Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
proto hledám cestu, jak si objednat auto s tlačítkama... i kdyby to mělo znamenat, že nebudu mít automatickou klima.
Jezdil jsem s "tlačítkem" A/C roky ... a taky to šlo.
😉
Jezdil jsem s "tlačítkem" A/C roky ... a taky to šlo.
😉
Naší předkové jezdili s koňmi (a bez tlačítek) dlouhé roky... a taky to šlo. >😒] 😉
Plácáš... pokrok je pokrokem, pokud lépe naplní moji potřebu.
Nemám potřebu ovládat cokoliv dotykem. Přesně, jak je napsaný níž: mám soukromé BlackBerry s plnou klávesnicí... a služební dotykovej Samsung - takže můžu srovnávat.
A výsledek je dost jasnej.
Chci tlačítka... a topení ovládat kolečkem... a ručku mít po ruce na páku... a pouštět a vypínat dálkový sám, aby moje odpovědnost byla vyvážena i pravomocí!
Atd.
Nemám potřebu ovládat cokoliv dotykem. Přesně, jak je napsaný níž: mám soukromé BlackBerry s plnou klávesnicí... a služební dotykovej Samsung - takže můžu srovnávat.
A výsledek je dost jasnej.
Chci tlačítka... a topení ovládat kolečkem... a ručku mít po ruce na páku... a pouštět a vypínat dálkový sám, aby moje odpovědnost byla vyvážena i pravomocí!
Atd.
Neplácám, akorát to tak nežeru, trochu nadhledu by to chtělo? 😉
Napsal jsem snad něco, co by nebyla pravda? 😄
Neboj, nejsem zastáncem dotyku "vždy a všude".
Napsal jsem snad něco, co by nebyla pravda? 😄
Neboj, nejsem zastáncem dotyku "vždy a všude".
Pokud to pujde. Dneska napriklad pokud chces manualni klimu, tak musis zustat u nizsi vybavy. Do vyssi automaticky dostanes i napriklad elektronickou rucni brzdu. V prubehu produce vyrobce potaji odebira kontrolky z PP. Lide jsou porad hloupjesi a automobilky na to patricne reaguji.
Je to smutný.. ale je to tak.
😒
Proto píšu "i kdybych kvůli tomu měl přijít o automatickou klimu".
Elektronickou ruční taky aktivně nechci... takže tam je to OK.
😉
Úsměvné je, jak se to u Fiata otočilo: nižší výbavy mají stop-start systém... vyšší výbavy jsou pak "ušetřeny".
>😁
😒
Proto píšu "i kdybych kvůli tomu měl přijít o automatickou klimu".
Elektronickou ruční taky aktivně nechci... takže tam je to OK.
😉
Úsměvné je, jak se to u Fiata otočilo: nižší výbavy mají stop-start systém... vyšší výbavy jsou pak "ušetřeny".
>😁
Fakt jsou vyšší výbavy někde bez SS, nebo ho jen mají plně vypínatelný? Jaký model? To je docela zvláštní...
Jinak mimochodem, koukal jsem na druhé auto do rodiny a pohled mi padl i na Ideu, docela zajímavé auto do města 😄
Jinak mimochodem, koukal jsem na druhé auto do rodiny a pohled mi padl i na Ideu, docela zajímavé auto do města 😄
Idea .. jako bazarová?
Jo, s 1.4 70kW je super... pokud Ti nevadí budíky v prostředku.
Za mě je lepší Idea II. (rozuměj 500L)
😉
A ano, začal s tím Fiat 500X, který má S/S vypínatelný trvale... jak ho jednou tlačítkem vypneš, tak si to pamatuje, dokud ho zase nezapneš.
😉
A dokonalosti dosáhlo Tipo: dostal jsem plnou specifikaci a základní Tipo S/S má... jestli vypíbatelná zatím nevím, ale asi ano... ale Lounge ho prostě nemá. Vůbec. A to tam zatím není žádnej turbobenzín, takže by vlastně vadilo relativně méně.
😉
Edit: teď jsem se díval - a ta Idea II (500L) ho k benzínovým motorům 1.4 nedává taky - ani s turbem, ani bez turba... ve všech výbavách.
Jo, s 1.4 70kW je super... pokud Ti nevadí budíky v prostředku.
