chyby a je to vzhledem k mé konkrétní situaci zcela normální takze nemám duvod se stydet. Uz jsem to psal nekolikrát takze se budu opakovat: Kdo se navází do mé cestiny tak je za blbce. A jestli si myslís ze pokud nemám dobrou cestinu nemuzu být dobrý novinár tak jsi … vsak vís za koho.
Píšeš jak H/K world, nečtu to, sorry. K tomu konci s češtinou - pokud tu napomínáš kohokoliv a vysmíváš se mu za chyby v psaní, tak sám musíš být e😜ert,to je vpořádku, ne? Takže nějaké tvoje pseudovýmluvy a opětovné sebelítostné nářky jsou mimo. No ale ty to tak máš i s tou novinařinou, že? Napadáš za vše, ale když by došlo na lámání chleba, tak si vymyslíš nějakou svoji pohádku se slzičkou v koutku.... Nicméně na psaní letáků se asi hodíš.... jsi dobrý prostě. Jo a taky chytrý a krásný.
Edit: ano, však vím za koho.... za Gilgita s bradaviškou. 😒
Edit: ano, však vím za koho.... za Gilgita s bradaviškou. 😒
H/K world je prece tvuj favorit, tvoje stene... >😁 >😁 >😁
Já nepotrebuji zádné pseudovýmluvy nebo pohádky, co písi je pravda, a to vy práve nesnásíte.
Co se týce tvého lhaní: Máte tam nejakou soutez o "nejulhanejsího moravskoslezského podnikatele" nebo neco podobného ze se tak snazís?
Jinak cím víc z tebe leze ze o automobilovém prumyslu nic nevís tím víc lzes. >😁 >😁 >😁
Já nepotrebuji zádné pseudovýmluvy nebo pohádky, co písi je pravda, a to vy práve nesnásíte.
Co se týce tvého lhaní: Máte tam nejakou soutez o "nejulhanejsího moravskoslezského podnikatele" nebo neco podobného ze se tak snazís?
Jinak cím víc z tebe leze ze o automobilovém prumyslu nic nevís tím víc lzes. >😁 >😁 >😁
Kdybyste si aspoň nevymýšlel jako malý kluk. Žádný fundovaný zdroj nemáte, nikdo s informacemi ze škodovky by nepotvrdil zjevné nesmysly. Navíc vám tady chybí mnohem zajímavější informace. Které se ovšem nikde v diskusích neobjevily, takže tady chybí..
Není to poprvé, kdy se tady obšlehnuté informace objevují, už s tím má své zkušenosti i Garáž na Autorevue, že..
Není to poprvé, kdy se tady obšlehnuté informace objevují, už s tím má své zkušenosti i Garáž na Autorevue, že..
Kdybyste aspoň nestřílel "slepými" a měl vaše tvrzení to podloženo. Informace v tabulce jsou nepotvrzené a od čtenáře (ten je dokonce uveden i v textu), další pocházejí od zdroje, který z pochopitelných důvodů nebudu jmenovat.
Ještě jednou. Žádný fundovaný zdroj nemáte, protože jste opsali reálné věci včetně fiktivních informací, které jsem si vymyslel. Je úplně jedno, jestli si vymyslíte nějaké fiktivního čtenáře nebo jestli vám to Dix poslal mailem. V prvním případě kecáte, ve druhém jste bulvár zveřejňující nesmysly.
Asi nikdy nepochopím, jak uvažuje člověk, který "záměřně píše chyby", v každém případě se můžeme bavit leda o tabulce pod článkem, ze které jasně vyplývá, že se nejedná o nic oficiálního. Za zbytkem informací si stojím, protože je mám od člověka, která, na rozdíl od vás, skutečně rozumí tomu, co píše a říká.
Howgh.
Howgh.
Z té tabulky jasně vyplývá, že jste ji opsali buď rovnou ode mě a nebo s pomocí nějakého ***a, který tyto informace vydává za pravdivé. Obě dvě varianty jsou smutné, protože zveřejníte nijak neověřené informace. Nejenom v tabulce, ale i v textu jsou zcela mylné informace, například o faceliftu Octavie. Takže si stůjte za čím chcete, žvatlejte tady výmysly o vašem člověku. A klidně mně říkejte, že o dané věci nic nevím.
Záměrně jsou v některých příspěvcích v mém vlákně o novinkách chyby. Aby se dali lehce identifikovat lháři a pisálci. To se opět povedlo.
Záměrně jsou v některých příspěvcích v mém vlákně o novinkách chyby. Aby se dali lehce identifikovat lháři a pisálci. To se opět povedlo.
Jediný, kdo tady mluví o nevědomosti, jste vy. Článek jsem poskládal z více zdrojů a je v něm dokonce uvedeno, že se spolu nesetkávají v časové lince. Pokud vám jde o uznání, že jsem použil něco, o čem také něco víte, nemusí to hned znamenat, že o tom nemá ponětí někdo jiný. Z vámi uvedeného Škodahome jsem nečerpal (ostatně pokud používáme cizí informace, vždy poctivě zdrojujeme) a drtivá většina informací uvedených v článku pochází z rozhovoru z očí do očí.
Více se obhajovat nebudu, neb se to evidentně nesetkává s pochopením.
