Guo Meiling má z minulosti se dálkovými soutěžemi v Asii zkušenosti, dokonce nějaký závod absolvovala i v Mini. Jen je otázka jestli tyto zkušenosti jsou dostatečné. Živí se jako úspěšná obchodnice (to jí zabírá spoustu času) a rallye má jen jako hobby.
Vůbec nechápu, že ta kráva jela ostrý závod a hned za volantem speciálu Mini. Chyby se samozřejmě stanou, ale když se poskládají do rovnice fakta jako rally Dakar, ostrý závod, první start, špičkový speciál Mini, 11km prolog, pak je spíš náhoda, že ten smrťák nebyl. Skutečně bych rád viděl, co ta husa hodlala jet např. při maratonské etapě...
Ak by mali v motoristickych sportovych podujatiach byt len profesionali (ludia, ktori su za jazdenie plateni), tak by ich celkovo bolo asi tak o 90 % menej nez sa ich v sucasnosti usporaduva. Nikto sa bez treningu profikom nestane a nehody sa stavaju aj profikom. Takisto ta idea, ze za peniaze by nemalo byt mozne kupit si vsetko, je sice pekna, ale naozaj motoristicky sport je ta oblast, kde treba najviac hlasat antikapitalisticke idealy ? Inak sa ti svet okolo teba zda taky krasny, ze ta kapitalizmus tak velmi trapi hlavne v tejto oblasti ? >:D
Jo máš pravdu, ale co s tím chceš dělat? Naše piškoty vyrábí v polsku americký koncern. Auta z Boleslavi s Emilem Škodou moc společného nemají. Podívej se na Lopraise - Iveco. Dneska už je jedno zda Čech, Číňan nebo robot. Hranice padly. S Dakarem to máš stejný. Ano není to Dakar, chybí už jen, aby tam rozdával rozumy se svým jezdeckým (ne)uměním Leoš Mareš atd. Ale pořád je to zajímavá rallye a o to jde. :-!
A o tom to je. Na takové závody by měli být pripusteni jen opravdoví profíci a ne ti co si za start zaplatí. Připomíná mi to situaci, která nastala u nás, kdy se řešily licence pro rally jezdce. Prostě by se nemělo stávat, že i když máš peníze můžeš vše. Třeba jezdit rally. (alespoň jeho nejnáročnější verzi což Dakar je) 8-s
Zvláštne, že sa nikto nezaujíma o to, ako bola postavená trať, či boli v mieste doskoku dostatočné bezpečnostné zóny, a či vôbec tam mali nejakí diváci byť...
To znie ako keby si ju poznal a vedel, ze nehoda bola zapricinena nou samotnou. Popis nam, co je ta zena zac, ked tak dobre vies, ze v tom zavode nema co robit.
Já nevím, dřív Dakar přeci býval i hodně o těchto nadšencích...motorkáři s baťůžky apod. To přeci k této soutěži vždy patřilo, profíci mají WRC, tohle bývávalo podle mě trochu jinde.
Ne, ne. Nebylo to myšleno tak,že Dakar mají jezdit opravdoví profíci (placení). Jen jsem chtěl říct, že by se měly licence do takových soutěži (a vlastně jakýchkoliv motoristických) vydávat s velkou opatrností.Aby nestalo, že přijde na start nějaký člověk, který si minulý týden koupil licenci i s autem.A dnes někoho přejede.