Za mě je lepší Idea II. (rozuměj 500L)
😉
A ano, začal s tím Fiat 500X, který má S/S vypínatelný trvale... jak ho jednou tlačítkem vypneš, tak si to pamatuje, dokud ho zase nezapneš.
😉
A dokonalosti dosáhlo Tipo: dostal jsem plnou specifikaci a základní Tipo S/S má... jestli vypíbatelná zatím nevím, ale asi ano... ale Lounge ho prostě nemá. Vůbec. A to tam zatím není žádnej turbobenzín, takže by vlastně vadilo relativně méně.
😉
Edit: teď jsem se díval - a ta Idea II (500L) ho k benzínovým motorům 1.4 nedává taky - ani s turbem, ani bez turba... ve všech výbavách.
U toho Tipa je to jinak... S/S je pouze s 1.3 naftou, nezávisle na výbavě. Protože se ten motor ve vyšších výbavách nenabízí, je to v ceníku tak jak to tam je... a ve vysvětlivkách je to vysvětlené. 500L předpokládám totéž.
Idea... neříkám že je to hlavní favorit, ale docela se mi líbí že to je takové veselé, přiměřeně motorizované, přiměřeně velké a variabilní pro to příměstské courání... a z toho pohledu mi asi ani budíky na prostředku tolik nevadí. A levné.
500L se mi fakt nelíbí... je fakt že 1.4 95k s klimou pod 300 není úplně nejhorší nabídka. Sousedka si koupila klasickou 500 a moje žena že prý je to hnus, že to vypadá jak třicet let staré 😄
Idea... neříkám že je to hlavní favorit, ale docela se mi líbí že to je takové veselé, přiměřeně motorizované, přiměřeně velké a variabilní pro to příměstské courání... a z toho pohledu mi asi ani budíky na prostředku tolik nevadí. A levné.
500L se mi fakt nelíbí... je fakt že 1.4 95k s klimou pod 300 není úplně nejhorší nabídka. Sousedka si koupila klasickou 500 a moje žena že prý je to hnus, že to vypadá jak třicet let staré 😄
Ano, je to tak. Uz jsem to taky nasel.
Vlastne sem jdu, abych to dodal.
😉
No, a kazdymu se libi to jeho - a tak je to v poradku.
Mne se Elko taky nejak zvlast nelibi, ale neodpuzuje - a uznavam jeho kvality.
Vlastne sem jdu, abych to dodal.
😉
No, a kazdymu se libi to jeho - a tak je to v poradku.
Mne se Elko taky nejak zvlast nelibi, ale neodpuzuje - a uznavam jeho kvality.
Jimbo
když vidim jak suprový jsou dotykový telefony a tablety, tak jsem rozhodně taky pro tlačítka, zvlášť v autě. Co to je za blbý trend dávat cokoliv dotykovýho do auta a navíc ještě ovládané gesty. Ruce maj být kde? hm?
A ty tlačítka (které nejsou zrovna na volantu) mačkáš čím, když "ruce mají být kde"? 😉
edit - Jen čtyři :no: ? Přitlačte trochu anonymní cholerici. .. >😁
edit - Jen čtyři :no: ? Přitlačte trochu anonymní cholerici. .. >😁
Zkus ovladat dotykovy telefon nebo tablet za behu. Nic moc, co ? Jedna z nejcastejsich pricin dopravnich nehod je nepozornost a odvraceni pohledu na dotykovou obrazovku muze takovou nehodu zpusobit - staci si spocitat kolik metru ujede automobil treba dalnicni rychlosti.
Přesně tak.
Vůbec to, co teď předvádějí vývojáři z pohledu aktivní bezpečnosti je neuvěřitelné.
Minulý týden řídilo mládě a málem se stal malér... dojížděli jsme na hlavní z boku... měli jsme dávat přednost. Mládě spořádaně brzdilo.. takže jsem byl v klidu... a pak najednou přestalo brzdit a rozjelo se... auto přijíždějící zleva vůbec nevidělo!
Stihli jsme to, asi i díky řidiči toho zleva, musel brzdit... a patří mu díky.
Ale proč ho nevidělo? Protože za náma jela X5... s xenonama. Když máte xenony vysoko nad silnicí... SUV... a dojede vás zezadu až na kufr... a svítí nad tím kufrem ... tak vám světélkuje i palubka před spolujezdcem!
