Mel si vubec nekdy Cabrio? Ja jezdim cabrioletem uz temer 12 let a nikdy jsem nemel mouchu v puse nebo "podelany" interier od ptaku......ale samozrejme, pokud budes hlavu vystrkovat za jizdy nad celni sklo nebo parkovat otevreny vuz pod stromem, tak se ti toto muze velmi rychle prihodit ;-)
Mně se to jako zamyšlení nad tou možností líbí. Zadek bych viděl trochu vyšší, čelní sklo mi pak přijde trochu moc vykrojené (ohnuté). Počet dveří mi rozhodně nevadí.
Kabriolety si kupujou hlupáci, v době ozónové díry, kdo chce mít spálenou pleš , chce se chlubit hrůzami co poslouchá, kdo jí rád hmyz, kdo má rád ten pocit když se kroutí karoserie, třeba u 6 litru Mercedesu kdy člověk slyší tu symfonii, nebo R8 koncert V 10, to ještě pochopím, ale kdo by chtěl poslouchat vytočenou 1.4 benzín, nebo dokonce 1.6 Diselgate, či co za srajdu je pod klapotou
Přesně tak, stačí si půjčit někde na tom jihu cabrio v létě na dovolené, to člověka snadno vyléčí z naivních představ o cabriu. Cabrio je spíš pro ty, kterým je slunce naopak vzácné. ;-)
Souhlas taky se mi to líbí. Stejně se mi líbil Tudor, kterého jsme v depozitu viděl na vlastní oči v Mladé Boleslavi. Ale VW to nedovolí, stejně jako nedovolil dát do takového repre auta pořádný motor s 6 válci.
Na to aby s tímhle přišli na trh nemá automobilka Škoda dost odvahy. Stačí se podívat na Rapida,ani legendární kupé nedokázali udělat a přišli se zbytečným modelem...
jasne fotoshopovej >:D tak jen pro pobaveni, hlavnim nastrojem tvorby je 3Dstudio Max a ten tvuj photoshop slouzil jen na textury
a ikdyz jsem rozvor puvodniho superbu zkratil o par cm, tak nejen ze zadni cestujici maji o asi 10cm mene mista nez v beznem Superbu, ale take sis mohl vsimnout ze jsem zvedl o trosku kufr, vychazel jsem jak z modelovaci zkusenosti Meganu CC ktery mam i rozanimovany a ktery ma pevnou strechu, tak z videi Mercedesu S, kde ten Superb CC ma ten prostor pro skladni strechy dokonce o cca 10cm delsi nez ma prave Mercedes S cabriolet, tedy platena strecha by se tam vlezla naproto vpohode a jeste by byl zachpovan vetsi kufr ktery tak nejak ke Skodovkam patri :-!
ja to plne chapem len je zaujimave ze kedysi na taketo modely peniaze boli a boli na trhu aj dlhe roky.... a dnes? zrazu uz niet peniaze na nic.... a aj tie superuspesne vozy "beznych kategorii" uz neraz maju poblem sa udrzat na uspesnej vlne tak co uz potom kabria/kupatka? ... tu nieco nehra.... nieco je niekde spatne ked uz dnes nevieme vyrobit aj nieco pre radost a potesenie .. nieco kde sa nepozera len na kvantitu ale aj na ine hodnoty ... v podstate je dost smutne ked uz nevieme vyrobit nieco co sme v minulosti dokazali lavou zadnou ...
klobuk dole preto stale pred mazdou.... relativne mala znacka a napriek tomu ma kabriolet ktory je snom snad kazdeho z nas :yes:
a ještě ten stop a start při každým zastavení, jak se celé auto zatřepe to kabriolet ještě umocní ten zážitek, ještě jsem zapomněl posraný interiér od holubů, či jaké havěti
..A nejen tam....ve vsech tech Pilcherovkach ze Svedska jsou vetsinou auta bez strechy popularni u tech krasnych a bohatych 'Svedu'..ti nemajetni jezdi ve starych GMC pickup truck... ;-)
V CR to mnohem prozaicteji souvisi s kupni silou, v tomhle bude jeste dlouho rozdil mezi byvalym Ostblockem a Evropou. Kabrio je autem proste pro pozitek z jizdy a i se skladaci pevnou strechou nebude nikdy tak prakticke, jako jine karosarske varianty nakrasne i stejneho auta.
Jinak je tomu presne naopak, nejvic kabrioletu se podle statistik paradoxne prodava ve Skandinavii a ve Velke Britanii a cim vic na jih, tim vic se lidi pred slunickem schovavaji a tuhle variantu vozu voli min.
Je to sice o biznise, ale hlavne o zdravom rozume! Nebudes vyrabat model o ktory nie je zaujem alebo o ktory je taky okrajovy zaujem, ze je vysoko stratovy. To nie je o biznise ako takom, biznis, ale strategii prezitia.
