Novinky
To si všichni sednem na zadek, až vytáhnou toho přebrandovanýho tiguana z tý garáže. 😄 A kdo si ho koupí, bude si myslet, že má Range. Stejně jako eresáci si myslí, že maj m3 a superbáci že maj s-kládu...😊 😄
Ne, dost jízlivých fórků. Jméno Kodiaq je monstrózní, spíš by pasovalo na Bentaygu, ale prostě jsem na to zvědavej a docela škodovce fandím, ať se dobře prodává, Bohužel, nic revolučního po stránce designu či techniky nečekejme. Na to je škoda dost konzervativní a furt pobočka VW...ale kvalitní mainstrem je taky potřeba.
Hodně zdaru!
Ne, dost jízlivých fórků. Jméno Kodiaq je monstrózní, spíš by pasovalo na Bentaygu, ale prostě jsem na to zvědavej a docela škodovce fandím, ať se dobře prodává, Bohužel, nic revolučního po stránce designu či techniky nečekejme. Na to je škoda dost konzervativní a furt pobočka VW...ale kvalitní mainstrem je taky potřeba.
Hodně zdaru!
Nevím jestli po filmu Pelíšky není název Kodiaq pro škodovku v čr zrovna výhodný. 😄
Fakt je, že by na těch vratech mohly být škrábance. Ale možná se budou objevovat postupně. A dost možná i někdo zabručí. Nebo půjde bručet.
A vrata by pak mohl otvírat stylově Leonardo DiCaprio v ohozu revenanta. 😄
Nebo potupně Vošický >😒]
Něco ve stylu, že soused z Boleslavi je na tom tak dobře, že si může doma dovolit na otevírání vrat garáže i korejského otroka. >😁
Ještě se tady zapomnělo,že by to mohl být facelift OIII.Kodiaq má být až v září 2016 v Paříži.
takže opět "nataženina" Tiguanu, která si bude hrát na Touareg, z lepičské dílny ála Superb I a II, nebo Octavia I a II. A to jsem si myslel, že tyhle doby má již škofka za sebou. 😉
Proč Octavia I a ne Octavia III? Vždyť je to klasika MQB s možností většího rozvoru...
No právě, touareg je na MLB Evo, ne?
Octavia I - kompakt s podvozkem z Golfu a nataženou délkou.
Octavia III - kompakt s podvozkem z Golfu a nataženou délkou i rozvorem
Tohle je prostě ten druhý model, vůbec nechápu diskusi o Touaregu, s tím to auto nebude mít společného vůbec nic - ani platformu, ani motory, ani cenu. Bude to větší Tiguan se vším všudy, tak jak je Octavia III větší Golf VII.
Octavia III - kompakt s podvozkem z Golfu a nataženou délkou i rozvorem
Tohle je prostě ten druhý model, vůbec nechápu diskusi o Touaregu, s tím to auto nebude mít společného vůbec nic - ani platformu, ani motory, ani cenu. Bude to větší Tiguan se vším všudy, tak jak je Octavia III větší Golf VII.
Doslovna "natazenina" Tiguanu to nebude. Uz Tiguan ma byt ve dvou verzich, normal a prodlouzena pro 7 lidi nebo kolik. Takze Kadak bude predelavka dlouheho Tiguanu. Ten vyvoj auta musel dat ale jiste Skode hodne prace 😉
Takze sa mozeme pripravit na zaplavu podrobnych opisov reklamnych kampani, nasledovat budu spionazne fotky v perfektnej kvalite, s dokonalou hlbkou ostrosti a zo vsetkych uhlov....
Mame sa na co tesit 😄
Mame sa na co tesit 😄
Ako ono to zvykne fajn začínať, aj články o záhadných maskovaných autách na diaľnici beriem, ale potom sa to zvrhne na takú až nechutnú masáž ako čo detailný záber to článok a v tom momente sa mi to celé znechutí. Potom si pozriem auto na autosalóne a uznám, že je to celkom fajn, ale šlo by to aj bez toho humbuku. Ten je hodný tak fanúšikovského fóra.
To bude kufr.
jéžiš nadělají s plagiátem Tourana.No hlavně že bude mít wi-fi.Bez fakebooku v autě ani ránu.
Škodofko a co tak po třiceti letech vyrobit dodávku.Aha já zapoměl že fuhrer vám to nepovolil
Škodofko a co tak po třiceti letech vyrobit dodávku.Aha já zapoměl že fuhrer vám to nepovolil
A kdyby vyrobili dodávku, pochválil bys je?
