Ženeva 2016
Q3 je kousek kratší než Tiguan (první generace), zatímco A3 je kratší než Golf. Pro představu, Yeti je velikostně na úrovni A3. Nepředpokládal bych, že Q3 nějak zásadně zvětší, leda by Q5 chtěli nafouknout pomalu na úroveň Cayenne.
Takze se da rict ze Q3 je neco jako SUV "nizsi stredni", tak jako Nissan QQ a spousta jinych prizvednutych crossoveru ktere jinak z nizsi stredni zasadne nevybocuji?
V tom pripade mi tam nesedi ta v clanku zminovana podobnost Q2 s A3. Jako ze Q2 bude lehce mensi nez A3 kdyz Q3 je lehce vetsi? Bez narustu Q3 v pristi generaci mi to smysl moc nedava, ale rad se necham prekvapit. Tak jak jsem Q3 ze zacatku nijak zvlast nemusel dnes to auticko v provozu mile rad potkam a pro manzelku je to muj bycharsky ideal. 😄
V tom pripade mi tam nesedi ta v clanku zminovana podobnost Q2 s A3. Jako ze Q2 bude lehce mensi nez A3 kdyz Q3 je lehce vetsi? Bez narustu Q3 v pristi generaci mi to smysl moc nedava, ale rad se necham prekvapit. Tak jak jsem Q3 ze zacatku nijak zvlast nemusel dnes to auticko v provozu mile rad potkam a pro manzelku je to muj bycharsky ideal. 😄
To parkují na invalidech, ne? protože na standardní podzemní parkoviště se mezi dva sloupy 4 SUV rozhodně nevejdou....
Q3 asi o něco vyroste s příští generací, ale čekám jednotky centimetrů, ne velký rozdíl. Je tu Q5, která má díky podélně uloženým motorům horší předpoklady pro vnitřní prostor. Nad ní je hromada místa, protože Q7 je 5+ metrová kráva (Audi chybí ten mezičlánek v podobě ML, RRS atd.), přitom Q7 se mezigeneračně mírně zkrátila (bavíme se o milimetrech), pokud si dobře pamatuji, tam k tomu typickému nárůstu nedošlo.