A auto, které už je blízko, takže svými normálními světly svítí dopředu a nevidíte celé světlo, ale jen relativně úzký proužek prostě nemáte šanci vidět... a to, že osvětluje silnici před sebou se v té záplavě světla od xenonů vysoko za váma prostě ztratí!
Jak TOHLE mohl vůbec někdo pustit na VEŘEJNOU silnici???!!!
Na lunárním vozidle OK... na soutěžním autě taky dobrý... ještě možná na off-roadu na střeše - ale nikdy ne NE na normální silnici mezi ostatní auta...
:-!
Vůbec to, co teď předvádějí vývojáři z pohledu aktivní bezpečnosti je neuvěřitelné.
Minulý týden řídilo mládě a málem se stal malér... dojížděli jsme na hlavní z boku... měli jsme dávat přednost. Mládě spořádaně brzdilo.. takže jsem byl v klidu... a pak najednou přestalo brzdit a rozjelo se... auto přijíždějící zleva vůbec nevidělo!
Stihli jsme to, asi i díky řidiči toho zleva, musel brzdit... a patří mu díky.
Ale proč ho nevidělo? Protože za náma jela X5... s xenonama. Když máte xenony vysoko nad silnicí... SUV... a dojede vás zezadu až na kufr... a svítí nad tím kufrem ... tak vám světélkuje i palubka před spolujezdcem!
A auto, které už je blízko, takže svými normálními světly svítí dopředu a nevidíte celé světlo, ale jen relativně úzký proužek prostě nemáte šanci vidět... a to, že osvětluje silnici před sebou se v té záplavě světla od xenonů vysoko za váma prostě ztratí!
Jak TOHLE mohl vůbec někdo pustit na VEŘEJNOU silnici???!!!
Na lunárním vozidle OK... na soutěžním autě taky dobrý... ještě možná na off-roadu na střeše - ale nikdy ne NE na normální silnici mezi ostatní auta...
:-!
No jak... máš mít přeci taky X5, aby se ti její světla skryla v zadní stěně. To je přeci eurounijní logika. A že se ti nelíbí? To nikoho nezajímá, úředník už rozhodl. X5 do každé rodiny!
JohnyRnR
Zvláštní, telefonovat tlačítkovým mobilem na prázdné rovné silnici nebo při poskakování na jedničku v koloně je problém, ale neustále přibývající a čím dál větší dotykové displeje přímo na palubní desce jsou v pořádku. Pak nemá přibývat zpráv typu "řidič přejel z neznámých příčin do protisměru, kde se čelně střetl s..."
Dušan10
Toľko obrazoviek je evidentný nezmysel ..... snáď má vodič v prvom rade "čumákovať" na vozovku ... a tie "hračky" by ho nemali rozptylovať .....
Ja osobne navigáciu vždy len počúvam ...... prenášať zrak a ostriť na obrazovku navigácie mi pripadá nebezpečné ..... ak už "čumieť" na navigáciu .. tak ako "veliteľ vozidla" ..... to je moja zásada ....
Kamarát tak skoro prešiel dve tety na prechode v Rakúsku ... trochu sa "zapozeral" .... tie teda hľadeli .... keď ich auto len tesne minulo ... to by kamoš ešte sedel, keby ich trafil ..... 😉
Ja osobne navigáciu vždy len počúvam ...... prenášať zrak a ostriť na obrazovku navigácie mi pripadá nebezpečné ..... ak už "čumieť" na navigáciu .. tak ako "veliteľ vozidla" ..... to je moja zásada ....
Kamarát tak skoro prešiel dve tety na prechode v Rakúsku ... trochu sa "zapozeral" .... tie teda hľadeli .... keď ich auto len tesne minulo ... to by kamoš ešte sedel, keby ich trafil ..... 😉
Aoyagi
Řekl jim někdo, že nemusí takové kraviny vymšlet, že existují normální mechanická tlačítka?
Zakrátko vymyslia displej, ktorý sa bude deformovať podľa toho, aké tlačidlá sa zobrazia... >😁
Jako neříkám že to musí být, ale když už, tak proč to nedělat lépe.
Věci, se kterými se manipuluje častěji, by měly mít nezávislé ovládání. A natolik jednoduché, aby šlo poslepu. Vše ostatní se dá řešit při zastavení nebo před rozjezdem.