Největší jihokorejské automobilce Hyundai Motor Co. klesl v loňském roce čistý zisk o 13 procent na 6,42 bilionu wonů (132,6 miliardy Kč), což je nejnižší údaj za pět let.
ja by som povedal ze hyundai rastol prave tam kde ludia peniaze "maju" .... cize v europe ... v severnej amerike aj v australii ... tam pekne rastol.... naopak klesol v cine rusku brazilii ....
ono ked si to tak vezmes... tak hyundai rastol prave vo velmi vyspelych a bohatych trhoch ... ale bohuzial velke poklesy v cine tie narasty vykompenzovali ..... cize suma sumarum.... celkove predane cisla v roku 2015 sa voci roku 2014 moc nezmenili.... o ziadnu pohromu ani celkove poklesy sa ale nejedna ... nadalej ma znacka slusne predaje a slusne zisky ... tento rok sa rozbehne uz nova elantra tucson naplno vo svete... chystany ioniq a par dalsich faceliftov su tiez dobra sprava do buducna .... vecne sa rast neda.... aj hyundai raz pociti poklesy a nevyhne sa "sinusovke" ... ale zatial je to stale v pohode podla mna.... hlavne pokial su to stale zisky a nebavime sa o stratach tak je to este fajn ;-)
Nemyslim, proto taky o milionech nic nepisu. Zisk maj hezkej, myslel jsem, ze se bavime o desetinnou carku niz. Coz ovsem nic nemeni na tom, ze prepocet 6,42mld KRW = 132,6 mld CZK je kravina. Aha, tak uz to opravili na biliony. No nic, du na pivo.
Veslo, h*vn* kleslo. To se jen tak nevidí, tolik nových modelů a přitom znatelný pokles. A kdyby nebylo těch reklam, výsledek by byl ještě horší. Konkurence má totiž v každém segmentu lepší vůz. Vemte si nový Tuscon. Dámy raději vezmou Kadjar a technicky zaměření pánové Quashqai. A tak je to se vším. Rákosníci si mysleli že když to z rychlíku okouknou, že to zaplácnou fast foodem :no::no::no:
predaje kadjaru v eu v porovnani s tucsonom by ma tiez zaujimali .... asi si musime este pockat... ale aby si nebol prekvapeny ;-)
tucson porastie hlavne az tento rok.... kedy sa uz naplno rozbehne po celom svete.... minuly rok sa este dopredavala ix35 v europe snad az do konca roka.... nabeh tucsonu v eu bol az niekedy v lete tusim ... ja ho uz zacinam na cestach vidiet... ;-) takze konecne sa uz "rozbieha" aj u nas :yes:
co sa tyka kadjaru.... ten u nas zatial stale nikde nevidim ( skutocne len sem tam ) .... na rozdiel od tucsonu... a to prisli obidve tieto auta zhruba v podobnom case na nas trh - leto 2015 .. dokonca kadjar prisiel este hadam aj skor ako tucson o nejaky ten mesiac ... takze zase az tak cierne by som to nevidel s hyundaiom .... podla mna mas o neho zbytocne obavy ;-) ...
pokles je nic, jsem zvědavý na letošní účetní rok u VW, kolik půjdou do ztráty a jaké výsledky z toho vyvodí - odprodej majetku a automobilek koncernu, popřípadě rušení značek koncernu.
Nenávist ani zloba není ekonomický argument mili kolegové(magister a spol.)
Slovy jednoho bývalého předsedy české vlády: netprofit na 1 auto cca 26 500 korun, "kdo z vás to má" milé globální automobilky.
Jen pro lepší představu velikosti toho zisku, např. jeden z největších našich podniků ČEZ má v této chvíli cenu(tržní kapitalizaci) cca 200 miliard korun. Tedy za tento "slabý" jednoroční zisk si koncern HK může koupit cca 2/3 našeho ČEZu.
A to je dle nich špatný výsledek!!!
Před 15ti lety jsme nikdo tu automobilku prakticky neznali a dnes je č.5.
Z globálních automobilek prakticky žádná mohutně neroste, tak kde je problém?
To není o nenávisti, ale proč má člověk kupovat korejské šunty, když máme výběr zajímavějších evropských aut. Navíc v každém Hjondé člověk dá několik desítek tisíc za reklamu, protože ta masáž nezná mezí....
Nehleď svou optikou. Je čím dál více lidí, kteří reklamu nesledují, protože prostě nemají televizi (a já ji nemám též). Jde skoro výhradně o mladé lidi, kteří pochopili, že "TV is dead". Ti po reklamě nejdou už z principu, mají v ntb adblock atd. A vím, že třeba Tucson je v jejich hledáčku - jako výborné auto. A že je to korejské? Tohle už vážně není argument.
(Pozn.: Nelze říct, že jsem nějaký fanda korejské produkce, když zrovna jeden rodinný cee´d po 7 letech a 1 měsíci skončil na závadě motoru za 50 tisíc, přesně té závadě, která potká VW benzínové motory o mnoho dříve).
Zlatá slova! Hyundai je značka když ne automobilových neználků, tak minimálně "nefandů", resp. pouhých spotřebitelů, kteří jej berou něco jako ledničku. :-!
"Hyundai...automobilových neználků....pouhých spotřebitelů, kteří jej berou něco jako ledničku." Na rozdil od fandu, kteri berou auto jako modlu a predefinovali nalezite svuj zivot podle toho. :-!
A co je na tom jako špatného? :-) Je to pořád desetkrát lepší, než ty šílenci, kteří musí mít stále nejnovější model mobilního telefonu či tabletu! >:D
A copak jsou vlastně auta něco jiného než lednička/pračka/žehlička?
Ano jsou větší a komplikovanější, tedy dražší, A to je vše.
A co se týká okrajové produkce(např. RR, Morgan ....), existují přeci i designové ledničky za strašné peníze, ale stejně jako ten RR se mezi běžné spotřební zboží nepočítají.
Tak kde máš rozdíl?
"To není o nenávisti, ale proč má člověk kupovat korejské šunty...." :-!
Uz si to ukladam do notysku slavnych citatu. >:D >:D >:D
BTW, ale = odporovací spojka. :-!
Hele indiáne,
použij vlastní rozum a kup co se ti líbí a přijde výhodné nebo tě snad někdo něco nutí?
Nevím jak pro tebe, ale pro mě je automobil věcí spotřební(alespoň ten běžný k dennímu užití a to vozy HK jsou) a proto rozhoduje poměr cena x služba/kvalita/výkon... .
Máš ve znaku Harleye, a to je technicky přísně vzato takovej "šunt zastaralej", jen na velmi dobrém marketingu/reklamě postavenej!!! Tady ti to nevadí!!!
"Před 15ti lety jsme nikdo tu automobilku prakticky neznali a dnes je č.5."
Tak, tak.
Co v clanku chybi je podstatne - narust prodeje (zdroj ACEA):
Russia -3.2 %
Brazil -2.7 %
Evropa +11 %
USA +5 %
S. Korea +4.2 %
"Důchodci a neřidiči pak přejdou zpátky k Dácii..." Videt, ze mas v tom jasno a ze jsi stedry v tom ze se o svou blbost delis s ctenari, kolchozniku jeden. 8-s