Nevím jak v Anglii, ale já to vidím přesně naopak. Kabra mají většinou lidé, kteří si umí užívat života, dobrodružnější povahy, otevřenější charaktery. Snob si koupí S500 a má vystaráno.
ale napriklad CC verzie kabrioletov s pevnou strechou boli dost prakticke.... ze prave tie zmizli ako prve ( neskor prisli, skor odisli ) ma prekvapilo asi najviac..... a to nie je ani tak davno co peugeot vyrabal dve CC sucasne ( 206cc a 307cc ) ..... a taketo CC verzie mal aj stary focus.... aj megane... volvo... a bola aj micra cc ci colt czc ....... kam to vsetko zmizlo... :-(
su dnes uz pomaly vyhynuty druh aut ... a pritom pred xy rokmi ich jazdilo neskutocne mnozstvo po celom svete od roznych znaciek .... vecna skoda ;-\ .... biznis opat raz zvitazil ... co uz
kludne by som bol aj za superb cabrio .... nahodou velke kabria su este elegantnejsie ako tie malicke .... a aspon by to na cestach bolo opat zaujimavejsie ... ale skoda ze je to dnes uz nerealne
Chybi/nechybi...to neni pro tebe ale pro ne: [odkaz]
>:D >:D
..a kdyby zrovna huste snezilo, a kabrio by uz nebylo moc vhod, staci sednout na swerige 'eisenbahn' a bez jizdenky pokracovat dal...(EN) [odkaz]
Ten fotoshopovej klaun, co tohle vypotil, asi nikdy neviděl systém skládací pevné střechy. Jinak by pochopil, že zadní kufr by musel bejttak o metrdelší a čtvrtmetru vyšší. Takhle to ení ani na plátěnou. Leda třímetrovej hardtop. Bože, co se tady objeví příště? Dacia Logan s tankovou věží?
.....a hlavně flexa stačí na to, aby se dal udělal reálný "kabriolet" téměř z čehokoliv. [odkaz] :-) Řekl bych, že takový kabriolet má větší cenu, než tahle malůvka.
Ale proč ne, když je někdo ochoten i za pouhou malůvku zaplatit....
Slovo paradox jsem pouzil pro ty, co prave predpokladaji ten opak- ze by melo byt vic kabrioletu na jihu. Staci si precist prispevek, na ktery reaguji. Navic to znam prece sam jak to v lete pece, kdyz si sundam strechu :-)
v minulosti aj skoda mala kabria len si zober tie felicie zo 60 rokov ... mnoho automobilovych znaciek v minulosti malo kabria .. bolo ich kopec.. ale ako isla moderna ruka v ruke s biznisom a ziskom tak nam zacali uz miznut .... co uz... je jasne ze v dnesnej biznis dobe su uz skor na pritaz ako na uzitok vyrobcom ... ;-\
ja uz ani neviem kedy som naposledy videl nejake to kabrio... a to ani nehovorim o novych sucasnych modeloch ... lebo tie stare kadety punta golfy ktore si obcas par fajnsmekrov v lete vyberie prevetrat na vzduch ani neratam ... cascadu som este nevidel.... zatial ani novu mx5ku ( aj tych starsich je u nas hodne malo ) .... a hadam ani tie sucasne golfy 6 kabrio som este ani nevidel.... tak neviem.. chapem ze nie sme zrovna silny trh a ani trh zaliaty celorocne slnkom ... zvlast teraz ked mame hlboke mrazy .... ale tych kabrioletov je u nas coraz menej.... uz aj tie stare cc verzie peugeotov miznu z ciest... dnes su uz pomaly rarita... ozaj je toto zdravy stav? a co volvo? tam to uz tiez vzdali.... skoda.... pritom taky starsi saab 900 cabrio je krajsi ako 90 percent sucasnych aut ... auta pre radost uz miznu.... skoda
Fostek ma pravdu, podivej se na aktualni 4er jak ma neprirozene natahlou zad a to jde o na cabrio transformovane coupe [odkaz]
Ten superb vypada na one ilustraci dobre, az necekane dobre, ale to je za 1) diky tomu ze superb dnes proste je pohledne auto a za 2) ta vizualizace neni realisticka. To je par cm tu, par cm tamhle aby to fungovalo a najednou by byl ten zjev o level jinde, niz.
Tady u nás a to jsme na jižní Moravě, kabriolety nikdy nefrčely. Lidi asi měli a mají strach se zlodějů. Jinak, na jihu Evropy, kde se kabriolety využijí víc, asi budou v módě stále.... ;-)
Vy vážně chcete slyšet ten odporný zvuk té oturbené čtrnáctistovky co po 100 000 km škytne a už nenaskočí a těch 100 000 km se mi zdá ještě hodně, nejlepší to bude s kabrioletem na křižovatce jak se celé auto zatřese při Stop/Start( otřes se )toho Dieselu, pane jo vy jste fakt kabrňáci Viva Škodovka, kdo nemá Škodovku je Nula >:D , to je vaše Heslo >:D
No tak když to vezmeš historicky, tak auto bez střechy bylo vlastně základní koncepcí. Ale i ve druhé polovině 20.století to bylo ještě ve velké části světa celkem běžné.