S Touranem to nemá nic společného, ale nechci tě zbytečně zatěžovat fakty...
S Touranem to nemá nic společného, ale nechci tě zbytečně zatěžovat fakty...
ano,ale nesměl to by být plagiát Transporteru ,či Caddy.
No tak dobře není to kopie Touranu,ale Tiguanu,což je podobná SUV ***.
No tak dobře není to kopie Touranu,ale Tiguanu,což je podobná SUV ***.
jistě k vůli tobě budou vyvyjínet nové auto včetně techniky. Nedělal jsi za socíku plánovače? Podle toho pak ta ekonomika vypadala >😁
ne za socíku jsem chodil do školy.A proč by vyvíjeli nová auta,když je můžou sprostě okopírovat ala Čína,že.Co tak zapnout mozek a vymyslet něco nového ? Proč myslíš že motor z embéčka dosloužil ve fábii ?
Jestli by měla číslovka u tvýho nicku znamenat ročník, pak bych k ní přidal třicítku a pak by se takový názor dal s přihlédnutím oka akceptovat při pomyšlení, že z toho vyrosteš, takhle si nejsem jistý.
klasika,někomu došly argumenty,tak začne operovat z věkem,popř. pravopisem.Dokaž,že ta slavná škodofka se poslední dobou nevyflákla na vývoj a radši udělá facelift VW,který sám je v současnosti kvůli skandálu v hnoji.Jenže koho chleba jíš ,toho písen zpívej.Asi jsem se dotkl zaníceného škodofkáře
Víš co je facelift? Tady není co dokazovat, snad jen, že se v tomto oboru příliš nevyznáš. Připadá ti snad Superb liftovanou verzí Passatu? Nebo Octavia Golfu?
Tohle neznalý okopávání mě nebaví... Btw. žádnou škodovku nemám, poslední, kterou jsem kdy měl byla Felicia v 97. Mimo ve všem, darkome 😉
Tohle neznalý okopávání mě nebaví... Btw. žádnou škodovku nemám, poslední, kterou jsem kdy měl byla Felicia v 97. Mimo ve všem, darkome 😉
Lip si to nastuduj. Skodovka ma vlastni vyvojove stredisko a vsechny jeji modely, s vyjimkou Citigo, jsou svebytne. Ale ani to neni okopirovane. Proste vedeni koncernu rozhodlo, ze VW, Skoda a Seat budou nabizet prakticky totozne miniauto. Rozhodne to nebylo tak, ze by si ve skodovce rekli "Juu ten VW Up je hezky, ten okopirujeme".
...když čtu některý komentáře, je mi až stydno za to, že někteří píší česky natolik dobře, aby se dal vyloučit jejich zahraniční původ a dejme tomu jakási závist, či jak podobný komentáře nazvat.
Škoda Auto je součástí koncernu a z výrobce ve vyspělých zemích nekonkurenceschopnýho Favoritu se stala společnost doširoka rozkročená svými modely a další rozšiřování přichází. To, že se v rámci koncernů sdílejí motory, podlahový plošiny, elektronika atd je naprosto běžná věc. V rámci prémiovýho segmentu se cpou motory mainstreamovýho výrobce pod kapotu a tady se hřímá nad společnými prvky s prestižnějšími sesterskými výrobci.
Škoda Auto je součástí koncernu a z výrobce ve vyspělých zemích nekonkurenceschopnýho Favoritu se stala společnost doširoka rozkročená svými modely a další rozšiřování přichází. To, že se v rámci koncernů sdílejí motory, podlahový plošiny, elektronika atd je naprosto běžná věc. V rámci prémiovýho segmentu se cpou motory mainstreamovýho výrobce pod kapotu a tady se hřímá nad společnými prvky s prestižnějšími sesterskými výrobci.
napsal jsi to hezky, ale z toho co jsem tady četl se obáván, že je to nad možnosti některých jedinců to pochopit 😄
Máš pravdu nejsem schopen to pochopit. Leda že nám chtěl paja vysvětlit že většina na škodovkách není česká teda pardon česká je kastle, ale i tu namalovali pod vedením slováka. 😉 Ale jak říká známý důchodce je to české jsou na to levné díly tak co. >😁
Krabice dlouha 4.7m, to bude ceska xc60? A nadrz to bude mit 50l, kvuli emisim 😄
Či to nie je len teaser na nejakú veľkú zvolávačku do servisov.
P.S. Je to klidně možné, protože zveřejňovat snímky mého "Kodiaqa" by jsem jim stejně ve finále nedovolil.
:😉 >😁