Hydractive III+ je plne vyvinuty a skvele fungujici system, je mozne ladit, ne vyvijet. Nevim, ceho se v Citroenu boji, tak skvely podvozek "premiovi" nemci nemaji. Je to pouze marketingova neschopnost frantiku, ktera uvrhla vyrobu C5 na 25 tis. kusu rocne.
Tak on ani další vývoj není nutný, už 20 let stará Xantia Activa je dodnes nepřekonaná v losým testu. Je to škoda, protože kdo se svezl Activou nebo Hydractiv 3, tak ví, že není potřeba to dál rozvíjet. Škoda, že se Citroen vzdává své historie - bez toho nevidím moc důvodu Citroen kupovat.
Ne, nemám křišťálovou kouli. Pouze dělám závěry na základě faktů ze současných a nedávných ekonomických a technických trendů v automobilovém průmyslu, o který se zajímám a navíc je to moje práce. Tak jsem si dovolil mít názor. A vlastně si myslím, že v podstatě správný. Citroen s rozpočtem a možnostmi dnes bohužel navymyslí nic, co by bylo podobně revoluční a dobré jako kdysi to odpružení, které teďo dpískal. Naopak, ten vývoj nového bude tak levný (a věř, že to budou elektronicky řízené tlumiče - jako třeba v e VW nebo kdekoliv jinde), že i tak se vyplatí vyhodit 60 let zdokonalovanou, fungující a marketingově dobrou věc. Až tolik se totiž ušetří.
Ale jestli to nechápeš, utíkej si toho novýho citróna koupit, místo křečovitě vtipných pokusů o výsmívání lidí, kteří zde píšou svůj názor. Tak pravil stařešina cucákovi. Howg >:D
A: Šéf říká, že musíme šetřit jak to uděláme?
B: Mo já nevím co kdyby jsme zrušili to fungující odpružení a nahradili ho jiným?
A: Počkej a bude se mu to líbit?
B: No dobře tak zaplatíme vývoj úplně nového a budeme nabízet 2 varianty.
A: Moment a nebude to dražší než současný stav?
B: To neřeš hlavně na tom začni makat at vypadá, že něco děláme nebo poletíme >:D
Jsou to jenom kecy. Přeložím: jsme v *, dávná sláva značky je v kopru. Proto lámeme hůl i nad posledním dobrým a originálním, co jsme do aut dávali. Nahradíme to pětikorunovou elektronickou sr...ou s megahustým názvem (třeba heaven-drive) a tunou marketingovejch keců.
Nadále budeme pod značkou Citroen prodávat přeznačkované Pažouty. Za příplatek pro pitomce přeznačkované pažouty s cingrlátky, famoźní samostatnou značku DS. Na její marnou existenci vypatláme nejikoničtější označení, kterým disponujem. Jsme sebranka ho...d. >:-[]
Citroën ještě stále nepochopil, že aby mohl v Evropě požadovat prémiovou cenovku, musí tomu odpovídat i nabízená technika. Evropané totiž ve většině (naštěstí) nejsou takoví automobiloví analfabeti, aby jim skočili na trochu extravagantnější tvary karoserie, přizdobené hromadou chromu a k tomu interiér čalouněný lepší kůží. Ne, takto prémiová značka opravdu nefunguje a až získají větší automobilový přehled i Číňani, budou moci značku DS rovnou zrušit. Další průšvih je nové směřování samotné značky Citroën coby vozů s ošizenou výbavou - Cactus budiž odstrašujícím příkladem (bez děleného zadního sedadla, bez otáčkoměru, bez stahování zadních oken, zato s nepříliš pohlednými plastovými obklady na dveřích, které ale stejně zdaleka nesahají až k jejich okrajům) a nová C3 zřejmě bude následovat. Ach jo... :'-(:no: A k tomu zruší jejich hlavní technickou specialitu - hydropneumatické odpružení, kvůli snižování nákladů. Smutné, a hlavně marketingově sebevražedné... 8-s:no:
"Další vývoj je příliš nákladný". To je ta nejdůležitější věta. Takže se můžeme těšit (jestli se někdo ještě na Citroeny umí těšit), že běžná levná jednotná platforma PSA s klasickým pružením bude použita u všech aut (je přece "modulární") a jediné rozdíly budou v použití levných nebo trošku dražších tlumičů (regulovatelných). Ale to nebrání zákazníkovi slíbit, že bude jezdit za 2,8 l/100km a ještě mnohem pohodlněji než jezdily staré Citroeny. A dvě verze? No to není problém, stačí dvě různá nastavení řídící jednotky.
lákalo mně to si ji koupit, jen tak do garáže, auto co na gumách 195, trumflo ferrari, lambo, a různé supersportovní čtyřkolky, je prostě legenda, ale málo kdo to ví, tuším že průjezd byl v 85 a druhý nejlepší 911 S4 to dal za 84,5
Místní odborníci promluvili o budoucí kvalitě jízdy z dosud nijak nespecifikovaných vlastností systému odpružení. I přes fakt, že není známo vůbec nic, je samozřejmě jasné, že to bude průměrné nebo podprůměrné šméčko. Ach, jak rád bych taky vlastnil křišťálovou kouli a mohl předvídat budoucnost, a pak tady plkat moudra a být za stařešinu rodu na fóru...
Něco nevého to asi nebude, to by neušetřili. Takže to můžou být jen adaptivní tlumiče? Nebo je ještě něco jiného? Koupí licenci od Medvěda na vzduchové odpružení? >:D
přesně tak, myslím, že jde jen o prachy a skutečnost, že adaptivní tlumiče jsou opravdu velkým skokem u klasických koncepcí a rozdíl už není tak výrazný, tak si řekli, adaptivní budou stačit