Tak naposledy: tohle není o ekoteroristech... ale o podvodu, morálce a sebeúctě.
Lidi, kteří nemají vlastní morálku dost přehlednou na to, aby to rozlišili a nebo dost sebeúcty k tomu, aby jim vadilo jak byli podváděni, si nic jiného nezaslouží.
Nemám chuť dohledávat, jaký vliv na celkové číslo má ta Čína. Pokud ten pokles nahrazuje růst v této části světa, tak to sice jen potvrzuje to, co jsem napsal, ale alespoň to nevypovídá o celkovém úpadku naší společnosti.
Jo pravda, pár se jich našlo co se chytli do mediální bubliny a chtěli i v eu odškodnění. 8-s Většina však evidentně zachovala chladnou hlavu a nakupuje dál.
Vyjadřuju se k tomu o čem něco vím, těžko se budu vyjadřovat k věcem třeba o mazdě nebo renaultu, když o tom nemám žádnou relevantní informaci. Chápu že pro tebe je to nepochopitelné, tobě stačí si přečíst pár článků na netu nebo v časopisu a jsi korunovanej odborník na celý automotive, dopravní inženýrství, politiku a vlastně všechno, vrchem budeš král klikařů. Tiše závidím ;-)
A žádný levárny Béma jsem vůbec neřešil, řešili jsme Blanku kdybys zapomněl ;-)
No a jak sem napsal Bém je ta viditelná část ledovce :-)
Špatně a úmyslně draze trasovanou Blanku nezměníme - jen k ni časem dostavíme další nutný dopravní stavby - aby dohromady plnily to co daleko levnější trasa Dana = sme to my ale chytráci :yes: >:D
Nejde o to co je hlavní ale o to jestli lžeš nebo ne. Já ti tu celou dobu vytýkám že útočíš na nesprávnou osobu, která o trase okruhu nijak nerozhodovala protože ta byla už dávno předtím dáná.
Já si naopak myslím, že většina lidí je rozumných a že si uvědomují, že k tomu "odklánění" byl VW dotlačen bruselskými byrokraty pod tlakem ekofašistů, kteří sledují své politické cíle a celá příroda je jim beztak ukradená. :-!
Bruselští byrokrati dotlačili VW k tomu že v USA vydával své TDI za Clean Diesel? Buď o tom případu nic nevíš a nebo jsi fakt nepochopil v čem spočívá ten podvod. A Brusel s USA fakt nemá nic společného , to by jsi měl jako světoběžník vědět.
A tak to taky není úplná pravda, usa uznává nedc, což je evropská metodika. Akorát jí ještě doplňují dalšími požadavky, mimo jiné detailní techickou zprávou (popisem), a v té měl vw problém - funkce sw tam nebyla uvedena.
VW měl problém v tom že se v USA prezentoval tím že má čisté diesly a když je chtěl nezávislý institut podpořit a ukázat že diesel může být opravdu čistý zjistili že VW bohužel podvádí. Prostě čistý diesel neexistuje. S tím nemá Brusel co do činění.
Tak znova, nedc je evropská záležitost (takže ano, Brusel) a inkriminovaná vlastnost sw s ním není v rozporu. A jelikož usa uznávají metodiku stvořenou bruselem, dostala se i funkce sw která je vytvořená právě podle této metodiky i na tamní trh.
Clean diesel je akorát marketingové označení, to s tím nemá co dělat, buď auto podmínky homologace splňuje nebo ne a jmenovat se to může jakkoliv a nějaký "nezávislý" institut si taky může měřit co chce. Fakt je ten že homologační dokumentace VW pro us trh v pořádku nebyla a proto tam dnes řeší tento problém, ale ty pohádky okolo jsou k ničemu.
takže jsi chopen napsal co nepravdivého o pohonu 4x4 jsem napsal nebo zas jenom kecy? ;-)
Jaké rozhodnutí měl učinit Bém? A vzhledem k tomu že v tom dost plaveš tak doporučuju dobře zvaž co napíšeš, zatím většina tvých pokusů něco přisoudit Bémovi končí u Kasla případně Koukala :no:
Kecat o ničem dokola ti jde, psát k věci je těžší viď? ;-)
Takže jak je to s tou 4x4?
A já si žádnýho politika hledat nemusel, to tys ho tu vytahoval jako králíka z klobouku - boužel ve špatném čísle, tak jsi dostal upozornění že každej neumí čarovat jako ty a nemohl dělat něco x let předtím než tam byl. O nic víc nejde, tvoje snaha převést tvou zjevnou chybu na nějaké mé bránění je lichá. ;-):no:
O Béma jako takového tu nejde, jakej na něj máš názor je legitimní věc každého, ale pakliže si začneš vymýšlet věci které neudělal, a vytváříš lživé argumenty, shazuješ si tím právě ten svůj názor... Přitom zbytečnost.