Více se obhajovat nebudu, neb se to evidentně nesetkává s pochopením.
Zlatý Tipo... 😄
s tou 1.4 70kw to vidim na prijemny rodinny a dostupny ideal ktory hadam aj nieco vydrzi 😉 :yes: na to auticko som teda fak moc zvedavy ... fiat sa mozno trafil do cierneho ... bez srandy ... ale aj na nove suzuki baleno sa moc tesim ... taketo "bezne" vozy su presne moja automobilova krvna skupina
Jo, ja to vidim stejne. S tou vyhradou, ze chci evropske auto, ne Koreu nebo Japonsko.
A Tipo je sice cenove proti Rapidu, ale vecne spis proti Oktavce s temahle nizkyma motorizacema... a proti preplnovanemu trivalci je u me teda vepredu o konskou delku!
Dneska jsem dostal ofic cenik... a je to docela prijemne cteni.
Nepokazili to ani cenou.
😉
A Tipo je sice cenove proti Rapidu, ale vecne spis proti Oktavce s temahle nizkyma motorizacema... a proti preplnovanemu trivalci je u me teda vepredu o konskou delku!
Dneska jsem dostal ofic cenik... a je to docela prijemne cteni.
Nepokazili to ani cenou.
😉
Jako základ fajn, kdyby chtěli hrát trošku vyšší ligu, pak to chtělo mít tu 1.6 i v manuálu... ale uvidíme až se objeví ofiko ceníky a první testy.
Ofiko cenik uz mam... a je to tak, zatim jen s automatem.
Presto myslim, ze mi 1.4 bude stacit.
Pak dam vedet.
😉
Presto myslim, ze mi 1.4 bude stacit.
Pak dam vedet.
😉
Viděl jsem článek tady, na stránkách Fiatu je nějaký úsměvný zazipovaný dokument ve Wordu 😄 . Opening Edition za 330 vypadá dobře, kdyby byl kombík za 350, tak je to slušná nabídka... ale právě ten motor je maximálně o tom "stačit".
PS: myslel jsem, že už máš objednanou 500X...
PS: myslel jsem, že už máš objednanou 500X...
Ano, byla na řadě... už jsem měl i domluvenou s prodejce konfiguraci... ale sedan je mi blíž - už jsme to s prodejcem změnili - a nezlobil se.
😉
A na vyšší ligu je asi 1.6 málo... ale 1.4T bude v kombíku - a ta už by měla jet fakt pěkně.
Dokonce jsem chvíli uvažoval, jestli nepočkat ještě na kombíka - ale jen chviličku: kombík nepotřebuju, sedan se mi líbí... a nechci tablet na palubce!
😉
😉
A na vyšší ligu je asi 1.6 málo... ale 1.4T bude v kombíku - a ta už by měla jet fakt pěkně.
Dokonce jsem chvíli uvažoval, jestli nepočkat ještě na kombíka - ale jen chviličku: kombík nepotřebuju, sedan se mi líbí... a nechci tablet na palubce!
😉
Má vůbec tenhle site nějakou technickou podporu, mimo obligátního mailu redakce@auto.cz?
Mezinárodní porota Autobest - nezávislá organizace vytvořená v roce 2001 - udělila modelu Fiat Tipo titul Autobest 2016. Toto ocenění potvrzuje funkční povahu tohoto modelu, která vede k maximalizaci užitné hodnoty pro zákazníka, což je velmi důležitým aspektem celé rodiny funkčních vozidel Fiat. Navíc disponuje něčím, co zákazníci maximálně oceňují, a sice jednoduchostí modelové řady a transparentností obchodní nabídky.
Nový Fiat Tipo ve finále porazil čtyři soupeře: Opel Astra, Hyundai Tucson, Hondu CRV a Mazdu CX-3. Pro porotu představoval nejlepší vůz obsahující všechny nezbytné ingredience pro uspokojení typického evropského zákazníka, jako jsou design, motory, vnímaná kvalita, komfort, všestrannost a vynikající poměr cena/kvalita.
Zdroj: www.fiat.cz
Nový Fiat Tipo ve finále porazil čtyři soupeře: Opel Astra, Hyundai Tucson, Hondu CRV a Mazdu CX-3. Pro porotu představoval nejlepší vůz obsahující všechny nezbytné ingredience pro uspokojení typického evropského zákazníka, jako jsou design, motory, vnímaná kvalita, komfort, všestrannost a vynikající poměr cena/kvalita.
Zdroj: www.fiat.cz
...v style "my na to mame" alebo "nech sused vidi"... 8-s
TAHLE NĚMCŮM ZAPRODANÁ ČESKÁ AUTOMOBILKA NEUMÍ VYRÁBĚT POCTIVÁ AUTA [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Na druhej strane ak bude paralelne v ponuke Škody 1,0TSI a 1,2TSI, na to, aby si ľudia vybrali trojvalec, bude musieť mať nižšiu cenu.
S dsg stojí stejně a s manuálem je dokonce tříhrnek ještě o 150 éček dražší! 😉
Asi tak, ako nejaky chudak v kome....
Tato verze se cenově nacházela velice vysoko jak už diesely bývají. A objemově to rozhodně byl dostatečný motor a také čtyřválec.
Jsi trochu mimo.