...když čtu některý komentáře, je mi až stydno za to, že někteří píší česky natolik dobře, aby se dal vyloučit jejich zahraniční původ a dejme tomu jakási závist, či jak podobný komentáře nazvat.
Škoda Auto je součástí koncernu a z výrobce ve vyspělých zemích nekonkurenceschopnýho Favoritu se stala společnost doširoka rozkročená svými modely a další rozšiřování přichází. To, že se v rámci koncernů sdílejí motory, podlahový plošiny, elektronika atd je naprosto běžná věc. V rámci prémiovýho segmentu se cpou motory mainstreamovýho výrobce pod kapotu a tady se hřímá nad společnými prvky s prestižnějšími sesterskými výrobci.
Tak, teď budou půl roku hledat klíčky od vrat a každý týden budou na titulních stránkách další a další fotky vrat s poznámkou "ještě jsme ty blbý klíče nenašli, ale někde přeci musej bejt"...
To si všichni sednem na zadek, až vytáhnou toho přebrandovanýho tiguana z tý garáže. :-) A kdo si ho koupí, bude si myslet, že má Range. Stejně jako eresáci si myslí, že maj m3 a superbáci že maj s-kládu...:):-)
Ne, dost jízlivých fórků. Jméno Kodiaq je monstrózní, spíš by pasovalo na Bentaygu, ale prostě jsem na to zvědavej a docela škodovce fandím, ať se dobře prodává, Bohužel, nic revolučního po stránce designu či techniky nečekejme. Na to je škoda dost konzervativní a furt pobočka VW...ale kvalitní mainstrem je taky potřeba.
Hodně zdaru!
Lip si to nastuduj. Skodovka ma vlastni vyvojove stredisko a vsechny jeji modely, s vyjimkou Citigo, jsou svebytne. Ale ani to neni okopirovane. Proste vedeni koncernu rozhodlo, ze VW, Skoda a Seat budou nabizet prakticky totozne miniauto. Rozhodne to nebylo tak, ze by si ve skodovce rekli "Juu ten VW Up je hezky, ten okopirujeme".
takže opět "nataženina" Tiguanu, která si bude hrát na Touareg, z lepičské dílny ála Superb I a II, nebo Octavia I a II. A to jsem si myslel, že tyhle doby má již škofka za sebou. ;-)
Víš co je facelift? Tady není co dokazovat, snad jen, že se v tomto oboru příliš nevyznáš. Připadá ti snad Superb liftovanou verzí Passatu? Nebo Octavia Golfu?
Tohle neznalý okopávání mě nebaví... Btw. žádnou škodovku nemám, poslední, kterou jsem kdy měl byla Felicia v 97. Mimo ve všem, darkome ;-)
Jestli by měla číslovka u tvýho nicku znamenat ročník, pak bych k ní přidal třicítku a pak by se takový názor dal s přihlédnutím oka akceptovat při pomyšlení, že z toho vyrosteš, takhle si nejsem jistý.
jéžiš nadělají s plagiátem Tourana.No hlavně že bude mít wi-fi.Bez fakebooku v autě ani ránu.
Škodofko a co tak po třiceti letech vyrobit dodávku.Aha já zapoměl že fuhrer vám to nepovolil
Doslovna "natazenina" Tiguanu to nebude. Uz Tiguan ma byt ve dvou verzich, normal a prodlouzena pro 7 lidi nebo kolik. Takze Kadak bude predelavka dlouheho Tiguanu. Ten vyvoj auta musel dat ale jiste Skode hodne prace ;-)
Jenže Škoda svůj vývoj má. A jednotlivé značky ne vždy dělají jen pro sebe. Škoda myslím nedávno rozšiřovala vývoj motorů, přitom nemá žádné specifické jednotky (pro sebe je můžou akorát tak ladit), půjde tedy o práci v rámci skupiny. Auta si, pokud vím, normálně ladí sami.
Ako ono to zvykne fajn začínať, aj články o záhadných maskovaných autách na diaľnici beriem, ale potom sa to zvrhne na takú až nechutnú masáž ako čo detailný záber to článok a v tom momente sa mi to celé znechutí. Potom si pozriem auto na autosalóne a uznám, že je to celkom fajn, ale šlo by to aj bez toho humbuku. Ten je hodný tak fanúšikovského fóra.
Takze sa mozeme pripravit na zaplavu podrobnych opisov reklamnych kampani, nasledovat budu spionazne fotky v perfektnej kvalite, s dokonalou hlbkou ostrosti a zo vsetkych uhlov....
Máš pravdu nejsem schopen to pochopit. Leda že nám chtěl paja vysvětlit že většina na škodovkách není česká teda pardon česká je kastle, ale i tu namalovali pod vedením slováka. ;-) Ale jak říká známý důchodce je to české jsou na to levné díly tak co. >:D
To je dusledek doby reklamy a snadne komunikace k zakaznikovi. Staci to vypnout a nedivat se. Osobne se rad podivam, jak maji medialni kampan zvladnutou.
Krabice dlouha 4.7m, to bude ceska xc60? A nadrz to bude mit 50l, kvuli emisim :-)
Superb I byl regulérní dobový Passat pro čínský trh, ostatní zmíněné modely převzaly zcela odpovídající koncernovou techniku svých tříd. Včetně Superbu II.
Očekávat od Škody Touareg mu přijde trochu naivní.
Octavia I - kompakt s podvozkem z Golfu a nataženou délkou.
Octavia III - kompakt s podvozkem z Golfu a nataženou délkou i rozvorem
Tohle je prostě ten druhý model, vůbec nechápu diskusi o Touaregu, s tím to auto nebude mít společného vůbec nic - ani platformu, ani motory, ani cenu. Bude to větší Tiguan se vším všudy, tak jak je Octavia III větší Golf VII.
ne za socíku jsem chodil do školy.A proč by vyvíjeli nová auta,když je můžou sprostě okopírovat ala Čína,že.Co tak zapnout mozek a vymyslet něco nového ? Proč myslíš že motor z embéčka dosloužil ve fábii ?
klasika,někomu došly argumenty,tak začne operovat z věkem,popř. pravopisem.Dokaž,že ta slavná škodofka se poslední dobou nevyflákla na vývoj a radši udělá facelift VW,který sám je v současnosti kvůli skandálu v hnoji.Jenže koho chleba jíš ,toho písen zpívej.Asi jsem se dotkl zaníceného škodofkáře
Seš si jistej tím zářím? Pokud já teda vím tak Kodiak se měl začít rozbíhat v Q2 2016. Takže jako novinku na jaro bych si tipoval tohle, ale možná mám jen starý informace.