Nevim proc bych mel trpet absenci sebeucty za to, ze jezdim s autem, ve kterem VW upravil software v mem zajmu (lip jede-min zere) proti ekosilencum odkudkoliv... Tou skodnou nasich zajmu, zajmu spotrebitele je v tomto pripade nesmyslna sikana ze strany tech bruselskych trapaku, nikoliv VW, Renault, Opel, Ford nebo kdokoliv dalsi, kdo "podvadi"...
VW má podvod prostě jako firemní politiku.
Odjezdil jsem 100tis km v Passatovi.. a lež byla úplně všude: údaj rychloměru - neplatí, údaj o ujetých km - neplatí, údaje o spotřebě - neplatí, marketingové údaje o spolehlivosti - neplatí, údaje o servisní podpoře - neplatí, atd.
Nemusím hádat - vím to.
Nepřesnost je u všech značek a je to logické, do jisté mry je to dané i proměnlivostí vstupů jako je obvod kola a tak.
A víš Ty, o kterých značek je ta odchylka vždycky největší, a vždycky ve prospěch výrobce? :-)
Blbost.
Jezdím různýma autama... a všechny cesty jsou s VW ( a potažmo i škodovkou) delší než s jinýma autama... a jedu vždycky rychleji!
A přitom nemusím nikoho předjíždět.
Teda jako nikoho víc, než s jinýma autama.
No len Nemecko za mesiac hlasi pokles predaja Golfu o 20.9%, Passatu o 16,2% a napriklad Octavia pokles o 11%. Na druhej strane rastla Astra skoro o 100%, rovnako skoro o 100% aj BMW radu 2, ale aj Polo stuplo o 21,4%. Samozrejme na prvych 3 miestach stale neohrozene Golf, Passat a Polo. Golfov sa predalo za januar pri poklese o 20% takmer 16500kusov a Astier pri raste 98% len 4818 kusov, co je priepastny rozdiel. Tiguan a Touran prakticky bez zmeny, len Caddy si polespil este viac ako Polo - 31% viac. Darilo sa aj Superbu, ktory mal narast 61,3%. Dufam, ze je to len prechodny jav a ako si pisal, co ta nezabije, to ta posilni. I ked poklas v Mexiku skoro o 50% uz tiez nie je sranda.
Mimochodom Hyundai i30 az na 45 mieste. Byval aj na 25 mieste...
vyrobit a predat auto konecnemu zakaznikovi nie je to iste ako len vyrobit a prihlasit auto na seba-koncern/predajcov
VW v roku 2015 prihlasil na seba alebo predajcov 30,7% vyrobenych aut
BMW 23,9
Mercedes 25,6
[odkaz]
Bei Europas größtem Autobauer Volkswagen lag die Eigenzulassungsquote im vergangenen Jahr mit 30,7 beinahe genau im Durchschnitt aller Hersteller. Mercedes-Benz kam auf einen Anteil von 25,6 Prozent, BMW auf 23,9 Prozent. Die Bayern lassen damit unter den deutschen Herstellern anteilig die wenigsten Wagen auf sich selbst zu. Nur der Ford-Konzern, der laut Dudenhöffer seit Jahren die Eigenzulassungen herunterfährt, hatte mit 23,1 Prozent im vergangenen Jahr einen noch geringeren Anteil.
Hele, teď mícháš věci, co spolu nesouvisí - jedna věc je podíl aut registrovaných na sebe (tj. předváděčky) a druhá věc je podíl aut prodaných fyzickým osobám a firmám.
Co se registrací na sebe týče, sám v té citaci uvádíš, že VW je s 30% na úrovni průměru. V tom druhém odkazu se zase píše, že Golf má podíl firemních cca. 66%.
1. falšuje pevnost vozu přípravou na normované testy
2. lže ve spotřebe
3. lže v objemu kufru
4. lže ve zrychlení
Vše jen cenově optimalizuje, takže vyrábí z podivných slitin a snaží se o úspory, kde to jde. Auta jsou tak prostě horší, než kdyby vyrobili pevné auto z oceli s propracovaným podvozkem a spolehlivým motorem. VW má jen jediný cíl: reklama, vzhled (palubka a kastle) a čísla. Peníze, které ušetří na technice nacpe do reklamy. Obchodně to funguje. Takže tak - být majitelem VW či v marketingovém oddělení, tak jsem hrdý. Ale koupit takový produkt za vlastní těžce vydřené peníze je jen přihlašení se ke zbyle mase průměru - jak, že Vás to aktuálně marketingovi odbornici označuji? Slušně řečeno, kupujete sny místo techniky ...