Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
To je roky furt dokola, aku, vodík, aku, vodík
KANKUNEN
| 21. 1. 2016 09:29
Obojí ale neumíme skladovat, elektrika jde aspoň levně vyrobit. Reál je však: ,,dobrý den, chtěl bych TDI´´. Kdyby někomu záleželo na ekologii, mohly jezdit auta na plyn a kyselý naftový smrad by tak neotravoval města. Třeba takové poštovní Ducato s podladěným třílitrem na CNG je přesně to, co by mělo fungovat ve městě.
To je roky furt dokola, aku, vodík, aku, vodík
topten
| 21. 1. 2016 10:05
kdyby nekomu zalezelo na ekologii, tak zvedne spotrebni dan na naftu a snizi na benzin, aby aspoň osobní auta nejezdila na naftu
Avatar - KANKUNEN
To je roky furt dokola, aku, vodík, aku, vodík
KANKUNEN
| 21. 1. 2016 10:50
Taky, ve Švýcarsku to funguje.
To je roky furt dokola, aku, vodík, aku, vodík
SamanAR
| 21. 1. 2016 12:05
o ekologii jde jen par blaznum, tady jde v prvni rade o penize a v druhe rade zase o penize :-)

skladovani elektriny je jen dalsi nesmysl ktery se v tom balastu dostava na povrch a ktery je ve sve podstate zbytecnej resit, neb to je neco co nas bude trapit mozna 10-30 let

ono dogma ze dojezd musi bejt velikej a ze nekde se to skladovat musi, je pestovanej prave diky rope, a je pestovanej snadno diky tomu ze clovek je tvor neskutecne linej (ne co se pohybu tyce, ale co se zmeny nazoru tyce) kdy spousta lidi co vzivote nejeli v kuse trasu delsi nez 100km proste hned rekne ze auto s dojezdem pod 500km by proste nechteli a basta a "prez to nejde vlak" >:D
Avatar - Jenik3
audi z Bruselu
Jenik3
| 21. 1. 2016 09:54
fabrika v jednom z nejdrazsich mest, kde se sleza intelektualni elita unie, to je vskutku pocin. :-O
Palivové články
Brin
| 21. 1. 2016 10:52
Já třeba nechápu, proč se nevyužívají k pohonu elektromobilů palivové články na něco jiného než vodík. Mohlo by to jezdit na metanol, etanol (problém s odpadní kyselinou octovou) nebo i složitější uhlovodíky a fungovalo by to velmi podobně jako dnes benzínová či naftová auta. Změna infrastruktury by nebyla třeba, výstavba nabíjecích stanic by mohla pokračovat stávajícím tempem, tedy pomalu, nároky na rozvodnou síť by byly přiměřené apod. A třeba metanolové články jsou velmi čisté a výroba metanolu levná.
Palivové články
_MT_
| 21. 1. 2016 15:55
Pokud někdy v praxi přejdeme na palivové články, tak si také myslím, že budeme používat něco jiného než vodík. Co přesně, je otázka. Možností je hodně. V téhle fázi jde podle mne o to, že vodík je "cool", žádné CO2, jen H2O. Palivové články by však byly přínosem i s konvenčnějšími palivy jako benzín nebo zemní plyn. Jen tam zatím nejsme (příliš drahé, velké atd.), ale vývoj pokračuje.